Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως αρκετοί θα παρατηρήσατε, η Vodafone τον περασμένο μήνα είχε πρόβλημα με την ενημέρωση για το υπόλοιπο χρόνου ομιλίας που προσφέρει κάθε πακέτο σύνδεσης, λόγω αναβαθμίσεων που έκαναν στους Server.

Με λίγα λόγια δεν μπορούσε κάποιος να ελέγξει τον λογαριασμό του, για το που βρίσκεται και εύκολα μπορούσε να βγει εκτός του παγίου του και να χρεωθεί έξτρα από αυτό.

Πληρώνω 55€ πάγιο. Ο λογαριασμός μου ήρθε 67€. Δεν έδωσα ιδιαίτερη βάση, αφού μου έχει τύχει και άλλες φορές να το πάθω παρόλο που έλεγχα πόσο διαθέσιμο χρόνο είχα ακόμα.

 

Με ενημέρωσε χθες το μεσημέρι τηλεφωνικά η εταιρία πως λόγω του προβλήματος που είχανε λόγω αναβάθμισης, τα επιπλέον χρήματα που χρεώθηκα θα μου επιστραφούν στον επόμενο λογαριασμό.

 

Είναι μία τίμια κίνηση και θεωρώ ότι πρέπει να λέμε και τα καλά.

 

Υ.Γ.: Ελπίζω σε ανάλογη αντιμετώπιση όταν έρθει η ώρα για επιδότηση συσκευής. :)

Δημοσ.

εμενα δεν το εκαναν αυτοματα. μου ηρθε ο λογαριασμος (καθυστερημενος λογω της, αιωνιας απ οοτι φαινεται, αναβαθμισης) φουσκωμενος απο χρεωσεις που ηταν εκτος παγιου. ελα μου ομως που εγω ποτε δεν εχω υπερβει αυτα που προσφερει το παγιο μου (ακομα και σε εποχες που δεν υπηρχε ειδοποιηση). οποτε τους εριξα το φτιαξιμο οτι δεν ειδοποιηθηκα (ουτε στο 80%, ουτε στο 100% οπως προβλεπεται) οτι πλησιαζα τα ορια. μετα απο 2 ωρες μου εστειλαν μηνυμα οτι θα πιστωθει το εξτρα ποσο στον επομενο λογαριασμο μου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...