pifilos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Δεν είμαι σίγουρος αν είναι το κατάλληλο thread αλλά δε βρήκα λόγο να ανοίξω άλλο ειδικά αυτό. Είδα τις προάλλες το Belfast (για όποιον δεν ξέρει την ταινία βάζω το trailer https://www.youtube.com/watch?v=Ja3PPOnJQ2k ). Πέραν του ότι ήταν γενικότερα αξιόλογη ταινία, είχε απίστευτη εικόνα. Εξαιρετική τονικότητα της ασπρόμαυρης εικόνας και πολύ ενδιαφέρουσες και αρκετά wide γωνίες λήψεις. Σαν άνθρωπος που μου αρέσει να βλέπω ταινίες και για φωτογραφικούς λόγους τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, είναι ένα μίνι σεμινάριο έμπνευσης. Ο κινηματογραφιστής είναι ο ελληνοκυπριακής καταγωγής Haris Zambarloukos. Βάζω και τρία links από συνεντεύξεις του πάνω στην ταινία άμα ενδιαφέρει κάποιον https://amplify.nabshow.com/articles/making-kenneth-branaghs-beautiful-black-and-white-belfast/ https://filmmakermagazine.com/112598-headroom-banding-and-general-f-stops-dp-haris-zambarloukos-on-shooting-kenneth-branaghs-belfast/#.Yf28vOpByUk https://ew.com/movies/belfast-cinematographer-black-and-white-naturalism/ 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
babisskg Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 3 ώρες πριν, pifilos είπε Δεν είμαι σίγουρος αν είναι το κατάλληλο thread αλλά δε βρήκα λόγο να ανοίξω άλλο ειδικά αυτό. Είδα τις προάλλες το Belfast (για όποιον δεν ξέρει την ταινία βάζω το trailer https://www.youtube.com/watch?v=Ja3PPOnJQ2k ). Πέραν του ότι ήταν γενικότερα αξιόλογη ταινία, είχε απίστευτη εικόνα. Εξαιρετική τονικότητα της ασπρόμαυρης εικόνας και πολύ ενδιαφέρουσες και αρκετά wide γωνίες λήψεις. Σαν άνθρωπος που μου αρέσει να βλέπω ταινίες και για φωτογραφικούς λόγους τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, είναι ένα μίνι σεμινάριο έμπνευσης. Ο κινηματογραφιστής είναι ο ελληνοκυπριακής καταγωγής Haris Zambarloukos. Βάζω και τρία links από συνεντεύξεις του πάνω στην ταινία άμα ενδιαφέρει κάποιον https://amplify.nabshow.com/articles/making-kenneth-branaghs-beautiful-black-and-white-belfast/ https://filmmakermagazine.com/112598-headroom-banding-and-general-f-stops-dp-haris-zambarloukos-on-shooting-kenneth-branaghs-belfast/#.Yf28vOpByUk https://ew.com/movies/belfast-cinematographer-black-and-white-naturalism/ Μα από ανέκαθεν η σχέση φωτογραφίας και κινηματογράφου ήταν άρρηκτα δεμένη ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinlanden Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Άσχετο, σχετικο, Με το the lighthouse (2019) έκλαψα με τη φωτογραφία του.. Σαν ταινία δεν μου πολυαρεσε να πω την αλήθεια, αλλα η φωτογραφία ηταν έπος. Νομίζω οτι ειχε παρει και βραβείο φωτογραφίας. Και αν θυμάμαι καλα ειχε γυρίστει με φιλμ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pifilos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Δεν την ήξερα. Φαίνεται ενδιαφέρουσα όμως οπτικά έχει σίγουρα μια ατμόσφαιρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinlanden Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2022 https://m.imdb.com/title/tt7984734/ Παιζει και ο Robert Pattinson. Μονο και μονο αξιζει να την δει κάποιος για τη επική φωτογραφία, φωτισμό κλπ και την ατμοσφαιρηλα που έχει. Προσωπικά σαν ταινία δεν με τρέλανε πάντως.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratigos24 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) «-Πόσο συμβάλει η επεξεργασια στο αποτελεσμα των εικόνων σου; -Μένω πάντα στη στιγμή του κλικ με ρυθμίσεις έντονου κοντραστ στην κάμερα και δεν παρεμβαίνω μετά. Ότι πήρα, πηρα. Ούτε καν κροπάρω τα καρέ μου.» Το παραπάνω είναι απόσπασμα από μια παρουσίαση - μίνι συνέντευξη ενός φωτογράφου (mr nowhere) στο site photoeidolo. https://drive.google.com/file/d/1sIDwOz9W_kUmwb78wAX3qelB_uaoGGo5/view?usp=sharing Έψαξα λίγο τον φωτογράφο (μου άρεσαν πολύ οι εικόνες του) και διαβάζοντας το παραπάνω μου έκανε εντύπωση και θα ήθελα να το συζητήσω. Αναφερει (αν κατάλαβα καλά) πως ότι πήρε το πήρε την στιγμή του κλικ και από εκεί και πέρα καμία παρέμβαση στις φωτογραφίες του. Ωραια. Παμε λοιπόν. Σε αυτήν εδώ πχ.. πως είναι τόσο αχνό το φόντο και τόσο έντονο το μπροστά μέρος; Είχε ομίχλη και το κατάφερε ή χρησιμοποιεί κάποια άλλη τεχνική; ή εδώ ας πούμε: Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από stratigos24 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
highpriest Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, stratigos24 είπε «-Πόσο συμβάλει η επεξεργασια στο αποτελεσμα των εικόνων σου; -Μένω πάντα στη στιγμή του κλικ με ρυθμίσεις έντονου κοντραστ στην κάμερα και δεν παρεμβαίνω μετά. Ότι πήρα, πηρα. Ούτε καν κροπάρω τα καρέ μου.» Το παραπάνω είναι απόσπασμα από μια παρουσίαση - μίνι συνέντευξη ενός φωτογράφου (mr nowhere) στο site photoeidolo. https://drive.google.com/file/d/1sIDwOz9W_kUmwb78wAX3qelB_uaoGGo5/view?usp=sharing Έψαξα λίγο τον φωτογράφο (μου άρεσαν πολύ οι εικόνες του) και διαβάζοντας το παραπάνω μου έκανε εντύπωση και θα ήθελα να το συζητήσω. Αναφερει (αν κατάλαβα καλά) πως ότι πήρε το πήρε την στιγμή του κλικ και από εκεί και πέρα καμία παρέμβαση στις φωτογραφίες του. Ωραια. Παμε λοιπόν. Σε αυτήν εδώ πχ.. πως είναι τόσο αχνό το φόντο και τόσο έντονο το μπροστά μέρος; Είχε ομίχλη και το κατάφερε ή χρησιμοποιεί κάποια άλλη τεχνική; Θα τολμήσω μια επεξήγηση. Φωτεινή μέρα, με φωτογράφηση σε αρκετά χαμηλό exposure, με ανοικτό διάφραγμα και πολύ υψηλό iso. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
and_64 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ή manual ρυθμίσεις ή εχει υπερφωτίσει τεχνητά πχ σποτ φωτομέτρηση σε φωτεινο σημειο->recompose->click Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από and_64 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pifilos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω τι μηχανή χρησιμοποιεί και δεν ξέρω τι βαθμό παραμετροποίησης έχουν οι άλλες εταιρίες (για τα jpeg αρχεία εννοώ, υποθέτω πως τέτοια χρησιμοποιεί αφού δεν επεξεργάζεται κάτι) αλλά μου ήρθαν στο μυαλό τα παρακάτω 2 set ρυθμίσεων για fujifilm που δεν είναι τόσο έντονα βέβαια ωστόσο δεν είναι και στο τέρμα οι ρυθμίσεις τους. Φαντάζομαι όμως πως μεγάλο ρόλο παίζουν και οι εκάστοτε συνθήκες. https://fujixweekly.com/2021/12/11/fujifilm-x-h1-x-trans-iii-film-simulation-recipe-ilford-xp2-super-400/ https://fujixweekly.com/2018/12/01/my-fujifilm-x100f-ilford-hp5-plus-film-simulation-recipe/ Βάζω jpeg αρχεία όπως βγήκαν χρησιμοποιώντας το hp5 προφιλ (recipe για όποιον έχει ασχοληθεί με fujifilm) που δεν έχω κάνει ούτε crop περιστροφή κλπ. Τ Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από pifilos 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratigos24 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ευχαριστω για τις απαντήσεις. Θα τις σκεφτώ και θα γράψω πάλι. Στην συνέντευξη αναφέρει και το παρακάτω: Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από stratigos24 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pifilos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, stratigos24 είπε Ευχαριστω για τις απαντήσεις. Θα τις σκεφτώ και θα γράψω πάλι. Στην συνέντευξη αναφέρει και το παρακάτω· Το είδα και εγώ. Για να έχει πάντως +3 compensation ή μέσω χαμηλής ταχύτητας κλείστρου π.χ. σίγουρα επιτρέπεται μέσω μηχανής μια πιο ιδιαίτερη διαχείρηση των σκιών αλλιώς δε νομίζω να γίνεται να βγούν τέτοιες αντιθέσεις. EDIT : Επίσης ίσως χρησιμοποιεί κάποιο χρωματικό φίλτρο μπροστά αν δεν έχει την επίλογη η ίδια η μηχανή ανάλογα με τη σκηνή. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από pifilos 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
babisskg Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, stratigos24 είπε «-Πόσο συμβάλει η επεξεργασια στο αποτελεσμα των εικόνων σου; -Μένω πάντα στη στιγμή του κλικ με ρυθμίσεις έντονου κοντραστ στην κάμερα και δεν παρεμβαίνω μετά. Ότι πήρα, πηρα. Ούτε καν κροπάρω τα καρέ μου.» Το παραπάνω είναι απόσπασμα από μια παρουσίαση - μίνι συνέντευξη ενός φωτογράφου (mr nowhere) στο site photoeidolo. https://drive.google.com/file/d/1sIDwOz9W_kUmwb78wAX3qelB_uaoGGo5/view?usp=sharing Έψαξα λίγο τον φωτογράφο (μου άρεσαν πολύ οι εικόνες του) και διαβάζοντας το παραπάνω μου έκανε εντύπωση και θα ήθελα να το συζητήσω. Αναφερει (αν κατάλαβα καλά) πως ότι πήρε το πήρε την στιγμή του κλικ και από εκεί και πέρα καμία παρέμβαση στις φωτογραφίες του. Ωραια. Παμε λοιπόν. Σε αυτήν εδώ πχ.. πως είναι τόσο αχνό το φόντο και τόσο έντονο το μπροστά μέρος; Είχε ομίχλη και το κατάφερε ή χρησιμοποιεί κάποια άλλη τεχνική; ή εδώ ας πούμε: Αν και είμαι της ίδιας άποψης περί μη επεξεργασίας , οι λόγοι δεν είναι της παρούσης , χωρίς να έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες από τον ίδιο γύρω από τον εξοπλισμό του , αλλά και κάποιες ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί τα συμπεράσματα είναι δύσκολα . Πολλές μηχανές συμπεριφέρονται τελείως διαφορετικά , οπότε πιθανόν είναι πολύ εξοικειωμένος με ότι χρησιμοποιεί και το έχει φέρει στα αισθητικά του μέτρα . Ακόμη και αισθητήρες ( τύπος ) συμπεριφέρονται διαφορετικά κάτω από το ίδιο σετ τυπικών ρυθμίσεων . Η παρακάτω εικόνα είναι υποφωτισμένη κατά 2 στοπ στην D1 χωρίς κάτι άλλο . Κάποιος μπορεί να την εκλάβει ως ξεπλυμένη η υπερφωτισμένη . Οι φωτογραφίες του , μου θυμίζουν τον τρόπο που αντιδράει ο αισθητήρας της Sigma στο φως . Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από babisskg 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m4is Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Καλημέρα, όσον αφορά την επεξεργασία των φωτογραφιών, θεωρείτε ότι είναι "επεξεργασία" οτιδήποτε κάνει την φωτογραφία να αποκλίνει από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας ή όχι; Δλδ, τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την επεξεργασία μίας φωτογραφίας με λογισμικό στο PC σε σχέση με το να κάνω πχ underexpose μία φώτο μέσω της μηχανής; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pifilos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, m4is είπε Καλημέρα, όσον αφορά την επεξεργασία των φωτογραφιών, θεωρείτε ότι είναι "επεξεργασία" οτιδήποτε κάνει την φωτογραφία να αποκλίνει από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας ή όχι; Δλδ, τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την επεξεργασία μίας φωτογραφίας με λογισμικό στο PC σε σχέση με το να κάνω πχ underexpose μία φώτο μέσω της μηχανής; Προσωπικά και τις παραπάνω του nowhere_mr που ανέβασε ο stratigos24 εγώ επεξεργασμένες τις θεωρώ αφού εκτιμώ πως υπάρχει παραμετροποίηση εντός μηχανής στις επιλογές των jpeg αρχείων. Γενικότερα οποιαδήποτε jpeg είναι έτσι και αλλιώς επεξεργασμένα αφού η μηχανή αποφάσισε πως να κατανείμει π.χ. την τονικότητα σε κάποιο χρώμα, το πόσο έντονη θα είναι η σκιά κλπ. Οπότε για μένα δεν υπάρχει διαφοροποίηση. Απλώς στη μια περίπτωση την απόφαση την παίρνει η μηχανή, στην άλλη ο χρήστης μέσω προγράμματος. Ωστόσο, ο λόγος που ενίοτε πειραματίζομαι με συγκεκριμένα προφιλ όπως τα παραπάνω που έβαλα στα links είναι καθαρά η ευχαρίστηση του να βλέπω ψιλοέτοιμη μια εικόνα όπως θα ήθελα εγώ να τη φτιάξω και σπίτι μετά. Συνήθως βέβαια δεν πετυχαίνει Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από pifilos 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
highpriest Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 35 λεπτά πριν, m4is είπε Καλημέρα, όσον αφορά την επεξεργασία των φωτογραφιών, θεωρείτε ότι είναι "επεξεργασία" οτιδήποτε κάνει την φωτογραφία να αποκλίνει από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας ή όχι; Δλδ, τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την επεξεργασία μίας φωτογραφίας με λογισμικό στο PC σε σχέση με το να κάνω πχ underexpose μία φώτο μέσω της μηχανής; Με αυτή την λογική οποιαδήποτε ασπρόμαυρη είναι και επεξεργασμένη (μιας κι δεν αποτυπώνει αυτό που βλέπουν τα μάτια μας) Προσωπικά θεωρώ πως η επεξεργασία είναι μέρος της παρουσίασης μιας φωτογραφίας 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα