Προς το περιεχόμενο

The Banner Saga


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Pre-order ήταν μέχρι τις οκτώ απόψε, πλέον το αγοράζεις κανονικά. Το παιχνίδι είναι πλήρες αυτή τη στιγμή, από όσο γνωρίζω.

 

Εντυπώσεις μισάωρου (ούτε καν από το tutorial δεν έχω βγει): Επιλογές, παντού. Οι πρώτες ήσσονος σημασίας, λογικά (μαθαίνεις χειρισμούς και οι αντίπαλοι είναι εξασθενημένοι ή/και υποδεέστεροι). Τώρα πρέπει να αποφασίσω σε ποιον θα μιλήσω ή αν θα αποσυρθώ από νωρίς για να ξεκινήσω με το καραβάνι αύριο. Κάθε επιλογή έχει τα συν και τα πλην της.

 

Η πρώτη μάχη είναι τελείως tutorial και αδύνατο να τη χάσεις. Από τη δεύτερη κιόλας, αν αρχίσεις τα καουμποϊλίκια, μπορείς να έχεις μπλεξίματα. Όχι σε σημείο να χάσεις, αλλά να σε στριμώξουν, ναι.

 

Η αισθητική του παιχνιδιού είναι απλά θαυμάσια, τα κείμενα όμορφα γραμμένα. Μπορείς να υποδυθείς τον ήρωα, το κάθαρμα ή κάτι ενδιάμεσο (και θα πρέπει να ζήσεις με τα αποτελέσματα των επιλογών σου -κι αν το παρατραβήξεις, να πεθάνεις εξαιτίας τους).

 

Ο μόνος λόγος που σταμάτησα είναι ότι έφτασε το mail για το Broken Age. Ούτε συννενοημένοι να ήταν. Να δω πώς θα δουλέψω αύριο με τους πειρασμούς μπροστά μου.

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αν δεν εκανες μαχες με dredge, δεν ειδες τιποτα. :)

 

το παιχνιδι ειναι καλο, ωραιο art, οι μαχες ενδιαφερουσες, πασχει ομως απο ελλειψη voice και απο ελλειψη settings.

Δημοσ.

Κατέβασε από Steam, το Banner Saga: Factions, είναι free. Έχουν ακριβώς ίδιο gameplay, με την διαφορά ότι το Factions είναι Multiplayer. Αν σ αρέσει το Factions θα σ αρέσει και το Saga.

  • Super Moderators
Δημοσ.

19/2/0 οι κριτικές (θετικές/ουδέτερες/αρνητικές). Παρότι δεν περίμενα κάποιο review να μου πει ό,τι έβλεπα τόσο καιρό να αποκαλύπτεται και να βελτιώνεται σταδιακά, καλό είναι ότι υπάρχει και μια "επίσημη" αναγνώριση, θα βοηθήσει και στις πωλήσεις πιστεύω: είναι κρίμα να μη στηρίζονται τόσο ιδιαίτερες θεματικά και αξιόλογες στην εκτέλεση προσπάθειες.

 

Στο παιχνίδι, όσο περνάει ο χρόνος, τόσο πιο ενδιαφέρον γίνεται: οι αρχικές συμπλοκές δίνουν τη θέση του στις μάχες, όπου ανάλογα με το πώς προσεγγίζεις τη σύγκρουση έχεις ανάλογα απώλειες, μπορείς αν τα πας καλά σε πρώτο στάδιο να συνεχίσεις και για "δεύτερο γύρο" με έπαθλο επιπλέον renown και κάποια αντικείμενα αλλά κίνδυνο να σου τραυματιστούν μαχητές και να μην τους έχεις στη συνέχεια (αυτά σε normal και hard δυσκολία, στο easy δεν υπάρχει χρόνος αποθεραπείας).

 

Στην πορεία προκύπτουν αναποδιές, όσο καλά κι αν παίζεις, οπότε είναι θέμα διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων και της επιλογής της λιγότερο επώδυνης πορείας.

 

Ο χάρτης είναι πολύ όμορφα φτιαγμένος, έχουν δημιουργήσει ολόκληρο κόσμο και πιστεύω ότι έχουν υλικό για πολλά ακόμη πράγματα.

 

tip: κάτι που έμαθα από το Factions και προφανώς ισχύει εδώ είναι ότι δε σας συμφέρει πάντοτε να σκοτώνετε τους αντιπάλους, έχετέ το υπόψη αυτό, γιατί μέχρι να φτάσετε στον τελευταίο εχθρό, οι γύροι πάνε εναλλάξ. Πέντε σακαταμένοι αντίπαλοι είναι καλύτερα από ό,τι τρεις σε full health/armor.

Δημοσ.

Τελικα απλα επρεπε να το τρεξω σαν διαχειριστης....λιγο που επαιξα κανενα μισαωρο μου αρεσε πολυ το artwork,οι μαχες ειναι κλασσικες turn based τυπου heroes και το gameplay μου φανηκε λιγο γραμμικο και οι επιλογες στους διαλογους δεν φαινεται να επηρεαζουν τοσο πολυ την εξελιξη του παιχνιδιου.

 

Βεβαια μιση ωρα ειναι τιποτα και προφανως δεν εχω προχωρησει αρκετα....ωραιο παιχνιδακι παντως.

Δημοσ.

καλα, δυναμικο δεν το λες κιολας... αλλα πχ μερικες επιλογες που κανεις, απαξ και τις εκανες, παπαλα, no turning back..

πχ

 

 

με εψησε ενας μαλακας να την κανουμε απο το χωριο και να το αφησουμε να το καψουνε "για να γλυτωσουμε", το εκανα με μιση καρδια, και εχοντας ηδη μετανιωσει αυτο το "στρατο" στην ουσια τον αντιμετωπισα λιγο αργοτερα, εχοντας παρατησει το χωριο στη μοιρα του...

 

 

 

στην αρχη φαινεται λιγο ..πως να το πω... μπαχαλο, λιγο οπως να'ναι, αλλα απο καποιο σημειο και μετα μπαινεις στο ρυθμο/στυλ και ολα καλα.

θα μπορουσε να ειναι καλυτερο σε διαφορα πραγματα, αλλα και αυτο που ειναι, ειναι αρκετα καλο μεχρι στιγμης.

  • Super Moderators
Δημοσ.

To πρώτο κεφάλαιο, είναι τελείως tutorial και από ό,τι έχω δει οι όποιοι θάνατοι είναι μέρος του σεναρίου.

 

Το δεύτερο, παρότι συνεχίζει να έχει tutorial χαρακτήρα (λ.χ. δεν υπάρχουν τραυματισμοί και δίνει tips σε κάποια σημεία καθώς παρουσιάζει νέες λειτουργίες) έχει αποφάσεις όπου τα πράγματα μπορούν να στραβώσουν σε σημείο να σκοτωθεί ένας από τους κεντρικούς χαρακτήρες (ενδεχομένως και δύο, αλλά δεν το ρισκάρω...)

 

Στο τρίτο, με την εισαγωγή των τραυματισμών, τα πράγματα δυσκολεύουν και σε τακτικό επίπεδο, καθώς τα καουμποϊλίκια (βικινγκιλίκια, έστω) στοιχίζουν μέρες ανάρρωσης, ενώ οι στραβές στο ταξίδι όπου μια λάθος απόφαση μπορεί να στοιχίσει από αποχώρηση ή θάνατο ήρωα μέχρι μέλη του καραβανιού (που σημαίνει ότι οι μάχες δυσκολεύουν), προμήθειες κτλ. αυξάνονται.

 

Αυτά όσο έχω δει ως τώρα. Σαφώς υπάρχει ιστορία και σε οδηγεί προς τα εκεί, αλλά το πώς θα εξελιχτεί, με ποιους θα είσαι στην πορεία και πόσο εύκολα ή δύσκολα θα τα βγάλεις πέρα, εξαρτάται από τις επιλογες. Μια αθώα ή λογική επιλογή μπορεί να στοιχίσει παρακάτω και αυτό είναι που προσδίδει αξία και βαρύτητα στις αποφάσεις.

Δημοσ.

Υπάρχει πληθώρα σε πανοπλίες και όπλα? τόσο visual όσο και combat oriented. και γενικά κατα πόσο βαθύ είναι το στοιχείο του RPG μιλώντας σαν καθαρός hardcore RPGάς? Οι Characters απο skills και developments/attributes πώς είναι σχεδιασμένοι?

  • Super Moderators
Δημοσ.

RPG τύπου D&D δεν είναι.

 

Υπάρχουν χαρακτήρες κεντρικοί (οι ήρωες) τους οποίους χειρίζεσαι στις μάχες που προκύπτουν μέσα από τις καταστάσεις που αντιμετωπίζεις στο παιχνίδι.

 

Αυτοί, έχουν χαρακτηριστικά όπως attack και defense, αλλά και μία ειδική επίθεση ή ικανότητα (περιστροφική επίθεση ή παγίδευση ενός τετραγώνου κτλ.)

 

Εκτός αυτών, ο κάθε χαρακτήρας έχει willpower, το οποίο του επιτρέπει είτε να κινείται περισσότερο του κανονικού, είτε να κάνει χρήση της ειδικής ικανότητάς του: αν υπάρχει αρκετό willpower, αυτά γίνονται και στον ίδιο γύρο, αλλά είναι περιορισμένο resource αυτό.

 

Μία ακόμη ικανότητα είναι το break armor, το οποίο επιτίθεται όχι στην υγεία/δύναμη του αντιπάλου, αλλά στη θωράκισή του, ώστε να γίνει περισσότερο ευάλωτος αργότερα.

 

Όλοι αυτοί οι χαρακτήρες έχουν μια ιστορία από πίσω, που τους κάνει να συμπεριφέρονται ανάλογα σε διάφορες καταστάσεις: κάποιος μπορεί να αντιπαθεί τους γίγαντες (μια γενική αμοιβαία αντιπάθεια μεταξύ γιγάντων και ανθρώπων υπάρχει, ούτως ή άλλως), κάποιος μπορεί να είναι πιστός σε μια πόλη και αν προκύψει δίλημμα να ταχτεί με αυτή και όχι το καραβάνι (πάντοτε ανάλογα των χειρισμών του παίκτη στα διάφορα διλήμματα).

 

Το Banner Saga είναι παιχνίδι στρατηγικής και τακτικής με RPG στοιχεία, όχι RPG καθαρό, με διαχείριση χαρακτήρων: αν προκύψει μάχη, λ.χ., ανάλογα με το πόσο επιθετικά θα συμμετάσχουν οι ήρωες, μειώνονται ή αυξάνονται οι απώλειες των απλών στρατιωτών και μπορεί να βρεθούν και μαγικά αντικείμενα στο πεδίο της μάχης.

 

Αντικείμενα από ό,τι έχω δει υπάρχουν αρκετά, όσο υψηλότερου επιπέδου είναι, τόσο σημαντικότερες οι ιδιότητες που προσφέρουν, αλλά από ό,τι έχω δει είναι μόνο ένα αντικείμενο ανά χαρακτήρα. Επίσης, τα αντικείμενα (όπως και η βελτίωση των ηρώων) στοιχίζουν σε φήμη (renown) που επίσης κερδίζεται δύσκολα, οπότε υπάρχει πάντοτε το δίλημμα αν πρέπει να αγοράσεις κάτι ή να βελτιώσεις ένα χαρακτήρα.

 

Αυτή τη στιγμή, λ.χ., έχω δύο ήρωες που θα μπορούσαν να ανέβουν επίπεδο, αλλά δεν έχω αρκετό renown για να τους βελτιώσω. Επομένως, διαχειρίζεσαι καταστάσεις, πολεμιστές και τραυματισμούς, εξοπλισμό κτλ. Αν μαζεύεις πολύ κόσμο στο δρόμο, αυξάνεται η δύναμή σου για τις μάχες, αλλά καταναλώνονται ταχύτερα οι προμήθειες και μπορεί να πέσει ευκολότερα το ηθικό. Επίσης προκύπτουν καταστάσεις λόγω πολυκοσμίας ή λειψανδρίας. Κάθε τι έχει κάποια υπέρ και κατά.

  • Like 2
Δημοσ.

βασικα ειναι turned based ξυλο ρε παιδι μου. ενα λιγο πιο απλο (αν βοηθαει η μνημη μου) gladius

εχεις δυο μπαρες: την ασπιδα και την ενεργεια.

στη μαχη σχετιζονται στο οτι μπορεις να προκαλεσεις ζημια στον αντιπαλο, εφ'οσον και για οσο η ενεργεια σου υπερβαινει την ασπιδα του.

σε καθε χτυπημα συνηθως επιλεγεις να πληξεις ασπιδα ή ενεργεια, οποτε το πραγμα παει απο κει..

 

δεν ετυχα σε μαπα/unbalanced μαχη οσο επαιξα. αντιθετα, φαινονταν καλα ζυγισμενες.

και παρ'ολο που πχ χτες δεν το επαιξα καθολου, ηδη το εχω καταχωρησει στο μυαλο μου σαν κατι που γουσταρω να το βαλω να χαλαρωσω (με την καλη εννοια), και μαλιστα σε αρκετα υψηλη θεση. μαλλον το σ/κ 8)

 

γενικα, οσοι γουσταρετε turned based μαχες gladius style, σας το προτεινω πολυ ευκολα.

αλλα οσοι ψαχνετε(?) ενα ...ΑΑΑ game απλα που ...δεν γνωριζατε, θα ελεγα οτι ισως να μην ταιριαζει στο λογαριασμο..

μονο και μονο το οτι 3-4 μαγκες που τους απολυσανε/κλεισανε οι πολυεθνικες, αντι να τα παρατησουνε εκατσαν και παρηγαγαν αυτο εδω το διαμαντακι, για μενα αξιζει το 20ρικο και με το παραπανω..

Δημοσ.

Μια ερώτηση.

 

Αν σε μάχη πέσει στα 0 life ένας ήρωας, πεθαίνει μόνίμως και αφαιρείται από το παιχνίδι ή απλά τραυματίζεται?

 

Μπαίνω chapter 3 με πάρα πολύ καλές εντυπώσεις, καθώς από την πρώτη στιγμή τα πράγματα είναι στριμωγμένα σε πολλά επίπεδα και, έστω και σαν ψευδαίσθηση, δεν ξέρεις ποτέ αν διάλεξες σωστά. Η αισθητική του επίσης είναι κορυφαία, τρομερή απεικόνιση βικιγκιάς.

Δημοσ.

τραυματιζεται, πρεπει να περασουν 3 μερες για να θεραπευτει, αν το χρησιμοποιησεις στο μεσοδιαστημα θα εχει 3 strength λιγοτερο ή κατι τετοιο

  • Super Moderators
Δημοσ.

Aνάλογα με το επίπεδο δυσκολίας είναι και ο χρόνος αποθεραπείας. Στο normal όπου το τερμάτισα έπαιζε 1-3 μέρες, αλλά δεν κατάλαβα αν αυτό ήταν τυχαίο ή είχε να κάνει με το πόσο μεγάλη ζημιά δέχτηκε ο κάθε χαρακτήρας βγαίνοντας εκτός παιχνιδιού.

 

Ανάλογα με το πόσες ημέρες θα μείνει εκτός, αν προκύψει μάχη στο μεταξύ, θα έχει αντίστοιχα μειωμένο strength, από -1 έως και -3. Στο δυσκολότερο επίπεδο έχω διαβάσει για ακόμη μεγαλύτερο διάστημα απουσίας.

 

Επειδή μπορεί να θεωρηθεί spoiler, δείτε την επόμενη πληροφορία μόνο αν θέλετε να ξέρετε οπωσδήποτε τι γίνεται με τις απώλειες:

 

 

Χαρακτήρες χάνονται -σκοτώνονται, δεν γίνονται recruit, διώχνονται- μόνο μέσα από επιλογές σε κάποια σημεία της ιστορίας. Διατηρώ ενόψει επόμενων δοκιμών μια επιφύλαξη σχετικά με ένα συνδυασμό χαρακτήρων -αν διώξεις εγκαίρως τον έναν, ενδεχομένως να σώζεις το δεύτερο αργότερα, όπως το έπαιξα εγώ τους έχασα και τους δύο αλλά δεν είναι σίγουρο αν αποφεύγεται. Υπάρχει στο τέλος του παιχνιδιού απώλεια αναπόφευκτη, είναι scripted.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...