*Kezar* Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 αλλη ροπη εχει η βενζινη και αλλη το πετρελαιο..δεν σε καταλαβαινω ομως το τι δεν τραβαει.. lancer 1999 1.300 12v 75 αλογατα εχω..και μια χαρα πηγα ταξιδι 4 ατομα με γεματο το αμαξι πραγματα μεχρι και τα πισω καθισματα ειχανε γεμησει.. απλα αμα αρχιζεις και το ζοριζεις και ανεβαζεις απο 150 και πανω χιλιομετρα πινει την βενζινη σαν νερο.. μια χαρα παει φαντασου το diesel Πως θα πηγαινει. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Ποια η γνώμη σας για το νεο Kia Rio 1.1 diesel? Το ειδα και μου τρεχανε τα σάλια... Τέλη 0, καταναλωση 3.9 μικτο, diesel, ροπη 17 και απο εξοπλισμο... A/C, 6 αεροσακοι, ESP, δερματινο τιμονι-λεβιε, 6ταχυτο, rcd+mp3+aux+usb, κεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο, καθισμα και τιμονι ρυθμιζομενα καθ υψος, διαιρουμενα καθισματα. Τιμη 13400 + εγγυηση 7 ετη. Ναι ειναι αργο, αλλα με τετοια ροπη και φορτωμενος 4 ατομα πας ανετα με 120-130.
NT1G Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Ρε παιδιά για να πηγαίνεις σταθερά με 90-100-120-150 άλογα θες όχι ροπή.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Eδω το καημενο το βενζινο-Φιατάκι (Grande Punto 77PS) πηγαινε γεματο με 130 χωρις γκουχ, αυτο θα τα φτυσει; Κανενα σχολιο εκτος απ αυτο που εγραψες, δεν εχεις/μπορεις να κανεις;
NickTG Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Μαλλον αυτος βάζει την οικογενεια του σε imprezza για να την παει στο χωριό... Ε, ναι. Γιατί μετά το C3 με τα 70 καθαρόαιμα το επόμενο αμάξι που υπάρχει είναι το Impreza. Εγώ όταν κάνω ταξίδια περνάω και από επαρχιακούς και εκεί χρειάζονται άλογα για προσπέραση. Αν εσείς, που σας φτάνουν οι επιδόσεις 70-80 αλόγων για οικογένεια( ),ταξίδι πηγαίνετε μόνο από εθνικές τις να πω...
NT1G Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Φοβάμαι τους έλληνες βενζινάδες. Ωραίο σχήμα. Οι καταναλώσεις προφανώς δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Είναι 3κύλινδρο όποτε κάπως πιο τραχιά λειτουργία. Κάπως βαρύ.
Ntinaras Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Ρε παιδιά για να πηγαίνεις σταθερά με 90-100-120-150 άλογα θες όχι ροπή. μονο που η ιπποδυναμη εξαρταται πληρως απο τη ροπη.
NT1G Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Και από τις στροφές και; Για να διατηρήσεις μια σταθερή ταχύτητα υπερνικώντας την αεροδυνάμική αντίσταση+αντίσταση κύλισης, δύναμη/ισχύ υπολογίζεις. Από κει και πέρα με τι ροπή θα την πετύχεις άλλου παπά ευαγγέλιο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 NT1G: Σχετικα με το 3, να επισημανω οτι ειναι γυρω στο 5 με προσοχη. (Που μαλλον δεν ειναι το συγκεκριμενο για να το σκιζεις ετσι κι αλλιως). Οσο για το (5), ποιο diesel ειναι στο ιδιο βαρος με το αντιστοιχο βενζινης; Κανενα νομιζω. Επισης, οταν ενα αμαξι 4.05 μετρων εχει βαρος 1 τονο και κατι ψιλα, το diesel ποσο πιο κατω να ειναι απο τον 1.1 τονο και κατι ψιλα; Για το 1 θα χρειαστω περισσοτερες εξηγησεις γιατι πρεπει καποιος να τους φοβαται περισσοτερο απ' ο,τι στη βενζινη.
NT1G Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Γιατί μια ζημιά στην αντλία υψηλής πίεσης ή στα μπεκ στο diesel από νοθευμένο καύσιμο κοστίζει χρυσάφι για να φτιαχτεί.
*Kezar* Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Γιατί μια ζημιά στην αντλία υψηλής πίεσης ή στα μπεκ στο diesel από νοθευμένο καύσιμο κοστίζει χρυσάφι για να φτιαχτεί. Αμα πεσεις και σε νοθευμενο πετρελαιο ε ρε φιλε παρε κυροζινη να καει.. οσο για το κια ριο καλο το κια..αλλα πολυ ευρωπαικο ρε αδερφε.. οχι οτι δεν ειναι σκυλια.. μια χαρα ειναι.απλα too much ευρωπαικο.. κια ceed Που ειχα αρκετο καιρο και μονο που ειδα οτι η εισαγωγη αερα δεν ειναι σταθερη απο πουθενα μετα το φιλτρο απλα ειναι σφηνωτο δεν μου αρεσε..(οχι οτι θα περασει σκουπιδι αλλα χτυπαει ο διαολος το ποδι του και περναει..αστα να πανε μετα.
Haldol Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Ρε παιδιά για να πηγαίνεις σταθερά με 90-100-120-150 άλογα θες όχι ροπή. Άλογα = (ροπή × στροφές) / Α, όπου "Α" μια σταθερά που δε θυμάμαι. Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, αλλά με τον τρόπο που το γράφεις θα οδηγήσεις αρκετό κόσμο που δε γνωρίζει να πιστέψει ότι ροπή και ιπποδύναμη είναι διαφορετικά πράγματα.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Moderators Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 οσο για το κια ριο καλο το κια..αλλα πολυ ευρωπαικο ρε αδερφε.. E και σαν Ιαπωνες που ειμαστε μας στραβοκαθεται
*Kezar* Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 E και σαν Ιαπωνες που ειμαστε μας στραβοκαθεται αμ μην το λες..ειναι ωραιο κινητηρακι του κια.. αλλα δεν ειναι για τα χερακια μου.εγω θελω αμα εχω ορεξη να μπαινω να το ξεσκιζω να επιστρεφω να το κλειδωνω το αμαξι και να ξερω οτι ειναι μια χαρα.. και οχι να σκεφτομαι αμα θα βγαλει προβλημα η οχι.
alexis333 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 KIA ε ?? Δε ξερω ... Δε μου καθεται και τοσο καλα αυτη η μαρκα .. Γενικα τι να προτιμησω ? Diesel ή βενζινη ? Ειναι μεγαλη η διαφορα ? Τι ειναι πιο δυνατο ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα