Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα,

 

χρησιμοποιω το Outlook Express για την αλληλογραφια.

Κατα την αποστολη ενος μηνυματος εμφανιζεται το error:

>Σφάλμα κατά την αποστολή αλληλογραφίας. Ο διακομιστής αλληλογραφίας αποκρίθηκε: 5.7.1 <******@gmail.com>: Relay access denied. Βεβαιωθείτε για τον παραλήπτη *******@gmail.com προσπαθήστε ξανά.

Γνωριζω οτι εχω spam στο mail μου και γιαυτο δεν μπορω να στειλω.

 

Πως μπορω να λυσω αυτο το προβλημα?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

Δημοσ.

Δεν θυμάμαι αν είναι το ίδιο μήνυμα αλλά μου έχει τύχει να έχει κλείσει ο ΟΤΕ κάποια θύρα και να μην γίνεται να στείλεις email μέσω προγραμμάτων που χρησιμοποιούν smtp και pop.

 

Μέσω webmail φυσικά έστελνες κανονικά. Όταν επικοινώνησα με τον ΟΤΕ μου είπαν ότι την έκλεισαν γιατί κάποιος υπολογιστής από το δίκτυο έστελνε spam email.

 

Αυτό όλο το παραπάνω αν υποθέσουμε ότι έχεις κάνει σωστά τις ρυθμίσεις.

Δημοσ.

Το ιδιο συμβαινει και εδω.τι εκανες εσυ στην συγκεκριμενη περιπτωση?μεσω webmail μονο?

Αν επικοινωνησω με τον οτε για να μου τις ανοιξει,θα καταφερω τιποτα η μπα?

Δημοσ.

Το ιδιο συμβαινει και εδω.τι εκανες εσυ στην συγκεκριμενη περιπτωση?μεσω webmail μονο?

Αν επικοινωνησω με τον οτε για να μου τις ανοιξει,θα καταφερω τιποτα η μπα?

 

Πριν "κλείσουν" την θύρα είχαν στείλει email στον λογαριασμό που σου κάνουν μαζί με την σύνδεση για να προειδοποιήσουν. Φυσικά και δεν το είχα δει αλλά μέσα σου λέει να κάνεις μια αναζήτηση για ιούς και spyware και μετά να τους στείλεις email ότι είσαι καθαρός. Αν δεν είσαι και επαναληφθεί λένε ότι θα σου κόψουν την σύνδεση. Στην περίπτωση μου δεν έγινε κάτι τέτοιο, απλά ξανά έκλεισαν την θύρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...