tolis_01 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Κυνήγα όσο μπορείς τον Κωτσόβολο, το DOA είναι ευθύνη του καταστήματος, όχι της αντιπροσωπίας. Η αντιπροσωπία όντως το μόνο που μπορεί να σου κάνει είναι επισκευή του υπάρχοντος.
Redshift Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 σιγα μην παει στο μαγαζι με κανενα tow οπως σου ειπε καποιος παραπανω θα παρακαμψεις τους παντες και θα ζητησεις να μιλησεις με τον υπευθυνο του καταστηματος εξηγωντας του ομορφα και ωραια και κυριως αταραχος οτι δικαιουσαι doa αν σου πει μα μου ζητα του εγγραφως επιφυλασσομενος καθε νομιμου δικαιωματος σου στις περισσοτερες περιπτωσεις θα ψαρωσει αρκει να εισαι σοβαρος,ηρεμος και αποφασιστικος
ozelot Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2012 Βασικά, κατά την γνώμη μου, αγοράζουμε τα Mac από την αγορά μας και οπωσδήποτε από reseller της iSquare. Εμπειρία μου, αγόρασα πέρισυ τον Αύγουστο από reseller ένα MacBook Air, όπου κατά το setup του OS X Lion δεν δούλευαν τα πλήκτρα δεν ήταν δηλαδή εφικτό το setup. Αφού διαπίστωσαν ότι το πληκτρολόγιο δεν επικοινωνούσε, χωρίς δεύτερη κουβέντα και με χίλιες συγγνώμες για την ταλαιπωρία μου έδωσαν αμέσως καινούριο μηχάνημα. Ίσως και να πρόκειται για αφελή ερώτηση, όμως ο πωλητής του Κωτσόβολου κι όχι μόνο, ξέρει τι πρέπει να κάνει όταν δεν δουλεύουν τα πλήκτρα ;. Δηλαδή να πει κάνε reset της PRAM με πατημένα τα πλήκτρα cmd+alt+P+R να δούμε τι γίνεται ; Αμφιβάλλω ....
Sire Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Αυτό που λέει περι εμπορικής συμφωνίας είναι βλακεία. Κυνήγησέ το φίλε μου γιατί είναι κρίμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα