Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, definitio είπε

Πάντως το 611-TV είναι πολύ ανώτερο...

Έχει πάνω από μία θύρες gigabit; Επίσης τα 600 τα πιάνεις άνετα; Εγώ στα speedtest περίπου 575 και γενικά είναι άστατο, άλλες φορές λιγότερο άλλες περισσότερο. Παλιά με την 120άρα έπιανε μονίμως φουλ και παραπάνω από 120.

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ναι, έχει 2 Gigabit θύρες το 611. Μην περιμένεις ακριβώς 600 Mbps 24 ώρες το 24ωρο. Εξαρτάται από τον φόρτο του speedtest server, του δικτύου και γενικά πολλά. Λογικό να έπιανες τα 120 όταν οι περισσότεροι είχαν τόσο κιόλας, είναι πολύ μικρότερη ταχύτητα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχω το 611 και το έχω βάλει 2 φορές την εβδομάδα να κάνει restart μόνο του ξημερώματα που δεν δουλεύει κανείς.

Δεν είναι ότι είχα προβλήματα αλλά δεν υπάρχει λόγος να μην το βάλω.

Έτσι και αλλιώς έχω δικό μου router όλες οι συσκευές είναι πάνω στο hap ac2

 

Επεξ/σία από Dinoel
Δημοσ.

Ακριβώς το ίδιο setup έχω κι εγώ. 611 που κάνει restart Τρίτη και Σάββατο ξημερώματα και hAP ac². Το είχα αφήσει ένα διάστημα να μην κάνει ποτέ restart και είχε κολλήματα η τηλεφωνία που λύνονταν μετά από restart, οπότε το έβαλα πάλι καλού κακού. Άλλωστε είναι πολύ γρήγορο, σε 1 λεπτό έχει ξανασυνδεθεί και έχει πάρει IP.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τις τελευταίες μέρες πρακτικά δεν μπορώ να δουλέψω διότι ξαφνικά Microsoft Teams και Zoom συνεχώς αποσυνδέονται, έχουν διακοπές ήχου και εικόνας κλπ. Μίλησα με HCN , έκαναν κάποιες αλλαγές και το πρόβλημα ΦΆΝΗΚΕ να λύνεται. Λέω φάνηκε διότι ενώ το Teams δεν παρουσίαζε πλέον πρόβλημα, το Zoom δεν ήταν πλέον προσβάσιμο μέσω app αλλά μόνο μέσω browser. Έκανα κούτσα στραβά τη δουλειά μου μέχρι που παρατήρησα πως από εκείνη την ημέρα προέκυψε άλλο κουλό πρόβλημα. Στο κινητό με WiFi δεν μπορούσα να δουλέψω το eurobank app ούτε το MyVodafone app. Κλείνοντας το WiFi και βάζοντας δεδομένα, όλα δουλεύουν ρολόι.  Υποψιάστηκα ότι είχε να κάνει με τις οποίες αλλαγές έκανε το τεχνικό τμήμα της HCN και τους ενημέρωσα. Πριν λίγο έκαναν πάλι κάποιες αλλαγές, με πήραν κ τηλέφωνο, τα apps δουλεύουν πλέον αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται τώρα με zoom & teams και θα φανεί αύριο κατά την ώρα της δουλειάς. 

Μου ανέφερε πως δεν είμαι ο μόνος κ πως έχουν αρκετοί το ίδιο θέμα τελευταία στην HCN. Έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα;

Επεξ/σία από sheik
Δημοσ.

Zoom μέσω της εφαρμογής χρησιμοποίησα σήμερα χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι περίεργο που σου είπε από μόνος του ότι το έχουν αρκετοί, στο facebook group δεν έχει αναφέρει κανείς κάτι. Συνήθως το αντίθετο συμβαίνει :P

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Zoom μέσω της εφαρμογής χρησιμοποίησα σήμερα χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι περίεργο που σου είπε από μόνος του ότι το έχουν αρκετοί, στο facebook group δεν έχει αναφέρει κανείς κάτι. Συνήθως το αντίθετο συμβαίνει :P

Ποιο είναι το Facebook group για να ξέρω μήπως το αναφέρω κι εκει

Δημοσ.

Δευτέρα που δούλευα απο το σπίτι σε Teams δεν είχα κανένα πρόβλημα. Zoom δεν χρησιμοποιώ.

Δημοσ.

Εχετε ίντερνετ τωρα; Απο το απογευμα ειχα προβλήματα, αλλα εδω και 1 ωρα σιγουρα δεν εχω καθόλου πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...