Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πως με τόση φθορά,τόσο καιρό δούλευε άψογα και δεν φαινόταν καν πρόβλημα. Από χτες που το είχε φτιάξει (τρόμπα νερού και θερμοστάτη) ο τύπος στο συνεργείο το πήγε και βόλτα και δεν ανέβασε ούτε θερμοκρασία ούτε τίποτα. Δούλευαν όλα κανονικά. Μόλις το πήρα εγώ σήμερα μου γύρισε το παραφλού στο παγούρι, δεν ξεκίνησε το βετιλατέρ γιατί η βαλβίδα του ήταν στον "αέρα" λογικά, και μόλις μου άλλαξε τάπα στο ψυγείο και δούλεψε λίγο το αμάξι, πέρασε νερό μέσα και νομίζαμε αρχικά πως απλά είχε αποτελειωθεί η φλάντζα, μέχρι που το άνοιξε και απορούσε πως δούλευε τόσο καιρό. :rolleyes:

Πως στο διάολο μπορεί να φθαρεί τόσο πολύ?

 

Πάντως μαρέσει που μου λες ότι θέλω μπουζί. Μακάρι να ήθελα μόνο μπουζί φίλε μου :lol:

Δημοσ.

πραγματικα τα μπουζι ειναι το τελευταιο.

προσεχε και συζητα απο πριν τι θα σου ζητησει για τη φλαντζα γιατι μερικοι ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους!

πιστευω με το πλανισμα θα δειξει πολυ καλυτερα...

Δημοσ.

πραγματικα τα μπουζι ειναι το τελευταιο.

προσεχε και συζητα απο πριν τι θα σου ζητησει για τη φλαντζα γιατι μερικοι ζητανε τον πατερα τους και τη μανα τους!

πιστευω με το πλανισμα θα δειξει πολυ καλυτερα...

 

και χωρις σως καν για να γλυστραει λιγο εστω!

Δημοσ.

Λοιπόν άκου τι μπορεί να παίχτηκε το είχα πάθει και εγώ σε ένα BMW E36. Έσπασε ένα αυτάκι του θερμοστάτη με αποτέλεσμα να περάσει στην τρόμπα νερού και να μαγκώσει με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να γυρίσει. Ανέβασε θερμοκρασία και δεν το είχα πάρει χαμπάρι επειδή δεν δούλευε ο δείκτης.

 

Το φςςςςςς που άκουγες σημαίνει οτι μάλλον είχε αρπάξει η φλάτζα σε σημείο κοντά στο κύκλωμα του νερού και "πέρναγε" πίεση στο κύκλωμα, έτσι έκανε το φςςςς και κάνανε και μπουρμπουλίθρες τα νερά. Μου το έκανε και εμένα το φςςςς και μόλις ανοίξαμε το καπάκι φάνηκε οτι είχε κάψιμο κοντά στο κύκλωμα νερού, αποτι βλέπω και το δικό σου έχει σε τέτοιο σημείο.

 

 

Τώρα αν θες να γίνει σωστή δουλειά πρέπει να κοιταχτεί μην έχει κάνει κρακ σε κάποιο σημείο, κάτι που δεν γίνεται με γυμνό μάτι, μετά θες ρεκτιφιέ και μια καινούργια φλατζούλα. Εγώ τότε που το έπαθα μου έβγαινε περισσότερο απο καινούργια μοτέρ και πήρα ένα άλλο που με την εργασία βγήκε 350€

Δημοσ.

350 μοτέρ και εργασία? Μου φαίνεται λίγο αν και δε γνωρίζω από αυτά. Πάντως σαν αμάξι δεν το βλέπω να υπάρχει και πολύ το Charade το συγκεκριμένο και ειδικά το 4κύλινδρο, οπότε ίσως δε βρω μοτέρ εύκολα και φθηνά. Και επίσης μπορεί να είναι και εκείνο σε άθλια κατάσταση.

Μου έβγαλε κοστολόγιο νομίζω στα 270€ σήμερα που το είδε, αλλά δεν πολυ κατάλαβα. Περιμένω καταρχήν αύριο να δω αν παίρνει άλλο πλάνισμα (πλανιάρισμα δε ξέρω πως λέγεται :P) (γιατί ήδη έχει γίνει μια φορά) και θα ρωτήσω πάλι κοστολόγιο να σιγουρευτώ ότι συμπεριλαμβάνει και ρεκτιφιέ και όλα τα σχετικά η τιμή.

 

ΥΓ: Με άγχωσες τώρα που είπες για κρακ που δε φαίνεται με γυμνό μάτι. Που μπορεί να γίνει αυτό?

Δημοσ.

Πλήρωσα λίγα για το μοτέρ γιατί παίζουν πάρα πολλά τέτοια στα μεταχειρισμένα. Πχ τώρα αρχίζει και τα φτήνει η βαλβίδα του ρελαντί και μου βγαίνει καινούργια 300€ όσο ένα μοτέρ και σκέφτομαι μπα και πάρω ένα μοτεράκι και να έχω και για ανταλλακτικά το παλιό.

 

Όσον αφορά το ράγισμα, όσο καλός μηχανικός και να είναι αν υπάρχει ράγισμα και στην κατάσταση που είναι το καπάκι απο το πλάνισμα και την κολλημένη φλάτζα δύσκολα να μπορέσει να πει 100% οτι είναι εντάξει, πρέπει αν περάσει απο ειδκό μηχάνημα. Τώρα αυτό εξαρτάται απο εσένα αν θα το πας, εγώ στην θέση σου δεν θα το πήγαινα. Για πλανάρισμα νομίζω οτι μπορείς να κάνεις άνετα και 2ο, ο κατασκευαστής δίνει νομίζω οτι μπορούν να γίνουν 3-4.

Δημοσ.

Παίζει περίπτωση να έχει ραγίσει και τίποτε άλλο εκεί που είναι οι κύλινδροι κλπ κλπ που δε ξέρω καν πως λέγεται? :P (ναι είμαι άσχετος με αυτοκίνητα!)

 

Αναμένω αύριο να δω τι θα γίνει. Μπορεί να δω και για μοτέρ πουθενά έτσι για να δω τι παίζει από τιμές γιατί δεν έχω ιδέα!

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

αφου λες μενεις νικαια, περνα μια βολτα απο τη λευκα, κοντα σου ειναι..και ρωτα εκει στα διαφορα μαγαζια να παρεις καμια ιδεα.

Δημοσ.

Οκ μια χαρα μου βγηκε το γεμισμα, πλανισμα κεφαλης και φρεζαρισμα βαλβιδων (λογω γνωστου). Ποιο πολυ θα κοστισει η εργασια για να δεθει παλι το μοτερ μαζι με φλαντζες κλπ παρα η επισκευη της κεφαλης. :P Αντε να δω τι θα γινει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...