bubblegum Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Χάι γκάιζ , μι αγκέν Λοιπόν, είμαι και εγώ αρχάρια στη c, την οποία μαθαίνω τώρα και προσπαθώ να κάνω ένα πρότζεκτ, αλλά αντιμετωπίζω διάφορα θέματα πριν καλά καλά αρχίσω. Έχω στην άσκησή μου ένα πίνακα Ν*Μ διαστάσεων, ο οποίος λειτουργεί σαν ανιχνευτής μάζας. Δείτε και από εδώ . Εγώ πρέπει να φτιάξω ένα πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται ως είσοδο ένα αρχείο με τις τιμές που κατέγραψαν οι αισθητήρες(1,2,3,4 όπως φαίνεται στην εικόνα) και θα παράγει ως έξοδο ένα άλλο αρχείο το οποίο αντιστοιχεί στην εικόνα που προέκυψε από την επεξεργασία. Για το παράδειγμα της εικόνας του προηγούμενου σχήματος, το αρχείο εισόδου είναι το εξής: 10 15(οι διαστάσεις του πίνακα) 10 10 6 4 6 8 13 15 11 6(για τη σειρά 1) 0 1 2 2 2 2 4 5 5 6 7 6 5 6 6 5 5 6 6 3 2 2 1 0(για τη 2) 2 4 5 5 7 6 7 10 10 10 7 3 3 5 5(για τη 3) 0 0 1 3 4 4 4 4 3 4 5 7 8 8 9 9 6 4 4 2 0 0 0 0(για τη 4) Αρχείο εξόδου Το αρχείο εξόδου θα αντιστοιχεί σε μια ασπρόμαυρη εικόνα. Τα εικονοστοιχεία που αναπαριστούν τα σκούρα στο παράδειγμα του σχήματος εμφανίζονται με το χαρακτήρα '#'. Τα υπόλοιπα εμφανίζονται με το χαρακτήρα '.' Ελπίζω να καταλάβατε αλλιώς ενημερώστε με για διευρκινίσεις. Εγώ προσπαθώ να καταλάβω τώρα τι ακριβώς χρειάζεται να κάνω. Πρέπει να φτιάξω εγώ το αρχείο εισόδου? Βασικά, πρέπει απλά έχω διαβάσει τη θεωρία για τα αρχεία και πάλι δυσκολεύομαι με τη δημιουργία. Αν κάποιος έχει κάποιο λινκ για να διαβάσω πως και τι και αν μπορεί να με καθοδηγήσει στη λύση με απλά και λογικά βήματα ίσα να πιάσω το νόημα, well that would be appreciated.
thanos713 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δεν το πολυκατάλαβα το πρόβλημα. Δηλαδή με το παραπάνω αρχείο εισόδου, τι αρχείο εξόδου πρέπει να έχεις;
bubblegum Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 .##########.... .##########.... ....######..... ......####..... .......####..## .......######## #####..######## ############### ..#########..## ....######..... αυτό εδώ