Προς το περιεχόμενο

Παρέλαβα άδειο κουτί από πωλητή. Τι να κάνω?


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απλά να προσθέσω πως λέγοντας Amazon αναφερόμουν στα Ευρωπαικα και ειδικότερα στο Αγγλικό. Επίσης ακόμα και στο Amazon έχει διαφορά αν παραγγελνεις κάτι απευθείας από αυτό ή τουλάχιστον αν γίνεται fulifield από αυτό ή από κάποιον τρίτο οπότε και πάλι πρέπει να προσέχουμε τις αξιολογήσεις κτλ.

 

Σε εμένα προσωπικα μια φορά που άργησε μια παραγγελία να έρθει 3 εβδομάδες τελικά μου την έδωσαν τσάμπα. Ή μια άλλη φορά μου έκαναν έκπτωση 20% (περίπου 80 ευρώ) μετά την αγορά. Ή ακόμα όταν επέστρεψα κάτι ακουστικα επειδή απλά άλλαξα γνώμη δεν μου χρέωσαν καν τα μεταφορικά της επιστροφής.

 

Ακόμα κι έτσι βέβαια ο κίνδυνος πάντα υπάρχει αλλά τουλάχιστον τον μειώνουμε όσο περισσότερο γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδιά τι συζητάτε για το amazon. Είναι απλά άψογοι σε όλα, έχω αγοράσει τα τελευταία 2 χρόνια πάρα πολλά πράγματα και σε 2 που άργησαν να έρθουν (χωρίς tracking) μου πίστωσαν αμέσως τα χρήματα. Μου είπαν κιόλας οτι αν κάποια στιγμή τα παραλάβω τελικά, τα χρήματα να τα δώσω σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα της χώρας μου. Μιλάμε για ποσά 100€ για το ένα και 125€ για το άλλο, όχι για μικρά ποσά δηλαδή. Τελικά το 1 απο τα 2 ήρθε μετά απο κανα μήνα, το άλλο αγνοείται... κάποιος ΕΛΤΑτζής το χαίρεται.

 

Τα παραπάνω για το amazon.co.uk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα, έχουν αρχίσει να με ζώνουν και εμένα τα φίδια. Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα παραθέτω εδώ τις λεπτομέριες. Καταρχήν μένω Γερμανία και χτες έψαχνα στο amazon.de να πάρω μια μπαταρία για το laptop μου. Τελικά δεν την πείρα από το amazon.de αλλά από το www.akku-mann.com. Εδώ αξίζει να πω ότι τη σελίδα αυτή μου την έβγαλε σαν λινκ στο amazon.de. Αγόρασα την μπαταρία με Paypal, άλλα στο invoice που μου έστειλε το Paypal γράφει "You sent a payment of 92.50 EUR to tingyan huang". Ο οποίος τράβηξε τα λεφτά χτες Κυριακή, λίγα λεπτά μετά την παραγγελία μου.

 

Στο Paypal-->Details γράφει:

 

Name: Tingyan huang (The recipient of this payment is Non-U.S. - Verified)

Email: [email protected]

Payment Sent to:[email protected]

 

Να τα κλαίω ή όχι?

 

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού έστειλα ένα μαιλ και ρώτησα για το στάτους της παραγγελίας μου απάντησε τα παρακάτω:

 

Hello,

 

thank your for your oder.

 

Sorry to tell you that your battery was so hot and out of stock for a few days, it restock today , so we will sent it to you ASAP. Please take it easy, If everything goes well, you will receive it in 6-10 working days. We will send you late the Tracking number or after updating , you might find the status of your order at our site.

 

Best Regards

customer service

akku-mann.com

 

Επειδή τώρα σιγουρεύτηκα ότι είναι μουφα, μπορώ να κάνω κάτι στο παυπαλ ή πρέπει να περιμένω για ολοκλήρωση συναλλαγής. Έστειλα βέβαια ένα άλλο εμαιλ και τους γράφω ότι η μπαταριά δεν είναι συμβατή με το λαπτοπ μου οπότε θέλω να ακυρώσω την παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το βλέπω σίγουρο ότι είναι μούφα. Απο Hong Kong είναι η παραγγελία σου? Κάπως έτσι μιλάνε αγγλικά εκεί... Έχω πάρει και εγώ απο τετοιες περιοχές (Κίνα, χονκ κονγκ, ινδονησία) οχι όμως ακριβά πράγματα. Αν εξαιρέσεις ότι παίρνει κοντά 1 μήνα να έρθει το πακέτο δεν είχα κάποιο πρόβλημα...

 

Το κείμενο μοιαζει με μετάφραση google...

 

Εγώ δε θα έλεγα ότι είναι μούφα πάντως. Θα πρότεινω να μην ακυρωσεις την παραγγελεία.

 

Ακόμα δεν κατάλαβα τι εννοείς "τραβηξε τα λεφτά αμεσως μετα την παραγγελία". Με το PayPal αμέσως φευγουν τα λεφτά απο το λογαριασμό σου έτσι και αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις τι σκέφτομαι, ότι δεν μπορεί μάλλον κανείς να με προστατέψει αν μου βάλουν μέσα μια μπαταρία ότι να είναι. Τέλος πάντων του έστειλα ένα μαιλ να ρωτήσω το cancelation policy (αν υπάρχει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι μαγαζί με ειδικευση στις μπαταρίες δε νομίζω να διακινδυνευσει τη φήμη του βάζοντας μέσα αλλη μπαταρία. Αυτό που λές ισχύει σε οποιαδήποτε αγορά online απο ωπουδήποτε. Μονο αν πάς να πάρεις απο μαγαζί επιτόπου είσαι καλυμένος σε αυτο το θέμα, αλλά συμφέρει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To verified by paypal το μόνο στο οποίο τον εξασφαλίζει είναι ότι το όνομα και η διεύθυνση του πωλητή είναι αυτό που εμφανίζεται. Αν ο πωλητής θέλει, αυτή τη στιγμή μπορεί να κλείσει τον λογαριασμό ή να αφαιρέσει τον αριθμό λογαριασμού από το paypal και να την κάνει (όπως πχ έγινε στη δική μου περίπτωση). Το paypal διασφαλίζει ότι αν κρίνει με τους δικούς τους όρους ότι ένα case τείνει προς εσένα και εφόσον ο πωλητής έχει ακόμα τα χρήματα στο λογαριασμό που έχει δηλώσει, ότι θα σου τα επιστρέψει. Αν ο πωλητής δεν έχει τα χρήματα θα δεσμεύσει μέρος αυτών. Αν δεν έχει καθόλου λεφτά, τότε θα σου δώσει... καθόλου λεφτά. Εγώ έπρεπε να τα πάρω μέσω visa και να μάθω ότι ο πωλητής δεν διατηρεί πλέον λογαριασμό. Παρόλο που τα χρήματα μου δόθηκαν με σύμφωνη τριμερή γνώμη paypal-visa-piraeus το paypal για την ώρα τα ζητά πίσω (καθώς δεν πρόλαβε να τα δεσμεύσει στον λογαριασμό του απατεώνα και τώρα τα έβαλε από την τσέπη του).

 

Πέρα από αυτά, περίμενε λίγο ακόμα έτσι λειτουργούν οι αγορές μέσω internet. Μερικές φορές πωλητές με ευρωπαικό και καλά estore αποδεικνύεται ότι ήταν από Κίνα/HK. Δεν είχα πρόβλημα στις μέχρι τώρα αγορές μου αν και ήταν περιορισμένες.

 

Ούτως ή άλλως θα πρέπει να περιμένεις για ανοίξεις case στην paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ παιδιά ευχαριστώ, έλεγα μήπως μπορούσα να ενεργήσω τώρα μπας και το γλιτώσω. Όπως προ-είπα έστειλα ένα μήνυμα να τον ρωτήσω για το cancellation policy και βλέπουμε. Θα σας ενημερώσω για την απάντηση του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα από Braunschweig,

Λοιπόν η απάντηση του ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη. Η όλη συζήτηση μου φαίνεται σαν παρτίδα πόκα. Anyway:

 

Hello,

 

sorry,when i see your Mail,the item has been shipped,the Tracking number is R************:

 

http://www.singpost.com/index.php?quickTool=TrackItem#Quick

 

In order to have a double confirmation if our battery is the right one for your laptop, would you please tell us more details about your original battery, such as the battery code, capacity, dimension, etc. If it is OK for you, you could also provide us some pictures of your original battery, which are much helpful for our further research, so that we can provide you a professional recommendation.Thanks for your cooperation and patience.

 

Best regards

Customer service

Akku-mann.com

 

Εγώ του είχα στείλει αυτό:

 

> Dear Sir/Madam

> I just found out that this battery is not compatible with my laptop. Can

> you please inform me about the cancellation protocol of your company?

>

> Best Regards,

 

Έχω δύο ερωτήσεις:

1. Γενικά για να ακυρώσεις μια παραγγελία πρέπει να αποδείξεις ότι δεν σου κάνει, η μπορείς και γιατί έτσι θες.

2. τι με συμβουλεύεται να απαντήσω σε αυτό το μαιλ.

3. να ανοίξω το κουτί μόνος μου, η μπορώ να ακολουθήσω κάποια άλλη προσέγγιση. Π.χ. άλλα άτομα μπροστά ή βιντεοσκόπηση με κινητό.

 

Όλα αυτά τα ρωτάω με την λογική ότι κάτι πάει στραβά και μετά να ανοίξω "θέμα" στο paypal.

 

Ευχαριστώ.

 

Edit

να προσθέσω και αυτό που βρήκα στο site τους:

Return Policy

 

All items if returned for whatever reasons must be accompanied by a Return Merchandise Authorization (RMA) Number which is to be issued upon request through [email protected] .Items returned without RMA# or our permit will delay the process or be ignored. We also reserve the right not to handle it.

If you change your mind and want to return the item for a refund, you can contact our customer services department and obtain a Return Merchandise Authorization (RMA) number within fifteen (15) days of purchase. Return within thirty (30) days from purchase can be for exchange, credit or refund at our discretion. NO REFUND accepted after 30 days of receipt.

A product returned for refund or exchange must be in its original packaging, and it must be 100% complete, including all components, original boxes and packing materials, manuals, and other accessories provided by the manufacturer, and undamaged. Please ensure that returned items are the one that you purchased from us. We are not responsible for any items sent to us that are not our product. We reserve the right to charge a 15% restocking fee for NON-DEFECTIVE returns.

Customer is responsible for shipping charges on returned items. In returning items to us, C.O.D. on shipments will not be accepted.

After 6 months or more using time, customers return the item for replacement or repair, We reserve the right to charge a 25% restocking fee.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά τι συζητάτε για το amazon. Είναι απλά άψογοι σε όλα, έχω αγοράσει τα τελευταία 2 χρόνια πάρα πολλά πράγματα και σε 2 που άργησαν να έρθουν (χωρίς tracking) μου πίστωσαν αμέσως τα χρήματα. Μου είπαν κιόλας οτι αν κάποια στιγμή τα παραλάβω τελικά, τα χρήματα να τα δώσω σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα της χώρας μου. Μιλάμε για ποσά 100€ για το ένα και 125€ για το άλλο, όχι για μικρά ποσά δηλαδή. Τελικά το 1 απο τα 2 ήρθε μετά απο κανα μήνα, το άλλο αγνοείται... κάποιος ΕΛΤΑτζής το χαίρεται.

 

Τα παραπάνω για το amazon.co.uk

Φίλε μου συζητάμε την δική μου εμπειρία που είναι διαφορετική από την δική σου δεν ξέρω αν είδες πιο πάνω το απαντητικό τους eMail και δεν παράγγειλα από βίτσιο στο Amazon.Us απλά μόνο εκεί υπήρχε διαθέσιμο αυτό που ήθελα. :mrgreen: και δεν ξέρω η δεν μπορώ να φανταστώ ότι το ένα Amazon από το άλλο έχει άλλους κανόνες αλλά και αυτό να συμβαίνει δικό τους λάθος είναι όχι δικό μου που έχασα τα χρήματα μου..Θα μπορούσε εύκολα να υποχρεώνει τους 3ους να στέλνουν τουλάχιστον συστημένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...