Προς το περιεχόμενο

Super deals Multirama ???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν σας γράφω άλλη μια "φανταστική ιστορία":

 

Δείχνει σήμερα οθόνες σε αρκετά χαμηλή τιμή.

Σε δύο καταστήματα

 

Τηλέφωνο στο πρώτο:

"Υπάρχουν οι οθόνες;"

"Βεβαίως." και μου δίνει ακριβότερη τιμή

"Μα άλλα λέει στο site."

"Αυτό ισχύει μόνο αν την παραγγείλετε από το site. Πάρτε τηλέφωνο στα κεντρικά"

 

Τηλέφωνο στις πωλήσεις στο 800....:

"Να παραγγείλουμε τις οθόνες τάδε"

"Να πάτε στο κατάστημα"

"Μα αυτοί μας είπαν μόνο από εσάς δίνουν την τιμή του site"

"Περιμένετε........ Μόλις μιλήσαμε με το κατάστημα. Οι οθόνες είναι χαλασμένες"

"Δεν πειράζει. Θα τις αγοράσω χαλασμένες!"

 

Ακολουθεί νέο τηλέφωνο στο κατάστημα:

"Θέλω τις οθόνες"

"Δυστυχώς είναι χαλασμένες"

"Τότε γιατί τις έχετε στο site και γιατί πριν 5' είπατε ότι είναι εντάξει;"

"Εκανε λάθος ο υπάλληλος"

"Γιατί είπατε ότι έχει άλλη τιμή από όσο λέει στο site;"

"Είναι για πολλά καταστήματα στο site"

"Θα τις πάρω χαλασμένες"

 

Τηλέφωνο στο Β' κατάστημα:

"Την έχετε;"

"Οχι. Υπάρχει μόνο μία που την χρησιμοποιούμε εμείς"

 

Στη "φανταστική" ιστορία μας όλα τα τηλεφωνήματα έχουν καταγραφεί...

 

H multirama Α.Ε.Β.Ε. σας ενημερώνει ότι :

" Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα των χαρακτήρων με πραγματικά πρόσωπα, είναι συμπτωματική. "

 

mrgreen.pngmrgreen.pngmrgreen.png

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το είχα δει το νήμα, ασχολήθηκα λιγο με το να παρω τηλ. σε κατάστημα που έλεγε οτι ειναι διαθέσιμα κάποια προιοντα, πηρα τον Π@ΥL@ και δεν ξανασχολήθηκα απο τότε. Πιστευω οτι αυτο που περιγράφει την κατάσταση είναι η γνωστή ρήση: "Μάθαν ότι πηδιόμαστε και πλάκωσαν και οι γύφτοι". Δεν κρύβω λέξεις γιατί είναι λαϊκή ρήση...

Δημοσ.

Πηρα τηλεφωνο σε 14 καταστηματα σε ολη την Ελλαδα για ενα συγκεκριμενο προιον το

οποιο ελεγε στο site οτι υπηρχε διαθεσιμοτητα στα συγκεκριμενα καταστηματα.

Στα 9 απο αυτα 5 λεπτα πριν παρω τηλεφωνο τα ειχε παρει ενας πελατης (μαλλον ο

SUPERMAN θα ηταν).Στα υπολοιπα 5 το συγκεκριμενο προιον ηταν κρατημενο για πελατη(μαλλον

η μανα του SUPERMAN)

Οχι απλα κοκκινη καρτα ουτε απ'εξω δεν ξαναπερναω.

Δημοσ.

Λοιπον υπαρχει και αλλη λυση. Παμε απο εκει με ληγμενες πιστωτικες και αγοραζουμε τον κωλο μας.

 

Στο ταμειο η πιστωτικη θα εχει ληξει οποτε δε θα περασει τιποτα και θα υπαρξει καθυστερηση και δυσφορια στο καθε μαγαζι.

 

Εννοειται μονο μερες αιχμης

Δημοσ.

Λοιπον υπαρχει και αλλη λυση. Παμε απο εκει με ληγμενες πιστωτικες και αγοραζουμε τον κωλο μας.

 

Στο ταμειο η πιστωτικη θα εχει ληξει οποτε δε θα περασει τιποτα και θα υπαρξει καθυστερηση και δυσφορια στο καθε μαγαζι.

 

Εννοειται μονο μερες αιχμης

 

 

ε αντε ολο μπλα μπλα ειστε!

Δημοσ.

το είχα δει το νήμα, ασχολήθηκα λιγο με το να παρω τηλ. σε κατάστημα που έλεγε οτι ειναι διαθέσιμα κάποια προιοντα, πηρα τον Π@ΥL@ και δεν ξανασχολήθηκα απο τότε. Πιστευω οτι αυτο που περιγράφει την κατάσταση είναι η γνωστή ρήση: "Μάθαν ότι πηδιόμαστε και πλάκωσαν και οι γύφτοι". Δεν κρύβω λέξεις γιατί είναι λαϊκή ρήση...

Δεν κρύβεις λέξεις αλλά παραφράζεις όμως!!! :P

Δημοσ.

Την διαφήμιση για τις προσφορές του Multirama, την έχω δει από την πρώτη μέρα στην TV.

 

Δεν μπήκα καν στον κόπο να κοιτάξω στο site τους (τις προηγούμενες μέρες), γιατί όταν βλέπω από διαφήμιση 60% και 80% έκπτωση, αυτόματα πάει στο μυαλό μου στο "μούφα προσφορές, 5 τεμάχια από 10 προϊόντα, κλπ... κλπ..." Δεν ήθελα καν να διαβάσω το παρόν θέμα, γιατί ξέρω πως σε κάθε ίδια περίπτωση, ανεξάρτητα από ποια αλυσίδα είναι αυτή που κάνει τις προσφορές, στο τέλος είναι εμφανές πως μας έχουν όλοι τους για κορόιδα!

 

Χθες το βράδυ μπήκα στον πειρασμό να διαβάσω μερικές σελίδες από το παρόν θέμα και είπα "ακόμα μια φορά η ίδια ιστορία με τις ψευτοπροσφορές! Σήμερα το πρωί με έτρωγε ο κ.... μου και λέω κάτσε να μπω στο site να δω τι γίνεται. Όντως οι τιμές σε πολλά προϊόντα ήταν υπερβολικά χαμηλές. Από 100ευρώ στα 10, από 200 στα 150, από 50 στα 15... κλπ. Έκατσα και είδα τις περισσότερες κατηγορίες καθώς σαν "γνήσιος κομπιουτεράς :P " λέω μπας και βρω τίποτα χρήσιμο, που στις περιπτώσεις με κανονική τιμή δεν πρόκειται να τα αγόραζα.

 

Έβαλα λοιπόν στο μάτι κάποια προϊόντα και άρχισα να τα παίρνω... τα τηλέφωνα. Οι απαντήσεις που άκουσα από τα καταστήματα...

 

Είναι κρατημένο για πελάτη.

Είναι χαλασμένο στο service.

Είναι σε χρήση και το/τα χρησιμοποιούμε στο κατάστημα.

Δώστε μου μισό λεπτό να κοιτάξω... όχι, δεν υπάρχει διαθέσιμο.

Δεν υπάρχει διαθέσιμο.

Δεν το έχω.

Αφήστε μου ένα τηλέφωνο να δω και να σας καλέσω.

"Μήτσο", ένας κύριος ζητάει το τάδε, δεν το έχουμε... έτσι δεν είναι?

Υπάρχει διαθέσιμο και μπορείτε να το αγοράσετε.

 

Επίσης θέλω να πω πως ανεξάρτητα ότι και να λέμε, όλοι ανεξαρτήτως οι υπάλληλοι ήταν πολύ ευγενικοί.

Ειδικότερα, ένας υπάλληλος που μίλησα από το κατάστημα της Νέας Ερυθραίας... και ένα μεγάλο μπράβο σε υπάλληλο από το κατάστημα Χαλανδρίου που ρώτησα για κάποιο προϊόν... μου είπε θα με καλέσει γιατί δεν ήξερε αν υπάρχει. Παράλληλα πήρα εγώ σε καμιά 10ριά καταστήματα που το έδειχναν πως υπάρχει, αλλά τελικά δεν βρέθηκε. Το παιδί αυτό παρόλο τον φόρτο και χωρίς να του πω κάτι εγώ, με πήρε αργότερα τηλέφωνο και μου είπε πως δεν υπήρχε στο κατάστημα και πως πήρε ένα-ένα στα άλλα καταστήματα να δει μήπως και κάποιος το έχει, αλλά τελικά δεν βρέθηκε. Το παιδί όντως τα είχε πάρει τηλέφωνο, γιατί οι απαντήσεις που μου έδωσε από το κάθε κατάστημα ήταν οι ίδιες που μου είχαν πει και εμένα. Φυσικά... η δουλειά τους είναι να είναι ευγενικοί και να βοηθούν τον πελάτη, αλλά ξέρετε πως οι περισσότεροι δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά.

 

Το λοιπόν... έκανα παραγγελίες "για πάρτη μου" από 4 καταστήματα για διάφορα HW-ερικά προϊόντα συνολικού κόστος 72 ευρώ +16 ευρώ μεταφορικά, τα οποία αν τα αγόραζα με την πραγματική τιμή "αγοράς" (Skroutz.gr δηλαδή) θα τα έπαιρνα περίπου 550~600 ευρώ! :D

 

Συνοψίζοντας...

Από την πρώτη στιγμή που άκουσα για τις προσφορές Multirama, είπα ακόμα μια "μούφα" όπως έχουμε δει από Γερμανό, Πλαίσιο, Κωτσόβολο, Mediamarkt, και λοιπούς. Δεν περίμενα ποτέ πως θα το έλεγα, αλλά το Multirama στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μας παραμυθιάζει. Τι δεν έχουν κάνει σωστά όμως? Μπορούσαν πολύ εύκολα πριν ανακοινώσουν τα καταστήματα που έχουν τα προϊόντα σε προσφορά, από το κάθε κατάστημα να ενημερώσουν ποια προϊόντα είναι στο service, είναι χαλασμένα, είναι σε χρήση του καταστήματος... ώστε τα παραπάνω που δεν μπορούσαν να πουληθούν να μην αναρτηθούν στο site και να μην μας παιδεύουν χωρίς λόγο, για να προσπαθούμε να τα αγοράσουμε! Αυτή είναι η "κοροϊδία" από μέρους τους, καθώς με πολύ εύκολο και απλό τρόπο μπορούσαν να γλυτώσουν αρκετή "βαβούρα". Η βαβούρα όμως από την άλλη, είτε είναι κακή είτε είναι καλή, δημιουργεί ντόρο που για όλα τα καταστήματα αυτό είναι που επιδιώκουν!!!

 

Μένει τώρα να μου έρθουν αυτά που παρήγγειλα... και να σας ενημερώσω και για την κατάσταση τους.

 

Αυτά από εμένα... Σάκης! ;)

Δημοσ.

Η ανακοινωση απο πλευρας multirama δεν απανταει σε πολλα.

Θα συμφωνουσα μαζι τους εαν καποιο προιον που δηθεν πουλησαν απο την πρωτη μερα ταχα και καλα εβγαινε και απο το σιτε σαν δηθεν προσφορα αφου δεν υπαρχει πλεον.

Αυτη η παρατεταμενη διαρκεια παραμονης προιοντων επι αρκετες ημερες σε προσφορα με δηθεν διαθεσιμοτητα σε αρκετα καταστηματα ενω δεν υπαρχουν σε κανενα απο την πρωτη μετα προσφορας το μονο που αποτελει ειναι μαιμου προσφορες και παραπλανηση.

Η δηθεν παραγγελια μονο απο το καταστημα για μενα συνδυαζετε με το παραπανω.

Εαν κατι ειναι σε προσφορα και φαινετε να υπαρχει σε διαθεσιμοτητα εαν μπορουσαμε να κανουμε παραγγελια μεσω σαιτ θα επρεπε να μπει στο καλαθι μετα επιβεβαιωση παραγγελιας στο ε-μαιλ και εαν δεν το στελναν κινδυνευαν με καταγγελια.

Τωρα λενε παραγγελια μονο στο καταστημα.

Το προιον ειναι προσφορα μαιμου δεν υπαρχει σε κανενα καταστημα τους και συνεχιζουν να το βαζουν στο σιτε οσο καιρο θελουν για να προκαλουν εντυπωσεις για πολλες προσφορες και δεν κινδυνευουν με καταγγελια.

Το μονο που γινετε ειναι να ταλαιπωρουμαστε με τηλεφωνα περα δωθε με αρκετες ανυπαρκτες προσφορες και καποιοι ασχετοι να τρεχουν απο καταστημα σε καταστημα οπου προσπαθουν να τους πασαρουν προιοντα που καμια σχεση με ευκαιρια και πραγματικη προσφορα δεν εχουν.

Δημοσ.

