Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Κωτσόβολου έναν υπολογιστή Apple Mac Mini. Στις 3 μέρες διαπίστωσα πρόβλημα στην μια USB θύρα με αποτέλεσμα να πάω σε ένα κατάστημα Κωτσόβολου (Mall) και να αιτηθώ λόγω DOA αντικατάσταση του προϊόντος. Ο υπάλληλος εκεί αφού πρώτα υποστήριξε ότι στράβωσα εγώ την θύρα USB ( ασχολίαστο…), όταν επέμεινα με παράπεμψε στο service της Apple ( Quest) και μου είπε ότι αυτοί θα αποφασίσουν για το αν εμπίπτει σε DOA.

H Quest μετά από μερικές μέρες με ενημέρωσε ότι το Mini έχει πρόβλημα και θα άλλαζαν μητρική. Όταν ζήτησα αντικατάσταση μου ανέφεραν ότι υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Κωτσόβολος.

Ο Κωτσόβολος μετά από αίτημα μου , μου ανέφερε ότι δεν υποστηρίζει DOA σε προιόντα Apple γιατί δεν υπάρχει εμπορική συμφωνία !!!! Εμπορική συμφωνία για ΔΙΚΑΙΩΜΑ του καταναλωτή.

Ακόμα περιμένω την έγγραφη επίσημη ενημέρωση τους για το παραπάνω για να κινήσω περαιτέρω νομικές διαδικασίες ενώ ήδη έχω ενημερώσει το INKA.

Θεωρώ απαράδεκτη την στάση του εν λόγω καταστήματος το οποίο στους όρους χρήσης στο site αναφέρει

 

« Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων.»

 

χωρίς βέβαια να κάνει διαχωρισμό σε προϊόντα Apple.

 

Τα συμπεράσματα και σχόλια δικά σας...

Δημοσ.

Οχι που δεν θα προσπαθούσε να σε πιάσει Κώτσο ο Κωτσόβολος..

Απευθύνσου σε όλους τους (και καλά) υπέυθυνους φορείς και επιπλέον στείλε και ένα ωραίο email στην apple ενημερώνοντας την για τις ομορφίες του Κωτσόβολου..

Δημοσ.

Οχι που δεν θα προσπαθούσε να σε πιάσει Κώτσο ο Κωτσόβολος..

Απευθύνσου σε όλους τους (και καλά) υπέυθυνους φορείς και επιπλέον στείλε και ένα ωραίο email στην apple ενημερώνοντας την για τις ομορφίες του Κωτσόβολου..

Εννοείται... Θα το κυνηγήσω όσο μπορώ.

Σε πρώτη φάση έχω μια άισθηση ότι όλοι προσπαθούν να αποφύγουν το πρόβλημα ( μη καταχώρηση παραπόνου στην εξυπηρέτηση πελατών, σβήνεται post στο facebook με το παράπονο, υπάλληλος στο κατάστημα όπως ανέφερα με στέλνει "πάσα" στο service της Apple...)

Απαράδεκτες πρακτικές για το μέγεθος του καταστήματος...

 

Αλλά έπεται συνέχεια...

Δημοσ.

Πάρε τηλέφωνο στην Apple.

 

Στον υπάλληλο εκεί πες του ότι είσαι πρόθυμος να το τραβήξεις στα άκρα.

Επίσης, απαίτησε να δεις τον προϊστάμενο στον Κωτσόβολο και όχι κάποιον πωλητή.

 

Αφού έχεις τηλεφωνήσει στην Apple. Όταν τον δεις, πες του για το τι έχεις κάνει και το τι προτίθεσαι να κάνεις.

 

Καλό θα ήταν να απαιτήσεις έγγραφη απάντηση σε αυτά που ζητάς από τον Κωτσόβολο, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να τους τα ζητήσεις και εγγράφως.

 

 

ΜΗΝ ΤΟ ΑΡΓΗΣΕΙΣ. Στις πρώτες μέρες ισχύουν ΕΙΔΙΚΕΣ καταστάσεις... δεν θυμάμαι τι ακριβώς. Κάποιος που τα ξέρει πιο καλά ίσως θα μπορέσει να στα πει.

Δημοσ.

Χωρίς να γίνομαι κακός...

 

Να αγοράζεις Η/Υ απο κατάστημα με ηλεκτρικές σκούπες, μίξερ, κουζίνες και ψυγεία, δε βρίσκεις πως είναι γενικότερη χαζομάρα;

Απο την άποψη, πως εάν το πισί πάθει κάτι, ποιός να ασχοληθεί και ποιό σέρβις και ποιός υπάλληλος;

 

Αποψη μου φυσικα.

 

Σε καθε περίπτωση,περιμένουμε τις εξελίξεις με το θέμα σου. Ελπίζω θετικές φυσικά.

Δημοσ.

Χωρίς να γίνομαι κακός...

 

Να αγοράζεις Η/Υ απο κατάστημα με ηλεκτρικές σκούπες, μίξερ, κουζίνες και ψυγεία, δε βρίσκεις πως είναι γενικότερη χαζομάρα;

Απο την άποψη, πως εάν το πισί πάθει κάτι, ποιός να ασχοληθεί και ποιό σέρβις και ποιός υπάλληλος;

 

Αποψη μου φυσικα.

 

Σε καθε περίπτωση,περιμένουμε τις εξελίξεις με το θέμα σου. Ελπίζω θετικές φυσικά.

Κοίτα δεν έχεις άδικο γενικά αλλά το πήρα από εκεί λόγω μιας προσφοράς (-123 ευρώ) και ενός δώρου ( TV tuner). Σε κάθε περίπτωση αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα τηρούν τα βασικά δικαιώματα του καταναλωτή

 

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

 

* α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο,

* β. τη μείωση του τιμήματος

* γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και της επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Δημοσ.

Να αγοράζεις Η/Υ απο κατάστημα με ηλεκτρικές σκούπες, μίξερ, κουζίνες και ψυγεία, δε βρίσκεις πως είναι γενικότερη χαζομάρα;

 

Απο την άποψη, πως εάν το πισί πάθει κάτι, ποιός να ασχοληθεί και ποιό σέρβις και ποιός υπάλληλος;

 

Γιατί πιστεύεις δηλαδή ότι για τις υπόλοιπες ηλεκτρικές συσκευές, έχουν εξειδικευμένο service ή υπαλλήλους; Σε κάθε περίπτωση σε καλύπτει η εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρίας.

 

Απο την στιγμή όμως που είναι εξαρχής ελαττωματικό το προϊόν, θα έπρεπε άμεσα να γίνει αντικατάσταση από τον Κωτσόβολο.

Δημοσ.

επειδη συνεργαζομαι με τον "Κωτσο"-βολο να ξερεις οτι θα κανουν τα αδυνατα δυνατα για να μην στο αλλαξουν. προσωπικα εγω οταν εγκαθιστουσα συσκευη με προβλημα σε πελατη και τον ενημερωνα οτι υπαρχει doa και μπορει να αλλαξη την συσκευη μολις ο πελατης ενημερωνε το καταστημα οτι θελει αντικατασταση συσκευης απο τον Κωτσ κανανε τα αδυνατα δυνατα για να γινει επισκευη απο την αντι/ποια. φυσικα εμενα με παιρνανε τηλ. απο το καταστημα και με ξεχεζανε γιατι ενημερωνα τον πελατη οτι δικαιουται αντικατασταση και οχι επισκευη εφοσον η συσκευη ηταν doa. ακου τι θα κανεις ...μαζι με την αποδειξη αγορας σου δωσανε και ενα αλλο κωλοχαρτο που γραφει καπου στην 3η παραγραφο νομιζω για το doa, παρτο το χαρτι, πηγαινε στο μαγαζι, ζητα τον υπευθηνο και πες του..."μεγαλε ετσι και ετσι θελω αντ/ση θα μου το αλλαξετε?" -δεν γινεται αντικατασταση μονο επισκευη θα σου πει αυτος, ζητα ονοματεπωνυμο και καντους μια καταγγελια για να στρωσουν///εχουν μαμιση τον κοσμακι με τις αρκουδιες τους αυτα τα κωλομαγαζα.

εγω σταματισα να συνεργαζομαι μαζι τους γιατι δεν γουσταρα να κοροιδευω τον κοσμακι ουτε και να μου ζαλιζη τον ερωτα ο καθε στραβο*** κωτσοβολακιας για 3 κ' 60 (κυριολεκτικα). καντε τους ενα εμπαργκο να στρωσουν χαρακτηρα. αλλωστε δεν ειναι καν ελληνικη εταιρια..ουστ!!!

Δημοσ.

Γιατί πιστεύεις δηλαδή ότι για τις υπόλοιπες ηλεκτρικές συσκευές, έχουν εξειδικευμένο service ή υπαλλήλους; Σε κάθε περίπτωση σε καλύπτει η εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρίας.

 

Απο την στιγμή όμως που είναι εξαρχής ελαττωματικό το προϊόν, θα έπρεπε άμεσα να γίνει αντικατάσταση από τον Κωτσόβολο.

 

Ηθελα να τονισω,πως ειναι ολίγον τι, οξύμωρο να αγοράζεις Η/Υ απο καταστήματα αμιγώς ηλεκτρικών ειδών. Ασχέτως, που την έχουν δεί πολυκαταστήματα.

Κατα τ'άλλα, το οτι είναι υποχρεωμένοι να το αλλάξουν είναι δεδομένο.

Δημοσ.

επειδη συνεργαζομαι με τον "Κωτσο"-βολο να ξερεις οτι θα κανουν τα αδυνατα δυνατα για να μην στο αλλαξουν. προσωπικα εγω οταν εγκαθιστουσα συσκευη με προβλημα σε πελατη και τον ενημερωνα οτι υπαρχει doa και μπορει να αλλαξη την συσκευη μολις ο πελατης ενημερωνε το καταστημα οτι θελει αντικατασταση συσκευης απο τον Κωτσ κανανε τα αδυνατα δυνατα για να γινει επισκευη απο την αντι/ποια. φυσικα εμενα με παιρνανε τηλ. απο το καταστημα και με ξεχεζανε γιατι ενημερωνα τον πελατη οτι δικαιουται αντικατασταση και οχι επισκευη εφοσον η συσκευη ηταν doa. ακου τι θα κανεις ...μαζι με την αποδειξη αγορας σου δωσανε και ενα αλλο κωλοχαρτο που γραφει καπου στην 3η παραγραφο νομιζω για το doa, παρτο το χαρτι, πηγαινε στο μαγαζι, ζητα τον υπευθηνο και πες του..."μεγαλε ετσι και ετσι θελω αντ/ση θα μου το αλλαξετε?" -δεν γινεται αντικατασταση μονο επισκευη θα σου πει αυτος, ζητα ονοματεπωνυμο και καντους μια καταγγελια για να στρωσουν///εχουν μαμιση τον κοσμακι με τις αρκουδιες τους αυτα τα κωλομαγαζα.

εγω σταματισα να συνεργαζομαι μαζι τους γιατι δεν γουσταρα να κοροιδευω τον κοσμακι ουτε και να μου ζαλιζη τον ερωτα ο καθε στραβο*** κωτσοβολακιας για 3 κ' 60 (κυριολεκτικα). καντε τους ενα εμπαργκο να στρωσουν χαρακτηρα. αλλωστε δεν ειναι καν ελληνικη εταιρια..ουστ!!!

Να είσαι σίγουρος ότι θα σφίξουνε οι κ%$## όταν θα πάω στο κατάστημα και θα απαιτησω γραπτώς το ότι " Η εταιρεία Κωτσόβολος δεν υποστηρίζει DOA σε Apple προιόντα " υπογεγγραμένο απο τον υπεύθυνο του καταστήματος

Δημοσ.

Χωρίς να γίνομαι κακός...

 

Να αγοράζεις Η/Υ απο κατάστημα με ηλεκτρικές σκούπες, μίξερ, κουζίνες και ψυγεία, δε βρίσκεις πως είναι γενικότερη χαζομάρα;

Απο την άποψη, πως εάν το πισί πάθει κάτι, ποιός να ασχοληθεί και ποιό σέρβις και ποιός υπάλληλος;

 

Αποψη μου φυσικα.

 

Σε καθε περίπτωση,περιμένουμε τις εξελίξεις με το θέμα σου. Ελπίζω θετικές φυσικά.

Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά από την άλλη παίρνει μία συσκευή την οποία θα μπορούσαν να την πουλάνε και Super Market, λόγω ότι είναι τόσο "κλειστή".

Θέλω να πω ότι δεν αγόρασε PC, που θέλει κάποιο Setup, ενημέρωση σε κάποιον Driver για να παίξει σωστά κλπ.

Είναι αυτό και τέλος. Σαν να αγοράζεις κινητό ας πούμε.

 

Έμπλεξες. Θα βγάλεις άκρη όμως.

Έχεις μιλήσει με Systemgraph;

Δημοσ.

Θα το πω ακόμα μια φορά.. Πας κοτσωβολο από εκεί που τ'αγορασες .. Καλείς περιπολικό πας με τον αστυνομικό κ ζητάς το DOA σου καταγράφει το γεγονός αν και δεν θα φτάσεις ποτέ εκεί γιατί θα στο αλλάξουν η θα βρεις λύση.. Μην είσαι διακριτικός να καταλάβουν όλοι οι πελάτες γύρω σου ότι καταπατούν τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής.. Μην ντραπεις η ντροπή είναι δική τους..

 

Το έκανα στο carrefour χωρίς καν να έχω ελαττωματικό προϊόν απλά μετάνιωσα με αυτό που αγόρασα και την επόμενη ακριβώς μέρα πήγα να το αλλάξω.. με χαμόγελο τους έδωσα να καταλάβουν ότι ξέρω τα δικαιώματα μου. όταν αρχικά αρνήθηκαν γιατί το είχα αποσφραγίσει λέει.. δεν φεύγεις από εκεί χωρίς λύση.. Δεν δικαιούται να μην σου δώσει λύση άμεσα ! . αν δεν έχει να στο αλλάξει παίρνεις επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό.. κάθε μέρα που περνάει είναι υπέρ τους.. Αύριο κιόλας τελείωσε το..

Δημοσ.

Όπως είπαν τα παιδιά μην αφήσεις να περάσουν οι μέρες. 'Ηθελα να ήξερα πραγματικά τι θα τους στοιχίσει να δώσουν κατευθείαν καινούργια συσκευή..ακόμα και DOA να μην ήταν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...