alexandergr Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Παίδες, μόνο ο Avellone θα συμμετάσχει από τα μέλη της Obsidian. Αυτό σημαίνει πως οι αρνητικές προσδοκίες για bugs λόγω Obsidian, τρώνε άκυρο. Πολύ θετικά νέα πάντως! Ο Avellone είναι πολύ καλός στη συγγραφή διαλόγων και στο quest design.
Tobajara Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 In addition to Chris Avellone's help, Obsidian will be lending the experience they have in the development of RPG games and tools to inXile. Από link που μπήκε στην προηγούμενη σελίδα και βγάζει στην επίσημη ανακοίνωση στη σελίδα του παιχνιδιού. http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=1100 Η Obsidian θα συμμετάσχει, ίσως όχι 100%, ίσως όχι αυστηρά σα designer ή στη μηχανή γραφικών αλλά θα παρέχει τεχνογνωσία και dev tools. Το τι ακριβώς κανείς δε γνωρίζει εκτός από τους ίδιους, αλλά δεν είναι μόνο ο Avellone αλλά τουλάχιστον κομμάτι της Obsidian.
alexandergr Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Θα χρησημοποιήσουν εργαλεία της Obsidian αλλά τον προγραμματισμό θα τον κάνουν οι ίδιοι. Αν σκόπευαν να αφήσουν την Obsidian να βοηθήσει και στον προγραμματισμό, δεν θα τους χάλαγε καθόλου να πέσει και το όνομα του Tim Cain στο τραπέζι του μάρκετινγκ. "While the programming work will remain with us here at inXile, we are looking to use a host of tools that Obsidian has created which will help us get assets into the game faster. " Link
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Πάλι σκάλωσαν τα pledges, έχει βέβαια δύο γεμάτες εβδομάδες και λογικά προς το τέλος θα υπάρξει μια τόνωση. Οι 235.000 που λείπουν αυτή τη στιγμή δεν είναι πολλές, σχετικά, και λογικά θα το πιάσουν το όριο. Απλά, εξαρχής δεν κατάλαβα γιατί να συνδέσουν μια τέτοια σημαντική συνεργασία με τα λεφτά, όταν η χρηματοδότηση είναι ήδη 200% σε σχέση με τον αρχικό τους στόχο. Και γενικά, αυτό το "δώστε 900.000 και βάζω εγώ τις 100.000 για να πιάσουμε το εκατομμύριο που χρειάζεται ώστε να γίνει σωστά το παιχνίδι", μετατράπηκε στο "πάμε στο 1.250.000 για μεγαλύτερο κόσμο και περισσότερο περιεχόμενο" και μετά "πάμε στο 1.500.000 για να έχουμε Mac και Linux" και τώρα "πάμε στα 2.100.000 για να μπει η Obsidian". Αισθάνομαι ψήγματα συμπάθειας για τους παραγωγούς (*) -ελπίζω να μην τους έλεγε τέτοια ασυνάρτητα όταν προσπαθούσε να προωθήσει το sequel. (*) Γιατρέ, δεν αισθάνομαι καλά...
alexandergr Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Ε εντάξει, δεν είπε ότι δε θα βγεί το παιχνίδι αν δε μαζευτούν. Απλώς αν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο με εξτρά χρήματα, γιατί όχι; Άλλωστε την ανάμιξη της Obsidian στο κόλπο την ζητούσε αρκετός κόσμος σε φόρουμ. Όπως και να το κάνουμε έχει διαφορά από το μοντέλο "50 ευρώ το παιχνίδι και άλλα 10 αν θές κάτι εξτρά που στο ξεκλειδώνουμε με έναν κωδικό". Εδώ πληρώνουν το εξτρά όσοι το θέλουν και άν πιάσει το όριο, το επωμίζονται όλοι. Μιλώντας για game content, στο ένα ότι πληρώνει παίρνει ο καθένας, στο άλλο ότι πληρώνουμε σαν σύνολο, παίρνουμε σαν σύνολο. Είναι πιο κοινωνικό.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Εγώ από την αρχή τους στήριξα, όταν έκανα pledge δεν είχε πιάσει ακόμη ούτε 8.000 δολάρια. Αλλά, δε μου αρέσει αυτό το "πάμε κι άλλο για να μπουν κι αυτοί στην ομάδα". Νισάφι, δηλαδή. Μη θέτεις καθόλου οικονομικό στόχο για αυτή την ιστορική συνεργασία, αυτό λέω. Ο κόσμος το θέλει, εσείς προφανώς το θέλετε, μην το συνδέεις με τα χρήματα, ειδικά όταν έχει πάει τόσο καλά ως τώρα. Δηλαδή, αν δεν πιάσει το 2,1 τι θα γίνει; Θα βγει και θα πει, "ατυχία, άλλη φορά"; Το marketing της υπόθεσης σχολιάζω, είναι δεδομένο πως τους στηρίζω κατά τα άλλα.
panther_512 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Ε, εντάξει, δεν υπάρχει και το οικονομικό όμως στη μέση? Δεν πρέπει να πληρώσει τα μέλη της Obsidian για σχεδόν 2 χρόνια development για το Wasteland 2? Τόσο για μισθούς όσο και για τεχνολογία.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Εννοείται ότι υπάρχει το οικονομικό. Άλλο λέω εγώ: Όταν ανακοινώνεις μια ιστορική συνεργασία, ΔΕΝ την συνδέεις με τόσο στενό οικονομικό στόχο, ΕΙΔΙΚΑ όταν έχεις θέσει ήδη τρεις προηγούμενους στόχους. Από το 1.000.000 που ήταν "αρκετό" για να φτιάξουν ένα παιχνίδι αντάξιο του Wasteland, πήγαμε στο 1.250.000 για μεγαλύτερο κόσμο και περισσότερο περιεχόμενο και 1.500.000 για Linux και Mac. Θέλει άλλες 600.000 (τα 2/3 του αρχικού στόχου) για την Obsidian; Έστω, ότι τα θέλει. Ποιος ο λόγος να το συνδέσει με το οικονομικό; Τι θα κάνει αν (κούφια η ώρα που το ακούει) ΔΕΝ πιάσει το στόχο; Αν, πάλι, μόνο για την Obsidian σε ρόλο τεχνικού συμβούλου και για κάποια εργαλεία που θα επιταχύνουν την παραγωγή θέλει 600.000, τι παιχνίδι θα έφτιαχνε με 900.000; Τέλος πάντων, αυτό που λέω είναι ότι στη θέση του, θα έβγαινα και θα έλεγα: "Σας έχω εξαιρετικά νέα: η Obsidian θα συνεργαστεί μαζί μας, πάμε να δώσουμε ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις σε αυτή την επιτυχία". Τέλος, ούτε άλλοι οικονομικοί στόχοι, ούτε τίποτε. Δηλαδή, στα 2.100.000 η Obsidian θα συνεργαστεί και στα 2.000.000 θα πει "δε βγαίνουμε"; Προσωπικά, μου ακούγεται άσχημο όλο αυτό. Δεν παραγνωρίζω τις οικονομικές παραμέτρους, αλλά όταν βγάζεις βίντεο με κάβουρες παραγωγούς και βλαμμένα νιάνιαρα που δεν έχουν ιδέα από την ιστορία του gaming, δεν μπορεί μετά να λες "δώστε κι άλλα για να γίνει". Ακούγεται πολύ σαν εκείνους που χλεύαζε νωρίτερα.
godlike Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Πράγματι, βάζοντας συνέχεια στόχους για να ανεβάζουν το ποσό έχει αρχίσει να αγγίζει τα όρια της απληστίας. Λες και θέλουν να στρεσάρουν τα όρια των φανς. Καλύτερα να μην το συνεχίσουν γιατί θα γυρίσει μπούμερανγκ
Tobajara Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Δημοσ. 2 Απριλίου 2012 Snoob έχεις δίκιο που το βλέπεις έτσι, απλά υπάρχουν και αρκετά ελαφρυντικά. Πολλά από αυτά τα πράγματα φαίνεται να έγιναν "στο φτερό", χωρίς ιδιαίτερη προεργασία, ειδικά η συζήτηση με την Obsidian. Το όριο των 2,1 εκ. όντως χτυπάει άσχημα αλλά θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν (ισο)λογιστικοί και επιχειρηματικοί λόγοι που υπάρχει, πχ ελάχιστο κόστος. Το αποτέλεσμα πάντως σίγουρα είναι κάπως εκνευριστικό γιατί μετατρέπει το κοινό σε κυνηγό τυριών. Ένα τυρί, δύο τυριά, τρία, ε, κάποια στιγμή και ο πιο λαίμαργος πόντικας κουράζεται.
mchls Δημοσ. 3 Απριλίου 2012 Δημοσ. 3 Απριλίου 2012 Fargo has been working “since the beginning” on getting Obsidian involved on Wasteland 2
mchls Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Wasteland 2 – New designers to help at $2.5 million, mod tools at $3.0 million
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Brian, γιατί θες να μου σπάσεις τα νεύρα καλέ μου; Είπαμε πως στα 900.000 (συν 100 που θα έβαζες εσύ) θα προέκυπτε ένα "βαθύ, ουσιώδες, σπουδαίο" παιχνίδι, αντάξιο του Wasteland. Και τώρα, διαβάζω πως στα 2,5 εκατομμύρια θα έχουμε Mac & Linux και εγγυημένα μεγαλύτερο κόσμο από το 1. Και για άλλα 500 χιλιάρικα mod tools, κάποια στιγμή μετά την κυκλοφορία. Δηλαδή, επιπλέον 1,5 εκατομμύρια για να φτιάξετε έναν κόσμο μεγαλύτερο από ένα παιχνίδι του '88; Με τα αρχικά 900 χιλιάρικα, δηλαδή, τι θα φτιάχνατε; Εντάξει, κατανοητή η ανάγκη να εξηγήσουν κάποια πράγματα σχετικά με το πού θα πάνε όλα αυτά τα επιπλέον χρήματα, αλλά νομίζω πως θα έπρεπε να σκέφτονται καλύτερα τις απαντήσεις τους.
panther_512 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Εμένα μου φάνηκαν καλές οι απαντήσεις τους και ελπίζω να δώσουν ώθηση και σε άλλο κόσμο να συνεισφέρει. Αν βγάλουν mod tools θα είναι κορυφή και το κόστος το βρίσκω απόλυτα λογικό, αν σκεφτείς ότι χρειάζεται ανεξάρτητη ομάδα για κάτι τέτοιο.
Tobajara Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Δημοσ. 5 Απριλίου 2012 Unreal 3 graphics engine στα πόσα μύρια μπαίνει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα