Προς το περιεχόμενο

Λαμπακι βενζινης


Kostas_xolargos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια αμα αναψει το λαμπακι της βενζινης μπορεις να κανεις σχετικα πολλα χιλιομετρα ακομα,στο δικο μου γυρω στα 80 χιλιομετρα με το λαμπακι.

 

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης:

Κανει να το κυκλοφορεις το αμαξι με το φωτακι αναμενο,η παιζει κανα προβλημα;;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ το αποφεύγω πάντως.αν και το έχω κάνει πολλές φορές.

ο λόγος:

εφόσον το ντεπόζιτο θα είναι σχεδόν άδειο, ό,τι βρωμιά θα έχει κάτσει κάτω πιθανόν να περάσει στον κινητήρα.

δε νομίζω να είναι και ό,τι καλύτερο για το αυτοκίνητο αυτό.

 

σκέψου όταν πίνεις ένα ποτήρι χυμό. μόλις φτάσεις στο τέλος έχουν μείνει κομμάτια φρούτου.

 

μπορεί να είναι λάθος η σκέψη μου δεν ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν εχεις λαθος...και αμα βουλωσει κανα μπεκ θες καθαρισμο με υπερηχους στην καλυτερη (η και αλλαγη) και τρεχα γυρευε. δεν ειναι καλο να κυκλοφορουμε το αυτοκινητο αποκλειστικα με οσο καυσιμο εχει μεσα μονο η ρεζερβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά αυτοκίνητα έχουν τρόμπα βενζίνης που ψύχεται απο την ίδια την βενζίνη, άρα άμα πέσει αρκετά η στάθμη του καυσίμου, σταματάει να ψύχεται η τρόμπα κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη φθορά της και γρηγορότερη αντικατάστασή της απο μία αντίστοιχη που ψύχεται σωστά. Το peugeot το δικό μου χρειάζεται τουλάχιστον 1/4 γεμάτο ντεπόζιτο για να την ψύχει σωστά.

 

Για τα σκουπιδάκια έχεις μία λογική, αλλά υπάρχει και το φίλτρο βενζίνης που (υποτίθεται οτι) τα σταματάει πριν φτάσουν στον θάλαμο καύσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι σωστό, διότι η αντλία (όπως όλες οι εμβαπτιζόμενες αντλίες) "πρέπει" να λειτουργεί μέσα στο υγρό. Στην περίπτωση μας η αντλία,μέσα στη βενζίνη.

Οχι πως θα πάθει κάτι,αν ανάψει λαμπάκι 10-20 φορές, αλλά καλό είναι να το αποφεύγεις διότι ζορίζεις την αντλία.

Κι άντε αν έχεις παλιό αυτοκίνητο, τη βρωμιά που μένει κάτω κάτω, την αποφεύγεις με μια αλλαγή φιλτρου βενζίνης που κάνει 7-10ε.

Αν εχεις απο τα καινούργια που κατα 90% η αντλία έχει ενσωματωμένο το φίλτρο και βουλώσει καταλαβαίνεις πως θα...τσούξει.

Οπότε καλύτερα 5 λίτρα + καβάντζα παρά λαμπάκι διαρκώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακή επιλογή για πολλούς λόγους. Ζορίζεις την αντλία χωρίς λόγο, ρισκάρεις να αλλάξεις φίλτρο (στην καλύτερη), κλπ. Στα είπαν ήδη παραπάνω, μην τα ξαναλέω κι εγώ.

 

Αλλά δε σου είπαν τον κυριότερο λόγο: ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να φύγεις άμεσα για κάπου. Κυριακή. Νύχτα. Σε επαρχία.

 

Βενζίνη πρέπει να έχουμε πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά αυτοκίνητα έχουν τρόμπα βενζίνης που ψύχεται απο την ίδια την βενζίνη, άρα άμα πέσει αρκετά η στάθμη του καυσίμου, σταματάει να ψύχεται η τρόμπα κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη φθορά της και γρηγορότερη αντικατάστασή της απο μία αντίστοιχη που ψύχεται σωστά. Το peugeot το δικό μου χρειάζεται τουλάχιστον 1/4 γεμάτο ντεπόζιτο για να την ψύχει σωστά.

 

Για τα σκουπιδάκια έχεις μία λογική, αλλά υπάρχει και το φίλτρο βενζίνης που (υποτίθεται οτι) τα σταματάει πριν φτάσουν στον θάλαμο καύσης.

αυτο ακριβως.. ολα τα αυτοκινητα εχουν τρομπα βενζινης τα οποια ψυχονται απο την βενζινη.αν αυτη δεν το καλυπτει αρχιζει και ανεβαζει θερμοκρασια με το ρουφα ρουφα..

αμα εχεις βαλει και καμμια νοθευμενη..κλαψε χαραλαμπε.. 2 φορες εχουμε αλλαξει σε 1 χρονο στο fiat panda.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 χρόνια με το στάρλετ, πάντα το άφηνα να φτάσει στην τελευταία γραμμή (δεν έχει λαμπάκι) για να γεμίσω.

Αντλία δεν έχω αλλάξει (έχω αλλάξει όλα τ'άλλα βέβαια χαχα! ).

 

Το ίδιο κάνω και στο yaris.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 χρόνια με το στάρλετ, πάντα το άφηνα να φτάσει στην τελευταία γραμμή (δεν έχει λαμπάκι) για να γεμίσω.

Αντλία δεν έχω αλλάξει (έχω αλλάξει όλα τ'άλλα βέβαια χαχα! ).

 

Το ίδιο κάνω και στο yaris.

 

επειδη τριζει ολο το αμαξι απο το subwoofer η βενζινη πηδαει και την υπερκαλυπτει με αποτελεσμα να την ψυξει.

:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει 40 χιλ απο τη στιγμή που άναψε πρώτο λαμπάκι αλλά οδηγούσα όσο πιο οικονομικά μπορούσα. Δεν ξέρω πόσο ακόμα θα με πήγαινε γιατί βρήκα ανοιχτό βενζινάδικο.

 

 

15 χρόνια με το στάρλετ, πάντα το άφηνα να φτάσει στην τελευταία γραμμή (δεν έχει λαμπάκι) για να γεμίσω.

Αντλία δεν έχω αλλάξει (έχω αλλάξει όλα τ'άλλα βέβαια χαχα! ).

Καλά η περίπτωση σου δεν μπορεί να είναι ο κανόνας γιατί τα σταρλετάκια μαμάνε τις στατιστικές. Τα περισσοτερα βγήκαν σκυλιά. Παίζει να είναι πιο σκυλιά και απο τα Niva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 χρόνια με το στάρλετ, πάντα το άφηνα να φτάσει στην τελευταία γραμμή (δεν έχει λαμπάκι) για να γεμίσω.

Αντλία δεν έχω αλλάξει (έχω αλλάξει όλα τ'άλλα βέβαια χαχα! ).

 

Το ίδιο κάνω και στο yaris.

ποιο σταρλετ και με τι μοτερ?

αν εννοεις σταρλετ του 96-99 με το 1300 75 αλογα εχει λαμπακι..

αλλα αναβει δυσκολα.:P

εχω το λανσερ 99 και μονο σε ανηφορα και κοκκινη βελονα μου εχει αναψει το λαμπακι αλλιως τπτ ποτε..

δεν αναβανε τα παλια τοσο ευκολα..

σε getz πριν καν φτασει στην κοκκινη γραμμη σου αναβει λαμπακι φαντασου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει να είναι πιο σκυλιά και απο τα Niva

 

Πιο σκυλί από τα Lada Niva είναι μόνο ο Chuck Norris. Πίστεψέ με σ' αυτό, έχει ο πατέρας μου Niva 1600cc του 89'.

 

Και μαργαρίνη να του βάλεις παίζει να την κάψει και να μη νιώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...