Προς το περιεχόμενο

Wasteland 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Nα αναφέρω ότι στο ξεκίνημα που έκανα εγώ, οι χαρακτήρες ήταν εφοδιασμένοι με τα όπλα που αντιστοιχούσαν στα skill που είχαν..

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Δεν ξέρω σε τί bug έπεσα, αλλά μου χάλασε το playthrough.

Τα εν λόγω skills (smartass/kissass) είναι unselectable από όλους τους companion!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Τέλος μετά από 90 ώρες.

- Χάλια γραφικά (you should have used unreal engine).

- Broken Quests

- Αδιάφοροι και χωρίς background companions, σχεδόν καμία αλληλεπίδραση μεταξύ τους

- Μισοτελειωμένο (έκδοση Directors Cut)

- Ελάχιστο voice over

- Λίγα και επαναλαμβανόμενα portraits

- Μέτρια ιστορία που κλείνει απότομα

 

Παρόλα αυτά, το απόλαυσα. Με ρούφηξε μέσα του. Και ας είχε bug που δεν με άφηνε να κάνω το RPG όπως ήθελα (δείτε πάνω ποστ). Έβγαλε κάτι από τα παλιά RPG, είχε ψυχή και μεράκι και φαινόταν στις λεπτομέρειες. Νομίζω ότι είδαν ότι θα χαραμίζοταν η προσπάθειά τους στην Unity Engine, και το άφησαν μισό. Και δεν τους αδικώ, οι περιορισμοί ήταν πολλοί.

Ανυπομονώ για Wasteland 3.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν το παιχνιδι το ειχα ξεκινησει πριν κανα χρονο,πάνω στο 2ωρο το αφησα γιατι ηταν πρωτη φορα στη ζωη μου που επαιζα κατι τετοιο και που εβλεπα.δε με κρατησε και μου φανηκε δυσκολο.Τωρα με την ολη κατασταση το αρχισα.Με αποροφησε απιστευτα πολυ!Οι ωρες περνανε νερακι!Δε το περιμενα!

Το απολαμβανω παρα πολυ το παιχνιδι,θεματα δεν εχω συνατησει,ωραιες μαχες,οπλα κτλπ, αρκετα διληματα που ειναι βλακεια απο το πρωτο δεκαλεπτο του παιχνιδιου που δε το ξερεις καλα καλα,να σε βαζει highpool ή ag center αλλα τεσπα,επισης ενα πραγματα που μετανιωσα ειναι το quirk που μου ακυρωνει smart ass kai fat ass και μου τερματιζει το hard ass.Το εχω μετανιωσει απειρα μετα απο 30ωρες παιχνιδου γτ θα μπορουσαν καποια quest να παρουν αλλη τροπη.

Το συστηνω!

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Αφού όλοι παίζουν Baldur's Gate 3, εγώ είπα να βάλω το Wasteland 2 (ούτε καν το 3) για να ελαφρύνω λίγο το backlog μου.

Μια ερώτηση για τη δημιουργία ομάδας. Αν φτιάξω τη δική μου, θα χάσω κάτι σεναριακά (διάλογοι, χαρακτήρες, backstories) κλπ?

Επίσης υπάρχει κάποιο skill που να είναι πρακτικά άχρηστο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά ναι, έχουν δικό τους backstory και προσωπικότητα αλλά στο Wasteland 2 δεν είναι τόσο fleshed out οπότε δεν χάνεις κάτι τρομερό μεν, αλλά κάτι διαλόγους εδώ και εκεί, κίνητρα, backstory υπάρχουν, 

By the way, το 2 με το 3 έχουν τεράστια διαφορά ποιοτικά, σε περίπτωση που σε ξενερώσει αυτό μην απορρίψεις το 3.

 

Επεξ/σία από Stavrakas13
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Tobajara είπε

Αφού όλοι παίζουν Baldur's Gate 3, εγώ είπα να βάλω το Wasteland 2 (ούτε καν το 3) για να ελαφρύνω λίγο το backlog μου.

Μια ερώτηση για τη δημιουργία ομάδας. Αν φτιάξω τη δική μου, θα χάσω κάτι σεναριακά (διάλογοι, χαρακτήρες, backstories) κλπ?

Επίσης υπάρχει κάποιο skill που να είναι πρακτικά άχρηστο?

Θα χάσεις κάτι ναι , ορισμένοι NPC's είναι ενδιαφέροντες , εγώ αυτό που θέλω να σου πω είναι : σώζε συχνά και να έχεις πολλα save files .έχει πολλά game braking bugs το παιχνίδι ακόμα και τώρα . Εγώ έχασα 40 ώρες progress όταν ξαφνικά εξαφανίστηκε το quest log μου και δε μπορούσα να κάνω τίποτα . 

Άχρηστο σκιλλ δεν υπάρχει ,μοίρασε τα στην ομάδα σου ώστε να είσαι καλυμμένος για όλα τα σενάρια και να έχεις επιλογές στο πώς θα λύσεις διάφορες καταστάσεις .

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Το Wasteland 3 είναι για μένα το καλύτερο της σειράς (παρακάμπτοντας τη νοσταλγία για το πρώτο, που όμως θέλει να το προσεγγίσεις με πάρα πολύ μεράκι πλέον, είναι άλλης εποχής παιχνίδι και οι συγκρίσεις δεν το ευνοούν).

Και το 2 καλό, βέβαια.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοντεύω να τελειώσω τις δυο πρώτες περιοχές (διάλεξα τους νερουλάδες), οπότε μερικές πρώτες σκέψεις.

