manelys Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Θα αλλάζατε το Polo 1.2 TSI (105hp)με Corsa 1.3 Diesel? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Αν σκοπευεις να κάνεις την αλλαγη για λόγους οικονομίας στο ανταλάσσω με το δικο μου (Smart Fortwo Cabrio 0,7T 64ps με 5,5 l/100 km μικτό μετρημένο απο μενα). Ειδαλλως, με τιποτα. Vw για opel; for god's sake! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Ανετα αμα ειχα σκοπο να κανω πολλα χλμ αφου καιει λιγοτερο και φθηνοτερο καυσιμο. ΤΟ corsa ειναι και λιγο ποιο ακριβο νομιζω αλλα εξαρταται και απο τον εξοπλισμο. Η τραμπα θα γινει χωρις χρηματικη επιβαρυνση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chill Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Αν σκοπευεις να κάνεις την αλλαγη για λόγους οικονομίας στο ανταλάσσω με το δικο μου (Smart Fortwo Cabrio 0,7T 64ps με 5,5 l/100 km μικτό μετρημένο απο μενα). Ειδαλλως, με τιποτα. Vw για opel; for god's sake! Ενώ το να ανταλλάξει το VW με τον κουβά είναι wise choise Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Με τον τουρμπισιο κιόλας κουβά που έβγαζε ένα κάρο προβλήματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tsiou Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Ενώ το να ανταλλάξει το VW με τον κουβά είναι wise choise Γι'αυτόν που δίνει τον κουβά. ναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 το corsa εχει πολυ καλυτερο κινητηρα απο τον 1,2 tsi (για τον 1,3 diesel εννοω) αν μπορεις να κανεις την αλλαγη μην το σκεφτεσαι καθολου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2012 Ενώ το να ανταλλάξει το VW με τον κουβά είναι wise choise Ναι αλλα θα τα χτυπάς τα γκομενάκια το καλοκαίρι Προφανώς και δεν το ανταλάζω με τιποτα ή ισως το ανταλαζα με ενα πιο καινουργιο... Once smart 4ever smart. Οποιος το εχει και το ζει καθημερινα θα με καταλάβει... Πάντως δε θεωρω οτι αξίζει το κορσα σαν αυτοκίνητο... Με τον τουρμπισιο κιόλας κουβά που έβγαζε ένα κάρο προβλήματα μα και τα 3 αυτοκίνητα στην προκειμένη turbo ειναι. Και προβλήματα βγάζουν σε αυτούς που δεν ξέρουν να τα οδηγάνε. Εγω εχω 90000 χλμ κοντα χωρις κανένα πρόβλημα, με λάδια ανα 5000 και ούτε σταγόνα νερό μεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Πιο corsa diesel γιατί υπάρχουν διάφορες εκδόσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manelys Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Το C'mon.Η απλή έκδοση.Αλλά δεν νομίζω ότι έχει κ τόσο σημασία.Για την οικονομία το σκέφτομαι περισσότερο.Χάνω λίγο σε ίππους αλλά έχω λίγο παραπάνω ροπή.Μετά μου αρέσει η 6η στο Polo... Γενικά ποιο πολύ στην πόλη κινούμαι αλλά μου αρέσουν τα ταξιδάκια κ κάνω όσο μπορώ οικονομικά. Τι να κάνω....πάνω κάτω τα ίδια μου φένονται αλλά το δικό μου,Polo,είναι νομίζω πολύ ποιο όμορφο.Ξεχωρίζει,ενώ το Corsa είναι λίγο κοινό. (πώς πρέπει να τα οδηγεί κάποιος τα turbo;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 μα και τα 3 αυτοκίνητα στην προκειμένη turbo ειναι. Και προβλήματα βγάζουν σε αυτούς που δεν ξέρουν να τα οδηγάνε. Εγω εχω 90000 χλμ κοντα χωρις κανένα πρόβλημα, με λάδια ανα 5000 και ούτε σταγόνα νερό μεσα. κι εγω τουρμπο εχω (1600αρι), απροβληματιστο επισης, γιατι μεσα στα αλλα ξερω πως να του συμπεριφερομαι. το θεμα ειναι οτι αυτα τα smartakia βγαζουν γενικα προβλημα και προσεκτικος να εισαι ακομα. εσυ με 90000..κοντευεις στο συνηθισμενο rebuilt η αλλαγη μηχανης (αν και στο απευχομαι!!). (πώς πρέπει να τα οδηγεί κάποιος τα turbo;) δεν πρεπει να τα ζοριζεις ενω ειναι κρυα, πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει η τουρμπινα για να αρχισεις να δινεις. δεν πρεπει να δινεις για μεγαλα χρονικα διαστηματα (ειδικα καλοκαιρι)..δλδ δεν θα ξεκινησεις να πας αθηνα-πατρα συνεχεια τουρμπισμενος, πρεπει να κοβεις για να ξεκουραζεται/δροσιζεται λιγο η τουρμπινα. δεν πρεπει (ειδικα μετα απο ταξιδι αλλα και γενικα) με το που σταματας το αμαξι να το σβηνεις και παπαλα, πρεπει να περιμενεις λιγο να κρυωσει η τουρμπινα ομαλα κι οχι αποτομα (υπαρχουν και τα turbo timer γι αυτο). θελουν προσοχη τα τουρμπο..κι αν τα προσεχεις, ειναι για μια ζωη σε γενικες γραμμες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 για τι διαφορα καταναλωσης μιλαμε? ποιο κορσα ειναι?http://www.auto24.gr/ast/cov/af/afieroma_03_b.jpg εγω παντως δεν νομιζω να δεις τοση μεγαλη διαφορα στην καταναλωση ωστε να δωσεις ενα νεο μοντελο για να παρεις ενα παλιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 βενζινη vs πετρελαιο θα δει τεραστια διαφορα...οσο για τα σμαρτ (τα οποια κ εγω κουβαδες θεωρω) αυτα με το μοτερ 700cc δεν εχουν προβλημα ουτε χρειαζονται ανακατασκευη στο μοτερ , το τεραστιο προβλημα το ειχε η πρωτη γενια με τα 600cc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 βενζινη vs πετρελαιο θα δει τεραστια διαφορα...οσο για τα σμαρτ (τα οποια κ εγω κουβαδες θεωρω) αυτα με το μοτερ 700cc δεν εχουν προβλημα ουτε χρειαζονται ανακατασκευη στο μοτερ , το τεραστιο προβλημα το ειχε η πρωτη γενια με τα 600cc αυτο ισχύει ωστόσο αν δεν ξερεις να του συμπεριφερθείς σωστα (ως τουρμπο) θα παρουσιάσει και αυτό προβλήματα μετα τισ 120.000... Οσο για το κουβάδες, αρκει να δεις μερικά συγκριτικά βιντεο (ιδιως με οπελ κλπ) και να σου πω οτι ζυγίζει 720 κιλά οταν το vectra gts 2.0T ζυγίζει 990 και θα καταλάβεις διαφορά ποιότητας κατασκευής... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2012 αυτο ισχύει ωστόσο αν δεν ξερεις να του συμπεριφερθείς σωστα (ως τουρμπο) θα παρουσιάσει και αυτό προβλήματα μετα τισ 120.000... Οσο για το κουβάδες, αρκει να δεις μερικά συγκριτικά βιντεο (ιδιως με οπελ κλπ) και να σου πω οτι ζυγίζει 720 κιλά οταν το vectra gts 2.0T ζυγίζει 990 και θα καταλάβεις διαφορά ποιότητας κατασκευής... το προβλημα με το σμαρτ τουρμπο ειναι γενικα η ηλιθια φιλοσοφια του. πηγαν και βαλανε κινητηρα τουρμπο σε αμαξι που ειναι 100% για οδηγηση στη πολη,με σταματα ξεκινα και απευθυνεται σε γιδια οδηγους και γυναικες. το τουρμπο θελει προσοχη,ζεσταμα,κρυωμα. κατι που δε γινεται να το κανει κανεις οδηγος σε αυτες τις συνθηκες πολης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα