oldermania Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Πιστεύεται ότι μια εταιρία σαν την cyta θα παει καλα αν προκειμένου να σε ενημερώσει σου κλεινει το τήλ στα μούτρα! Αυτο μου συνέβη σήμερα εμένα! Και φυσικά και να ήθελα τώρα με τίποτα δεν παω σε αυτους!
Solar_Fields Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Φυσικο επακολουθο του συνδυασμου: Ελληνικη νοοτροπια+μισθος που καθοριζεται απο το ποσους πελατες θα φερεις+συγκυριακη δουλεια χωρις προοπτικη ανελιξης-καριερας+μηδενικα κινητρα απο την εταιρεια. Προφανως βαραει τηλεφωνα ολη μερα ο/η υπαλληλος για να βγαλει το χαρτζιλικι/μεροκαματο και επειδη ειναι γιδι αν ακουσει καποιον να ειναι αρνητικος στο να εγγραφει στη cyta δεν καθεται να χασει 2-3 δευτερολεπτα και να αναλωνει το χρονο του σε ευγενειες...Χεστηκε. Αυτα συμβαινουν οταν νιωθεις οτι δουλευεις/κανεις αγγαρεια για αλλους και εχεις μηδενικα κινητρα απο την εταιρεια σου.
slipknot Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δεν κατάλαβα τι ακριβώς έγινε, σε πήρανε τηλέφωνο για να προωθήσουν κάποια υπηρεσία που ίσως σ' ενδιαφέρει και πριν καν μιλήσουν στο έκλεισαν;
Solar_Fields Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δεν κατάλαβα τι έγινε ακριβώς, σε πήρανε τηλέφωνο για να προωθήσουν κάποια υπηρεσία που ίσως σ' ενδιαφέρει και πριν καν μιλήσουν στο έκλεισαν; Προφανως το συνηθες φαινομενο να σε παιρνουν τηλ να σου λενε την κασετα τους και μολις ψιθυρισεις το "Δεν" (με ενδιαφερει) το κλεινουν επι τοπου.
rabesatratana Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Πιστεύεται ότι μια εταιρία σαν την cyta θα παει καλα αν προκειμένου να σε ενημερώσει σου κλεινει το τήλ στα μούτρα! Αυτο μου συνέβη σήμερα εμένα! Και φυσικά και να ήθελα τώρα με τίποτα δεν παω σε αυτους! Yeah, ok αλλά πες και τι ΑΚΡΙΒΩΣ συνεβη....
leon! Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 ενα θα σου πω εχω cyta και περιμενω πως και πως να ληξει το συμβολαιο για να φυγω εχα ασυρματο panasonic και με αναγκασαν να αλλαξω μαρκα γιατι λεει με την panasonic δεν ειναι συμβατη η cyta.αντε βγαλε ακρη με τα ζωα.
oldermania Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Ένας εργαζόμενος όταν σου μιλάει στον ενικο λες και ήσασταν μαζι στο σχολείο και μετα απο 5 λεπτή συζήτηση σου λεει μου τρως το χρόνο μου αφου δεν θα πάρεις πακέτο τι με καθυστερεις!!!! Με νεύρο και θυμό !!!! Ούτε τζάμπα !!!!!
salliara Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Και αγενείς και ύφος "στα@@μας", με ταλαιπώρησαν πολύ και με την σύνδεση (καθυστέρησαν κανα 2μηνο) και με την μεταφορά που έκανα μετά απο 800 τηλέφωνα και φαξ άργησαν 1+ μήνα, κι έλεγα εντάξει μόλις λήξει το συμβόλαιο αλλάζω. Συν οτι δεν μπορείς να πληρώσεις τον λογαριασμό στους αντιπροσώπους. Και τράπεζες/ταχυδρομεία θέλουν +1€... Δεν έχω όμως κανένα πρόβλημα με τη γραμμή, φτου φτου. Και μιας και δεν θέλω άλλο ετήσιο συμβόλαιο στο κεφάλι μου, δεν την αλλάζω τώρα.
oldermania Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δηλαδη φίλε μου εσυ με αυτη την συμπεριφορά θα πηγαινες σε αυτούς;
kfyros Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 εγώ πάλι με τη wind, δεν είχα πρόβλημα στη σύνδεση , αλλά έχω στη γραμμή. Μετά από διαδοχικά τηλέφωνα και δήλωση βλάβης, από τα 6mbps με πήγαν στα 12 ! Ορίστε και τα στατιστικά του ZTE μπας και βγάλει κανείς άκρη : Link Status Connected Rate (Up/Down) 1014/12052 kbps Noise Margin (Up/Down) 10.3/8.5 dB Modulation Type ADSL_2plus Line Attenuation (Up/Down) 13.1/22.3 dB Output Power (Up/Down) 12.1/17.7 dBm Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved Max Rate(Up/Down) 1032/12668 kbps Interleave depth 8 Annex Type AnnexA CRC errors 1
moldovan20 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Ότι ακριβώς είπε ο Solar_Fields , όλοι έχουμε γίνει νευρικοί μια βόλτα να κάνεις στο κέντρο και να κόψεις φάτσες τα λέει όλα , λίγη κατανόηση και λίγο να προσπαθούμε να έρθουμε και στη θέση του άλλου . Τα όποιος δε μπορεί να κάνει τη δουλειά ας μην την κάνει , εντάξει αυτή η καραμέλα τελείωσε .
oldermania Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Φίλε μου όταν δουλεύεις μέσω τηλεφώνου η Ευγενία ειναιν100% απαραίτητη θέλει δεν θέλει ο πελάτης και όχι να του κλείνεις το τηλέφωνο κατα μούτρα!
PARASwrite Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Φίλε μου όταν δουλεύεις μέσω τηλεφώνου η Ευγενία ειναιν100% απαραίτητη θέλει δεν θέλει ο πελάτης και όχι να του κλείνεις το τηλέφωνο κατα μούτρα! ναι εχεις δικαιο, αλλα σκεψου και την κουσασει του αλλο... δεν λεω οτι δεν εκανε λαθος, αλλα νομιζω οτι ως ανθρωπος εχει τις αδυναμιες του
green gordon Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Η Ευγενια δεν θα κανε ποτε κατι τετοιο.
panos2171 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2012 Επειδη ηταν αγενεις στο τηλεφωνο την αποριπτεις ως εταιρια?? Δηλαδη αν σου πουν οτι ειναι παρα πολυ καλη με τις ταχυτητες χωρις dc και τετοια δεν θα πας λογω αυτου του περιστατικου??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα