ilias_97 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 (επεξεργασμένο) Να μπω κατευθείαν στο θέμα. Στο μέλλον (περίπου στις διακοπές του πάσχα υπολογίζω) θέλω να έχω αγοράσει μία οθόνη 24" την οποία θα την χρησιμοποιώ και ως κανονικό monitor για το pc αλλά και για gaming με playstation 3.Να είναι μέχρι 250ευρώ.Ακόμα πρέπει να είναι fHD, να έχει ΚΑΙ είσοδο hdmi (και vga-dvi για να την συνδέω με το pc) και ίσως να είναι 3d?Για αυτό το τελευταίο δεν ξέρω αν αξίζουν τα χρήματα πείτε μου εσείς την γνώμη σας.Τώρα για το τι panel θα έχει δεν έχω καμία άποψη είμαι τελείως άσχετος με αυτά τα θέματα οπότε πάλι βασίζομαι σε εσάς.Όπως είπα σε αυτή θα παίζω παιχνίδια μέσω ps3 ακόμα θα βλέπω fHD ταινίες και γενικά ότι κάνει ένας συνηθισμένος χρήστης. Τέλος θέλω να είναι όσο το δυνατόν πιο "ξεκούραστη" στα μάτια μου διότι θα κάθομαι αρκετές ώρες. *Αν με τα χρήματα που λέω δεν υπάρχει 24αρα δεν με πειράζει να παω και σε 23" αλλά μέχρι εκεί. Thanks in advance! ___________________________________ Ξέχασα να πω πως η οθόνη και να έχει ηχεία θα ήθελα να βγλαζω τον ήχο απο τα κανονικά ηχεία που έχω για το pc γιατί φαντάζομαι 'ετσι θα υπάρχει καλύτερη ποιότητα ήχου. (γίνεται αυτό ενώ είναι συνδεδεμένα με hdmi?) Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2012 από ilias_97
Δεινόσαυρος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Δεν σου απαντάει κανείς γιατί θέτεις το hdmi ως προυπόθεση και δεν μπορούν να σου προτείνουν την dell. Μια πρόταση από μένα http://www.skroutz.gr/s/330354/LG-IPS236V.html Kαλύτερη ποιότητα ήχουν δεν θα έχεις από τα ηχεία της οθόνης.
ilias_97 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Ευχαριστώ Ευτυχώς αυτή που προτείνεις είναι vfm.Η τεχνολογία 3d πιστεύεις είναι περιττή; υγ Αυτή η dell με έχει ξενερώσει εντελώς καλά να μην βάλουν hdmi?!Κρίμα θα ήταν σίγουρη αγορά!
BalthazarX Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Μία παρατήρηση από μένα. LG ips235 Ρίξε μια ματιά σε αυτήν..Είναι στα ίδια λεφτά αλλά φαίνεται να είναι λίγο καλύτερη..