Προς το περιεχόμενο

Photography thread(τεχνικές, εξοπλισμός κλπ)


akisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο πρωτος ειναι τρελλο vfm

ο 35ρης της νικον ειναι απιστευτος, ειδικα αν σκεφτεις οτι τον παιρνεις με 120 ευρω μτχ

η 140 καινουριο απο ebay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Eιναι ανάλογα τι θές. Ο 35άρης ειναι VFM όντως και ενας καλός all around αλλα...ειναι πραγματικά 50άρης 2,8

 

Αν θές πολύ ευρυγώνιο αναγκαστικά πάς σε κάτι σαν τον 11-16 που ειναι πραγματικά 16-24 f/4.2

Αν θες τον standard zoom φακό για crop πάς σε 17-55 που ειναι πραγματικά 24-70 f/4.2

Aν θές τον καλύτερο zoom με το χαμηλότερο διάφραγμα πάς στον 18-35 που ειναι πραγματικά 27-50 f/2.8

O 12-28 f/4 που λεει ο φίλος ειναι στην πραγματικότητα 18-42 f/6 ...πολυ σκοτεινός 

 

Μπορεις να συνδυάσεις τον 11-16 με τον 35άρη

Ή τον 18-35 με τον 50άρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι ανάλογα τι θές. Ο 35άρης ειναι VFM όντως και ενας καλός all around αλλα...ειναι πραγματικά 50άρης 2,8

ναι αλλα αυτο σε νιαζει μονο για το bokeh. και δεν επηρεάζει καθόλου την "ταχύτητα" του φακου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο αλλα σκεφτομαι να μεταναστευσω στην sony a7II...

 

In other news

 

Στα flash μου εχω πλαστικά caps αντί για softbox. Αν πάρω μικρά softbox, θα υπαρχει αλλαγή στο φως που φεύγει απο το φλας?

 

 

Thanks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποια η αποψη σας για την οθονη της nikon d3200? μιλαω για αποδοση χρωματων. αυτη τη στιγμη χρησιμοποιω μια panasonic dmc fz18 (δεν χρειαστηκα κατι καλυτερο μεχρι προσφατα) η οποια εχει μια τραγικη lcd. τραβας την φωτο, και αν τα χρωματα στην κανονικη φωτογραφια ειναι undersaturated στα εμφανιζει νορμαλ. αντιστοιχα με το Oversaturation. ετσι, οποτε συνδεω την καμερα και βλεπω φωτογραφιες που δεν εχουν σχεση με αυτες που ειδα στην οθονη. 

οποτε, μιας και ψαχνω ουτως ή αλλως μια πιο δυνατη καμερα, λεω να περασω στις entry level dslr με την συγκεκριμενη καμερα...

αποψεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>budget?</p>

<p>χρηση?</p>

<p>θα μπορεις να κουβαλας dslr?</p>

 

Budget στα επίπεδα του κιτ της d3200. Η χρήση θα είναι σίγουρα ερασιτεχνική, ωστόσο έχω συμπάθεια για τα τοπία, και τα κτήρια. Γνωρίζω πως λειτουργεί το τρίο iso shutter aperture, οπότε περιοριζομαι από την υπάρχουσα. Γενικά όμως, οτιδήποτε σε οποιαδήποτε κατάσταση φωτισμού με τραβήξει θα θέλω να το φωτογραφισω. Σημαντικό και το βίντεο, καθώς έχω και κανάλι στο YouTube που πρέπει να συντηρω :P

Την τωρινή την κουβαλω με τσαντάκι, και καθώς είναι bridge camera σκεφτόμουν να κάνω το ίδιο με την dslr...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα αυτο σε νιαζει μονο για το bokeh. και δεν επηρεάζει καθόλου την "ταχύτητα" του φακου.

 

Τι ακριβώς εννοείς δεν επηρεάζει την ταχύτητα....

Μπορει να ειναι 50άρης σε DX αλλα κρατάει τις παραμορφώσεις του 35άρη και γίνεται 2,8 λόγω του crop factor...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς εννοείς δεν επηρεάζει την ταχύτητα....

Μπορει να ειναι 50άρης σε DX αλλα κρατάει τις παραμορφώσεις του 35άρη και γίνεται 2,8 λόγω του crop factor...

Ενοω στο ποσο μενει το κλείστρο ανοιχτο για να εχει καλη εκθεση η φωτογραφία... Τορα σε οτι αφορα της παραμορφώσεις το lightroom τα διορθώνει αυτα. Το μεγαλύτερο διαφραγμα λογο FF το αντιλαμβάνεσαι σαν περισσότερο θόλωμα στις εκτος εστίασης περιοχές.

Οπως και να εχει αν δεν εισε επαγγελματίας δεν εχεις κανενα λογο να πας σε FF.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενοω στο ποσο μενει το κλείστρο ανοιχτο για να εχει καλη εκθεση η φωτογραφία... Τορα σε οτι αφορα της παραμορφώσεις το lightroom τα διορθώνει αυτα. Το μεγαλύτερο διαφραγμα λογο FF το αντιλαμβάνεσαι σαν περισσότερο θόλωμα στις εκτος εστίασης περιοχές.

Οπως και να εχει αν δεν εισε επαγγελματίας δεν εχεις κανενα λογο να πας σε FF.

 

Ο 35άρης κουμπωμένος σε Full Frame στο 1,8 ειναι πιο γρήγορος απ'οτι θα ειναι σε DX με ακριβώς τις ιδιες ρυθμίσεις...ή αλλιως το κλειστρο θα πρεπει να μεινει περισσότερη ώρα ανοιχτό στην DX για να βγάλει ιδια έκθεση με την FF

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ίδια ποσότητα φωτός περνάει σε κάθε περίπτωση το 1.8 δεν αλλάζει ως προς το φως συνεπώς με της ίδιες ρυθμίσεις θα πάρεις την ίδια φωτογραφία ως προς τηνυεκεθση και σε dx και σε fx αυτό που αλλάζει είναι το dof

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο που κι ως που θα πάρεις την ιδια ποσοτητα φωτός?  Ό ενας θα λειτουργει σαν 1,8 και ο άλλος σαν 1,8 x 1.5 άρα 2.8 ...δεν αλλάζει μονο το βαθος πεδιου αλλα και η ποσότητα του φωτός που περνάει λόγω του μικροτερου αισθητήρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι δεν είναι έτσι ένας φακός 1.8 είναι 1.8 σε ότι αισθητήρα και να τον βάλεις οσο αφορά το φως που περνάει μέσα του, το crop factor έχει σημασία μόνο για το dof 

υπάρχουν άπειρα άρθρα στο ίντερνετ που το εξηγούν.

πολύ εύκολα μπορείς να το δείς αν έχεις μια fx kai dx βάζοντας τον ίδιο φακό πάνω και φωτομετρόντας 

Επεξ/σία από hayas88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...