Προς το περιεχόμενο

SimCity [2013]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας.

 

Λοιπόν έχω ξεκινήσει από χθες ένα νέο region σε sandbox mode. Σήμερα ξεκίνησα να ασχολούμε με την κατασκευή ενός great work και συγκεκριμένα του Arcology... Έχω φτιάξει τρεις πόλεις οι οποίες ασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή των resources που χρειάζονται για να ολοκληρωθεί το Arcology... Έχω ένα σωρό trade ports τα οποία έχω βάλει να κάνουν export τα διάφορα resources ώστε να πηγαίνουν στο Arcology... Παρόλα αυτά όμως ενώ metal και alloy προχωράνε κανονικά τα tvs έχουν σταματήσει εδώ και πολύ ώρα στα 1000/60000... Τι μπορώ να κάνω για να προχωράνε ποιο γρήγορα??! Έχω κάνει κάποιο λάθος από την αρχή μήπως??? Εσείς τι μεθόδους χρησιμοποιήσατε για να κατασκευάσετε το Arcology???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

άμα βάλεις τα trade posts να κάνουν export δεν θα έχεις να δώσεις στο arcology..Γύρισε κάποια,αυτά που χρειάζεται πετρέλαιο,metal και alloy, σε local μόνο,και τότε πάτα να δώσεις resources στο great work ..Αλλιώς τα πουλάει το παιχνίδι για να βγάζεις φράγκα..

(ετοιμάσου για great loss of money)


Καλησπέρα σας.

Λοιπόν έχω ξεκινήσει από χθες ένα νέο region σε sandbox mode. Σήμερα ξεκίνησα να ασχολούμε με την κατασκευή ενός great work και συγκεκριμένα του Arcology... Έχω φτιάξει τρεις πόλεις οι οποίες ασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή των resources που χρειάζονται για να ολοκληρωθεί το Arcology... Έχω ένα σωρό trade ports τα οποία έχω βάλει να κάνουν export τα διάφορα resources ώστε να πηγαίνουν στο Arcology... Παρόλα αυτά όμως ενώ metal και alloy προχωράνε κανονικά τα tvs έχουν σταματήσει εδώ και πολύ ώρα στα 1000/60000... Τι μπορώ να κάνω για να προχωράνε ποιο γρήγορα??! Έχω κάνει κάποιο λάθος από την αρχή μήπως??? Εσείς τι μεθόδους χρησιμοποιήσατε για να κατασκευάσετε το Arcology???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι δυνατόν να έχω κάνει τέτοια βλακεία... Εγώ τα έβαζα να κάνουν εξαγωγές με την λογική ότι θα πηγαίνει στο Arcology αφού έχω είχα βάλει να στέλνει resources... Τεσπα σε ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι δυνατόν να έχω κάνει τέτοια βλακεία... Εγώ τα έβαζα να κάνουν εξαγωγές με την λογική ότι θα πηγαίνει στο Arcology αφού έχω είχα βάλει να στέλνει resources... Τεσπα σε ευχαριστώ για την βοήθεια φίλε.

ελπίζω να μην χάνεις πολλά φράγκα,εμείς δεν έχουμε metal για να το τελειώσουμε το αεροδρόμιο :P

παρακαλώ! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έφυγε πολύ φράγκο αλλά άξιζε τον κόπο... Πριν λίγο τελείωσα το Arcology και τώρα απλά περιμένω να αυξάνεται σιγά σιγά ο πληθυσμός του, να φτάσει κάνα 300αρι χιλιάδες και είμαστε μια χαρά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Είναι καλό παιχνίδι, ιδίως για casual παίκτες. Ο simulator έχει επιδιορθωθεί μέσα από τα patch και το θεωρώ καλύτερο των προηγούμενων όσον αφορά το κομμάτι αυτό. Οι κάτοικοι δεν είναι στατιστικοί αριθμοί από το πουθενά.

 

Βέβαια οι χάρτες δεν είναι μεγέθους SC4 κλπ, αλλά ο ευρύτερος χάρτης της περιοχής, σου επιτρέπει να διασυνδέσεις τις διάφορες πόλεις σου πιο καλά.

 

Επίσης δεν είναι "χτίζω και ξεχνώ". Θα χρειαστεί να γκρεμίσεις-χτίσεις πολλές φορές μία πόλη, ιδίως όσες χρησιμοποιούν φυσικούς πόρους (κάρβουνο κλπ) που εξαντλούνται.

το αγόρασα και όλα αυτά που λες ισχύουν , το χαίρομαι πολύ το νέο σύστημα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας αλλά νιώθω πολύ εγκλοβισμένος  , παρόλο που δίνει αρκετές επιλογές με τα μονταρίσματα των κτηρίων η έλλειψη του μεγάλου χώρου και η επιλογή να φτιάξεις μεγαθήρια γέφυρες , να επιλέξεις το σχήμα της (ίσως και να γίνεται αλλά δεν το είδα) ,να φτιάχνεις το terrain όποτε θες και όλα αυτά του 4... μου λείπουν πολύ   .

Ελπίζω στο επόμενο να τα διορθώσουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Για όσους ενδιαφέρονται, το SC2013 (όλες οι εκδόσεις) είναι με 50% έκπτωση σήμερα. (τσίμπησα την complete αν και είχα την standard και το CoT, μιας και δεν είχα τα DLC)

 

Επίσης όσοι παίζουν το παιχνίδι ακόμα ας κάνουν join το SimNation - Simcity guild στο FB.

Οργανώνουμε εβδομαδιαίο online region με theme.

https://www.facebook.com/groups/SimNationGuild/

Για μεγάλους χάρτες που αναφέρθηκε, μόνο με το Orio mod, (μόνο offline φυσικά) και κοίτα τί μπορεί να φτιαχτεί με αυτό αν φυσικά έχετε i5/i7 και κάμποση μνήμη. Δεν είναι για ανεμικούς επεξεργαστές.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έκλεισε η EA την maxis πάντως. Οχι ότι είναι νέο έτσι και αλλιώς πάντα η ΕΑ αυτό έκανε. Τις εξαγοράζει και στην συνέχεια τις κλείνει...

 

http://www.engadget.com/2015/03/04/ea-shuts-down-maxis-studio-sims/

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έκλεισε η EA την maxis πάντως. Οχι ότι είναι νέο έτσι και αλλιώς πάντα η ΕΑ αυτό έκανε. Τις εξαγοράζει και στην συνέχεια τις κλείνει...

 

http://www.engadget.com/2015/03/04/ea-shuts-down-maxis-studio-sims/

 

 

όχι ρε μαν!! τί λές τώρα;

Είναι σοβαροί;Δεν πήγαινε καλά οικονιμικά;

Έχουν πάρει πόσα studios και τα σουτάρουν σιγά σιγά;

Και τί θα γίνει με τα παιχνίδια;τέλος;

http://kotaku.com/ea-shuts-down-simcity-developer-maxis-1689454903

Δεν ημουν τεράστιος φαν των παιχνιδιών,αλλά πάντα ήταν ωρόσημο οι 2 τίτλοι αυτοί για κάθε ηλικία.

25 Years of Maxis – Living the Simulated Dream

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για μένα αυτό το studio αντιπροσωπεύει στα μάτια μου ένα κομμάτι της ιστορίας του gaming :( Κανονικά θα έπρεπε να ανοίξουμε νέο νήμα για το νέο. Πάντως αυτή η EA δεν υπάρχει! Οτι έχει πιάσει στα χέρια της το έχει καταστρέψει στην κυριολεξία, και studio που πριν πάνε στην ΕΑ μας είχαν χαρίσει από τους καλύτερους gaming τίτλους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έκλεισε η Maxis. Ένα από τα γραφεία τους κλείσανε. Αυτό που ήταν αρχικά η Maxis την δεκαετία του 90.

 

Τα άλλα γραφεία της Maxis συνεχίζουν να υποστηρίζουν το Sims 4 και κυρίως το Simcity buildt που έχει 16,000,000 χρήστες σχεδόν, και το τελευταίο κανονικά τυπώνει χρήμα για την ΕΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[–]vertexnormal 309 βαθμοί

 

4 μέρες πριν

 

Money. It all comes down to money. EA as a corporation doesn't share our sense of obligation out of sentimentality. Hence today's announcement.

The long gap is probably caused by several factors. First was that the expansion for SC4 didn't print cash like The Sims was at the time. Sure it made money, but The Sims had a HUGE (I remember reading 16x) return on the investment. So it got deprioritized to make The Sims 2. Which again made huge returns.

EA has adopted a greenlight gating process. Where by with little or no capital invested they have a few highly talented senior designers/creative types come up with the framework of a game. They develop what they can as proof of concept, usually simple gameplay prototypes and concept art, which is then presented to EA. This sets up a series of gates and reviews whereby they get more money and manpower as it seems necessary and the time to work on the gameplay, engine, and artistic style. This whole period is called preproduction, and can last from a few months to a few years. At some point you go into production, which means you know what you are making, how you are going to do it, how they are going to sell it and hard numbers to back all of that up. Some time after that, when marketing thinks it is right, they will announce the game to the public. From that point on nothing changes from the public facing. Once locked into 'online-only' there was no way of changing it. People complained that the cities were too small but there was no way to address that without compromising the numbers and forecasts when the game was sold to EA's corporate overseers. EA can't be negotiated with at this level, you can't change their mind, you REALLY have to fight to get dates changed etc.

So, during that 10 year wait there was almost 9 years of silence. 3 or 4 of those years had active development of the game that shipped, with another year or more of a small group of creatives. There were other attempts that never made the light of day, and products (Simcity Societies comes to mind) that didn't deliver that 'SimCity' experience.

I offer all of this with the caveat that they don't even tell us (read 'the devs') all of this and some of it is conjecture.

I also don't fault EA with this process. It is meant to minimize risk and it does pretty well at that. EA is a very large ship, it takes a lot of energy and time to get it to change direction. That long process steers the ship and adds predictability. Smaller companies are able to pivot much faster but lack EA's resources and ability to 'play the long game'. All of this stuff happens out of necessity, and all of it comes down to money.

EA is actually a great place to work these days. In the past there were difficulties (I was part of the EA Spouse/class action) but a lot of that has turned around. They really do want to retain talent and minimize layoffs. Not everyone shares this experience, but I haven't worked back-to-back weekends in almost a decade. EA has a really good benefits package, competitive pay, and a strong sense of progressive public responsibility. Maxis, in particular, the Sims side has what is probably the highest level of gender equality in the industry.

I'm sad to see that studio close, it's been my home for a very long time.

http://www.reddit.com/r/SimCity/comments/2xxvz1/ea_closes_maxis_emeryville/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...