Προς το περιεχόμενο

Super deals Multirama ???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα οι υπάλληλοι δεν είναι ούτε εγκληματίες ούτε κάνουν κάτι κακό.Όλοι το ίδιο θα κάναμε.

Το θέμα είναι η εταιρεία εφόσον είναι σοβαρή και υπεύθυνη (γελάμε τώρα) να μπορεί να προφυλάξει τον καταναλωτή και να θέσει κάποια όρια...

 

Ακριβώς αυτό είναι το θέμα, πολύ σωστά!

 

Φυσικά και κανείς δε λέει πως οι υπάλληλοι είναι...κακούργοι, ας σοβαρευτούμε. "Εγκληματίας" είναι όμως ο εργοδότης τους, ο οποίος έχει ευθύνες απέναντι στον καταναλωτή (δε μιλάμε για ηθική, μιλάμε για θεσμικό πλαίσιο προστασίας).

 

Θα μπορούσε, π.χ., να βγάλει η διοίκηση εντολή με την οποία να επιτρέπει την αγορά ενός μόνο προϊόντος από κάθε super deal για ΟΛΟΥΣ τους υπαλλήλους κάθε καταστήματος. Αιτιολογία θα ήταν, φυσικά, ο περιορισμένος τους αριθμός και η προστασία του καταναλωτή.

 

Τώρα, αν μας λεει κάποιος που έγραψε παραπάνω, ότι υπάλληλος του Μουλτικλάμα χρέωσε 3 (!!!) μισθούς στην πιστωτική του κάρτα και αγόρασε νοικοκυριό ολόκληρο, φέρει σίγουρα ευθύνη το κατάστημα που δεν τον απέτρεψε.

 

Δεν καταδικάζουμε την πρακτική των υπαλλήλων, επαναλαμβάνω, καταδικάζουμε την ανευθυνότητα του μαγαζιού!

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το κάνανε σήμερα για να μπορέσουν ακόμα και οι φτωχοί που δεν έχουν τηλεόραση να αγοράσουν για να δουν τον ΠΑΟΚ...

ΑΧΑΧΑΧΑ το σχολιο της ημέρας! μπραβο φιλε που μας εκανες να γελασουμε!παραδιδω πνευμα δε ξανασχολουμε με το θεμα. καλη τσικνοπεμπτη να εχετε :rolleyes:

Δημοσ.

Και χωρις να παρελαβαμε κατι.Απλα και μονο για την ενημερωση θα επρεπε.

Τεσπα βλεπω θα σηκωσει πολυ κουβεντα το πραμα.

 

+1 φιλε topic starter

 

Ετσι ακριβως φιλε.

Το αστειο ειναι που ειδα το θεμα απο το πρωι σαν τιτλο κ επειδη ειδα multirama, ουτε που μπηκα μεσα να το διαβασω :huh: Μπορει κ να προλαβαινα κατιτις... Το +1 φυσικα το εβαλα, ασχετως αυτου.

 

Γιατι ο φιλος που μας ενημερωσε πρεπει να επιβραβευτει εστω κ ηθικα, ειδαλλως ο καθενας θα κραταει τις προσφορες για παρτη του ή θα τις ανακοινωνει ετεροχρονισμενα!

Δημοσ.

Δεν καταδικάζουμε την πρακτική των υπαλλήλων, επαναλαμβάνω, καταδικάζουμε την ανευθυνότητα του μαγαζιού!

 

Οι υπάλληλοι δεν φτένε σε τίποτα. Συμφωνώ ότι για το μέγεθος του καταστήματος η ενέργεια ήταν άστοχη για να μην πω προκλητική.

 

Αν έχεις προϊόντα τα οποία είναι εκθεσιακά, παλιό στοκ ή οτιδήποτε άλλο περιορισμένα στον αριθμό και επιτρέπεις αυτά να τα πάρουν και οι εργαζόμενοι σου, ΔΕΝ τα βγάζεις online σε ένα site κάνεις μια αποστολή ενός email εσωτερικά και φεύγουν νύχτα χωρίς να επηρεάσεις κανέναν εκτός εταιρίας. Αν από την άλλη θέλεις μία τέτοια κίνηση να την κάνεις και ως κίνηση marketing της εταιρίας σου επίσης δεν είναι μεμπτό απλά φροντίζεις να αποκλίσεις από αυτήν τους εργαζόμενους σου για να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις.

 

Επίσης αν τελικά κάνεις μια κίνηση marketing με όλο αυτό φροντίζεις τα εξής

α) να την κάνεις με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην ταλαιπωρήσεις το κοινό

β) αν αποφασίσεις να την κάνεις online φροντίζεις το σύστημα σου να δέχεται την παραγγελία online , αναγνωρίζοντας την ακριβή διαθεσιμότητα και όταν αυτά εξαντληθούν φροντίζεις να εξαφανίζονται από την ιστοσελίδα έτσι ώστε να μην ασχολούνται άλλοι ενδιαφερόμενοι με αυτά.

γ) Φροντίζεις όσα προϊόντα από αυτά είναι εκθεσιακά να εμφανίζονται σε διαφορετικό σημείο από τα καινούρια και με τις ανάλογες ενδείξεις για να ξέρει ο άλλος τι ειναι αυτό που βλέπει.

δ) αφού αποφασίζεις να τα βγάλεις στο site οφείλεις να έχεις κουμπί που να επιτρέπει να τα βάλει στο καλάθι. Και αν έτσι και αλλιώς το έχεις αυτό το κουμπί οφείλεις να το έχεις κάνει να λειτουργεί και όχι να το πατάει ο άλλος και να μην κάνει τίποτα.

ε) Τέλος οφείλεις παρόλο που δεν έκανες όλα τα παραπάνω στέλνοντας τελικά τους χρήστες σου στο τηλεφωνικό σου κέντρο ή στα καταστήματα και αφού γνωρίζεις τι υπάρχει πια και δεν υπάρχει , να ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ άμεσα την ιστοσελίδα σου για να μην συνεχίσεις να ταλαιπωρείς περισσότερο κόσμο και όχι να συνεχίσεις να εμφανίζεις τα προϊόντα αυτά Online ακόμα και 4-5 ώρες μετά από την διαβεβαίωση των υπαλλήλων σου προς το κοινό ότι έχουν εξαντληθεί.

 

Αν λοιπόν όλα αυτά δεν τα σκέφτηκες και δεν τα έκανες, τα ξέχασες, το σύστημα σου δεν δούλεψε ή οτιδήποτε άλλο καλώς η κακώς έχεις ευθύνη για ένα όρο που δυστυχώς στην Ελλάδα κανείς δεν τον υπολογίζει και ονομάζεται Παραπλάνηση καταναλωτή και το αναλύω με cp από το νόμο : (όσοι έχετε διάθεση διαβάστε μήπως εντοπίσετε κάτι που μοιάζει με όλο αυτό, πιο κάτω παραθέτω και το link για όλο το νόμο)

 

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες

πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο,

συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να

παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά,

ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω

και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση

συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι

κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση

υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η

ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η

ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα

από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη

χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και

η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή

έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του

αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα

προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα

δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι

διακρίσεις του,

ζ) τα δικαιώματα του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος

αντικατάστασης ή επιστροφής σύμφωνα με το άρθρο 5.

2. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται επίσης παραπλανητική όταν, στο πραγματικό της

πλαίσιο, λαμβανομένων υπόψιν όλων των χαρακτηριστικών της και των περιστάσεων,

Σελίδα 24οδηγεί ή ενδέχεται να οδηγήσει τον μέσο καταναλωτή να λάβει απόφαση συναλλαγής

την οποία διαφορετικά δεν θα ελάμβανε, και η πρακτική περιλαμβάνει:

α) κάθε προσπάθεια προώθησης προϊόντος (μάρκετινγκ), συμπεριλαμβανομένης της

συγκριτικής διαφήμισης, που δημιουργεί σύγχυση με προϊόντα, εμπορικά σήματα,

εμπορικές επωνυμίες και άλλα διακριτικά γνωρίσματα ενός ανταγωνιστή,

β) μη συμμόρφωση του προμηθευτή προς τις δεσμεύσεις που περιέχουν κώδικες

συμπεριφοράς με τους οποίους ανέλαβε να δεσμευτεί, όταν η δέσμευση είναι ρητή και

όχι προγραμματική, και μπορεί να εξακριβωθεί και ο προμηθευτής αναφέρει σε μια

εμπορική πρακτική ότι δεσμεύεται από τον κώδικα.

 

Άρθρο 9ε

Παραπλανητικές παραλείψεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν, στο πραγματικό της πλαίσιο,

λαμβανομένων υπόψιν όλων των χαρακτηριστικών της και των περιστάσεων, καθώς και

των περιορισμών του συγκεκριμένου μέσου επικοινωνίας, παραλείπει ουσιώδεις

πληροφορίες που χρειάζεται ο μέσος καταναλωτής, ανάλογα με το συγκεκριμένο

πλαίσιο, για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση συναλλαγής, και ως εκ τούτου τον οδηγεί

ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία διαφορετικά δεν

θα ελάμβανε.

2. Παραπλανητική παράλειψη τεκμαίρεται και όταν ο προμηθευτής αποκρύπτει

ουσιώδεις πληροφορίες ή τις παρέχει κατά τρόπο ασαφή, ακατάληπτο, διφορούμενο ή

εκτός χρόνου κατά τα αναφερόμενα στην παράγραφο 1, ή όταν δεν προσδιορίζει την

εμπορική επιδίωξη της εμπορικής πρακτικής, εφόσον αυτή δεν είναι ήδη προφανής από

το συγκεκριμένο πλαίσιο και όταν, και στις δύο αυτές περιπτώσεις, τούτο έχει ή

ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα να λάβει ο μέσος καταναλωτής απόφαση για

συναλλαγή την οποία, διαφορετικά, δεν θα είχε λάβει.

3. Όταν το μέσο που χρησιμοποιείται για την ανακοίνωση της εμπορικής πρακτικής

επιβάλλει περιορισμούς τόπου ή χρόνου, οι περιορισμοί αυτοί, καθώς και τα μέτρα που

λαμβάνει ο προμηθευτής για να καταστήσει την πληροφορία προσιτή στους

καταναλωτές με άλλο τρόπο, λαμβάνονται υπόψιν προκειμένου να διαπιστωθεί αν η

πληροφορία έχει παραλειφθεί.

4. Στην περίπτωση της πρόσκλησης για αγορά, θεωρούνται ουσιώδεις οι ακόλουθες

πληροφορίες, αν δεν είναι ήδη προφανείς από το συγκεκριμένο πλαίσιο:

α) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, στο βαθμό που ενδείκνυνται σε σχέση με το

μέσο και το προϊόν,

β) η διεύθυνση και η ταυτότητα του προμηθευτή, όπως η εμπορική επωνυμία του και

όπου ενδείκνυται, η διεύθυνση και η ταυτότητα του προμηθευτή για λογαριασμό του

οποίου ενεργεί αντιπρόσωπός του,

γ) η τιμή, συμπεριλαμβανομένων των φόρων ή αν, λόγω της φύσεως του προϊόντος, η

τιμή δεν μπορεί ευλόγως να καθοριστεί εκ των προτέρων, ο τρόπος με τον οποίο

υπολογίζεται η τιμή, και, όπου ενδείκνυται, όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής,

παράδοσης ή ταχυδρομείου ή, όταν αυτές οι επιβαρύνσεις ευλόγως δεν μπορούν να

υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες

πρόσθετες επιβαρύνσεις,

δ) οι ρυθμίσεις για την πληρωμή, παράδοση, εκτέλεση και αντιμετώπιση

παραπόνων, εφόσον αποκλίνουν από τις απαιτήσεις επαγγελματικής ευσυνειδησίας,

ε) για προϊόντα και συναλλαγές, όπου υφίσταται δικαίωμα υπαναχώρησης ή

Σελίδα 25ακύρωσης, η ύπαρξη αυτού του δικαιώματος.

5. Οι απαιτήσεις παροχής πληροφοριών που θεσπίζονται από το κοινοτικό δίκαιο,

σχετικά με την εμπορική επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης ή του

μάρκετινγκ, θεωρούνται ουσιώδεις.

Άρθρο 9στ

Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών

Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που

συνίστανται ιδίως σε:

α) ισχυρισμό, ότι πρόκειται για συμβαλλόμενο σε κώδικα συμπεριφοράς, ενώ ο

προμηθευτής δεν είναι συμβαλλόμενος,

β)χρησιμοποίηση σήματος ή αντίστοιχου διακριτικού γνωρίσματος χωρίς την αντίστοιχη

άδεια,

γ) ισχυρισμό, ότι ένας κώδικας συμπεριφοράς έχει την έγκριση δημόσιου ή άλλου φορέα,

ενώ δεν την έχει,

δ) ισχυρισμό, ότι ο προμηθευτής, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών πρακτικών του, ή

ένα προϊόν έχει την έγκριση, την πιστοποίηση ή την άδεια δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα, ενώ

δεν την έχει, ή παρόμοιο ισχυρισμό ο οποίος δεν ανταποκρίνεται στους όρους της

έγκρισης, της πιστοποίησης ή της άδειας,

ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η

ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους

οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή

να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο

διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψιν του προϊόντος, της κλίμακας

διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»),

στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: αα)

άρνηση επίδειξης του διαφημιζόμενου προϊόντος στους καταναλωτές ή

ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο ή

γγ)επίδειξη ενός ελαττωματικού δείγματός του, με πρόθεση προώθησης ενός άλλου

προϊόντος («δόλωμα και μεταστροφή»),

ζ) ψευδή δήλωση, ότι το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για πολύ περιορισμένο χρονικό

διάστημα, ή ότι θα διατίθεται μόνο υπό ειδικούς όρους για πολύ περιορισμένο χρονικό

διάστημα, έτσι ώστε να προκληθεί η λήψη άμεσης απόφασης και να στερηθεί από τους

καταναλωτές η δυνατότητα ή ο χρόνος να προβούν σε τεκμηριωμένη επιλογή,

η) ανάληψη της υποχρέωσης παροχής υπηρεσιών υποστήριξης μετά την πώληση σε

καταναλωτές με τους οποίους ο προμηθευτής είχε επικοινωνήσει πριν από τη συναλλαγή

σε γλώσσα που δεν είναι επίσημη γλώσσα του κράτους μέλους στο οποίο βρίσκεται ο

προμηθευτής και στη συνέχεια διάθεση αυτής της υπηρεσίας μόνο σε άλλη γλώσσα, χωρίς

αυτό να έχει καταστεί γνωστό στον καταναλωτή πριν αυτός δεσμευθεί για τη συναλλαγή,

θ) δήλωση, ή με άλλο τρόπο δημιουργία της εντύπωσης ότι ένα προϊόν μπορεί να πωλείται

νόμιμα, ενώ δεν μπορεί,

ι) παρουσίαση των δικαιωμάτων που παρέχει ο νόμος στον καταναλωτή ως ειδικό

χαρακτηριστικό της προσφοράς του προμηθευτή,

κ) χρήση ανακοινώσεων στα μέσα, για την προώθηση ενός προϊόντος, πληρωμένων

από τον προμηθευτή, χωρίς αυτό να γίνεται σαφές από το περιεχόμενο της

ανακοίνωσης ή από εικόνα ή ήχο σαφώς αναγνωρίσιμα από τον καταναλωτή

(κεκαλυμμένη διαφήμιση), με την επιφύλαξη των διατάξεων του π.δ. 100/2000 (ΦΕΚ

98Α’) όπως ισχύει,

κα) διατύπωση ουσιωδώς ανακριβούς ισχυρισμού όσον αφορά στη φύση ή στην

έκταση του κινδύνου για την προσωπική ασφάλεια του καταναλωτή ή της οικογένειάς

Σελίδα 26του, αν ο καταναλωτής δεν αγοράσει το προϊόν

κβ) προώθηση παρόμοιου προϊόντος με εκείνο που προσφέρει συγκεκριμένος

κατασκευαστής, με τέτοιο τρόπο ώστε να παραπλανάται σκόπιμα ο καταναλωτής ότι

έχει κατασκευασθεί από τον συγκεκριμένο κατασκευαστή, ενώ δεν συμβαίνει αυτό,

κγ) δημιουργία, λειτουργία ή προώθηση ενός πυραμιδωτού συστήματος πωλήσεων,

όπου ο καταναλωτής θεωρεί ότι έχει την ευκαιρία για μεγαλύτερο όφελος με την

εισαγωγή άλλων καταναλωτών στο σύστημα, παρά με την ίδια την πώληση ή την

κατανάλωση των προϊόντων,

κδ)ισχυρισμό, ότι ο προμηθευτής πρόκειται να σταματήσει τη δραστηριότητά του ή να

μετακομίσει, ενώ αυτό δεν ισχύει,

κε) ισχυρισμό, ότι τα προϊόντα μπορούν να διευκολύνουν το κέρδος σε τυχερά παίγνια,

κστ) αναληθή ισχυρισμό ότι προϊόν είναι σε θέση να θεραπεύει ασθένεια, δυσλειτουργίες

ή δυσμορφίες,

κζ) διάδοση ουσιωδώς ανακριβών πληροφοριών σχετικά με τις συνθήκες της αγοράς ή

τη δυνατότητα εύρεσης του προϊόντος, προκειμένου να παροτρυνθεί ο καταναλωτής να

αποκτήσει το προϊόν με όρους λιγότερο ευνοϊκούς σε σχέση με αυτούς που ισχύουν

υπό κανονικές συνθήκες της αγοράς,

κη)ισχυρισμό για μία εμπορική πρακτική διεξαγωγής διαγωνισμού ή καταβολής

επάθλων χωρίς τη χορήγηση των περιγραφόμενων επάθλων ή του ισοδυνάμου τους,

κθ) περιγραφή του προϊόντος ως «δωρεάν», «χωρίς επιβάρυνση» ή με αντίστοιχη

διατύπωση, αν ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει οποιαδήποτε άλλη πληρωμή εκτός

του αναπόφευκτου κόστους για την απάντηση στην εμπορική πρακτική ή για την

παραλαβή ή την παράδοση του αντικειμένου,

κι) προσθήκη στο υλικό μάρκετινγκ τιμολογίου ή αντίστοιχου εγγράφου με το οποίο

ζητείται πληρωμή και το οποίο παρέχει στον καταναλωτή την εντύπωση ότι έχει ήδη

παραγγείλει το προϊόν, ενώ αυτό δεν ισχύει,

λ) ψευδή ισχυρισμό ή δημιουργία της εντύπωσης, ότι ο προμηθευτής δεν ενεργεί για

σκοπούς που συνδέονται με την εμπορική δραστηριότητά του, την επιχείρηση, την τέχνη

ή το επιτήδευμά του, ή υποδύεται ψευδώς τον καταναλωτή,

λα) δημιουργία της ψευδούς εντύπωσης, ότι οι υπηρεσίες, μετά την πώληση του

προϊόντος, διατίθενται σε κράτος μέλος άλλο από αυτό στο οποίο πωλείται το προϊόν.

 

Άρθρα 9δ, 9ε και 9στ από τον νόμο 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf)

 

Αυτά από εμένα καλή συνέχεια σε όλους

Δημοσ.

Το κάνανε σήμερα για να μπορέσουν ακόμα και οι φτωχοί που δεν έχουν τηλεόραση να αγοράσουν για να δουν τον ΠΑΟΚ...

 

το καλύτερο σχόλιο του topic by far !!

 

 

@ga25: πολύ χρήσιμο το αρχείο σου, ευχαριστούμε !

 

Δημοσ.

Είχανε και κινητά?

για να ξερεις τι εχασες;; λεμε οτι σχεδον κανενας δεν πηρε κατι, και αν πηρε δεν ηταν αυτο που ηθελε...αν ειχες φιλο υπάλληλο θα ειχες εξυπηρετηθεί...

Δημοσ.

για να ξερεις τι εχασες;; λεμε οτι σχεδον κανενας δεν πηρε κατι, και αν πηρε δεν ηταν αυτο που ηθελε...αν ειχες φιλο υπάλληλο θα ειχες εξυπηρετηθεί...

 

 

Είναι σαν να ρωτάς αν ήταν η ΤΑΔΕ.... όταν εσύ δε πήγες με την παρέα σου...

Αν ξέρεις απαντάς

Δημοσ.

Το πνίξαμε και πάλι...

 

Βρε τι γκρίνια και κακό για μια τηλεόραση και ένα video??? Που έχουμε καταντήσει; Μας δημιουργούν ανάγκες, οι οποίες δεν ικανοποιούνται με αποτέλεσμα να μιζεριάζουμε. Και κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια από τους ίδιους και τους ίδιους (οι οποίοι "ίδιοι" έχουν ρίξει "μαύρο" σε όλα τα μαγαζιά!!!).

 

Ο μαγαζάτορας ο καλός είναι ο μαγαζάτορας που δίνει τα ΠΑΝΤΑ και ΟΛΑ τζάμπα και σε όλους, σωστά;;;

Δημοσ.
Το πνίξαμε και πάλι...

 

Βρε τι γκρίνια και κακό για μια τηλεόραση και ένα video??? Που έχουμε καταντήσει; Μας δημιουργούν ανάγκες' date=' οι οποίες δεν ικανοποιούνται με αποτέλεσμα να μιζεριάζουμε. Και κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια από τους ίδιους και τους ίδιους (οι οποίοι "ίδιοι" έχουν ρίξει "μαύρο" σε όλα τα μαγαζιά!!!).

 

Ο μαγαζάτορας ο καλός είναι ο μαγαζάτορας που δίνει τα ΠΑΝΤΑ και ΟΛΑ τζάμπα και σε όλους, σωστά;;;[/quote']

 

Ναι ρε γαμώτο... Έχω 50αρα στο σαλόνι και 42αρα στην κρεβατοκάμαρα. Παρ´ολα αυτά έφαγα 2 ώρες απο τη ζωή μου για να πάρω tv...

Καλά λοιπόν μου (μας;) κάνουν....

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

για να ξερεις τι εχασες;; λεμε οτι σχεδον κανενας δεν πηρε κατι, και αν πηρε δεν ηταν αυτο που ηθελε...αν ειχες φιλο υπάλληλο θα ειχες εξυπηρετηθεί...

 

 

Μην ειμαστε τοσο απολυτοι. Εγω τους πηρα τηλ. και μου ειπαν οτι αυριο θα παραλαβω τα δυο Pro Tools KeyStudio που παραγγειλα.

 

http://www.skroutz.gr/s/391475/M-Audio-KeyStudio.html

Δημοσ.

Μην ειμαστε τοσο απολυτοι. Εγω τους πηρα τηλ. και μου ειπαν οτι αυριο θα παραλαβω τα δυο Pro Tools KeyStudio που παραγγειλα.

 

http://www.skroutz.g...-KeyStudio.html

 

Δηλαδή το είχαν και σήμερα ή αύριο θα κάνουν παραλαβή???

Μπορούσες να παραγγείλεις κάτι και όταν ήταν να κάνουν παραλαβή να στο έφερναν???

 

Το πνίξαμε και πάλι...

 

Βρε τι γκρίνια και κακό για μια τηλεόραση και ένα video??? Που έχουμε καταντήσει; Μας δημιουργούν ανάγκες, οι οποίες δεν ικανοποιούνται με αποτέλεσμα να μιζεριάζουμε. Και κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια από τους ίδιους και τους ίδιους (οι οποίοι "ίδιοι" έχουν ρίξει "μαύρο" σε όλα τα μαγαζιά!!!).

 

Ο μαγαζάτορας ο καλός είναι ο μαγαζάτορας που δίνει τα ΠΑΝΤΑ και ΟΛΑ τζάμπα και σε όλους, σωστά;;;

 

Από τα "ΠΑΝΤΑ" μέχρι το ΤΙΠΟΤΑ (το οποίο και διαφημίζει) υπάρχει απόσταση όπως και να το κάνεις...

Δημοσ.

οι προσφορές όντως ισχύουν (το έχουν βάλει και στην TV). Πρόκυται για εκθεσιακά και πιθανόν με μειωμένη εγγύηση. Το θέμα είναι που το πάει ο Γερμανός. Έχει τέτοια ανάγκη ρευστίτητας;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...