Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συνήθως αυτές τις δουλειές δεν τις κάνουν υπάλληλοι από τις ίδιες τις εταιρίες που θέλουν να διαφημιστούν αλλά εταιρίες τηλεφωνικών πωλήσεων τις οποίες "προσλαμβάνουν" οι πρώτες. Για αυτό και βγαίνει πάντα απόκρυψη, δεν σου λένε ΠΟΤΕ από πού παίρνουν, ούτε σου δίνουν νούμερο να πάρεις εσύ, και είναι συνήθως απίστευτα αγενείς γιατί η δουλειά είναι σκ@τά, και, απλούστατα, δεν μπορείς να τους "δώσεις". Δεν μπορείς να πάρεις στην Cyta ξερωγώ και να πεις "ο τάδε υπαλληλος με έβρισε" γιατί πολύ απλά, δεν έχεις ούτε το νούμερό του, πιθανόν ούτε το όνομά του, και ούτε σε κάλεσε από εκεί.

Δημοσ.

Από την μικρή προσωπική μου εμπειρία δεν θα τους έλεγα αγενείς.

Τα παιδιά που έχουν στο τεχνικό τους call center έχουν μικρή επαφή με το αντικείμενο. Μια σωστή απάντηση δεν μου έχουν δώσει.

Προφανώς τα έχουν προσλάβει σωρηδόν για να κάνουν καταχωρήσεις προβλημάτων.

Αλλά κάποια στιγμή πιστεύω θα ξεκαθαρίσει αυτό το θέμα.

Ειμαι συνδρομητής τους κάποιους μήνες.

Παράπονο δεν έχω από θέμα ευγενίας, από τεχνογνωσία όμως, το συζητάμε.

 

edit: Ο ενικός δεν με ενοχλεί, αν και δεν μου έχουν μιλήσει έτσι.

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia v2.0

Δημοσ.

Η ευγένια είναι όντως δευτερέυον. δε μπορείς να κρίνεις ολόκληρη εταιρεία από την συμπεριφορά ενός υπαλλήλου.

 

Τα παιδιά που έχουν στο τεχνικό τους call center έχουν μικρή επαφή με το αντικείμενο. Μια σωστή απάντηση δεν μου έχουν δώσει.

 

Αντιθέτως αυτό είναι πρόβλημα και μακάρι να το διορθώσουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...