Προς το περιεχόμενο

ανταλλαγή αυτοκινήτων


manelys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν σκοπευεις να κάνεις την αλλαγη για λόγους οικονομίας στο ανταλάσσω με το δικο μου (Smart Fortwo Cabrio 0,7T 64ps με 5,5 l/100 km μικτό μετρημένο απο μενα).

 

Ειδαλλως, με τιποτα. Vw για opel; for god's sake!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανετα αμα ειχα σκοπο να κανω πολλα χλμ αφου καιει λιγοτερο και φθηνοτερο καυσιμο. ΤΟ corsa ειναι και λιγο ποιο ακριβο νομιζω αλλα εξαρταται και απο τον εξοπλισμο. Η τραμπα θα γινει χωρις χρηματικη επιβαρυνση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σκοπευεις να κάνεις την αλλαγη για λόγους οικονομίας στο ανταλάσσω με το δικο μου (Smart Fortwo Cabrio 0,7T 64ps με 5,5 l/100 km μικτό μετρημένο απο μενα).

 

Ειδαλλως, με τιποτα. Vw για opel; for god's sake!

 

Ενώ το να ανταλλάξει το VW με τον κουβά είναι wise choise :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ το να ανταλλάξει το VW με τον κουβά είναι wise choise :lol:

 

Ναι αλλα θα τα χτυπάς τα γκομενάκια το καλοκαίρι :mrgreen:

 

Προφανώς και δεν το ανταλάζω με τιποτα ή ισως το ανταλαζα με ενα πιο καινουργιο...

Once smart 4ever smart. Οποιος το εχει και το ζει καθημερινα θα με καταλάβει... :-D

 

Πάντως δε θεωρω οτι αξίζει το κορσα σαν αυτοκίνητο...

 

Με τον τουρμπισιο κιόλας κουβά που έβγαζε ένα κάρο προβλήματα :P

 

μα και τα 3 αυτοκίνητα στην προκειμένη turbo ειναι.

Και προβλήματα βγάζουν σε αυτούς που δεν ξέρουν να τα οδηγάνε. Εγω εχω 90000 χλμ κοντα χωρις κανένα πρόβλημα, με λάδια ανα 5000 και ούτε σταγόνα νερό μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το C'mon.Η απλή έκδοση.Αλλά δεν νομίζω ότι έχει κ τόσο σημασία.Για την οικονομία το σκέφτομαι περισσότερο.Χάνω λίγο σε ίππους αλλά έχω λίγο παραπάνω ροπή.Μετά μου αρέσει η 6η στο Polo...

Γενικά ποιο πολύ στην πόλη κινούμαι αλλά μου αρέσουν τα ταξιδάκια κ κάνω όσο μπορώ οικονομικά.

Τι να κάνω....πάνω κάτω τα ίδια μου φένονται αλλά το δικό μου,Polo,είναι νομίζω πολύ ποιο όμορφο.Ξεχωρίζει,ενώ το Corsa είναι λίγο κοινό.

(πώς πρέπει να τα οδηγεί κάποιος τα turbo;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

μα και τα 3 αυτοκίνητα στην προκειμένη turbo ειναι.

Και προβλήματα βγάζουν σε αυτούς που δεν ξέρουν να τα οδηγάνε. Εγω εχω 90000 χλμ κοντα χωρις κανένα πρόβλημα, με λάδια ανα 5000 και ούτε σταγόνα νερό μεσα.

 

κι εγω τουρμπο εχω (1600αρι), απροβληματιστο επισης, γιατι μεσα στα αλλα ξερω πως να του συμπεριφερομαι. το θεμα ειναι οτι αυτα τα smartakia βγαζουν γενικα προβλημα και προσεκτικος να εισαι ακομα. εσυ με 90000..κοντευεις στο συνηθισμενο rebuilt η αλλαγη μηχανης (αν και στο απευχομαι!!).

 

 

(πώς πρέπει να τα οδηγεί κάποιος τα turbo;)

 

δεν πρεπει να τα ζοριζεις ενω ειναι κρυα, πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει η τουρμπινα για να αρχισεις να δινεις. δεν πρεπει να δινεις για μεγαλα χρονικα διαστηματα (ειδικα καλοκαιρι)..δλδ δεν θα ξεκινησεις να πας αθηνα-πατρα συνεχεια τουρμπισμενος, πρεπει να κοβεις για να ξεκουραζεται/δροσιζεται λιγο η τουρμπινα. δεν πρεπει (ειδικα μετα απο ταξιδι αλλα και γενικα) με το που σταματας το αμαξι να το σβηνεις και παπαλα, πρεπει να περιμενεις λιγο να κρυωσει η τουρμπινα ομαλα κι οχι αποτομα (υπαρχουν και τα turbo timer γι αυτο).

 

θελουν προσοχη τα τουρμπο..κι αν τα προσεχεις, ειναι για μια ζωη σε γενικες γραμμες :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τι διαφορα καταναλωσης μιλαμε?

ποιο κορσα ειναι?http://www.auto24.gr/ast/cov/af/afieroma_03_b.jpg εγω παντως δεν νομιζω να δεις τοση μεγαλη διαφορα στην καταναλωση ωστε να δωσεις ενα νεο μοντελο για να παρεις ενα παλιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βενζινη vs πετρελαιο θα δει τεραστια διαφορα...οσο για τα σμαρτ (τα οποια κ εγω κουβαδες θεωρω) αυτα με το μοτερ 700cc δεν εχουν προβλημα ουτε χρειαζονται ανακατασκευη στο μοτερ , το τεραστιο προβλημα το ειχε η πρωτη γενια με τα 600cc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βενζινη vs πετρελαιο θα δει τεραστια διαφορα...οσο για τα σμαρτ (τα οποια κ εγω κουβαδες θεωρω) αυτα με το μοτερ 700cc δεν εχουν προβλημα ουτε χρειαζονται ανακατασκευη στο μοτερ , το τεραστιο προβλημα το ειχε η πρωτη γενια με τα 600cc

 

 

αυτο ισχύει ωστόσο αν δεν ξερεις να του συμπεριφερθείς σωστα (ως τουρμπο) θα παρουσιάσει και αυτό προβλήματα μετα τισ 120.000...

 

Οσο για το κουβάδες, αρκει να δεις μερικά συγκριτικά βιντεο (ιδιως με οπελ κλπ) και να σου πω οτι ζυγίζει 720 κιλά οταν το vectra gts 2.0T ζυγίζει 990 και θα καταλάβεις διαφορά ποιότητας κατασκευής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ισχύει ωστόσο αν δεν ξερεις να του συμπεριφερθείς σωστα (ως τουρμπο) θα παρουσιάσει και αυτό προβλήματα μετα τισ 120.000...

 

Οσο για το κουβάδες, αρκει να δεις μερικά συγκριτικά βιντεο (ιδιως με οπελ κλπ) και να σου πω οτι ζυγίζει 720 κιλά οταν το vectra gts 2.0T ζυγίζει 990 και θα καταλάβεις διαφορά ποιότητας κατασκευής...

 

το προβλημα με το σμαρτ τουρμπο ειναι γενικα η ηλιθια φιλοσοφια του.

πηγαν και βαλανε κινητηρα τουρμπο σε αμαξι που ειναι 100% για οδηγηση στη πολη,με σταματα ξεκινα και απευθυνεται σε γιδια οδηγους και γυναικες.

το τουρμπο θελει προσοχη,ζεσταμα,κρυωμα. κατι που δε γινεται να το κανει κανεις οδηγος σε αυτες τις συνθηκες πολης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...