TIP προς όλους: Αξιοποιείστε το ιστορικό του browser που χρησιμοποιείτε αφού αποσυνδεθήτε πρώτα από το internet. :)

???????????

Δημοσ.

Ακύρωση μονομερώς από το Multirama (η οποιοδήποτε άλλο κατάστημα φυσικά) είναι κάτι το νόμιμο? Στους όρους της σελίδας τους δε βρήκα να αναγράφεται κάτι τέτοιο.

 

Έκανα παραγγελία 17/2, τότε που μπορούσαμε να βάλουμε τις προσφορές στο καλάθι και τα προιόντα ήταν "Κατόπιν Παραγγελίας" σύμφωνα πάντα με το multirama. Με πήραν τηλέφωνο, δεν το σήκωσα. Μου έστειλαν email να τους πάρω και δεν πρόκειται. Η παραγγελία μου υπάρχει ακόμα ως καταχωρημένη και δεν έχω σκοπό να τους πάρω τηλέφωνο περιμένοντας (λέμε τώρα) τη στιγμή που θα βάλουν ξανά το προιον που παρήγγειλα στη σελίδα τους σε κανονική πλέον τιμή και με διαθεσιμότητα και τότε θα τηλεφωνήσω.

 

Αν τους πάρω τώρα τηλέφωνο θα την ακυρώσουν καθώς μπορούν να ισχυριστούν πως υπήρξε ενημέρωση (και ίσως συναίνεση) του πελάτη. Αν την ακυρώσουν χωρίς να καταφέρουν να επικοινωνήσουν μαζί μου τότε τι γίνεται? Στέκει νομικά?

 

Για την ιστορία, δεν έχω παραγγείλει τπτ φοβερό καθώς τη φαντάστηκα τη δουλεια. Δέκα 50άδες cdr creation έβαλα με 1 ευρω την καθεμια, έτσι για το χαβαλέ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως πρόλαβα και πήρα από τα καταστήματα τα εξής:

 

2 ups τις EATON 39 ευρώ το καθένα

 

http://www.skroutz.gr/s/295066/Eaton-Protection-Station-800-DIN.html

 

3 σετ μνήμες 17 ευρώ το καθένα

 

http://www.overclockersclub.com/reviews/mushkin_radioactive_996958/

 

4 SATA QUICKPORT INTERN DUAL-BAY 10 ευρώ το καθένα

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.804999

 

1 SAMSUNG ULTRA SLIM EXTERNAL DVD WRITER με 15 ευρώ

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.321027

 

Νομίζω ότι έκανα καλό deal!!!!!!!!!!!!!!

Επεξ/σία από neof1z
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπον πηγα να παραλαβω χτες το HT-X250 samsung home cinema στα 79ευρω.. ενω ήταν ηδη εκθεσιακό μου το είχαν συσκευάσει .. ρωτάω το έχετε δοκιμάσει ολα μια χαρα? ναι φυσικά .. πάω σπιτι το βαζω στην πρίζα .. και πρωτη φορά το ειδα αυτό..εβγαζε απο πανω και απο το πλαι συνεφο..σαν σκονη.. και αρχισε να παίζει ενα dvd που είχε ήδη μεσα που οσο και να πατάω το eject δεν βγαίνει.. τι είναι αυτά τα πράγματα?τι πουλάνε? τι προτείνετε να κανω ρε μάγκες..?

 

τελικά αφου ο υπεύθυνος στο κατάστημα γλύφαδας παραδέχτηκε οτι ηταν από επιστροφή και μετά απο συνεννοηση στα κεντρικά ήρθαν και το παρέλαβαν για να κάνουν οτι καλύτερο μπορούν..μου είπαν οτι μάλλον θα αλαχθει στο service με καινουργιο.. σημερα έμαθα οτι πήγε στο service.. το προιόν ηταν στο site με ένδειξη κατόπιν παραγγελίας .. δηλαδή μου πούλησαν μεταχειρισμένο προιον για καινούργιο.. ή εστω μεταχειρισμένο προιόν για εκθεσιακό.. αν δεν αλλαχθεί με προιόν ισης αρχικής αξιας με το αρχικό προιον νομίζω οτι απλά πουλησαν ελατωματικά προιόντα ωστε να τα στείλουν με το ονομα μας για service αφου ως multirama αυτό δεν γινόταν.γινεται αυτο???

Επεξ/σία από astymagos
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...