Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες, έχω την εξής απορία μιας και είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα. Είμαι φαντάρος και δανείστηκα απο την αρραβωνιαστηκιά μου το psp της για να περνάει κάπως η ώρα και το psp έχει τη standard memory card με τα 32mb.

Σκεφτόμουν λοιπόν να της πω να αγοράσει και να μου στείλει μια memory card με 16gb γεμάτη με τπτ ταινιάκια, σειρές, μουσικές κτλ. Απο το internet είδα οτι χρειάζεται Memory Stick Pro Duo όμως δεν κατάφερα να βρω κάτι σχετικά με το πως φορμάρεις τη μνήμη εξω απο το psp.

Δλδ τα posts που διάβαζα αναφέρουν οτι η διαδικασία γίνεται μόνο μέσα απο το psp. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να γίνει το φορματ απο την αρραβωνιαστικιά μου στο pc της και να μου στείλει την κάρτα γεμάτη χωρίς να έχει psp? Γιατί το μοναδικό psp της οικογένειας το πήρα εγώ μαζί μου :mrgreen:

Θα έκανα την αγορά και τη διαδικασία ο ίδιος αλλά εδώ που με στείλανε είναι κομματάκι δύσκολο

Όποιος έχει γνώση ας βοηθήσει παίδες

Δημοσ.

Πεστης να την βαλει σε computer με memory card slot και μετα να την επιλεξει απο το my computer και να την κανει format σε fat32 (auto)

μετα ομως πρεπει να περασει τα αρχεια με ειδικο τροπο που θα βρεις εδω

http://manuals.playstation.net/document/en/psp/current/video/mscopy.html

και τα αρχεια video να ειναι σε φορματ mp4

Γενικοτερα μελετησε το official user guide εδω

http://manuals.plays...en/psp/current/

Δημοσ.

ευχαριστώ φίλε βοηθησες πολύ, θα την ενημερώσω για το πως μπορεί να Το κάνει μπας κ περάσει λίγο καλύτερα η θητεία χεχε

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα. Σχετικά με τα videos που παίζει, βάσει του link που έστειλε ο φίλος, διαβάζει και τα αρχεία avi? Είναι και αυτά τύπου mp4?

Βασικά υπάρχει κάπου μία λίστα με τις extension που διαβάζει το psp?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση