Προς το περιεχόμενο

Οθόνη....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήρθε σήμερα η οθόνη αλλά παρατήρησα μια πράσινη λωρίδα στο τέλος δεξιά (δείτε φώτο) , έβαλα drivers και σύνδεσα vga & dvi αλλά κάνει το ίδιο και στα 2.

Να αναφέρω ότι το καλώδιο ρεύματος δεν είναι δικό της (περιμένω τον adaptorα) και έχω βάλει κάποιο δικό μου από ενισχυτή.

Τι φταίει?

post-227586-0-24667500-1329313726_thumb.jpg

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν νομίζω, τα καλώδια είναι ίδια έτσι κι αλλιώς...

 

κλασικό σαν αυτό που έχουν τα τροφοδοτικά δεν είναι? αν ναι τότε δεν έχει πρόβλημα...

Δημοσ.

δεν νομίζω, τα καλώδια είναι ίδια έτσι κι αλλιώς...

 

κλασικό σαν αυτό που έχουν τα τροφοδοτικά δεν είναι? αν ναι τότε δεν έχει πρόβλημα...

 

Τέτοιο είναι. Το θέμα είναι αν θα την δεχτούν που έχω ξηλώσει τα χαρτιά που είχε επάνω και πως να τη στείλω

Δημοσ.
:( Σπαστικό να συμβαίνει σε καινούργια οθόνη, αλλά εμπίπτεις στην κατηγορία dead on arrival οπότε έχεις ένα λόγο παραπάνω να ζητήσεις αντικατάσταση. ;)
Δημοσ.

Ανάλογα την εταιρία, εγώ μίλαγα με την Samsung για το DOA (άσχετα που κατέληξε). Οπότε πάρε τους τηλ και όχι online αίτηση, στην Ελλάδα είσαι, δεν ξέρεις πότε θα την δουν την online αίτηση (sad but true)

Δημοσ.

Έστειλα email στο amazon σχετικά με το πρόβλημα και μου απάντησαν:

 

Hello *****,

 

Thank you for contacting Amazon.co.uk

 

I'm sorry to hear about the problem you've had with your "LG IPS225V 22 inch Advanced High Performance IPS Widescreen Monitor - Glossy Black (HDMI, IPS, LED Backlit, 1080p, Full HD)". I've placed a new order, #202********, for the same item and it'll be sent as soon as possible to the same address.

 

As your original order was placed using our Super Saver Delivery method, I've upgraded your replacement to Standard Delivery to make sure you receive it as soon as possible, at no extra charge to you.

 

We'll let you know by e-mail when the order is sent out to confirm the date, contents and method of delivery.

 

Your replacement order is scheduled for dispatch on 16 Feb 2012 for estimated delivery between 20 Feb 2012 - 24 Feb 2012.

 

To see the availability time and an estimate of the dispatch date of your replacement order, please visit Your Account on our home page:

 

www.amazon.co.uk/your-account

 

There'll be no additional charge for the replacement order.

 

Please note that, as set out in our returns policy, you need to return the original item to us within 30 days of the date of this e-mail. If you don't, we reserve the right to charge an amount equal to the price of your original order to the payment card you used for the order.

 

Please click on the following link to be brought to your personalised return label and follow the instructions provided:

 

www.amazon.co.uk/gp/orc/rml/D803nSP1RRMA

 

If you don't have a printer, make sure to enclose a copy of your packing slip or a note with your order number. Wrap the parcel securely and post it to us at the address shown on the label.

 

For your protection, we recommend that you use a recorded delivery service if the value of the item is more than GBP 50.00.

 

Any postage charges that you incur for this return will be refunded to you. To track your recorded item, please use your carrier's online tracking service.

 

To see further information online about our Returns Policy, please visit our Help Desk using the following link:

 

www.amazon.co.uk/returns

 

If you need to return an item to us in future, please visit our Online Returns Support Centre to be guided through our full policy and to get a printable personalised return label:

 

www.amazon.co.uk/returns-support

 

I am sorry for any inconvenience this may have caused.

 

I hope I have been of help somehow. Please do not hesitate to contact us again should you need further assistance.

 

We sincerely appreciate your business and look forward to serving you again in the near future.

 

Did I solve your problem?

 

If yes, please click here:

http://www.amazon.co...CPXT2YPNT0&k=hy

 

If no please click here

http://www.amazon.co...CPXT2YPNT0&k=hn

 

To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our website: http://www.amazon.co.uk/help

 

Warmest regards.

 

Τι εννοεί με λίγα λόγια?

post-227586-0-05126500-1329352207_thumb.gif

Δημοσ.

Με 2 λόγια, θα σου στείλουν καινούργια σήμερα 16 του μήνα, θα παραλάβεις 20-24 Φεβ, χωρίς χρέωση. Λεει οτι θα σου στείλουν email να σε ειδοποιήσουν για την ακριβή αποστολη ή θα το δεις στο account σου στο amazon.

 

Εσυ πρεπει να επιστρέψεις την οθόνη εντός 30 ημερών για να μη χρεωθείς εκ νέου. Η αποστολή πρεπει να γίνει με συστημένο πακέτο (δεν λεει ασφαλισμένο, περίεργο), τα έξοδα που θα κάνεις για την επιστροφή θα στα επιστρέψουν. (δεν κατάλαβα αν μπορείς να επιστρέψεις μέσω courier που είναι θεωρητικά καλύτερο, πάντως τα ΕΛΤΑ στέλνουν συστημένο και ασφαλισμένο δέμα με χαμηλό κόστος).

 

Πρεπει να μπεις στο link που σου λεει και να φτιάξεις RMA ετικέτα, να την τυπώσεις και να ακολουθήσεις τις οδηγίες για το πακετάρισμα και τα χαρτιά/αποδείξεις που θα χρειάζονται προφανώς.

 

..αυτά σε γενικές γραμμές συμπληρώστε αν ξέχασα τιποτε, μη βαράτε τον μεταφραστή είναι 4μιση τα ξημερώματα.. :mrgreen: :mrgreen:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...