Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μηπως φιλε Σαββα εσυ εισαι Καλαμαριά που είναι και τα κεντρικα τους και εκεί ειναι ολα κανονικα και οχι τουμπα που στέλνουν ασύρματα;

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

μηπως φιλε Σαββα εσυ εισαι Καλαμαριά που είναι και τα κεντρικα τους και εκεί ειναι ολα κανονικα και οχι τουμπα που στέλνουν ασύρματα;

δεν στελνουν Τουμπα ασυρματα, η HCN παιρνει ασυρματα απο τους provider της! τσεκαρε τι ειπαν ακριβως!

by HCN

 

η αλήθεια είναι πως η εταιρία χρησιμοποιεί προσωρινά κάποια ασύρματα link για το bandwidth. Αυτο γίνεται έωσότου να σκαφτεί το δίκτυο έως τον τερματικό σταθμό απο όπου δεχόμαστε το bandwidth απο τους upstreams providers μας. Υπολογίζουμε να ολοκληρωθούν οι εργασίες αυτές σε 2-3 μήνες. όποτε μέχρι τότε υπάρχει περίπτωση όταν έχει κακοκαιρία να επηρεάζεται κάποιο μέρος του δικτύου...

Δημοσ.

αα οκ τωρα καταλαβα..ελπιζω να το καναν και αυτο το κομματι τουλαχιστον..

εχεις το λινκ απο αυτη την ειδηση?

Δημοσ.

ειναι απο σχολιο σε δημοσίευση χρήστη στην σελιδα της HCN (FACEBOOK), sorry ταξιδεύω τωρα δεν μπορω να στειλω link!

Δημοσ.

Μετά και από ένα ακόμα κακό σχόλιο στο facebook απο νυν εταιρικό πελάτη της HCN , αποφάσησα να ακυρώσω την αίτηση που έκανα στην εν λόγω εταιρία , για την οποία ήδη περίμενα 3+ μήνες....προτιμώ χίλιες φορές χαμηλές ταχυτήτες και αναμονή μέχρι την έλευση VDSL στην γειτονιά μου, παρά μια αναξιοπιστή σύνδεση.

Δημοσ.

Πλησιάζοντας 1 χρόνο ως συνδρομητής της HCN το τελευταίο που θα έλεγα είναι ότι έχω αναξιόπιστη σύνδεση.

 

Είναι αλήθεια ότι το πρόβλημα στις αρχές του καλοκαιριού ήταν αρκετά έντονο κυρίως λόγο του άστατου καιρού (ατραπό-βροντά) αλλά σε λίγες περιπτώσεις κρατούσε πάνω από μερικά λεπτά. Ναι ήταν ενοχλητικό, αλλά ως εκεί. Στα 10+ χρόνια που είχα διαφορές συνδρομές στο ίντερνετ, έχω συναντήσει διάφορα προβλήματα και γι αυτό δεν έπεσα από τα σύννεφα, ξέρω ότι συμβαίνουν και στραβές. (Το πιο ενοχλητικό ήταν όταν το 2007 στη forthnet αναγκαζόμουν να χρησιμοποιώ proxy άκουσον-άκουσον για να έχω λίγο καλύτερα pings, φυσικά όταν έληξε το συμβόλαιο μου έφυγα και δε ξαναγύρισα).

 

Τώρα σχετικά με το ότι δεν υπάρχει call center σε περίεργες ώρες και σ/κ αυτό που έχω να πω είναι ότι ακόμα κι εκεί που υπάρχει (στις άλλες εταιρείες), στις περισσότερες περιπτώσεις  έπεφτα σε τηλεφωνήτριες που δε γνώριζαν να μου λύσουν το πρόβλημα και είτε απλά το κατέγραφαν για να με καλέσει την επομένη ένας πιο σχετικός, είτε απλά μου έλεγαν μπούρδες. Συμπεριλαμβανόμενου και του 13818 του ΟΤΕ που με ταλαιπώρησε σχεδόν 6 μήνες.

 

Στην περίπτωση της ΗCN όταν απευθύνθηκα με στοιχειά, ο τεχνικός κατάλαβε τι του έλεγα και μου απάντησε με ειλικρίνεια.

 

Η πρόταση μου για τους εταιρικούς πελάτες, που έχουν ως βασικό εργαλείο το ίντερνετ για να δουλέψουν, είναι να έχουν και μια backup σύνδεση με ΟΤΕ για όταν στραβώσει η φάση. Μίλαω για εργαλείο δουλειάς - σα να λέμε εταιρεία courier  με μόνο ένα μηχανάκι για τις διανομές.

 

Τέλος κάνεις δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί κάτι από τα παραπάνω, ποσό μάλλον να περιμένει 3+ μήνες για να συνδεθεί. Αλλά για κανένα λόγο δεν πρέπει να είναι αρκετό από μόνο του "ένα ακόμα κακό σχόλιο στο facebook" να αποτελέσει αίτια ακύρωσης της αίτησης η διακοπής της σύνδεσης.

Δημοσ.

Παιδιά να καταλάβω γιατί χαώθηκα..η σύνδεση είναι ταχύτερη; Φθηνότερη; Ή και τα δύο;

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Παιδιά να καταλάβω γιατί χαώθηκα..η σύνδεση είναι ταχύτερη; Φθηνότερη; Ή και τα δύο;

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

μπες στο site της hcn για ταχύτητες - τιμες!

Δημοσ.

Μετά και από ένα ακόμα κακό σχόλιο στο facebook απο νυν εταιρικό πελάτη της HCN , αποφάσησα να ακυρώσω την αίτηση που έκανα στην εν λόγω εταιρία , για την οποία ήδη περίμενα 3+ μήνες....προτιμώ χίλιες φορές χαμηλές ταχυτήτες και αναμονή μέχρι την έλευση VDSL στην γειτονιά μου, παρά μια αναξιοπιστή σύνδεση.

 

Το κακό σχόλιο αφορά ακριβώς τη πτώση της σύνδεσης (ή την καθυστέρηση διαβάζω περισσότερο) όταν έχει κακοκαιρία, λόγω της σύνδεσης της HCN με το δίκτυό της μέσω WIFI.

https://www.facebook.com/GR.HCN/posts/765520163515424?comment_id=772448302822610&offset=0&total_comments=1

 

ΕΑΝ ισχύει αυτό που είπαν, ότι δηλαδή μπορέι να έχει λυθεί το θέμα - και να συνδεθούν επίγεια - μέχρι Νοέμβρη περίπου, τότε αν εν τω μεταξύ δεν έχει προχωρήσει η ανασκαφή και η σύνδεσή σου, δεν έχεις κάτι να χάσεις με το να κρατήσεις ενεργή την αίτηση.

ΕΑΝ τα πράγματα βαίνουν καλώς μετά την καλωδιακή σύνδεση, πιστεύω θα είναι οι περισσότεροι ικανοποιημένοι.

 

 

Κι εμένα με προβληματίζουν αρκετά αυτές οι αναφορές, γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερο ξενέρωμα από το να μην από το να μην μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, σαν να μην υπάρχει καν σύνδεση... και δεν είναι να πεις ότι το κόστος για μια σύνδεση ιντερνετ + τηλέφωνο είναι υψηλό με ADSL, ενώ το κόστος τηλεφωνίας με την HCN είναι σημαντικά υψηλότερο.

Και τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχω κανένα παράπονο από Forthnet όσον αφορά τη λειτουργία του δικτύου, οπότε γιατί να πειραματίζομαι;

(απαντώ μόνος μου)

Για να βλέπω πιο εύκολα στη τηλεόραση αυτά που μπορεί να βλέπω στο youtube (Al Jazeera, Russia Today) και για να γλιτώνω κανά 50-60€ το χρόνο, με τη δυνατότητα που δίνει η HCN να απενεργοποιείς τις υπηρεσίες όταν λείπεις. Όχι λίγα αυτή την εποχή, αλλά αν είναι να ανεχθώ κατώτερη υπηρεσία από αυτή που λαμβάνω τώρα, να μου λείπει.

 

 

Κι εγώ - που έκανα αίτηση τον Ιούλιο και δεν έχω λάβει ακόμη καμία ενημέρωση (πρέπει να σκαφουν και 3 δρόμοι, παρά την κοντινή απόσταση) - σκέφτομαι να τους πω να "παγώσουν" την διαδικασία σύνδεσης έως ότου συνδεθούν κανονικά στο δίκτυό τους με καλώδιο. Ίσως αυτό τους πιέσει να ολοκληρώσουν τις εργασίες το συντομότερο δυνατόν.

Δημοσ.

Τα είδα. Τσιμπήμενα τα έκοψα. 73 ευρώ η 125. Να ρωτήσω κάτι ακόμη. Τι εννοεί cable TV; Έχουμε καλωδιακή στην Ελλάδα;

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Τα είδα. Τσιμπήμενα τα έκοψα. 73 ευρώ η 125. Να ρωτήσω κάτι ακόμη. Τι εννοεί cable TV; Έχουμε καλωδιακή στην Ελλάδα;

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

digea και δορυφόρος astra.

Δημοσ.

Παιδιά να καταλάβω γιατί χαώθηκα..η σύνδεση είναι ταχύτερη; Φθηνότερη; Ή και τα δύο;

 

Θετικα:

+ εχει ποικιλια πραγματικων ταχυτητων (οτι πληρωνεις αυτο παιρνεις - ξεχνας τα μεχρι...mbps)

+ προσιτες τιμες

+ δεν δεσμευεσαι απο συμβολαια (οποτε θες το παγωνεις χωρις ποινη)

+ δινονται χωρις επιπλεον χρεωση σχεδον 100 ελευθερα καναλια

+ δινεται χωρις επιπλεον χρεωση τηλεφωνο voip με νεο αριθμο ή φορητοτητα.

 

 

Αρνητικα:

- σε πολλες περιπτωσεις μεγαλος χρονος αναμονης μεχρι τη συνδεση (αδειοδοτηση-σκαψιμο κ.α.)

- σχετικα ακριβο κοστος κλησης (που παλευεται ομως με τα πακετα ομιλιας)

- εγκατασταση νεου καλωδιου μέσα στο σπιτι

- ξεχωριστο cable modem & wfi router

- μερικα (για καποιους σημαντικα) μαλλον προσωρινα προβληματα λογω wifi (βλεπε παραπανω)

 

Νομιζω δε ξεχασα κατι, τωρα λογικα μπορεις να κρινεις καλυτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πλησιάζοντας 1 χρόνο ως συνδρομητής της HCN το τελευταίο που θα έλεγα είναι ότι έχω αναξιόπιστη σύνδεση.

 

Είναι αλήθεια ότι το πρόβλημα στις αρχές του καλοκαιριού ήταν αρκετά έντονο κυρίως λόγο του άστατου καιρού (ατραπό-βροντά) αλλά σε λίγες περιπτώσεις κρατούσε πάνω από μερικά λεπτά. Ναι ήταν ενοχλητικό, αλλά ως εκεί. Στα 10+ χρόνια που είχα διαφορές συνδρομές στο ίντερνετ, έχω συναντήσει διάφορα προβλήματα και γι αυτό δεν έπεσα από τα σύννεφα, ξέρω ότι συμβαίνουν και στραβές. (Το πιο ενοχλητικό ήταν όταν το 2007 στη forthnet αναγκαζόμουν να χρησιμοποιώ proxy άκουσον-άκουσον για να έχω λίγο καλύτερα pings, φυσικά όταν έληξε το συμβόλαιο μου έφυγα και δε ξαναγύρισα).

 

Τώρα σχετικά με το ότι δεν υπάρχει call center σε περίεργες ώρες και σ/κ αυτό που έχω να πω είναι ότι ακόμα κι εκεί που υπάρχει (στις άλλες εταιρείες), στις περισσότερες περιπτώσεις  έπεφτα σε τηλεφωνήτριες που δε γνώριζαν να μου λύσουν το πρόβλημα και είτε απλά το κατέγραφαν για να με καλέσει την επομένη ένας πιο σχετικός, είτε απλά μου έλεγαν μπούρδες. Συμπεριλαμβανόμενου και του 13818 του ΟΤΕ που με ταλαιπώρησε σχεδόν 6 μήνες.

 

Στην περίπτωση της ΗCN όταν απευθύνθηκα με στοιχειά, ο τεχνικός κατάλαβε τι του έλεγα και μου απάντησε με ειλικρίνεια.

 

Η πρόταση μου για τους εταιρικούς πελάτες, που έχουν ως βασικό εργαλείο το ίντερνετ για να δουλέψουν, είναι να έχουν και μια backup σύνδεση με ΟΤΕ για όταν στραβώσει η φάση. Μίλαω για εργαλείο δουλειάς - σα να λέμε εταιρεία courier  με μόνο ένα μηχανάκι για τις διανομές.

 

Τέλος κάνεις δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί κάτι από τα παραπάνω, ποσό μάλλον να περιμένει 3+ μήνες για να συνδεθεί. Αλλά για κανένα λόγο δεν πρέπει να είναι αρκετό από μόνο του "ένα ακόμα κακό σχόλιο στο facebook" να αποτελέσει αίτια ακύρωσης της αίτησης η διακοπής της σύνδεσης.

 

Επειδή ακριβώς έχω εταιρία που βασικό της εργαλείο είναι το ίντερνετ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ απαραίτητα το γρήγορο ίντερνετ, ΔΕΝ μπορώ να ανεχθώ να μένω χωρίς ίντερνετ 2+ ώρες κάθε φορά που βρέχει. Και επειδή γνωρίζω από δίκτυα, στις περισσότερες περιπτώσεις βλαβών για ένα σοβαρό πάροχο , το downtime ΔΕΝ είναι πάνω από μερικά λεπτά. Λύσεις όπως το να διατηρώ και άλλη σύνδεση για backup , είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ότι πρέπει να κάνει ένας ΠΑΡΟΧΟΣ (βλεπε HCN) για να αλλάζει την δρομολόγηση σε περίπτωση που το κύριο link πέσει. Όσο για το ανύπαρκτο call center , το έχω βιώσει και εγω. Υπήρξαν μέρες που τους καλούσα και απλα δεν το σηκώνανε....Εν τέλει, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ , είναι πολυ πιο σημαντικό η αξιοπιστία σε σχέση με την ταχύτητα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Νομιζω δε ξεχασα κατι, τωρα λογικα μπορεις να κρινεις καλυτερα.

ξέχασες το χειρότερο "content ratio" ever, το οποίο θα φανεί όταν βάλει αρκετός κόσμος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...