Αρκετά προσεγμένη μάχη και character building, καλά ενσωματωμένα skills στον κόσμο του παιχνιδιού, σεναριακά μέχρι στιγμής τίποτα το ιδιαίτερο (αν και έχει πολύ πράγμα για τους βετεράνους του 1), δεμένο παιχνίδι μεν αλλά χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Μου δινει την αίσθηση πως θα περνούσα καλύτερα αν έπαιζα Atom RPG, Underrail ή ακόμα και Fallout 2. Οι χαρακτήρες και περιοχές είναι οι κλασσικές άδειες που βλέπαμε πριν 20 χρόνια. Επίσης κάποιος φαίνεται σκέφτηκε πως το να μην κρατάς τον παίκτη από το χέρι είναι το ίδιο με το interface να του σπάει τα νεύρα και να υπάρχουν κρυφά actions. Δεν είναι ετσι μάστορα. Από δυσκολία, παίζω στο δεύτερο δυσκολότερο και δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Έκανα το λάθος να φτιάξω χαρακτήρα με πιστόλια και σκέφτομαι να δώσω μερικούς πόντους σε heavy ή energy weapons γιατί δεν τη βλέπω να βελτιώνεται. Το "χιούμορ" του παιχνιδιού προσπαθώ να το αγνοώ. Από άλλους χαρακτήρες έχω μαζέψει τη Vulture και την Angela και είμαι ικανοποιημένος, αν και τα skills της πρώτης τα είχα σε άλλους χαρακτήρες. Τα καλά του πρώτου playthrough.

Το χαίρομαι αλλά επειδή είχα αρκετό καιρό να παίξω RPG παρά επειδή είναι καλό παιχνίδι. Μέχρι στιγμής απλώς άνω του μετρίου θα το χαρακτήριζα. Έχει σχεδιαστικές ομοιότητες με τα Shadowrun, καθώς βλέπω τις ίδιες αδυναμίες αλλά όχι και τα αντίστοιχα θετικά.

Επεξ/σία από Tobajara
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το τερμάτισα σχεδόν με το ζόρι. Το παιχνίδι είναι μέτριο, όχι μόνο με το σημερινό μέτρο αλλά με το μέτρο του τότε. Όταν την ίδια περίοδο κυκλοφορούσαν Shadowrun και Divinity: Original Sin το Wasteland 2 πρόσφερε:

1) Απαράδεκτο σενάριο. Καμία κλιμάκωση, παντελώς αδιάφορο στην εξέλιξή του, το main quest σε βάζει να κάνεις τα ίδια πράγματα επί δύο (να βάζεις πομπούς και να μαζεύεις σκ@τ@, δηλαδή πραγματικά μέχρι εκεί φτάσανε?), μικρή σύνδεση με τον κόσμο, απόπειρες μη γραμμικότητας που πιάνουν και δεν πιάνουν και κακοί, χαρακτήρες και καταστάσεις που έχουν σπάσει το φράγμα του κλισέ και χοροπηδούν ανέμελοι στα λιβάδια του καρτούν. Με εξαίρεση τους βαρετούς Desert Rangers όλοι οι άλλοι είναι για την πρωινή ζώνη του Σαββάτου και το ότι έχεις επιλογή να πας με το μέρος του κάθε ολοφάνερα ψυχοπαθή ή βαρεμένου είναι προσβλητικό. Στο τέλος και όλοι να ψόφαγαν - και η ομάδα μου μαζί - δε με ένοιαζε.

2) Καλοφτιαγμένο γενικώς σύστημα μάχης και character building, που ήταν και το μόνο που με κράτησε μέχρις ενός σημείου. Δεν είμαι πλήρως ικανοποιημένος από την ενσωμάτωση, τη χρήση και το περίεργο χαρακτηριστικό που το initiative παίζει τόσο σημαντικό ρόλο αλλά κακό δεν το λες. Είχε κάποια θέματα με τη χρησιμότητα όπλων, skills κλπ αλλά βρήκα την άκρη μου.

3) Μετριότατο κόσμο και αδιάφορα quests. Κάποιες περιοχές ήταν πιο ζωντανές και καλοφτιαγμένες από άλλες αλλά τα όσα γίνονται δεν υπακούουν πάντα στη λογική. Πάρα πολλά πράγματα είναι σχηματικά, ενώ και η απόπειρα για κρυφές λύσεις (να τους κάνεις όλους φίλους κλπ) είναι μεν ευπρόσδεκτη και σχετικά καλά υλοποιημένη αλλά κάπου ένιωσα πως ήταν υπερβολικά περιχαρακωμένη και η λύση δεν υπάκουε πάντα σε λογική ή παρατήρηση. Γενικά ουδέτερος, αν και είχε πέσει δουλειά στο σχεδιασμό. Το "εύρημα" με τις τοστιέρες, που βρίσκεις διάφορες παλιατζαρίες που τα δίνεις σε άσχετους τύπους ειναι χαρακτηριστικό.

4) Η inXile χρειάζεται/ χρειαζόταν επειγόντως level και workd designers και πάνω από όλα σεναριογράφους που έχουν περισσότερη ικανότητα από ένα δεκάχρονο.

Θα προτιμούσα να είχα παίξει κάτι άλλο. Απορώ πώς κατά γενική ομολογία το Wasteland 3 βγήκε τόσο καλό και δεν απορώ πλέον πώς το Torment: Tides of Numenerra βγήκε τόσο μάπα. Πάμε για άλλα, έγκωσα και κουράστηκα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...