frenzy Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Πως στήνει καρτέρι κανείς να φωτογραφίσει ελάφι; Είναι πολύ ντροπαλά τα άτιμα, έχει ένα πάρκο εδώ που έχει πολλά, αλλά πως θα κρυφτώ καλύτερα για να του την ανάψω; Πρέπει να παρω αυτό το πράγμα που είναι σαν σκηνή για όρθιο και το φοράς σε παραλλαγή; Υπάρχουν προϊόντα που καλύπτουν την μυρωδιά του ανθρώπου; Επίσης κανένας τρόπος να εντοπίζω το που συχνάζουν; Φαντάζομαι τα περιττώματα είναι ένας, αλλά εγώ θέλω να το πετύχω σε ανοιχτό χώρο και δεν έχω δει ποτέ περιττώματα σε ανοιχτούς χώρους - πάντα μέσα σε φυλλωσιές.
viper2005 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 6megapixels only http://www.kickstarter.com/projects/96793993/hasselnuts-hasselblad-camera-iphone-digitalback-ki Is shit Also Raw editor για τους φτωχούς. http://www.rawtherapee.com/ 1
TAKE5 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Πως στήνει καρτέρι κανείς να φωτογραφίσει ελάφι; Είναι πολύ ντροπαλά τα άτιμα, έχει ένα πάρκο εδώ που έχει πολλά, αλλά πως θα κρυφτώ καλύτερα για να του την ανάψω; Πρέπει να παρω αυτό το πράγμα που είναι σαν σκηνή για όρθιο και το φοράς σε παραλλαγή; Υπάρχουν προϊόντα που καλύπτουν την μυρωδιά του ανθρώπου; Επίσης κανένας τρόπος να εντοπίζω το που συχνάζουν; Φαντάζομαι τα περιττώματα είναι ένας, αλλά εγώ θέλω να το πετύχω σε ανοιχτό χώρο και δεν έχω δει ποτέ περιττώματα σε ανοιχτούς χώρους - πάντα μέσα σε φυλλωσιές. δεν ξέρω που είσαι πάντως οποιος ανέβει την άνοιξη πριν πιασουν οι πολλές ζέστες στα οροπέδια πάνω από το καζίνο της Πάρνηθας πολύ πρωί θα δει και θα φωτογραφήσει σίγουρα
insomniaK Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Πως στήνει καρτέρι κανείς να φωτογραφίσει ελάφι; Είναι πολύ ντροπαλά τα άτιμα, έχει ένα πάρκο εδώ που έχει πολλά, αλλά πως θα κρυφτώ καλύτερα για να του την ανάψω; Πρέπει να παρω αυτό το πράγμα που είναι σαν σκηνή για όρθιο και το φοράς σε παραλλαγή; Υπάρχουν προϊόντα που καλύπτουν την μυρωδιά του ανθρώπου; Επίσης κανένας τρόπος να εντοπίζω το που συχνάζουν; Φαντάζομαι τα περιττώματα είναι ένας, αλλά εγώ θέλω να το πετύχω σε ανοιχτό χώρο και δεν έχω δει ποτέ περιττώματα σε ανοιχτούς χώρους - πάντα μέσα σε φυλλωσιές. Όταν κάνει κρύο (χιόνια κλπ κλπ), κοιμούνται στα ασφάλτινα πάρκινγκ. Μπορείς να πηγαίνεις να τα ξυπνάς.
frenzy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Μπα πρέπει να είναι μέσα στο πάρκο, είναι διαγωνισμός φωτογραφίας με θεματολογία από το πάρκο και θέλω να καλύψω κι αυτό το θέμα αν είναι να προσπαθήσω να κερδίσω. Βέβαια ο,τι κάνω αυτή την εβδομάδα, μετά λήγει η προθεσμία για συμμετοχές. Θα πηγαίνω να την στήνω στην λίμνη πανοραμικά από το ξημέρωμα κι αν κάτσει έκατσε. Αλλιώς θα βάλω κανα γυμνο γκομενακι να πίνει νερο από τη λίμνη, θα κερδίσω τους αρσενικούς κριτές τουλάχιστον.
Rabican Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 η φωτο ειναι με τον 18-250 sigma. τι θα αλλαζατε; f11, 18mm, iso160, 25sec, no filters... αν ηθελα να ειναι ακομη πιο sharp τι θα επρεπε να αλλαξω στα settings; η απο αποψη φακου, με εναν 17-50 f2,8 θα ηταν πιο sharp κατα τη γνωμη σας;
insomniaK Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 http://www.ephotozine.com/article/sigma-18-250mm-f-3-5-6-3-dc-macro-os-hsm-lens-review-19470
viper2005 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 η φωτο ειναι με τον 18-250 sigma. τι θα αλλαζατε; f11, 18mm, iso160, 25sec, no filters... αν ηθελα να ειναι ακομη πιο sharp τι θα επρεπε να αλλαξω στα settings; η απο αποψη φακου, με εναν 17-50 f2,8 θα ηταν πιο sharp κατα τη γνωμη σας; Καλή ειναι η φωτό αλλα θα μπορούσες να κανεις λίγο edit στα artifacts. Πάνω αριστερά.
frenzy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) η φωτο ειναι με τον 18-250 sigma. τι θα αλλαζατε; f11, 18mm, iso160, 25sec, no filters... αν ηθελα να ειναι ακομη πιο sharp τι θα επρεπε να αλλαξω στα settings; η απο αποψη φακου, με εναν 17-50 f2,8 θα ηταν πιο sharp κατα τη γνωμη σας; f18-22,focus στα βράχια κι ένα πιο σταθερό τρίποδο ίσως. Όχι, δεν θα ήταν πιο καλή με τις ίδιες ρυθμίσεις. Ίσως λίγο στα άκρα. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2013 από frenzy
Rabican Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 ok ευχαριστω. το F22 το δοκιμασα σε καποιες αλλες φωτος. βγαζει in focus σχεδον ολο το frame.. με το τριποδι οντως εχω θεμα, ειναι το hama 10 καπως ετσι και προσπαθει να σηκωσει την 5100 με τον sigma....
frenzy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Γέμισε ένα σακί με άμμο από την παραλία και στερέωσέ το με αυτό. Recommended reading
Rabican Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) thanks! την ειχα διαβασει και παλιοτερα την εννοια hyper focal focusing χωρις να εχω καταλαβει πληρως πρακτικα πως εφαρμοζεται. σαν ενας ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟΣ κανονας παντως, οταν δε βλεπω χριστο απο τα σκοταδια και δεν εχω φακο να φεξω για να κανει focus η μηχανη, το γυρναω στο manual, focus to infinity και βαζω ενα f16 φ18,f22.. συνηθως πετυχαινει... btw, η γραμμη πανω αριστερα βαηπερ, ειναι ενα αεροπλανο που κατεβαινε εκεινη την ωρα! εχει βεβαια και καποια αντανακλαση που φανταζομαι αν ειχα φιλτρο δε θα υπηρχε, αλλα η γραμμη δεν ειναι artifact! Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2013 από Rabican
MiJKa Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Νομίζω πως εννοεί το σκούρο σημάδι δίπλα στην επάνω αριστερή γωνία. Μοιάζει αρκετά με σκόνη στον αισθητήρα.
viper2005 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 3 ειναι τα blemishes που θα έπρεπε να είχες φτιάξει. Το ενα στο είπε ο απο επάνω. Το αεροπλάνο και η αντανάκλαση ειναι τα αλλα 2. My 2 cents
frenzy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 thanks! την ειχα διαβασει και παλιοτερα την εννοια hyper focal focusing χωρις να εχω καταλαβει πληρως πρακτικα πως εφαρμοζεται. σαν ενας ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟΣ κανονας παντως ...εστιάζεις στο κοντινό 1/3 του κάδρου σου. Η θεωρία από πίσω λέει πως χονδρικά έχουμε από το σημείο που εστιάζουμε 2/3 από πίσω κι 1/3 εμπρός in focus. Άρα αν μεγιστοποιήσουμε το βάθος πεδίου κρατώντας το diffraction χαμηλά (κάτω από f/22) και εστιάσουμε στο άπειρο τα 2/3 που είναι από πίσω πάνε στράφι κι έχουμε το 1/3 εμπρός από το σημείο εστίασης μονάχα εστιασμένο. Άρα εστιάζοντας πιο κοντά από το άπειρο εκμεταλλευόμαστε και τα 2/3 που είναι καθαρά πίσω από το σημείο εστίασης. Άρα χονδρικά εστιάζουμε με κλειστό διάφραγμα στο κοντινό 1/3 του κάδρου (αυτή την νοητή οριζόντια ευθεία) κι έχουμε το υπόλοιπο κάδρο in focus. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα