Προς το περιεχόμενο

Τρόμπα νερού και θερμοστάτης.


nikospot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

 

Έχω ένα Daihatcu Charade '93 (4κύλινδρο) το οποίο πριν αρκετό καιρό όταν σταμάτησα μετά από αρκετή διαδρομή και με φυσιολογική θερμοκρασία, μου πέταγε τα νερά από την υπερχείλιση στο μπετονάκι του ψυγείου. Αυτό μου το έκανε κάνα δυο φορές ακόμα και δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία γιατί η θερμοκρασία ήταν φυσιολογική. (Απλά συμπλήρωσα νερό)

Πριν από 2-3 μήνες ζεστάθηκε παραπάνω από το φυσιολογικό και το έσβησα αμέσως όταν το είδα, άνοιξα το καπό και άκουγα το νερό να βγάζει μπουρμπουλήθρες. Το βετιλατέρ δεν δούλευε. Του συμπλήρωσα νερό και μετά όλα δούλεψαν μια χαρά (κάπου το είχε χάσει το νερό, προφανώς πάλι μου το είχε πετάξει από την υπερχείλιση χωρίς να το πάρω χαμπάρι)Τότε ήταν που βρήκα ευκαιρία και άδειασα εντελώς όλο το σύστημα (ψυγείο και όσο μπορούσα και από την μηχανή και το καλοριφέρ) και έβαλα παραφλού (περίπου 4 λίτρα).

 

Το σοβαρότερο πρόβλημα ξεκίνησε το Σάββατο, όταν μου ζεστάθηκε πάλι αρκετά, το βετιλατέρ δούλευε αλλά το παραφλού πάλι έκανε μπουρμπουλήθρες και ακουγόταν ένα φσσσσσσσσ από την μεριά που είναι η τρόμπα νερού. Το άφησα να κρυώσει και του συμπλήρωσα λίγο νερό παρόλο που δεν είχε χάσει σχεδόν καθόλου. Την επόμενη μέρα και σε μικρή διαδρομή με τακτική παρακολούθηση της θερμοκρασίας, ξεπέρασε πάλι την νορμαλ θερμοκρασία και το παραφλού πάλι κόχλαζε μόνο που δεν δούλευε το βετιλατέρ. Την επόμενη μέρα το πήγα σε έναν να το δει και μόλις το πήγα εκεί άρχισε να χάνει νερά από την τρόμπα νερού και να τα πετάει και προς τα επάνω (το καπό ήταν βρεγμένο) και όταν ζεστάθηκε η μηχανήη, το κάτω κολάρο του ψυγείου ήταν εντελώς κρύο (!) Δεν κατάφερα να το πάω καν σπίτι γιατί ζεσταινόταν πολύ γρήγορα παρόλο που το ψυγείο ήταν γεμάτο.

Το πήγα για φτιάξιμο χτες βράδυ και σήμερα μου είπαν πως όντως θέλει τρόμπα, και πολύ πιθανό και θερμοστάτη. Τους είπα την ανησυχία μου για κάψιμο φλάτζας αλλά από ότι μου είπαν δεν είδαν τίποτα τέτοιο. (Κοίταξα κι εγώ το λάδι και ήταν καθαρό)

 

Ο προβληματισμός μου είναι κυρίως για το κόστος επισκευής. Δηλαδή μου είπαν 22 ευρώ για θερμοστάτη και 56 για τρόμπα. Δε μου φαίνονται πολλά για τα ανταλλακτικά, αλλά για την εργασία βγαίνει περίπου 75-80 ευρώ με βάση αυτά που μου ζητάνε. Είναι πολλά?

Επίσης γίνεται να επισκευαστεί ένα τέτοιο πρόβλημα στην τρόμπα νερού ώστε να μην την αλλάξουν?

 

Ευχαριστώ πολύ, και ελπίζω να πάρω έστω και λίγες (σύντομα) απαντήσεις :)

Επεξ/σία από nikospot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να επισκευαστει δεν σε συμφερει μου μυριζει θερμοστατης και διαρροη απο καποιο σωληνα στανταρ.. τωρα τρομπα νερου δυσκολα χαλαει..

το παραφλου που εβαλες μηπως ηθελε αραιωση με νερο? η ητανε αυτο χωρις αραιωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εκεί που το πήρα μου είπαν ότι έτσι το βάζεις όπως είναι.

Έχω σκαλώσει με την τρόμπα. Δηλαδή να έχει πάθει ζημιά και να χάνει από την τρόμπα, δεν υπάρχει περίπτωση? Σκέφτομαι ακόμα και να ζητήσω αυτά που έβγαλε από το αμάξι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις πολλά χιλιόμετρα, πολύ πιθανόν η τρόμπα νερού να παρέδωσε πνεύμα.. Αλλά σκέψου ότι το κόστος αντικατάστασης της, είναι πολύ μικρότερο από το κόστος επισκευής, αν το αυτοκίνητο σου κάψει φλάντζα κεφαλής.

Εννοείται ότι τα παλιά ανταλλακτικά θα σου τα δώσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ούτε 75 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν γράφει. Το πήρα πέρσυ και βέβαια δεν ξέρω αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα, αλλά μου είπε στο συνεργείο πως γενικότερα φαίνεται να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Φυσικά και το κόστος της τρόμπας δεν είναι τίποτα σε σχέση με φλάντζα απλά σκέφτομαι μήπως αλλάχτηκε κάτι χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Βέβαια όπως είπα το κόστος των ανταλλακτικών δεν μου φαίνεται πολύ (μάλιστα μου είπε πως ο γνήσιος θερμοστάτης κάνει 80 ευρώ :blink: ) αλλά δε ξέρω για την χρέωση της εργασίας. :rolleyes:

Ευχαριστώ έως τώρα για τις απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το δύσκολο σε όλη την υπόθεση είναι να βρεις ένα συνεργείο εμπιστοσύνης.. Μπορείς να το τσεκάρεις όμως από τις τιμές στα ανταλλακτικά. Μπορείς να ρωτήσεις σε ένα κατάστημα που πουλάει ανταλλακτικά πόσο έχουν και να δεις πόσο σε χρεώνει..

 

80 ευρώ πάντως για ένα θερμοστάτη μόνο, μου φαίνονται πολλά..

 

Στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα (σιτροεν σαξο '98), ο θερμοστάτης είχε 18 ευρώ και η τρόμπα νερού 35 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα μου φαίνονται πολλά, αλλά μου έβαλε θερμοστάτη με 20 ευρώ πάντως.

Από ότι μου έχουν πει αρκετοί πάντως το συγκεκριμένο μοντέλο είναι δύσκολο στα ανταλλακτικά, προφανώς για αυτό και η υψηλή τιμή των γνήσιων :wacko: τι να πω δε ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

toylaxiston o θερμοστατης θα δουλευει στους ιδιους βαθμους? η θα στα κανει μπαχαλο? απο πια περιοχη εισαι?

ε λογικά, αφού έψαξε για το συγκεκριμένο μοντέλο...

Αθήνα, Νίκαια είμαι. Γιατί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ νερό στο κύκλωμα ψύξης (καλά, εκτός αν έχουμε μείνει στα βουνά).

 

Η τρόμπα δεν επισκευάζεται.

Τα 75k χιλιόμετρα για αυτοκίνητο του ΄93 μου φαίνονται ύποπτα, εκτός αν ήξερες προσωπικά τον ιδιοκτήτη.

 

Μετά από τέτοια περιπέτεια, πολύ φοβάμαι πως δεν γλυτώνεις την αλλαγή φλάντζας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ νερό στο κύκλωμα ψύξης (καλά, εκτός αν έχουμε μείνει στα βουνά).

 

Η τρόμπα δεν επισκευάζεται.

Τα 75k χιλιόμετρα για αυτοκίνητο του ΄93 μου φαίνονται ύποπτα, εκτός αν ήξερες προσωπικά τον ιδιοκτήτη.

 

Μετά από τέτοια περιπέτεια, πολύ φοβάμαι πως δεν γλυτώνεις την αλλαγή φλάντζας.

καθολου υποπτα.. μοντελο του 99 του πατερα μου το λανσερ που το πηρα εγω πριν 3 χρονια ειχε πανω 80,000 χλμ.. με ταξιδια καθε σαββατοκυριακο και καθημερινες φαντασου δλδ αμα δεν τα εκανε ποσα θα ειχε ακομη. και το εχω παρει εγω και τοο εχω φτασει 135.000

 

ε λογικά, αφού έψαξε για το συγκεκριμένο μοντέλο...

Αθήνα, Νίκαια είμαι. Γιατί?

εαν μπορουσες να ανεβεις μεχρι φιλαδελφεια εχω ενα φιλο με συνεργειο εδω θα μπορουσε να σου πει πραγματικα τι εχει γινει και να σε βοηθησει για το ολο θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά τώρα πλέον ξέρουμε τι έχει το αμάξι. :fear:

Μόλις φτιάχτηκαν τα παρακάτω: τρόμπα νερού, θερμοστάτης, ακόμα και τάπα ψυγείου γιατί μου επέστρεφε τα νερά έξω από το ψυγείο και άφηνε αέρα με αποτέλεσμα να μην ξεκινάει το βετιλατέρ,

τότε πια παρουσιάστηκε πρόβλημα που να παραπέμπει σε καμένη φλάντζα... Τρομερό ρετάρισμα και όλα τα σχετικά. (ενώ τόσο καιρό δεν παρουσίαζε το παραμικρό πρόβλημα όσο δούλευε!) Τελικά αποδείχτηκε πως δεν είναι μόνο φλάντζα, αλλά πως το αμάξι τόσο καιρό δούλευε προφανώς γιατί το όλο κύκλωμα ψύξης δεν δούλευε σωστά, οπότε δεν είχε την πίεση να περάσει ψυκτικό μέσα στο θάλαμο καύση.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/210/20120223i.jpg/#

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθολου υποπτα..

Εννοώ λίγα για μοντέλο '93.

 

Ο πρώτος κύλινδρος έχει διαφορά από τους άλλους.

Μπορεί σε 'κείνο το σημείο να έμπαζε νερά..;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τις λακούβες σας δείχνω μέσα στα κόκκινα κυκλάκια που έχω βάλει :P

H φλάντζα ήταν λιωμένη και διαλυμένη και σε συνδιασμό με αυτές τις λακούβες που έχει κάνει για κάποιο λόγο, τόσο καιρό δεν έδειχνε συμπτώματα ότι έπαιρνε νερά... Μόλις έκλεισε το ψυγείο με καινούρια τάπα που σφράγιζε καλά, μάλλον αυξήθηκε η πίεση και παρουσιάστηκε το πρόβλημα. (υποθέτω? ) Τέλος πάντων θα πάει να το δει αν παίρνει πλάνισμα, να το φτιάξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωρε παναγια μου ολη η κεφαλη ειναι υπερβολικα ταλαιπωρημενη.. μοντελο του 99 εμενα και οταν το λυσαμε για να την τσεκαρουμε κλπ ηταν σαν να βγηκε απο το εργοστασιο..

+ οτι θες μπουζι.

δεν κυκλοφορουσε το νερο μεσα για να παγωσει τον κινητηρα για αυτο σου ανεβαζε και θερμοκρασια ειναι σαν αν δουλευε με φτωχο μιγμα να στο πω και ετσι με λιγα λογια..απλα μεταλλα που χτυπιοντουσαν..

πω ρε φιλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...