Προς το περιεχόμενο

Wasteland 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

$1,407,334 μέχρι τώρα και μένουν άλλες 27 μέρες. Πιθανό να χτυπήσει πιο υψηλό νούμερο από τα 3,3 μύρια του Schafer, πράγμα πάρα πολύ θετικό. Δυστυχώς δε θα συμμετάσχω λόγω στενότητας, αλλά πολλά μπράβο σε όσους δώσανε τον οβολό τους.

Δημοσ.

Και έτσι πρέπει.

 

Το παιχνίδι χρηματοδοτείται από fans για fans, συνεπώς αυτή είναι η κύρια κατηγορία που πρέπει να ικανοποιηθεί από το τελικό προϊόν.

Δημοσ.

Obsidian to help out on Wasteland 2 providing $2.1M is raised through Kickstarter

 

Should the Wasteland 2 Kicjkstarter reach $2.1 million within the next 17 days remaining, Obisidian Entertainment along with the firm’s Chris Avellone will lend a hand with development.

 

Per RPS: “Wasteland is one of my favorite RPGs of all time, and when Brian asked if I wanted to work on the sequel, I jumped at the chance,” said Avellone. “While I’ve worked on Fallout 2 and Fallout: New Vegas, getting the chance to work on the spiritual successor to the Fallout franchise is a honor.”

 

I have a history with the guys at Obsidian that dates back to the days of Interplay’s Black Isle studios,” offered inXile’s Brian Fargo. “Together we created some of the greatest RPG’s of all time, from Fallout 1 & 2 to titles like Icewind Dale and Planescape: Torment. It is great that we now have a chance to reunite on a project like Wasteland 2.”

 

Fargo said earlier this week that nothing would make him happier than to work with his fellow developers from Black Isle Studios again. Looks like it may just happen.

  • Super Moderators
Δημοσ.

H inxile ανακοίνωσε μέσω των fora του Wasteland 2 ότι, σε περίπτωση που στις 17 ημέρες που απομένουν, συγκεντρωθούν ακόμη κάτι λιγότερο από 440 χιλιάδες δολάρια, φτάνοντας το συνολικό ποσό στα 2,1 εκατομμύρια, τότε στη δημιουργία του Wasteland 2 θα συμμετάσχει και η Obsidian, με επικεφαλής τον Chris Avellone.

 

edit: αυτά παθαίνεις για να ανεβάζεις ειδήσεις στα Ελληνικά...

Δημοσ.

Καλό αυτό τώρα (ιδέα δεν έχω); Απο την μια η Obsidian έχει βγάλει αρκετά καλά παιχνίδια, αλλά απο την άλλη μέχρι τώρα οτι κυκλοφόρησει είχε προβλήματα είτε στα endings (βλ. KotoR 2, Neverwinter Nights 2) ή bugs μέχρι αηδίας (βλ. Alpha Protocol, New Vegas)στο release.

 

Ίδωμεν... <- Fix'd, thanks Tobajara tongue.gif

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θέλω να ελπίζω ότι, έχοντας ένα ικανό ποσό στη διάθεσή τους και απαλλαγμένοι από τις πιέσεις των παραγωγών (λ.χ. η ημερομηνία κυκλοφορίας του ΚoTOR 2 είχε έρθει μπροστά μήνες), θα μπορέσουν να δείξουν τι είναι ικανοί να καταφέρουν. Η βάση υπάρχει, το αντικείμενο το ξέρουν, υπάρχουν λογικά περιθώρια αισιοδοξίας.

 

Το βέβαιο είναι πως η ποιότητα τόσο του DFA όσο και του Wasteland 2, όταν με το καλό κυκλοφορήσουν, θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το πώς θα εξελιχτεί αυτή η προσπάθεια άμεσης χρηματοδότησης -τουλάχιστον για projects που ζητάνε σημαντικά ποσά.

Δημοσ.

Συμμερίζομαι τις ανησυχίες του Greygore, πρόκειται για πολύ ταλαντούχα ομάδα με βαθιά γνώση των RPG - συμμετείχε σε πολλά από τα καλύτερα άλλωστε - αλλά ποτέ δε μπόρεσε να ξεπεράσει τα θέματα Quality Assurance. Βέβαια υπάρχει μια στενή φιλία και πολλή αγάπη ανάμεσα στο Brian Fargo και τα παιδιά της Obsidian, όπως φαίνεται σε αυτή την υπερσυνέντευξη του πρώτου.

 

http://www.ripten.com/2012/03/27/brian-fargo-talks-wasteland-2-abysmal-publisher-treatment-and-having-fun-again/

 

Λέει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα (νομίζω έχει ξαναμπεί κάπου) και αντιγράφω όσα αναφέρονται στην Obsidian. Να θυμίσω πως η ομάδα αντιμετωπίσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, πάει για κλείσιμο, ενώ μια συμφωνία που είχε με τη Bethesda σαν publisher και προέβλεπε bonus αν το παιχνίδι πιάσει Metacritic score πάνω από 85 δεν ίσχυσε, γιατί το παιχνίδι έπιασε...84. Ντροπή και αίσχος, ειδικά από τη στιγμή που αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να τη σώσουν. Και όλα αυτά μία μέρα μόλις μετά την ανακοίνωση απολύσεων.

 

http://www.joystiq.com/2012/03/15/obsidian-missed-fallout-new-vegas-metacritic-bonus-by-one-point/

 

Πίσω στο θέμα μας, βάζω εδώ τα κομμάτια της συνέντευξης σχετικά με την Obsidian.

 

 

MF: One of the things I’ve noticed is that there is a difference in that Double Fine started with Kickstarter, but you were pretty vocal that this was the last chance for Wasteland 2. Even though the language is a little bit different, what I’ve noticed is that, at some level, there seems to be a bit of defiance in developers that decide to use the movement. They were very political and, even more recently, Tim Schafer has come out and said that there is a place for everybody. You’ve said the same thing. Is tension between developers and publishers, especially around creative issues, normal?

 

BF: There is more tension than you can believe. You would not believe the stories you hear about how developers are treated by publishers these days. It is abysmal.

 

MF: Why don’t we hear more about it…?

 

BF: Because they are afraid to talk, because they’ll never get another contract if they do. That’s why. You cannot believe… it’s awful. It’s really bad. You should try to dig in and get some stories out there. Look at the most recent one with those poor guys at Obsidian. They did Fallout: New Vegas, the ship date got moved up and, who does the QA on a project? The publisher is always in charge of QA. When a project goes out buggy, it’s not the developer. The developer never says, “I refuse to fix the bug,” or, “I don’t know how.” They never do that. It’s the publisher that does the QA, so if a product goes out buggy, it’s not the developer’s fault. So, (Fallout: New Vegas) goes out buggy and they didn’t do the QA, their ship date got moved up and they missed their metacritic rating by one point. Did they get a bonus? No. Do you think that’s fair? I tried to get some of my publisher friends, who I used to make a lot of money for, to donate. Do you think they donated? No. Their employees did.

 

MF: What seems to be bubbling under the surface is this ‘us vs. them’ tension.

 

BF: It’s there. It’s not all publishers. I haven’t worked with all publishers, so I can’t speak for them all, but I’ve had enough of my own horrible stories. I have friends who are big developers and we sit around telling stories. The smartest people I meet are the developers; their business acumen. They’re not the ones who control the checks, though.

 

MF: You mentioned Obsidian. Have you spoken with them?

 

BF: I talk to them all the time.

 

MF: Would you consider working with them, especially given their current troubles… maybe reform the Black Isle Voltron?

 

BF: They are still working on projects. It’s not like they are going away. I have a lot of love for those guys.

 

MF: What about the people from Interplay? Honestly, us old guys would love to see Black Isle reborn in some form.

 

BF: Well, if this project works, it will give me a platform for doing things again. I haven’t had an engine… or I’ve had an engine with no gas. If this continues to work, and certainly we’re off to a great start—this game has got to be great—if I deliver that, I think there would be a chance to build it up again. Nothing would make me happier.

 

 

Αν δεχτώ σαν αληθή τα όσα λέει ο Fargo για το QA γενικά και τη συμπεριφορά των publishers, τώρα θα δούμε απελευθερωμένη την Obsidian από τέτοια δεσμά και έτοιμη να δημιουργήσει. Δεν τους θεωρώ ανίκανους, αλλά σε αυτό το κομμάτι έχουν όντως πολύ κακή φήμη και θα πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να την αποτινάξουν. Πάντως ένας ιστορικός και ένας σύγχρονος δημιουργός RPG (λογικά θα) συνεργαστούν, οπότε έχει τεράστιο ενδιαφέρον και η πορεία και το αποτέλεσμα. Ειδικά μετά από αυτά τα νέα και τη δηλωμένη θέληση της Obsidian να ασχοληθεί με το Kickstarter σα μέσο χρηματοδότησης, πιστεύω πως τα 2,1 εκ (συγκρινόμενα με τα 3,3 του Schafer) είναι απόλυτα εφικτός και ίσως μικρός στόχος.

 

Ίδωμεν!!!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ήδη υπάρχει μια αισθητή αύξηση στο ποσό που συγκεντρώνεται -νομίζω το αναφέρει και ο Fargo στο 7ο update.

Πάντως, στη θέση τους, δε θα συνέδεα τη συνεργασία με ένα συγκεκριμένο ποσό, και να μην φτάσουν στα 2,1 (μάλλον βέβαιο το θεωρώ, μετά την ανακοίνωση) νομίζω πως πρέπει να το προχωρήσουν ούτως ή άλλως, δε νομίζω πως μια τέτοια ιστορική επανένωση πρέπει να εξαρτάται μόνο από τα χρήματα -και δε θεωρώ πως εξαρτάται από αυτά, γι' αυτό και βρίσκω εξαρχής άστοχη τη σύνδεσή της με το συγκεκριμένο χρηματικό στόχο.

Δημοσ.

Δεν θα έπρεπε, όντως, ειδικά αφού μιλάμε για παλιούς συνεργάτες και γνωστούς, αλλά για την Obsidian από ότι καταλαβαίνω τίθεται πλέον ζήτημα επιβίωσης. Το Wasteland 2 ίσως είναι για αυτή σανίδα σωτηρίας και πιθανότατα να έψαχνε τρόπο να απεμπλακεί από το υπάρχον μοντέλο (πχ αφήνοντας τους full price τίτλους ή στρεφόμενη σε άλλο κοινό ή αλλάζοντας publisher). Η τεχνογνωσία της είναι δεδομένη και χαίρομαι να τη βλέπω δραστήρια σε ένα αγαπητό, indie μέχρι το κόκκαλο project (role-player friendly και όλα τα συναφή), αλλά από την άλλη είναι μια εταιρία που για να ανασάνει αυτή τη στιγμή περιμένει το South Park RPG. Ούτε στο Στοίχημα δεν το παίζεις...

Δημοσ.

Από την ώρα που έγινε η ανακοίνωση για συμμετοχή της Obsidian, το ποσό αυξάνεται με πολύ πιό γοργούς ρυθμούς.

 

Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι θα περάσουν τα 2.1 εκατομμύρια που έβαλαν ώς όρο για την Obsidian.

 

Πιστεύω θα χτυπήσουν γύρω στα 3 εκατομμύρια με τα πράγματα ώς έχει.

 

Αν ανακοινώσουν και καμιά άλλη συμμετοχή, μπορεί να πάει και παραπάνω.

 

Όπως ειπώθηκε ήδη, ελπίζω τώρα η Obsidian, απελευθερωμένη από publishers, να δείξει το καλύτερο εαυτό της, διότι με έχει απογοητεύσει αρκετά στο παρελθόν. Ειδικά το τέλος του ΚΟΤΟR 2.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το ΚοΤΟR σφαγιάστηκε προκειμένου να κυκλοφορήσει "εγκαίρως", υπάρχει όμως τουλάχιστον ένα μεγάλο restoration project διαθέσιμο.

 

Γενικά, οι παραγωγοί κατά καιρούς έχουν κάνει ουκ ολίγα απίθανα: δε νομίζω πως θα ξεχάσω ποτέ τη διαβόητη πολιτική των τριών patches που εφάρμοζε η Activision όσο είχε τη σειρά Total War.

 

Παίζουν την υστεροφημία τους, πάντως, και νομίζω πως θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία με τέτοια στήριξη από τον κόσμο.

Δημοσ.

Και κάτι που δεν ήξερα.

 

Μέλος της Obsidian από τον Οκτώβρη είναι και ο Tim Cain, θεμελιώδες στέλεχος του Fallout 1 και ιδρυτής της αδικοχαμένης Troika (Arcanum, Bloodlines). Αν τον προσθέσει κανείς με τον Chris Avellone, υπεύθυνο για τους διαλόγους του Torment, και τον ίδιο το Fargo, συγγνώμη αλλά έχουμε ανέβει για τα καλά στο hype train και δύσκολα κατεβαίνουμε.

 

/fanboy mode on - Είναι σαν την επανένωση των Led Zeppelin ένα πράμα αλλά με το Bonham αναστημένο εκ νεκρών /fanboy mode off.

 

http://www.rockpapershotgun.com/2011/10/12/tim-cain-obsidian/

 

 

1,8 σχεδόν το Kickstarter και αν γίνει ό,τι και με το DF Adventure, με διπλασιασμό του ποσού λίγο πριν το φινάλε, θα είναι μεγάλη επιτυχία.

Δημοσ.

Είναι όπως διάβασα και σε ένα από τα τελευταία posts στο kickstarter του Wasteland 2:

 

"Αυτή τη στιγμή γράφεται νέα σελίδα στην ιστορία των video games."

 

Αρχίζουμε σιγά σιγά να επιβιβαζόμαστε στο hype train.

 

Ελπίζω οι προσδοκίες μας να μήν μας γυρίσουν μπούμερανγκ μετά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...