hikesl Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Και σε μένα μέχρι αύριο είπαν , αλλά τελικά το έστειλαν μετά από 1 ώρα που μίλησα Ίσως το paypal να τα επιστρέφει άμεσα στο λογαριασμό , οι τράπεζες αργούν λίγο. Πάντως επειδή σε άλλο τόπικ διάβασα κάτι για 15 μέρες που έχεις δικαίωμα να αμφισβητήσεις μια συναλλαγή , από την τράπεζα μου είπαν 40 μέρες από την στιγμή της αγοράς. Οπότε ακόμα και τώρα τα λεφτά δεν τα χάνει κανείς. Απλά δεν ήθελα να μπω στο τριπάκι πότε θα έρθει το στικάκι και αν θα είναι γνήσιο κτλ κτλ... υ.γ. στο λογαριασμό μου στην groupon εμφανίστηκε "Πρoσφoρά μη απoδεκτή. H πληρωμή δεν εγκρίθηκε.".....λες και έγινε με δική μου υπαιτιότητα...
iguana Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 εστειλα και εγω εμαιλ για ακυρωση . ειχα στειλει 2 εμαιλ για επιβεβαιωση της παραγγελιας δεν πηρα απάντηση , μίλησα στο τηλεφωνο μου ειπαν να στειλω το κουπονι με εμαιλ , το έστειλα , ξανά καμία απάντηση.Ευτυχως είχα παρει απο την προσφορα του mymemory και αυτο το ειχα παραγγειλει για φιλο. Θα ξαναπαρω από το mymemory λοιπον που ηρθε σε 4 μερες και δουλέυει μια χαρά. Κρίμα για ένα ακόμα ελληνικό κατάστημα που δουλευει πρόχειρα αποτι φαινεται. Γεμίσαμε με τέτοια φαίνεται. Ελπίζω να επιστραφούν τα χρηματα και να μην χρειαστει να παρω τηλεφωνο.
scullyist Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2012 υ.γ. στο λογαριασμό μου στην groupon εμφανίστηκε "Πρoσφoρά μη απoδεκτή. H πληρωμή δεν εγκρίθηκε.".....λες και έγινε με δική μου υπαιτιότητα... Και σε μένα το ίδιο. Τελικά 45 λεπτά μετά το τηλεφώνημα μου έγινε το refund, τώρα το πήρα χαμπάρι (ΔΕΝ είχα δώσει όνομα -στο τηλ.- εντωμεταξύ, προφανώς πιάσανε τα μέιλ ακύρωσης στο καπάκι, who knows).
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Και γω έστειλα ακύρωση, δεν το ρισκάρω...
diamantis Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Καλημερα παιδια, και εγω σημερα το ακυρωσα! δεν σηκωνουν ποτε το τηλεφωνο... προτεινω να μην το ρισκαρουμε!!
enormous_one Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Παιδια εγω ακομα δεν εχω παραλαβη. Λετε να το ακυρωσω και εγω? Ποια ειναι η διαδικασια?
default Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Επειδη την παραγγελια την εκανα με προπληρωμενη πως μπορω να δω το υπολοιπο της καρτας για να δω αν μου εκαναν επιστροφη?
nek4d Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Επειδη την παραγγελια την εκανα με προπληρωμενη πως μπορω να δω το υπολοιπο της καρτας για να δω αν μου εκαναν επιστροφη? Με οποιο τροπο υποστηριζει η τραπεζα εκδοσης της προπληρωμενης. Επικοινωνησε μαζι τους. Ολες οι τραπεζες εχουν online site κ εχουν κ αλλες δυνατοτητες (τηλεφ., ΑΤΜ κλπ)
D4rkst3EL Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Παιδια εγω ακομα δεν εχω παραλαβη. Λετε να το ακυρωσω και εγω? Ποια ειναι η διαδικασια? +1 Όλοι στέλνετε mail, παίρνετε τηλέφωνα.... Που τα κάνετε όλα αυτά? στο getitstore? στο groupon? σε τράπεζα? Για βοηθάτε και εμάς που είναι η πρώτη φορά που θέλουμε να ακυρώσουμε κάτι. Στο mail που στέλνεται(σε όποιον το στέλνεται τέλος πάντων) τι στοιχεία συμπεριλαμβάνεται? Αριθμό λογαριασμού, όνομα/επίθετο? Για φωτίστε
scullyist Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Εγώ δεν είχα στείλει ακόμη το κουπόνι στο getitstore, oπότε κατευθείαν μέιλ στο groupon. Δες τα boldαρισμένα για τα στοιχεία. Το με τι τρόπο πλήρωσα δεν ξέρω αν ήταν αναγκαίο (δε νομίζω βασικά, θα το δούνε έτσι κι αλλιώς), εγώ το είχα βάλει. Και βλέπεις ακριβώς την παραγγελία σου πως αναγράφεται στο κουπόνι/μέιλ που έλαβες για την περίπτωση σου, εμένα π.χ. ήταν 1 τμχ με αποστολή. Σύμφωνα με τον όρο* που συμπεριλαμβάνεται στο κουπόνι που έλαβα στις --- και έχει ισχύ από 14/2, ζητώ την ακύρωση της συναλλαγής μου και το άμεσο refund/επιστροφή της πληρωμής μου. Η εν λόγω συναλλαγή αφορά: "Ένα Toshiba USB Flash Drive 32GB, από το getitstore.gr με Πανελλαδική Αποστολή" Σύνολο συναλλαγής: XX.X ευρώ Κωδικός κουπονιού: XXXXXXXXX Στο όνομα: XXXXXX XXXXXXX Πληρωμή(/refund) μέσω paypal από [email protected] Αναμένω άμεση ανταπόκριση/εκτέλεση του αιτήματος μου. Ευχαριστώ, X.X. *Δικαίωμα Υπαναχώρησης: Μετά την αποστολή του Κουπονιού, μπορείτε να ακυρώσετε τη συναλλαγή ανά πάσα στιγμή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επόμενη ημέρα λήψης του Κουπονιού. Εάν θέλετε να ακυρώσετε τη συναλλαγή, πρέπει να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]. Για πληροφορίες μπορείτε να καλείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο +30 2130 173800. Σε κάθε περίπτωση, εξυπακούεται ότι δεν θα έχετε εξαργυρώσει το Κουπόνι.
iguana Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2012 εγω που πληρωσα με paypal καλου κακου εκανα και αιτημα για resolution center.
giorgos1980 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2012 Πέρασα πάλι σήμερα από το μαγαζί, γιατί τηλέφωνο δε σήκωναν ποτέ και μου είπαν ότι αύριο θα παραλάβουν και από Δευτέρα θα είναι διαθέσιμα. Για να δούμε.
hikesl Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Όταν παραλάβει κανείς ας μας πει εντυπώσεις από το στικάκι...
giorgos1980 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2012 Όταν παραλάβει κανείς ας μας πει εντυπώσεις από το στικάκι... Το σωστό είναι "αν" παραλαβει κανείς και όχι "όταν"......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα