Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, imr είπε

Αυτην την σιγμη εχω πουλησει τελικα την Α7ii γιατι απλα ηταν πολυ αργη, οχι σε autofocus αλλα σε shutter lag.

Εχω το εξης διλημα, η παω σε μεταχ a7iii/a7c η αλλαζω και παω σε νικον ζ5/ζ6 μεταχ

Φακοι δεν μου εχουν μεινει σε sony, μονο ο 50ρης 1.8 οποτε ειναι σαν να ψαχνω απο το 0

 

Το προβλημα μου ειναι οτι εχω δοκιμασει ολες τις νικον, z5,z6,z7. Η ζ5 μου ειναι μια χαρα, ειναι σημαντικα πιο φτηνη απο sony, το σωμα της μου καθεται παρα πολυ καλυτερα στο χερι με το μεγαλο grip, και γενικα δεν βλεπω λογο να θελω αλλο σωμα για αρκετα χρονια.

Αλλα, κοιταω τους φακους και με πιανει εγκεφαλικο, απο την στιγμη που δεν μπορω να εχω εναν γρηγορο wide, εναν 50ρη και εναν 85ρη με κατω απο 1000ευρω συνολο  οπως στις sony θα πρεπει να μεινω με τον κιτ φακο για αρκετο καιρο

 

tldr: Θελω να παρω σωμα nikon full frame αλλα δεν εχω λεφτα  για φακους 🤣

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που θες αυτούς τους 3 σταθερούς ; Είναι προσωπική επιλογή μετά από δοκιμές, είναι επειδή χρειάζεται ανοιχτά διαφράγματα ή π.χ. από περιέργεια θες απλώς να δεις αν θα δουλέψει ; Ρωτάω επειδή λες πως θα μείνεις με τον κιτ για αρκετό καιρό. Σε περιορίζει κάπως αυτό ; Δεν ξέρω βέβαια και τι σε ενδιαφέρει φωτογραφικά. 

Επίσης δε χρειάζεται να αγοραστούν όλα ταυτόχρονα. Σε βάθος χρόνου και θα μπορέσεις να δεις αν πραγματικά χρειάζεσαι αυτό τη σύνθεση φακών αλλά και ευκαιρίες να βρεις. Το λέω επειδή και εγώ με αυτούς τους 3 πορεύομαι και αντίστοιχα ούτε της Fujifilm είναι φθηνοί. Τους πήρα σε διάστημα 2 ετών είτε από MPB είτε από e-infinity με συνολικό κόστος πολύ μικρότερο από το αν θα τους έπαιρνα καινούργιους από Ελλάδα ή γενικότερα χωρίς να περιμένω να παρουσιαστούν μειωμένες τιμές στα παραπάνω καταστήματα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, imr είπε

 

Αλλα, κοιταω τους φακους και με πιανει εγκεφαλικο, απο την στιγμη που δεν μπορω να εχω εναν γρηγορο wide, εναν 50ρη και εναν 85ρη με κατω απο 1000ευρω συνολο  οπως στις sony θα πρεπει να μεινω με τον κιτ φακο για αρκετο καιρο

 

tldr: Θελω να παρω σωμα nikon full frame αλλα δεν εχω λεφτα  για φακους 🤣

 

 

Όλοι το ίδιο θέμα έχουμε με την Nikon, αλλά υπάρχουν λύσεις (που σε άλλους κάνουν και σε άλλους όχι)

Για παράδειγμα. Ένας  ίσως οπτικά καλύτερος φακός απο τον 50άρη nifty fifty f/1.8 της sony, είναι ο40άρης f/2 της Nikon.
Τον βρίσκεις πάνω κάτω στα ίδια χρήματα. 
Θα μου πεις δεν είναι 50άρης, είναι 40άρης. 
Αυτό είναι κάτι που εσυ θα κρίνεις αν σου κάνει ή όχι

Επιπροσθέτως σε αυτή την κατηγορία τιμής παίζει και ο 28mm για πιο wide. Είναι βέβαια σε f/2.8.
Πρακτικά μιλάμε για 1 στοπ διαφορά. Το αντισταθμίζεις με 1 stop σε iso άνετα. Η σειρά Ζ εχει μεγάλη ελαστικότητα σε ανέβασμα iso. Αντέχει αρκετά στοπ
 

Αν αφήσουμε όμως τις μαμά οικονομικές λύσεις και πάμε σε οικονομικές λύσεις τρίτων κατασκευαστών, έχεις καλές επιλογές.
Πχ ο 85άρης f/1.8 της Viltrox. 400 ευρώ φακός που οι κάτοχοι ορκίζονται σε αυτόν. Ή ο 35άρης της ίδιας εταιρίας. (όχι ο 50άρης)
Yongnuo, Meike,Samyang και άλλες θα σου δώσουν λύσεις σε εστιακά μήκη που θέλεις, πολύ οικονομικά. Επίσης θα σου δώσουν και λύσεις για άλλα είδη. Πχ μάκρο ή τέλε
Μετά υπάρχουν και tamron αλλά και sigma σε πιο premium 3rd party.
Αργότερα πχ μπορείς να παρεις έναν πολύ καλό ταμρον 150 - 500mm σε τιμή που οι μαμά φακοί δεν θα πέσουν ποτέ

Κοίτα , μην σου χρυσώνω το χάπι. Sony δεν είναι ούτε σε ποικιλία, ούτε σε τιμές το Ζ σύστημα. Θα πληρώσεις λίγο παραπάνω και θα έχεις και λιγότερες επιλογές. Αν θέλεις ωκεανό επιλογών σε καλές τιμές, μένεις Sony ή μετακομίζεις σε Μ4/3 σύστημα.
Αλλά τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα. Υπάρχουν εταιρίες που δεν έχουν λύσεις απο τρίτους κατασκευαστές και αναγκαστικά θα αγοράσεις απο αυτούς στις τιμές που θέλουν.

Για φακούς Nikon Z που έχω δοκιμάσει μπορώ να σου πω πως αποδίδουν πάνω απο την τιμή τους. Το σύνολο που έχω είναι μαμά. Για 3rd party περίμενε να μπουν @stratigos24 και @LongTom να σου πούνε.

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, pifilos said:

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που θες αυτούς τους 3 σταθερούς ; Είναι προσωπική επιλογή μετά από δοκιμές, είναι επειδή χρειάζεται ανοιχτά διαφράγματα ή π.χ. από περιέργεια θες απλώς να δεις αν θα δουλέψει ; Ρωτάω επειδή λες πως θα μείνεις με τον κιτ για αρκετό καιρό. Σε περιορίζει κάπως αυτό ; Δεν ξέρω βέβαια και τι σε ενδιαφέρει φωτογραφικά. 

Επίσης δε χρειάζεται να αγοραστούν όλα ταυτόχρονα. Σε βάθος χρόνου και θα μπορέσεις να δεις αν πραγματικά χρειάζεσαι αυτό τη σύνθεση φακών αλλά και ευκαιρίες να βρεις. Το λέω επειδή και εγώ με αυτούς τους 3 πορεύομαι και αντίστοιχα ούτε της Fujifilm είναι φθηνοί. Τους πήρα σε διάστημα 2 ετών είτε από MPB είτε από e-infinity με συνολικό κόστος πολύ μικρότερο από το αν θα τους έπαιρνα καινούργιους από Ελλάδα ή γενικότερα χωρίς να περιμένω να παρουσιαστούν μειωμένες τιμές στα παραπάνω καταστήματα. 

 

Εχω καταληξει σε αυτα τα 3 γιατι αυτα χρησιμοποιω και πιο πολυ. Στην ουσια θελω εναν γρηγορο wide, εναν 50ρη για all around και μετα εναν μικρο telephoto για πορτρατα

 

Εχω καταληξει εκει λογω τιμων/ποιοτητας, με εναν 24-70 f2.8 η f4 ειμαι καλυμενος και πιο ευκολα. 

Το μονο που ισως με περιοριζει ειναι το f4. Αλλα εφοσον στο f4 ειναι sharp δεν με πειραζει γιατι ετσι και αλλιως στους φτηνους φακους πρεπει να ανεβεις 1-2 στοπ για αξιοπρεπεη αποτελεσματα

 

 

1 hour ago, highpriest said:

Όλοι το ίδιο θέμα έχουμε με την Nikon, αλλά υπάρχουν λύσεις (που σε άλλους κάνουν και σε άλλους όχι)

Για παράδειγμα. Ένας  ίσως οπτικά καλύτερος φακός απο τον 50άρη nifty fifty f/1.8 της sony, είναι ο40άρης f/2 της Nikon.
Τον βρίσκεις πάνω κάτω στα ίδια χρήματα. 
Θα μου πεις δεν είναι 50άρης, είναι 40άρης. 
Αυτό είναι κάτι που εσυ θα κρίνεις αν σου κάνει ή όχι

Επιπροσθέτως σε αυτή την κατηγορία τιμής παίζει και ο 28mm για πιο wide. Είναι βέβαια σε f/2.8.
Πρακτικά μιλάμε για 1 στοπ διαφορά. Το αντισταθμίζεις με 1 stop σε iso άνετα. Η σειρά Ζ εχει μεγάλη ελαστικότητα σε ανέβασμα iso. Αντέχει αρκετά στοπ
 

Αν αφήσουμε όμως τις μαμά οικονομικές λύσεις και πάμε σε οικονομικές λύσεις τρίτων κατασκευαστών, έχεις καλές επιλογές.
Πχ ο 85άρης f/1.8 της Viltrox. 400 ευρώ φακός που οι κάτοχοι ορκίζονται σε αυτόν. Ή ο 35άρης της ίδιας εταιρίας. (όχι ο 50άρης)
Yongnuo, Meike,Samyang και άλλες θα σου δώσουν λύσεις σε εστιακά μήκη που θέλεις, πολύ οικονομικά. Επίσης θα σου δώσουν και λύσεις για άλλα είδη. Πχ μάκρο ή τέλε
Μετά υπάρχουν και tamron αλλά και sigma σε πιο premium 3rd party.
Αργότερα πχ μπορείς να παρεις έναν πολύ καλό ταμρον 150 - 500mm σε τιμή που οι μαμά φακοί δεν θα πέσουν ποτέ

Κοίτα , μην σου χρυσώνω το χάπι. Sony δεν είναι ούτε σε ποικιλία, ούτε σε τιμές το Ζ σύστημα. Θα πληρώσεις λίγο παραπάνω και θα έχεις και λιγότερες επιλογές. Αν θέλεις ωκεανό επιλογών σε καλές τιμές, μένεις Sony ή μετακομίζεις σε Μ4/3 σύστημα.
Αλλά τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα. Υπάρχουν εταιρίες που δεν έχουν λύσεις απο τρίτους κατασκευαστές και αναγκαστικά θα αγοράσεις απο αυτούς στις τιμές που θέλουν.

Για φακούς Nikon Z που έχω δοκιμάσει μπορώ να σου πω πως αποδίδουν πάνω απο την τιμή τους. Το σύνολο που έχω είναι μαμά. Για 3rd party περίμενε να μπουν @stratigos24 και @LongTom να σου πούνε.

 

Οτι και να βαλεις σε zmount ειναι αρκετα πιο ακριβο απο sony. Οκ, με τον 40ρη γίνεται δουλεια αλλα ακομα και οι ιδιοι φακοι ειναι πιο ακριβοι σε νικον, για παραδειγμα ο tamron 150-500 εχει 1100 σε sony και 1400 σε zmount. Αντιστοιχα και με ολους τους 3rd party.

Θα μου πεις μικρη διαφορα αλλα μαζευονται και απο την στιγμη που δεν ειμαι επαγγελματιας κοιταζω το πιο vfm. 

Σιγουρα θα πεφτουν οι τιμες και θα εμφανιζονται 3rd party επειλογες αλλα δεν ξερω ποσο καιρο θελουν για να φτασουν σε νορμαλ επιπεδα 

Πραγματικα θελω να παω σε nikon αλλα με προβληματιζει αρκετα τι γινεται με τους φακους και αν αξιζει να επενδυσω στο συστημα σαν ερασιτεχνης. Εαν ο f4 kit ειναι αξιολογος ειναι ενα πολυ καλο starting point γιατι παω μονο για εναν telephoto μελοντικα

 

Ακομα σκεφτομαι, να  διαλεξω την ποικιλια των φακων της sony η την εργονομια της nikon?

 

 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, imr είπε

Εχω καταληξει σε αυτα τα 3 γιατι αυτα χρησιμοποιω και πιο πολυ. Στην ουσια θελω εναν γρηγορο wide, εναν 50ρη για all around και μετα εναν μικρο telephoto για πορτρατα

 

Εχω καταληξει εκει λογω τιμων/ποιοτητας, με εναν 24-70 f2.8 η f4 ειμαι καλυμενος και πιο ευκολα. 

Το μονο που ισως με περιοριζει ειναι το f4. Αλλα εφοσον στο f4 ειναι sharp δεν με πειραζει γιατι ετσι και αλλιως στους φτηνους φακους πρεπει να ανεβεις 1-2 στοπ για αξιοπρεπεη αποτελεσματα

Άμα θεωρείς ότι σε καλύπτει ένας ζουμ δεν υπάρχει λόγος να κοιτάς τους σταθερούς. 

 

Προσωπική άποψη : οι σταθεροί αλλάζουν τον τρόπο που φωτογραφίζει κάποιος και αυτός είναι ο κύριος λόγος για να χρησιμοποιήσει κάποιον έναν σταθερό. Σίγουρα στα θετικά το πιο ανοιχτό διάφραγμα, απόδοση κλπ αλλά δευτερεύοντα. Επίσης sharp είναι όλοι οι σύγχρονοι φακοί, των γνωστών τουλάχιστον εταιρειών. Δεν ξέρω τις απαιτήσεις κάποιου αλλά αυτό που κάνουν στα reviews 100% ζουμ στο εκάστοτε πρόγραμμα επεξεργασίας και τσεκάρουν πέρα δώθε την εικόνα ποτέ δεν το κατάλαβα. Συμφωνώ ότι με αυτόν τον τρόπο θα βρεις διαφορές από φακό σε φακό χωρίς όμως κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Π.χ. τις παραμορφώσεις, την απουσία CA, την ανοχή σε flaring ακόμα και τα sunstars λόγω λεπίδων τις θεωρώ πολύ πιο ουσιώδεις διαφοροποιήσεις. 

 

30 λεπτά πριν, imr είπε

Οτι και να βαλεις σε zmount ειναι αρκετα πιο ακριβο απο sony. Οκ, με τον 40ρη γίνεται δουλεια αλλα ακομα και οι ιδιοι φακοι ειναι πιο ακριβοι σε νικον, για παραδειγμα ο tamron 150-500 εχει 1100 σε sony και 1400 σε zmount. Αντιστοιχα και με ολους τους 3rd party.

Θα μου πεις μικρη διαφορα αλλα μαζευονται και απο την στιγμη που δεν ειμαι επαγγελματιας κοιταζω το πιο vfm. 

Σιγουρα θα πεφτουν οι τιμες και θα εμφανιζονται 3rd party επειλογες αλλα δεν ξερω ποσο καιρο θελουν για να φτασουν σε νορμαλ επιπεδα 

Πραγματικα θελω να παω σε nikon αλλα με προβληματιζει αρκετα τι γινεται με τους φακους και αν αξιζει να επενδυσω στο συστημα σαν ερασιτεχνης. Εαν ο f4 kit ειναι αξιολογος ειναι ενα πολυ καλο starting point γιατι παω μονο για εναν telephoto μελοντικα

 

Ακομα σκεφτομαι, να  διαλεξω την ποικιλια των φακων της sony η την εργονομια της nikon?

Αν οι μηχανές της Sony δε σου φαίνονται εργονομικές σε βαθμό που να σιχτηρίζεις δεν αξίζει καν να το σκεφτείς. Έχεις εμπειρία από την Α7 ΙΙ άλλωστε οπότε μπορείς να κρίνεις. Όπως και να 'χει όμως επειδή οι φακοί είναι το ζουμί, αν νιώθεις ότι δε θα μπορείς να πάρεις φακούς για Nikon - ακόμα και για να κάνεις το κέφι σου βρε αδερφέ - τότε αυτό είναι αυτόματα περιοριστικό. 

Σε κάθε περίπτωση ο Z 24-70mm είναι μια χαρά ποιοτικά.

  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, pifilos said:

Άμα θεωρείς ότι σε καλύπτει ένας ζουμ δεν υπάρχει λόγος να κοιτάς τους σταθερούς. 

 

Προσωπική άποψη : οι σταθεροί αλλάζουν τον τρόπο που φωτογραφίζει κάποιος και αυτός είναι ο κύριος λόγος για να χρησιμοποιήσει κάποιον έναν σταθερό. Σίγουρα στα θετικά το πιο ανοιχτό διάφραγμα, απόδοση κλπ αλλά δευτερεύοντα. Επίσης sharp είναι όλοι οι σύγχρονοι φακοί, των γνωστών τουλάχιστον εταιρειών. Δεν ξέρω τις απαιτήσεις κάποιου αλλά αυτό που κάνουν στα reviews 100% ζουμ στο εκάστοτε πρόγραμμα επεξεργασίας και τσεκάρουν πέρα δώθε την εικόνα ποτέ δεν το κατάλαβα. Συμφωνώ ότι με αυτόν τον τρόπο θα βρεις διαφορές από φακό σε φακό χωρίς όμως κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Π.χ. τις παραμορφώσεις, την απουσία CA, την ανοχή σε flaring ακόμα και τα sunstars λόγω λεπίδων τις θεωρώ πολύ πιο ουσιώδεις διαφοροποιήσεις. 

 

Αν οι μηχανές της Sony δε σου φαίνονται εργονομικές σε βαθμό που να σιχτηρίζεις δεν αξίζει καν να το σκεφτείς. Έχεις εμπειρία από την Α7 ΙΙ άλλωστε οπότε μπορείς να κρίνεις. Όπως και να 'χει όμως επειδή οι φακοί είναι το ζουμί, αν νιώθεις ότι δε θα μπορείς να πάρεις φακούς για Nikon - ακόμα και για να κάνεις το κέφι σου βρε αδερφέ - τότε αυτό είναι αυτόματα περιοριστικό. 

Σε κάθε περίπτωση ο Z 24-70mm είναι μια χαρά ποιοτικά.

 

 

Με την Α7ii σιχτιριζα κυρίως λογο ταχύτητας. Ενω από auto focus ήταν ικανοποιητική είχε αισθητό lag από τη στιγμή που πάτησες το κουμπί με αποτέλεσμα να χάνω πολλές φώτο. Αυτός είναι και ο λόγος που πάω για αλλαγή. 

Εργονομικά δεν με είχε πειράξει τόσο η a7ii χάλια μενού αλλά το συνήθισα και με καλό customization οπότε δεν έμπαινα στα μενού. 

Από κράτημα δεν μου άρεσε, η a7iii είναι λίγο καλύτερα αλλά όχι τέλεια.

Το κράτημα της ζ5 το θεωρώ ιδανικο στο χέρι μου με το  μεγαλύτερο grip και την τοποθεσία wheel/joystick

Δημοσ.
3 ώρες πριν, highpriest είπε

Ένας  ίσως οπτικά καλύτερος φακός απο τον 50άρη nifty fifty f/1.8 της sony, είναι ο40άρης f/2 της Nikon.

Το ίσως μου άρεσε...

Στο f10 καλός ήταν που τον είχα... 🤣

Kastella - Greece

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
16 minutes ago, stratigos24 said:

Το ίσως μου άρεσε...

Στο f10 καλός ήταν που τον είχα... 🤣

Kastella - Greece

 

E ενταξει στο 1.8 ειναι ψιλοχαλια, αλα σε 2.8 ειναι αξιοπρεπεστατος για 150 ευρω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, imr είπε

 

 

Οτι και να βαλεις σε zmount ειναι αρκετα πιο ακριβο απο sony. Οκ, με τον 40ρη γίνεται δουλεια αλλα ακομα και οι ιδιοι φακοι ειναι πιο ακριβοι σε νικον, για παραδειγμα ο tamron 150-500 εχει 1100 σε sony και 1400 σε zmount. Αντιστοιχα και με ολους τους 3rd party.

Θα μου πεις μικρη διαφορα αλλα μαζευονται και απο την στιγμη που δεν ειμαι επαγγελματιας κοιταζω το πιο vfm. 

Σιγουρα θα πεφτουν οι τιμες και θα εμφανιζονται 3rd party επειλογες αλλα δεν ξερω ποσο καιρο θελουν για να φτασουν σε νορμαλ επιπεδα 

Πραγματικα θελω να παω σε nikon αλλα με προβληματιζει αρκετα τι γινεται με τους φακους και αν αξιζει να επενδυσω στο συστημα σαν ερασιτεχνης. Εαν ο f4 kit ειναι αξιολογος ειναι ενα πολυ καλο starting point γιατι παω μονο για εναν telephoto μελοντικα

 

Ακομα σκεφτομαι, να  διαλεξω την ποικιλια των φακων της sony η την εργονομια της nikon?

 

 

Πραγματικά σε νιώθω, επειδή είναι στάνταρ όλα αυτά τα διλλήματα κάθε φορά που θέλω να πάρω φακό σε άλλο εστιακό μήκος και ψάχνω.
Και να φανταστείς εμένα με τρώει που είμαι και ήδη μέσα στο σύστημα.
Όταν έκανα την μετάβαση απο Μ4/3 έπαθα σοκ. Εκεί που είχα όλα τα εστιακά μήκη σε όλα τα διαφράγματα και απο πολλαπλούς κατασκευαστές και ποικιλία τιμών για όλους, βρέθηκα σε ένα σύστημα που οι επιλογές είναι:
φακός των 1400 ευρώ ή των 2000 ευρώ (σε τηλεφακό πχ). Ζόρικα ποσά όπως και να έχει και τα δύο.

Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω κάποια συμβουλή για αυτό. Έχει να κάνει καθαρά με την τσέπη σου που μόνο εσύ γνωρίζεις πόσο βαθιά θέλεις να βάλεις το χέρι μέσα και πόσο σε παίρνει να το κάνεις.
Αυτο που μπορώ να σου πω είναι πως το Ζ mount βρίσκεται σαφώς σε καλύτερη θέση απο άποψη ποικιλίας και τιμών σε σχέση με όταν μπήκα εγώ, ενώ σε 1-2 χρόνια θα είναι ακόμη καλύτερα.

 

26 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Ναι ισχύει αστειεύομαι.

Αλλά ο 40 στο f2 θα είναι καλύτερος ...

Δεν είχα ποτέ τον Sony, αλλά ο 40άρης Nikon είναι πολύ sharp στο κέντρο ήδη απο το f/2, ενώ και στα άκρα δεν βγάζει πολύ softness. (Ιδανικός σε τέτοιο διάφραγμα για περιβαλλοντικά πορτραίτα)
Απο εκει και πέρα, όσο και να τον κλείσεις μέχρι f/11 παραμένει sharp και στα άκρα.
Τον βρίσκω πολύ τίμιο, αν και ο VFM φακός του συστήματος είναι για εμένα ο 24-70mm f/4 (στην τιμή που βγαίνει στο κιτ, όχι μόνος του!)

Υπάρχει φυσικά και ο 24-120mm f/4 που είναι εξίσου άριστος με το μικρότερο αδερφάκι του και με πιο χρήσιμο εστιακό μήκος, χωρίς να χάνει πουθενά, αλλά είναι και πιο ορθά τιμολογημένος για να τον χαρακτηρίσω VFM. Απλά κοστίζει όσο πραγματικά αξίζει.

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα πηγα στην ευκολη λυση της sony και πηρα μια a7iii μεταχειρισμενη. 

Μονος λογος ηταν οτι μεσα στον χρονο μπορω να παρω ολους τους φακους που θελω με φυσιολογικο κοστος (πχ 70-200f4 στα 800 ευρω, σε νικον αντιστοιχος δεν υπαρχει ελπιδα εκτος αν κερδισω το τζοκερ)

 

Επεξ/σία από imr
  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Τελικα πηγα στην ευκολη λυση της sony και πηρα μια a7iii μεταχειρισμενη. 

Μονος λογος ηταν οτι μεσα στον χρονο μπορω να παρω ολους τους φακους που θελω με φυσιολογικο κοστος (πχ 70-200f4 στα 800 ευρω, σε νικον αντιστοιχος δεν υπαρχει ελπιδα)

 

Λογική κίνηση 👍

Καλοδούλευτη!

  • Like 2
Δημοσ.

Μεγειά! Καλορίζικη.

Πάντα είχα απορία σε τι χρησιμεύει ένας φακός > 70μμ. Εντάξει, πουλάκια και αθλητικά από τις κερκίδες, αλλά πέρα από αυτά, τι άλλο μπορείς να κάνεις με αυτούς;

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, patatasc είπε

Μεγειά! Καλορίζικη.

Πάντα είχα απορία σε τι χρησιμεύει ένας φακός > 70μμ. Εντάξει, πουλάκια και αθλητικά από τις κερκίδες, αλλά πέρα από αυτά, τι άλλο μπορείς να κάνεις με αυτούς;

Πορτραίτα, τοπία, λίγο πιο αφηρημένο street και γενικά ταξιδιωτικές σκηνές που φωνάζουν για πιο σφιχτά κάδρα π.χ. ένας μακρύς στενός δρόμος που στο τέλος έχει κάτι ενδιαφέρον σα θέμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, patatasc είπε

Μεγειά! Καλορίζικη.

Πάντα είχα απορία σε τι χρησιμεύει ένας φακός > 70μμ. Εντάξει, πουλάκια και αθλητικά από τις κερκίδες, αλλά πέρα από αυτά, τι άλλο μπορείς να κάνεις με αυτούς;

    Δεν χρησιμεύει σε τίποτε το οποίο αφού δοκίμασες , κατέληξες ότι δεν σε εκφράζει φωτογραφικά . Ένας prime φακός έχει αυτή την ιδιότητα , σε αντίθεση με έναν ζουμ από έως , διότι το εστιακό μήκος είναι δεσμευτικό για να αναγκαστείς να προσαρμοστείς σ' αυτόν , όποιος κι' αν είναι . Δεν υπάρχει καλό η κακό σε μιά τέτοια διαδικασία . Αφού δούλεψες πχ με έναν 50αρη , κατέληξες ότι είναι αυτός που σου ταιριάζει η όπως αλλιώς θες να το πεις . Φυσικά και δεν γράφει πουθενά ότι είναι καταναγκαστικό έργο να δουλεύεις μόνο με ένα εστιακό μήκος , αλλά μία προσωπική επιλογή . 

   

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...