Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κυνήγα όσο μπορείς τον Κωτσόβολο, το DOA είναι ευθύνη του καταστήματος, όχι της αντιπροσωπίας. Η αντιπροσωπία όντως το μόνο που μπορεί να σου κάνει είναι επισκευή του υπάρχοντος.

Δημοσ.

σιγα μην παει στο μαγαζι με κανενα tow

 

οπως σου ειπε καποιος παραπανω θα παρακαμψεις τους παντες και θα ζητησεις να μιλησεις με τον υπευθυνο του καταστηματος εξηγωντας του ομορφα και ωραια και κυριως αταραχος οτι δικαιουσαι doa

 

αν σου πει μα μου ζητα του εγγραφως επιφυλασσομενος καθε νομιμου δικαιωματος σου

 

στις περισσοτερες περιπτωσεις θα ψαρωσει αρκει να εισαι σοβαρος,ηρεμος και αποφασιστικος

Δημοσ.

Βασικά, κατά την γνώμη μου, αγοράζουμε τα Mac από την αγορά μας και οπωσδήποτε από reseller της iSquare.

 

Εμπειρία μου, αγόρασα πέρισυ τον Αύγουστο από reseller ένα MacBook Air, όπου κατά το setup του OS X Lion

δεν δούλευαν τα πλήκτρα δεν ήταν δηλαδή εφικτό το setup. Αφού διαπίστωσαν ότι το πληκτρολόγιο δεν

επικοινωνούσε, χωρίς δεύτερη κουβέντα και με χίλιες συγγνώμες για την ταλαιπωρία μου έδωσαν αμέσως

καινούριο μηχάνημα.

 

Ίσως και να πρόκειται για αφελή ερώτηση, όμως ο πωλητής του Κωτσόβολου κι όχι μόνο, ξέρει τι πρέπει

να κάνει όταν δεν δουλεύουν τα πλήκτρα ;. Δηλαδή να πει κάνε reset της PRAM με πατημένα τα πλήκτρα

cmd+alt+P+R να δούμε τι γίνεται ;

 

Αμφιβάλλω ....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...