Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας, πριν από 1 μήνα αγόρασα από το Multirama ένα Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro. Μετά από 1 εβδομάδα παρουσίασε το εξής πρόβλημα. Δεν φορτίζει όταν τον συνδέω στον φορτιστή. Δεν φένεται ούτε στην οθόνη ότι συνδέθηκε στο ρεύμα. Δοκίμασα και με άλλο φορτιστή αλλά τίποτα.

Το πηγαίνω πίσω στα Multirama λοιπόν και μου λένε ότι θα το στείλουν πίσω στην Sony στην Αθήνα. Έπειτα από 1,5 εβδομάδα χωρής να με ειδοποιήσουν από τα Multirama, πηγαίνω από το μαγαζί για να ρωτήσω τι συμβαίνει και μου λένε τα εξής. Έπειτα από επικοινωνία με την Σόνι, μας είπαν ότι το πρόβλημα το προκαλέσατε εσείς με κακή μεταχείρηση του κινητού (το κινητό δεν μου έχει πέσει ούτε 1 φορά κάτω). Έτσι η εγγύηση δεν το καλύπτει. Για να διορθωθεί το πρόβλημα, χρειάζετε καινούργια πλακέτα η οποία στοιχίζει 120e + 18e τα μεταφορικά (το κινητό καινούργιο κάνει 150e!). Επίσης αν αποφασίσετε να μην το διορθώσετε θα πληρώσετε ούτος ή άλλος τα 18e μεταφορικά για να έρθει το κινητό εδώ πίσω στα Multirama για να το παραλάβετε. Αν θέλετε να μιλήσετε ο ίδιος με την Σόνυ ορίστε το τηλέφωνό τους. Ακούγοντας αυτά, πέρνω τηλέφωνο στην Σόνι για να δω τι θα μου πουν αυτοί. Το σηκώνει μια ευγενική υπάλληλος και μου λέει τα ίδια με αυτά που μου είπαν από τα Multirama. Ότι και να τις έλεγα ότι το κινητό δεν το κακομεταχειρίστικα και ότι το είχα σχεδόν 1 εβδομάδα, δεν άλλαζε η απόφασή της με τίποτα και πως αν θέλω να το φτιάξω, στοιχίζει 120ε. Αποφασίζω λοιπόν να μην το φτιάξω και να μου το στείλουν πίσω για να το παραλάβω χαλασμένο. Από τα Multirama μου λένε ότι θα σας ειδοποιήσουμε μόλις το κινητό είναι εδώ και θα σας στοιχίσει 18ε για τα έξοδα αποστολής.

Έχουν περάσει 2,5 εβδομάδες και δεν έχω λάβει καμία ειδοποίηση... Μήπως έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο? Τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ περίπτωση ώστε μην βγω τόσο ζημιωμένος? Μπορώ να κάνω κάτι δικαστικά ή τίποτα τέτοιο?

Δημοσ.

Κινητο χειμώνα καιρο που αγόρασα μετά από 2 βδομαδες έχανε σήμα και μια δουλευε το bluetooth και άλλες φορές όχι.Το πάω σέρβις της Sony και μου λένε ότι έχει μαζέψει υγρασία.Ιστορίες φωνές το πήρα ανεπισκεύαστο και δεν πλήρωσα τπτ.Πεταμένα λεφτά...Το τηλ ηταν x10 mini.

Δημοσ.

φιλε μου,πιστευω οτι το κινητο που πηρες πρεπει να ηταν μεταχειρισμενο.ειναι παγια τακτικη αυτη του μουλτιραμα(οπως ο παλιος γερμανος,δε ξερω αμα το κανει ακομα.)ειχε παρει απο εκει ο αδερφο μου τηλεφωνο(νοκια 5800),με παιρνει τηλεφωνο να παω να το δω και να του περασω και καμια εφαρμογη,παω εκει και τη να δω,το τηλεφωνο ηταν σε μη σφραγισμενο κουτι,ελαχιστες γρατζουνιες και το κορυφαιο σου το αφηνω για το τελος...βρηκα μεχρι και μηνυμα στα σταλμενα...περιττο να σου πω πως εφυγα σφαιρα για μουλτιραμα και εκει εγινε τις κολασεως.

παιζει να εγινε κατι αναλογο.

δε σεβονται τα χρηματα μας,ειδικα σε τοσο δυσκολες,οικονομικα εποχες.

Δημοσ.

εγώ θα σου έλεγα να δοκιμάσεις να πας στο service και να καλέσεις την αστυνομία. το μόνο που μπορεί να χάσεις είναι ο χρόνος σου. από εκεί και πέρα κάνεις καταγγελία στους Οργανισμούς Προστασίας Καταναλωτή και ο Θεός μαζί σου.

 

edit: για δοκίμασε να στείλεις email στην Sony στο εξωτερικό.

Δημοσ.

Η μόνη ζημιά που μπορεί να του έχεις προκαλέσει εσύ, είναι άθελα σου να έχεις χαλάσει τον υποδοχεα microusb λόγω κακής εφαρμογής του καλωδιου. Καλό είναι να στείλεις ένα e-mail στα κεντρικα της Sony βέβαια, εξηγώντας τους την κατάσταση μήπως και βγεί κάποια ακρη. Πάντως τα 18 ευρώ που σου ζητάει το multirama, στην ουσία τους τα παίρνει η Sony, η οποία έχει αυτην την πολιτική τής ελάχιστης χρέωσης σε οποία συσκευή τους πας για έλεγχο.

Δημοσ.

να μην στειλεις ουτε mail ουτε μηνυμα.....να πας στη sony εκει που ειναι το κινητο σου.....να τους κανεις φασαρια..... το ιδιο μου εκαναν στη νοκια πριν λιγα χρονια.... μονο με φωνες λυθηκε το θεμα..απαιτησε να στο φτιαξουν δωρεαν...ουτε ινκα ουτε δικηγορους απειλες....δεν πιανουν....

 

Sent from my iPad using Insomnia

Δημοσ.

φιλέ αν όντως το κινητό δεν το έχεις κακομεταχειριστεί να πας με τον τσαμπουκά και να ζητήσεις να στο αλλάξουν.

από τα moultirama είχα πάρει ένα se και ήταν παρεισαγωγή,μου παρουσίασε πρόβλημα και όταν τους το πήγα είπαν ότι το έχω κάνει εγώ από κακή χρήση!!!

κατευθείαν κατεβάζω τα καντήλια και σε 2 λεπτά μου φέρνουν καινούργια συσκευή και μου πρόσφεραν και μια δωροεπιταγή 50€.

αλλά πήρα τα λεφτά μου πίσω και ούτε ξαναπάτησα...

 

αν όντως είσαι σίγουρος ότι δεν προκάλεσες εσύ ζημιά, πάνε και ζητά το δίκιο σου με τον τσαμπουκά!!να δούμε μετά!!!

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Περιμένω απάντηση από την Sony, αυτό που σκέφτομαι είναι να πάω να τσαμπουκαλεφτώ στα Multirama και αν δεν γίνει τίποτα να το πάρω χωρίς να πληρώσω τα 18e και να το πάω σε κανέναν τοπικό μάστορα που φτιάχνει κινητά, μπας και μπορέσει να κάνει τίποτα.. Πάντως το κινητό δεν ήταν μεταχειρισμένο όταν το πήρα στα χέρια μου (ούτε γρατσουνιές ούτε τίποτα).

Δημοσ.

υπαρχουν και τα refurbished....ανακατασκευες ελαττωματικων κ επισκευασμενων κινητων με καινουριο κουκουλι....ποτε δεν ξερεις!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...