defacer Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Night all και ζητώ συγγνώμη από τον άμαχο πληθυσμό για το λάδι στη φωτιά. Δε θα επαναληφθεί.
migf1 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Εμ δεν είσαι και συ ξερόλας να το ξέρεις απο πριν... @migf1: Βασικά ήταν C# το τελευταίο. Ακόμα χειρότερα. Δεν ξέρω αν έχω πείσει και τους υπόλοιπους που μας διαβάζουν ότι είμαι ξερόλας, εσύ όμως σίγουρα έπεισες πως πέρα απ' το νησάκι όπου έχεις μείνει τα τελευταία χρόνια δεν έχεις ιδέα τι γίνεται στο χώρο του computer science γενικότερα. Έπεισα; Γιατί υποστήριξα ποτέ το αντίθετο; Με έχεις δει να συμμετέχω μήπως σε κάνα νήμα της C++, ή της C# και να κουνάω το δάχτυλο σε κανέναν; Μήπως με έχεις δει να γράφω πουθενά πως είμαι ενεργό μέλος της αγοράς τα τελευταία χρόνια; Μήπως ήρθα σε κάνα νήμα της C++ να σου το παίξω έξυπνος και να σε βρίσω κιόλας; Εσύ ήρθες σε αυτό το νησάκι, δεν ήρθα εγώ στον ωκεανό σου. By the way η C δεν είναι μία από τις γλώσσες στις οποίες θα έλεγα ότι έχω βαθιά γνώση (ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο). Φυσικά δε βλέπω τι σχέση έχει αυτό με την επι σελίδες προηγούμενη κουβέντα και τον preprocessor που είναι ίδιος σε C και C++, αλλά μάλλον θα πρόκειται κι αυτό για παραλήρημά μου. Πάλι καλά που δεν είπα τίποτα για c++11 και constexpr γιατί θα με σταύρωναν το δίχως άλλο. Σε περίπτωση που σου διαφεύγει, σε αυτό το νήμα μιλάμε για C. Παρόλο που η σχέση μου με την C++ είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την σχέση μου με την C, γνωρίζω πως όλα αυτά που υποστηρίζεις εδώ στο νήμα της C θα ήταν χρήσιμα αν τα έγραφες σε νήμα της C++, για τον απλούστατο (και γνωστό) λόγο ότι η συγκριτικά με την C η C++ έχει εμπλουτιστεί με χαρακτηριστικά τα οποία περιορίζουν σημαντικά την αναγκαιότητα του προ-επεξεργαστή (στο έχω ξαναγράψει ή έστω υπονοήσει με αφορμή τα const, αν το θυμάμαι καλά). It sucks να είσαι αυτός που δεν υποκλίνεται χωρίς αντίλογο στο μεγαλείο του άρχοντα της C αλλά αφού αυτή ήταν η μοίρα μου... Άρχοντας της C δεν είμαι. Έμπειρος στη C είμαι όμως. Και κατά 99.99999999999999999999% είμαι και πολύ πιο έμπειρος από σένα στη C. Αν είχα επιχειρήσει να κάνω σε νήμα της C++ σε σένα ότι επιχειρείς διαρκώς να κάνεις εσύ σε μένα στο νήμα της C, then perhaps it would''t suck. Αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ γιατί ούτε το έχω κάνει ούτε προτίθεμαι να το κάνω (δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου να επιχειρώ να πηδήξω μακρύτερα από ότι φτάνω). ... @migf1: Δεν παίρνω μέρος στην αντιπαράθεση ούτε λέω ότι έχει δίκιο (ή άδικο) ο defacer. Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω αυτό που λέει μια και το έχω παρατηρήσει και εγώ κάμποσες φορές (από παλιά thread του adslgr ακόμη στα οποία συμμετείχαμε) και ήθελα να το επισημάνω και τότε αλλά είδα ότι είχες προσβληθεί/τσατιστεί οπότε το έκανα γαργάρα. Αν πεις κάτι σε ένα θέμα, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξεις γνώμη ο Θεός ο ίδιος να κατεβεί στη γη Απλά το επισημαίνω. Δεν το λέω κακοπροαίρετα για να σε κρίνω και ελπίζω να μην προσβληθείς. Δεν το αρνούμαι! Ίσως γιατί δεν αρέσκομαι να γράφω κάτι αν δεν είμαι σε ποσοστό μεγαλύτερο του 90% σίγουρος πως ισχύει πριν το γράψω... και μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις βιωματικά. Στην ίδια ακριβώς λογική αποφεύγω να συμμετάσχω σε συζητήσεις για θέματα που δεν κατέχω ή έστω δεν τα κατέχω στο βαθμό που θα ήθελα να τα κατέχω πριν συμμετάσχω (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν τα διαβάζω κιόλας, απλά χωρίς να συμμετέχω). Στο υπόλοιπο 10% πιστεύω να συμφωνείς πως το αναγνωρίζω στην 1η ευκαιρία που θα μου το υποδείξει ο συνομιλητής μου. EDIT: Το κοκκινισμένο στην 3η παράθεση, το οποίο περιλαμβάνεται στην απάντησή μου, μιας και περιέργως σήμερα δεν υπάρχει πια στο αρχικό ποστ του defacer από το οποίο και προέρχεται η συγκεκριμένη παράθεση. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2012 από migf1
akisk Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Όπως και πολλοί άλλοι, έτσι και εγώ παρακολουθώ τη συζήτηση με ιδιαίτερη προσοχή. Ως noob μπορώ να πω ότι με κάθε post μάθαινα/αντιλαμβανόμουν κάτι καινούριο.. Τώρα για τα κοπλιμέντα που ανταλλάχθηκαν εκατέρωθεν πιστεύω ότι κατά 99% φταίει η πανσέληνος :-P
defacer Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 @migf1: Δεν είμαι εγώ αυτός που θα σου πει αν μπορείς να συμμετέχεις σε νήμα C++ ή όχι. Αν έχεις τη διάθεση και τη δυνατότητα να συνεισφέρεις be my guest. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο δε θα ζητήσω και γω κανενός την άδεια πρωτού αποφασίσω να ποστάρω σε κάποιο νήμα όπου θεωρώ ότι έχω να πώ κάτι χρήσιμο. Όσο για το βρίσιμο στο οποίο αναφέρεσαι πολλάκις, είσαι σίγουρος ότι το έκανα εδώ στο forum και όχι απλά στο μυαλό σου; Είσαι σίγουρος ότι εγώ είμαι όχι απλά ο πρώτος αλλά μάλιστα ο μόνος που απέδωσε προσωπικούς χαρακτηρισμούς; Να μπω στον κόπο να ζητήσω παράθεση; Τέλος έχει πλάκα που ακόμα και τώρα γράφεις πως αποφεύγεις να εκφράσεις την άποψή σου αν δεν είσαι 90% σίγουρος, χωρίς να αναφερθείς καν στο ενδεχόμενο του να είσαι μεν 101% σίγουρος αλλά από την άλλη να κάνεις (σε κάποιο βαθμό) λάθος. Κατανοητό ίσως μιας και σ' όλη την ιστορία της ανθρωπότητας ποτέ κανένας σίγουρος δεν είχε κάνει λάθος (famous last words). Θα μπορούσα να σου προτείνω μια εναλλακτική έκδοση της παραπάνω αντιμετώπισης αλλά πρώτον σίγουρα θα είναι χειρότερη από τη δική σου μιας και την έχεις ήδη εκφράσει άρα είσαι σίγουρος άρα κάθε συζήτηση είναι περιττή, κι επιπλέον έχει πιαστεί το δάχτυλό μου από το πολύ κούνημα. Και ένα γενικότερο σχόλιο για το διάλογο: Δε χρειάζεται να είσαι αυθεντία για να συμμετέχεις σε διάλογο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις λογικά επιχειρήματα και να είσαι τόσο έτοιμος να υπερασπιστείς τις θέσεις σου αρχικά όσο και να τις εγκαταλείψεις όταν έρθεις αντιμέτωπος με επιχειρήματα που δε μπορείς να καταρρίψεις.
migf1 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 @defacer: Whatever dude, ότι πεις. Όταν κι αν έχεις τίποτα σχετικό με C να πεις σε αυτό το νήμα μπορεί και να τα ξαναπούμε.
