kou_kou_roukou Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Ο φόβος κάθε Έλληνα καταναλωτή ή εταιρίας είναι ότι από τη στιγμή που θα αποκτήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αν κάποτε χρειαστεί υποστήριξη, δύσκολα θα μπορέσει να βρει πού πρέπει να απευθυνθεί. Ακόμη κι αν βρει κάποια επαφή, έχει να αντιμετωπίσει μεγάλες τηλεφωνικές αναμονές και καθυστερήσεις ημερών ή και εβδομάδων για μια απάντηση, αν η επικοινωνία γίνεται με email. Αυτό συμβαίνει πολλές φορές ακόμα και σε συμβόλαια συντήρησης τα οποία μας έχουν μοσχοπουλήσει. Από την άλλη μεριά οι εταιρίες συμπεριφέρονται λες και από τη στιγμή που θα κλείσει το ταμείο με τα χρήματα του πελάτη κάθε σχέση μαζί του παύει. Έχουν επενδύσει σε χαμόγελα και ευγένιες των οποίων η χρονική διάρκεια είναι μέχρι να αποχωρήσει κάποιος από το κατάστημα. Αυτά είναι πράγματα γνωστά που όλοι τα έχουμε ζήσει. Δεν είναι όπως τα μόνα. Ευτυχώς. Χθες εξαιτίας μιας διακοπής ρεύματος, χάλασε ένας server στο computer room. Θυμόμασταν την εταιρία από την οποία το είχαμε προμηθευτεί και με ένα γρήγορο ψάξιμο στο internet βρήκα που πρέπει να στείλω email για βοήθεια. Στο “contact us” είχε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Σκέφτηκα να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με το τμήμα υποστήριξης πρώτα με email. Η αλήθεια είναι πως από μέσα μου γελούσα γιατί σκεφτόμουν ότι σιγά μην απαντήσει ελληνική εταιρία σε email αφού συνήθως θα έχουν ή για ομορφιά ή για να “τσιμπάνε” τα email μας και μετά να μας σπαμάρουν ανελέητα με διαφημιστικό υλικό. Όμως πόσο λάθος έκανα! Δεν πέρασε μια ώρα και έλαβα απάντηση από έναν ευγενέστατο τεχνικό που μου εξηγεί με λίγα λόγια τι χρειάζεται και που πρέπει να στείλω το μηχάνημα για έλεγχο και επισκευή. Ανάμεσα σ’ αυτά ήθελε και περιγραφή του προβλήματος. Σήμερα το πρωί του έστειλα με email με ό,τι χρειαζόταν και πάλι μετά από λίγο μου απάντησε με την πιθανή λύση του προβλήματος. Για να μην γίνω κουραστικός ανταλλάξαμε μερικά email και τελικά το πρόβλημα λύθηκε πριν το μεσημέρι. Η αλήθεια είναι πως η εταιρία αυτή με το να μου λύσει το πρόβλημα έτσι, χωρίς καν να έχω συμβόλαιο συντήρησης μαζί τους – κάτι που συνηθίζεται σε μεγάλες επιχειρήσεις – έχασε κάποια χρήματα. Τα οποία στις μέρες που διανύουμε μπορεί να ήταν σημαντικά για εκείνους. Όμως κέρδισε ένα πελάτη που όταν ξαναχρειαστεί κάποιο προϊόν θα τους έχει ψηλά στη λίστα του. Έναν πελάτη που πιθανότατα θα της φέρει κι άλλους πελάτες. Μήπως θα έπρεπε και οι υπόλοιπες εταιρίες να παραδειγματιστούν αφήνοντα επιτέλους στην άκρη τα ψιλά γράμματα, τις κουτοπονηριές και την αδιαφορία; *Σκέφτηκα πολύ αν θα πρέπει να αναφέρω την εταιρία ή όχι. Επειδή όμως συχνά γράφω για τις εταιρίες οι οποίες με ταλαιπωρούν θα ήταν άδικο να μην γράψω και για εκείνες οι οποίες είναι σοβαρές και συμπεριφέρονται όπως πρέπει. Η συγκεκριμένη εταιρία λοιπόν λέγεται Unibrain και είναι ενδιαφέρον να ρίξετε μια ματιά στο προφίλ της. Το άρθρο πρωτοδημοσιεύθηκε εδώ
artshadows Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2012 unibrain εχει και πολυ καλο προφιλ στο εξωτερικο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα