Προς το περιεχόμενο

ασφάλεια αυτοκινήτου και πιθανές αυξήσεις


cyber_katsarida

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κάτι πήρε το αυτί μου ότι από το καλοκαίρι θα αυξηθούν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων λόγω των αυξήσεων στα ποσά των αποζημιώσεων.

 

τέλος του μήνα λήγει η ασφάλεια μου και λέω να κάνω ετήσια μήπως και γλιτώσω τίποτα.

τι λέτε; αξίζει ή δεν έχει νόημα.

επίσης πολλές εταιρίες λένε ότι θα κάνουν προσφορές μήπως και καταφέρουν κα πάρουν κανέναν πελάτη απο τους χιλιάδες ανασφάλιστους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επρπε να το ειχες κανει νωριτερα (οπως επρεπε κι εγω τον οκτωβρη να κανω ετησιο κι οχι 6μηνο...δεν το εκανα παρολο που ηξερα τι θα γινει και μου το ειχε πει μεχρι κι ο ασφαλιστης). τοτε ηταν μια χαρα περιοδος..τωρα ειναι αργα, οτι ασφαλιστηριο γινεται απο την αρχη του χρονου ηδη εχει παρει την ανιουσα ακριβως γι αυτον τον λογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εμένα ο ασφαλιστής μου πρότεινε ετήσιο.

 

δε νομίζω να είναι αργά πάντως γιατί μια προσφορά που μου κάνανε έρχεται ελαφρώς φθηνότερα

απ όσο έδωσα για το συμβόλαιο που λήγει.

με λίγα λόγια αυτό που λήγει ήταν στα 150€ και το νεο (σε άλλη εταιρία) με ίδιες καλύψεις στα 147€ (εξάμηνο).

 

μια και το φερε η κουβέντα 147€ για τα απλά +θραύση κρυστάλλων σε αυτοκίνητο διετίας 1200cc σε επαρχία πως το βλέπετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λες απλα; οχι κλοπη; οχι φυσικα φαινομενα (χαλαζι κυριως δηλαδη);

ηλικια οδηγου; χρονια που εχει το διπλωμα; bonus malus?

 

σαν τιμη παντως ειναι καλη για νεο αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εγώ σκέφτομαι να κάνω ετήσιο.

δεν ξέρω βέβαια πόση θα είναι η αύξηση από το καλοκαίρι και μετά.

σε κάθε περίπτωση και 20€ να γλιτώσω κάτι είναι. ειδικά τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100011_25/02/2012_473866

 

Μειώσεις από 5% έως και 20% στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων

 

Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτούν ο ανταγωνισμός και η οικονομική κρίση

 

Της Ευγενιας Τζωρτζη

 

Με μειώσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων απαντούν οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες στην οικονομική κρίση, αλλά και στον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον κλάδο μετά την υποχώρηση των εργασιών και την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων. Οι μειώσεις που ξεκινούν από 5%, γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα, είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που φθάνουν έως και το 20%.

 

Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτεί ο έντονος ανταγωνισμός που αναπτύσσεται στον κλάδο με την πώληση προγραμμάτων μέσω Διαδικτύου που εγκαινίασε η Interamerican, λανσάροντας το «Anytime on line». Το πρόγραμμα εξασφαλίζει εκπτώσεις από 10% έως 20%, λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και έχει οδηγήσει σε αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων της εταιρείας από τα 371.000 αυτοκίνητα στα 483.000 μέσα σε ένα χρόνο.

 

Η ανακατανομή των μεριδίων υπέρ των εταιρειών με χαμηλά ασφάλιστρα, ανέδειξε ως χαμένους του παιχνιδιού τη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, την Εθνική Ασφαλιστική, η οποία την ίδια περίοδο έχασε πάνω από 250.000 αυτοκίνητα. Η διοίκηση της εταιρείας σε μια προσπάθεια να περιορίσει την αιμορραγία του στόλου, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα, με εκπτώσεις που ξεκινούν από 5% και φθάνουν έως και το 11%, ενώ παράλληλα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.

 

Με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5%, ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, απαντά και η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο αυτοκινήτου, η Ιντερσαλόνικα, συνεκτιμώντας όπως σημειώνει στη σχετική εγκύκλιο προς το δίκτυο, τη βελτίωση του δείκτη ζημιών και τη μείωση των αποζημιώσεων που κατέγραψε η εταιρεία εντός του 2011.

 

Στο 15% φθάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της, όπως η νομική προστασία και η προστασία πυρός, ενώ από 5% έως 10%, διαμορφώνεται η έκπτωση για τον οδηγό που δεν προκάλεσε ζημιά για δύο ή τέσσερα χρόνια αντίστοιχα. Τον χορό των μειώσεων θα σύρουν σύμφωνα με πληροφορίες και άλλες εταιρείες τις προσεχείς ημέρες όπως η Axa Ασφαλιστική, αλλά και η Υδρόγειος, ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια μέσω της παραμετρικής τιμολόγησης εφαρμόζουν ήδη η Allianz, η Ergo, η Generali, η Groupama και η Eurolife.

 

Την επιθετική τιμολογιακή πολιτική ευνοεί και η τρέχουσα συγκυρία, που έχει οδηγήσει σε σταθεροποίηση των ζημιών που καταγράφονται στον κλάδο και ως εκ τούτου και των αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι εταιρείες. Η συγκράτηση των ζημιών παρατηρείται παρά την αύξηση των ορίων στις αποζημιώσεις που εφαρμόζεται σταδιακά από την 1η Ιουνίου 2009 και είναι αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου, που προκαλεί η οικονομική ύφεση. Τον Ιούνιο του 2012 επίκειται η τελευταία αναπροσαρμογή των ορίων, που θα οδηγήσει σε υπερδιπλασιασμό των κατώτατων ορίων για την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, διαμορφώνοντας το όριο της αποζημίωσης για σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα και στο 1 εκατ. ευρώ ανά ατύχημα για υλικές ζημίες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά εύθραυστη την ισορροπία στον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει σε εκτίναξη των αποζημιώσεων τα προσεχή χρόνια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να κι ενα καλο νεο. αν και...παιζει να εξανεμιστει η μειωση λογω της αναμενομενης αυξησης. για να δουμε, θα ενημερωσω σε ενα διμηνο που ληγουν τα ασφαλιστηρια μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι επρεπε η εθνικη να δει 250000 οχηματα μειον για να προχωρησει σε μειωσεις εως... 11%, WOW!

 

Συγκλονιστηκα τωρα με τις ασφαλιστικες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παιδιά να ξέρετε ότι και με το να κάνετε ετήσιο συμβόλαιο δεν γλυτώνετε την αύξηση των ορίων, αφού σε οποοδήποτε συμβόλαιο εκδίδεται, υπολογίζεται και το % αύξησης που θα πάρει από 1/7/12 και μετά.

Απλά κάνοντας ετήσιο ασφάλιστρο παίρνετε μια έκπτωση ~5% από την τιμή του 6μηνού x 2.

Τέλος αναφορικά με τις μειώσεις των ασφαλίστρων, η θεωρία απέχει από την πράξη, αφού στην ουσία διαφημίζουν πακέτα που ήδη υπήρχαν εδώ και χρόνια. Πάντα δλδ το να πάρεις ένα πακέτο καλύψεων Χ από το να πάρεις μεμονωμένα τις καλύψεις του ήταν οικονομικότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν υπάρχει είδος συμβολαίου που να καλύπτει μια ζημιά στο δικό μου αμάξι όταν το όχημα που την προκάλεσε δεν μπορεί να βρεθεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν υπάρχει είδος συμβολαίου που να καλύπτει μια ζημιά στο δικό μου αμάξι όταν το όχημα που την προκάλεσε δεν μπορεί να βρεθεί?

 

Εννοείς εκτός των παροχών της μικτής;

 

 

Η μεικτή ασφάλεια είναι αρκετά πιό ακριβή και συμφέρει συνήθως για καινούρια αυτοκίνητα που τα λυπάσαι περισσότερο. Απλά το θέμα είναι ότι η συγκεκριμένη παροχή της μεικτής ασφάλειας λέγεται "ίδιες ζημιές", δηλαδή ατυχήματα που προκάλεσες η ίδια. Πράγμα που σημαίνει ότι, μπορεί να σε χτύπησε άλλος και να εξαφανίστηκε, αλλά αν κάνεις χρήση της μεικτής, η ασφάλεια θα πληρώσει αλλά δεν τη νοιάζει ποιός φταίει, μεικτή σημαίνει ότι την ζημιά την φορτώνεσαι εσύ, καθώς και τα bonus malus που την συνοδεύουν.

 

Πολλές μεικτές ασφάλειες έχουν προστασία bonus malus για ένα ατύχημα, αλλά αυτό εξαρτάται.

 

Η μεικτή ασφάλεια έχει ένα ποσό απαλλαγής, το οποίο ορίζει πόσο θα πληρώσεις εσύ και πόσο η ασφαλιστική. Αν δηλαδή η ζημιά είναι 1500 ευρώ και η απαλλαγή σου 300, εάν κάνεις χρήση της μεικτής θα πληρώσεις εσύ 300 και η ασφαλιστική 1200. Πράγμα που σημαίνει ότι για μικρές ζημιές δεν συμφέρει να κάνει χρήση μεικτής.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, με ποια λογική δεν καλύπτει η ασφάλεια ζημιά αν δε βρεθεί ο ένοχος? Μπορεί δλδ να υποθέσει ότι την έκανε μόνος του κάποιος και μετά είπε ότι τον χτύπησε (δήθεν) κάποιος άλλος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σε χτυπάει κάποιος, σε καλύπτει η ασφάλειά του, και αντίστοιχα όταν χτυπάς κάποιον εσύ, τον καλύπτει η δική σου. Και όχι μόνο με αυτοκίνητα, αν ας πούμε γίνονται επισκευές σε πολυκατοικία και έρθει ένας κουβάς μπετά πάνω στο αμάξι σου, αν δεν κάνω λάθος ο εργολάβος πρέπει να έχει κάνει ασφάλεια για να σε καλύψει. Αν το αμάξι σου καεί σε διαδήλωση ή θεομηνία, υπάρχουν ειδικές αναφορές, δεν πιάνονται στη μεικτή.

 

Αν όμως έχεις ζημιά που δεν μπορεί να βρεθεί ο ένοχος και δεν εμπίπτει σε καμία σαφή κατηγορία (φωτιά, χαλάζι, κλοπή, τρομοκρατικές ενέργειες κλπ, που έχουν ειδική αναφορά), δεν υπάρχει ασφάλεια να σε καλύψει γιατί δεν υπάρχει ένοχος, οπότε πρέπει να βγει το ποσό από τη δική σου. Αυτό είναι και το νόημα της μεικτής. Κάποτε παρκαρισμένο μου έκανα μεγάλη ζημιά. Αν δεν είχα καταφέρει να τον βρω θα έπρεπε είτε να στάξω χιλιαπεντακό μόνος, είτε να με καλύψει η μεικτή μου και να δώσω 300 (ευτυχώς τον βρήκα). Αν η ζημιά ήταν μέχρι 4-5 κατοστάρικα δεν θα συνέφερε να τη φορτωθώ με bonus malus και αυξημένα ασφάλιστρα, θα αναγκαζόμουν να τα πληρώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...