defacer Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Με τιμά το γεγονός ότι έψαξες να βρεις παράθεση για το βρίσιμο. Points for trying παρόλο που δεν τα κατάφερες, μιας και έφτασες πίσω τουλάχιστον μέχρι το "whatever dude" που χρησιμοποιείς απο πάνω. Βασικά θέλω να απαντήσω στο ακόμα πιο πάνω edit σου που αφορά το κοκκινισμένο τμήμα της παράθεσης: μη ψάχνεις για θεωρία συνωμοσίας, απλώς θεώρησα (χθες) ότι η τωρινή μορφή του post είναι πιο μεστή και to the point (στην προηγούμενη όχι μόνο αναφερόμουν αχρείαστα συγκεκριμένα στον preprocessor αλλά επίσης έκανα το κομμάτι μου που δεν έχει μεγάλο νόημα). Δεν έχω καμία πρόθεση να αποποιηθώ τη μορφή με την οποία έκανα αρχικά το post και την οποία πρόλαβες να κάνεις quote αν κάποιος θέλει να τη σχολιάσει.
capoelo Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Όπου γυρίσεις μιλάνε για python. Καλό είναι να υπάρχει ένα thread να συζητάμε για C έστω και για χαζομαρούλες όπως τι λέει το πρότυπο, πως συμπεριφέρεται ο Χ compiler και άλλα τέτοια για να περνάει η ώρα. Για αυτό κρατήθηκα τόση ώρα αλλά ρε παιδί μου δεν αντέχω, θα σκάσω αν δεν το πω (Μεταξύ αστείου και αστείου),το thread το είχα ανοίξει εγώ για όσους ενθυμούνται καλώς.Αν θέλετε να με ευχαριστήσετε,στείλτε μου pm.
imitheos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2012 Δεν το αρνούμαι! Ίσως γιατί δεν αρέσκομαι να γράφω κάτι αν δεν είμαι σε ποσοστό μεγαλύτερο του 90% σίγουρος πως ισχύει πριν το γράψω... και μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις βιωματικά. Στην ίδια ακριβώς λογική αποφεύγω να συμμετάσχω σε συζητήσεις για θέματα που δεν κατέχω ή έστω δεν τα κατέχω στο βαθμό που θα ήθελα να τα κατέχω πριν συμμετάσχω (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν τα διαβάζω κιόλας, απλά χωρίς να συμμετέχω). Στο υπόλοιπο 10% πιστεύω να συμφωνείς πως το αναγνωρίζω στην 1η ευκαιρία που θα μου το υποδείξει ο συνομιλητής μου. Όλοι μας όταν γράφουμε κάτι είμαστε πεπεισμένοι ότι είναι σωστό αλλιώς δεν θα το γράφαμε. Δεν λέει κάτι αυτό. Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να κάνεις λάθος έστω και αν είσαι > 90% σίγουρος ? "Με όλο το σεβασμό και την αγάπη που τρέφω στο πρόσωπό σου" που λένε και στις ταινίες, δεν είναι αυτό ρε συ η αιτία που δημιουργήθηκε το θέμα. Η αιτία (κατά τη γνώμη μου) είναι ότι σε συζητήσεις που δεν αφορούν κάτι πρακτικό αλλά είναι πιο πολύ φιλοσοφικές όπως η παρούσα, δεν σε κουνάει κανείς από αυτό που λες. Δες για παράδειγμα τη σελίδα 25 του παρόντος θέματος στην οποία συζητούσαμε για την διατύπωση της ισοδυναμίας ή μη μεταξύ δεικτών και πινάκων. Ενώ δεν είχες κάποιο πειστικό επιχείρημα, δεν κουνήθηκες χιλιοστό από την άποψή σου και άρχισες να αναφέρεις "Memory Model", links που μιλούσαν για Near/Far Pointers δηλαδή πράγματα που δεν είχανε σχέση με το θεωρητικό πράγμα για το οποίο μιλούσαμε. Μακάρι να είμαι λάθος αλλά δεν έχω δει ποτέ αυτό το 10% που αναγνωρίζεις τον συνομιλητή σου (σε θεωρητικές συζητήσεις πάντα) έστω και στην 5η ευκαιρία και όχι στην 1η όπως λες. Αντίθετα αυτό που μου περνάς εμένα προσωπικά είναι ότι εξαρτάται το μέλλον του σύμπαντος από το να έχεις δίκιο και πρέπει πάση θυσία να βρεις κάποιο link (έστω και ψιλοάσχετο) που να υποστηρίξει αυτό που λες γιατί αν πρέπει να πεις ότι έχει δίκιο ο άλλος θα καταστραφεί ο κόσμος (Μεταξύ αστείου και αστείου),το thread το είχα ανοίξει εγώ για όσους ενθυμούνται καλώς.Αν θέλετε να με ευχαριστήσετε,στείλτε μου pm. Μια κάσα κρύες μπύρες στον capoelo
migf1 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2012 Όλοι μας όταν γράφουμε κάτι είμαστε πεπεισμένοι ότι είναι σωστό αλλιώς δεν θα το γράφαμε. Δεν λέει κάτι αυτό. Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να κάνεις λάθος έστω και αν είσαι > 90% σίγουρος ? Προφανώς και υπάρχει. Επίσης κατά καιρούς ζητάω και παίρνω βοήθεια από το φόρουμ, διότι ούτε όλα τα ξέρω και κυρίως δεν νομίζω ότι τα ξέρω όλα. Δες για παράδειγμα τη σελίδα 25 του παρόντος θέματος στην οποία συζητούσαμε για την διατύπωση της ισοδυναμίας ή μη μεταξύ δεικτών και πινάκων. Ενώ δεν είχες κάποιο πειστικό επιχείρημα, δεν κουνήθηκες χιλιοστό από την άποψή σου και άρχισες να αναφέρεις "Memory Model", links που μιλούσαν για Near/Far Pointers δηλαδή πράγματα που δεν είχανε σχέση με το θεωρητικό πράγμα για το οποίο μιλούσαμε. Μακάρι να είμαι λάθος αλλά δεν έχω δει ποτέ αυτό το 10% που αναγνωρίζεις τον συνομιλητή σου (σε θεωρητικές συζητήσεις πάντα) έστω και στην 5η ευκαιρία και όχι στην 1η όπως λες. Αντίθετα αυτό που μου περνάς εμένα προσωπικά είναι ότι εξαρτάται το μέλλον του σύμπαντος από το να έχεις δίκιο και πρέπει πάση θυσία να βρεις κάποιο link (έστω και ψιλοάσχετο) που να υποστηρίξει αυτό που λες γιατί αν πρέπει να πεις ότι έχει δίκιο ο άλλος θα καταστραφεί ο κόσμος Εδώ όμως δεν βλέπω που ήμουν λάθος. Πίστευα πως σε αυτό το ποστ: http://www.insomnia....ost__p__4724011 (από την ίδια σελίδα) ήταν σαφές πως οι αναφορές στο memory model έγιναν για την αρχική διατύπωση του πάπι, την οποία λίγο νωρίτερα είχε διευκρινίσει εκ νέου και συμφώνησα.
Timonkaipumpa Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Μετά από κάτι video παίχτηκαν σε άλλο θέμα... θυμήθηκα αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=1S1fISh-pag "It's 5:30 in the morning. Do you know where your stack pointer is? " "If it wasn't for C, we would be writing in PASAL, OBOL and BASI. "
migf1 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2012 Παλιό αλλά πάντα καλό Παλιό με την έννοια πως αναφέρεται στις υπόλοιπες γλώσσες της εποχής εκείνης, συγκρίνοντάς τες με την C (και το τραγούδι είναι γραμμένο από τότε). Οπότε "αγγίζει" περισσότερο όσους ασχολούνταν και τότε με γλώσσες προγραμματισμού. Ξανάρθε στο προσκήνιο μετά τον πρόσφατο θάνατο του Ντένις.
Star_Light Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Σπέρα. Το βιβλίο του King δινει έναν κώδικα στις σελιδες 234-236 για την υλοποιηση ενος απλου παιχνιδιου ποκερ... Δεν ειχα πιασει ποτε μου ποκερ μεχρι χθες αλλα ευτυχως δεν ειναι δυσκολο http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8C%CE%BA%CE%B5%CF%81 o κώδικας ... > #include <stdbool.h> /* C99 only */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #define NUM_RANKS 13 #define NUM_SUITS 4 #define NUM_CARDS 5 /* external variables */ int num_in_rank[NUM_RANKS]; int num_in_suit[NUM_SUITS]; bool straight, flush, four, three; int pairs; /* can be 0, 1, or 2 */ /* prototypes */ void read_cards(void); void analyze_hand(void); void print_result(void); /********************************************************** * main: Calls read_cards, analyze_hand, and print_result * * repeatedly. * **********************************************************/ int main(void) { for (; { read_cards(); analyze_hand(); print_result(); } } /********************************************************** * read_cards: Reads the cards into the external * * variables num_in_rank and num_in_suit; * * checks for bad cards and duplicate cards. * **********************************************************/ void read_cards(void) { bool card_exists[NUM_RANKS][NUM_SUITS]; char ch, rank_ch, suit_ch; int rank, suit; bool bad_card; int cards_read = 0; for (rank = 0; rank < NUM_RANKS; rank++) { num_in_rank[rank] = 0; for (suit = 0; suit < NUM_SUITS; suit++) card_exists[rank][suit] = false; } for (suit = 0; suit < NUM_SUITS; suit++) num_in_suit[suit] = 0; while (cards_read < NUM_CARDS) { bad_card = false; printf("Enter a card: "); rank_ch = getchar(); switch (rank_ch) { case '0': exit(EXIT_SUCCESS); case '2': rank = 0; break; case '3': rank = 1; break; case '4': rank = 2; break; case '5': rank = 3; break; case '6': rank = 4; break; case '7': rank = 5; break; case '8': rank = 6; break; case '9': rank = 7; break; case 't': case 'T': rank = 8; break; case 'j': case 'J': rank = 9; break; case 'q': case 'Q': rank = 10; break; case 'k': case 'K': rank = 11; break; case 'a': case 'A': rank = 12; break; default: bad_card = true; } suit_ch = getchar(); switch (suit_ch) { case 'c': case 'C': suit = 0; break; case 'd': case 'D': suit = 1; break; case 'h': case 'H': suit = 2; break; case 's': case 'S': suit = 3; break; default: bad_card = true; } while ((ch = getchar()) != '\n') if (ch != ' ') bad_card = true; if (bad_card) printf("Bad card; ignored.\n"); else if (card_exists[rank][suit]) printf("Duplicate card; ignored.\n"); else { num_in_rank[rank]++; num_in_suit[suit]++; card_exists[rank][suit] = true; cards_read++; } } } /********************************************************** * analyze_hand: Determines whether the hand contains a * * straight, a flush, four-of-a-kind, * * and/or three-of-a-kind; determines the * * number of pairs; stores the results into * * the external variables straight, flush, * * four, three, and pairs. * **********************************************************/ void analyze_hand(void) { int num_consec = 0; int rank, suit; straight = false; flush = false; four = false; three = false; pairs = 0; /* check for flush */ for (suit = 0; suit < NUM_SUITS; suit++) if (num_in_suit[suit] == NUM_CARDS) flush = true; /* check for straight */ rank = 0; while (num_in_rank[rank] == 0) rank++; for (; rank < NUM_RANKS && num_in_rank[rank] > 0; rank++) num_consec++; if (num_consec == NUM_CARDS) { straight = true; return; } /* check for 4-of-a-kind, 3-of-a-kind, and pairs */ for (rank = 0; rank < NUM_RANKS; rank++) { if (num_in_rank[rank] == 4) four = true; if (num_in_rank[rank] == 3) three = true; if (num_in_rank[rank] == 2) pairs++; } } /********************************************************** * print_result: Prints the classification of the hand, * * based on the values of the external * * variables straight, flush, four, three, * * and pairs. * **********************************************************/ void print_result(void) { if (straight && flush) printf("Straight flush"); else if (four) printf("Four of a kind"); else if (three && pairs == 1) printf("Full house"); else if (flush) printf("Flush"); else if (straight) printf("Straight"); else if (three) printf("Three of a kind"); else if (pairs == 2) printf("Two pairs"); else if (pairs == 1) printf("Pair"); else printf("High card"); printf("\n\n"); } Βασικα το 8c για παράδειγμα το ορίζει σαν duplicate card αμα δωσεις αλλο ενα ενω στην Wikipedia λεει οτι κερδοφορος συνδυασμος ποκερ μπορει να ειναι ακομη και δυο όμοιων αριθμών και δυο όμοιων φιγούρων. Οι μεταβλητες rank & suit στην analyze_hand() δεν θα μπορουσαν να ειχαν δηλωθει σαν global εξαρχης? Ποιο το νοημα να τις ξαναδηλωνει??? Η getchar πως δέχεται ακέραιους ως και το 9 εδω , (η μεταβλητη τυπου char rank_ch) ? Κανονικα χαρακτηρες δεν παιρνει μονο? Οποιος έχει απορια στον κωδικα μπορω να του τον εξηγησω ειναι κατα τα αλλα ευκολος και ωραιος.
defacer Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 8c είναι το 8 σπαθί. Προφανώς δε γίνεται να έχεις 2 τέτοια στο χέρι. Αν δώσεις 8c 8d θα σου κάνει two pair. Για τις μεταβλητές: η λογική δεν πρέπει να είναι να κάνεις το πρόγραμμα έτσι που το source να καταλαμβάνει όσο γίνεται λιγότερα bytes (γιατί αυτό θα κερδίσεις αν τις κάνεις global). Ο σκοπός είναι να κάνεις το πρόγραμμα έτσι που να είναι ευκολότερα κατανοητό και συντηρήσιμο. More globals = more complexity. Less globals = good. H getchar δεν δέχεται ακεραίους, δέχεται chars (υπάρχει βέβαια implicit conversion από char σε int). Άλλο πράγμα είναι το 9 και άλλο το '9'. > printf("%d %d", '9', 9); // 9 == int 9 // '9' == char '9' == αν το δεις σαν int, ο ASCII code του γράμματος 9 δηλαδή 57
Star_Light Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 8c είναι το 8 σπαθί. Προφανώς δε γίνεται να έχεις 2 τέτοια στο χέρι. Αν δώσεις 8c 8d θα σου κάνει two pair. Σκέτο pair. Για διπλο θες 8c , 8d και 7c , 7h πχ. Για τις μεταβλητές: η λογική δεν πρέπει να είναι να κάνεις το πρόγραμμα έτσι που το source να καταλαμβάνει όσο γίνεται λιγότερα bytes (γιατί αυτό θα κερδίσεις αν τις κάνεις global). Ο σκοπός είναι να κάνεις το πρόγραμμα έτσι που να είναι ευκολότερα κατανοητό και συντηρήσιμο. More globals = more complexity. Less globals = good. Α ναι. Τωρα που ξαναβλεπω λεει και στην Σελ. 233 οτι μονο οπου ειναι πραγματικα αναγκαιο θα τις κανει global. + ένας λόγος επαναχρησιμοποίησης + μεταφερσιμότητας στους παραπανω που λες . H getchar δεν δέχεται ακεραίους, δέχεται chars (υπάρχει βέβαια implicit conversion από char σε int). Άλλο πράγμα είναι το 9 και άλλο το '9'. > printf("%d %d", '9', 9); // 9 == int 9 // '9' == char '9' == αν το δεις σαν int, ο ASCII code του γράμματος 9 δηλαδή 57 Σωστος. Θενξ Υ.Γ Μπορει να δωσει κανεις ένα παραδειγμα 2 ομοιων φιγουρων στο ποκερ? Πέσατε σε χαρτόμουτρο
defacer Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2012 Σκέτο pair. Για διπλο θες 8c , 8d και 7c , 7h πχ. Εκ παραδρομής. Α ναι. Τωρα που ξαναβλεπω λεει και στην Σελ. 233 οτι μονο οπου ειναι πραγματικα αναγκαιο θα τις κανει global. + ένας λόγος επαναχρησιμοποίησης + μεταφερσιμότητας στους παραπανω που λες. Καταλαβαίνεις πιστεύω ότι το πρόγραμμα είναι τόσο απλό που δεν χρειάζεται ούτε μία global (και βέβαια "δε θα έπρεπε" να έχει ούτε μία αφού δε χρειάζεται). Μια local struct μέσα στη main θα ήταν αρκετή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις