fylatos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Λοιπόν, σήμερα το Πεηπαλ περιόρισε τον λογαριασμό μου. Μπορώ να δεχτώ χρήματα αλλά όχι να στείλω. Μπορώ να προσθέσω κάρτες και λογαριασμούς τραπέζης αλλά όχι να διαγράψω τους λογαριασμούς από το προφίλ μου. Η τράπεζα μου είπε ότι θα κινηθεί μέσω του οργανισμού (εννοώντας την Visa) και θα μου επιστρέψει τα χρήματα. Το Πεηπαλ μου ζητά να επιστρέψω τα λεφτά. Ο εκπρόσωπος της τράπεζας Π. μου είπε ότι αυτό συμβαίνει διότι ο πωλητής έκλεισε το λογαριασμό του και απέσυρε τα στοιχεία του και έτσι ουσιαστικά εγώ πήρα τα λεφτά από το Πεηπαλ και όχι από τον λογαριασμό του ατόμου που με έκλεψε. Το Πεηπαλ βγήκε χαμένο και ο κλέφτης δεν επέστρεψε δραχμή. Το θέμα είναι γιατί το Πεηπαλ κινήθηκε εναντίων μου και όχι ενάντια στον άλλο. Λογικά αφού από ότι φάνηκε αποδείχτηκε η απάτη (ή δεν αποδείχτηκε ότι δεν έγινε απάτη) μήπως έπρεπε να βρει τον κύριο και να του κάνει μήνυση; Ή απλά προσπαθούν να περιορίσουν τις απώλειες ζητώντας τα λεφτά από εμένα; Επίσης μπορεί με κάποιο τρόπο ζητώντας να γίνει reverse chargeback να τα πάρει πίσω ή ισχύει ότι η απόφαση της Visa είναι απόλυτη;
washcloud Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 ...επειδή σαν πολύ μπλεγμένο να είναι το θέμα για να βρεθεί κανείς ν' απαντήσει εδώ, δεν ρωτάς (αναρωτιέμαι πώς και δεν το έκανες όσο μιλούσατε), αν μπορείς να τον ξαναπετύχεις, τον εκπρόσωπο της ΤΠ...;
fylatos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μα δεν περιμένω απάντηση από κάποιον απαραίτητα. Απλά περιγράφω το τι συμβαίνει και τους συλλογισμούς μου. Το ρώτησα στον εκπρόσωπο της τρ. Π. και μου είπε ότι η απόφαση της τράπεζας είναι απόλυτη και μη αντιστρέψιμη. Απλά στο νετ διάβασα και το αντίθετο. Μπερδεμένη είναι είναι η υπόθεση εξ αρχής.
nikos7690 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 γιατι δεν στελνεις στην πεηπαλ , τον συλλογισμο σου; πες τους οτι εφοσον φανηκε οτι ο αλλος ηταν απατεωνας και την κοπανησε για ποιο λογο περιορισε τον λογαριασμο σου, και με ποια επιχειρηματα ζητανε χρηματα απο εσενα εφοσον σε δικαιωσε η βιζα αν καταλαβα σωστα. ειναι και λιγο μπλεξιμο το ολο θεμα. Μπραβο σου παντως που το κυνηγησες
fylatos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Έστειλα email την στιγμή που ήρθε το μήνυμα για τον περιορισμό. Μη ξεχνώντας βέβαια να αναφέρω ότι τα τελευταία 5 και μισό χρόνια έκανα συνολικά συναλλαγές 8500 ευρώ μέσω αυτών. Πόσο όχι τεράστιο αλλά μεγάλο, χωρίς κωλύματα ή προβλήματα. Όταν απαντήσουν θα ανεβάσω την απάντηση.
nikthanos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 ...άστα να πάνε. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ όπως είπες και εσύ...παρασύρεσαι και κάνεις την πατατιά... όπως σου είπαν και οι άλλοι φίλοι, αφού αυτός την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια, στέλνε συνέχεια mail στο paypal. Φαίνεται πιος έχει δίκιο, μην τα παρατήσεις, και να απαιτήσεις να σου επαναφέρουν το λογαριασμό σου σε πλήρη λειτουργία. Αν έχεις φίλο δικηγόρο, συμβουλέψου τον για το πως μπορείς να το γράψεις καλύτερα, γιατί όσο να 'ναι μόνο γραπτή επικοινωνία θα έχεις
eko13 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Το διαβασα ολο μονοκοπανια, αλλα στο τελος δεν καταλαβα. Τι ζηταει τωρα η πεηπαλ? τα λεφτα πισω? αφου δεν υπαρχει πωλητης...
orck Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Ο πωλητης γιατι εξαφανιστηκε; Δεν ειναι αποδοχη οτι εκανε αυτο την μαλαγανια; Κριμα γιατι ειναι Γερμανος και οπως ολοι ξερουμε εδω στην Ελλαδα οι Γερμανοι δεν κανουν ποτε λαθη και δεν ειναι ποτε κλεφτες, μονο εμεις οι Ελληνες κανουμε λαθη και ειμαστε κλεφτες.
fylatos Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Το διαβασα ολο μονοκοπανια, αλλα στο τελος δεν καταλαβα. Τι ζηταει τωρα η πεηπαλ? τα λεφτα πισω? αφου δεν υπαρχει πωλητης... Ο πωλητής πήρε τα λεφτά του και έκλεισε τους λογαριασμούς του και αγνοείται. Εγώ συνεπώς πήρα (θα πάρω, δεν έληξε ακόμα) τα λεφτά μου από το Πεηπαλ και το Πεηπαλ τα ζητάει πίσω. Το Πεηπαλ είναι μια τράπεζα που έχασε τα χρήματα της. Αφού δεν υπάρχει νομικά απόδειξη ότι τα έχασε από αυτόν και όχι από εμένα τα ζητάει από αυτόν του οποίου τα στοιχεία έχει.
fylatos Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Τέλος καλό, όλα καλά... Πήρα τα λεφτά χθες το απόγευμα. Το Πεηπαλ βέβαια ενώ λέει ότι κρίθηκε υπέρ μου η αμφισβήτηση ζητάει να στείλω τα χρήματα πίσω για να μου ανοίξει τον λογαριασμό αλλά η Πειραιώς μου είπε ξεκάθαρα ότι πρέπει να δεχτούν την απόφαση που λήφθηκε τριμερώς (Πειραιώς-Πεηπαλ-Βίζα) και να κάνουν τουμπεκί κοφτό και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί τους για να δούνε τι μπορούν να κάνουν. Όχι ότι πρόκειται να τους ξαναδώσω χρήματα μετά από όλη αυτή τη ταλαιπωρία. Πήραν την προμήθεια μου τόσα χρόνια και την μία φορά που χρειάστηκα το customer protection τους με γράψανε. Μακριά λοιπόν... Όσο για τον πωλητή, άφαντος. Αν το Πέηπαλ είχε εξετάσει την υπόθεση άμεσα και δεν είχε χρονοτριβήσει θα είχα πάρει τα λεφτά από αυτόν και δεν θα τα έχαναν οι ίδιοι. Thanks σε όλους για τις συμβουλές.
Γαλάζιο Φτερό Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Εγώ βασικά έχω μια και μόνο μια απορία.Εσύ τι περίμενες από τα κωλοφασισταριά?Αν μπορούσε θα σου έκλεβε και άλλα λεφτά.Και γιατί αγοράζετε μέσα από το ίντερτνετ πράγματα.Εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχουν?
shodan Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Δημοσ. 20 Απριλίου 2012 Και γιατί αγοράζετε μέσα από το ίντερτνετ πράγματα.Εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχουν? Φυσικά και υπάρχουν! Πολλές φορές όμως σε διπλάσια και τριπλάσια τιμή!! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα video games, διάφορα gadget και οι ταινίες αλλά και πολλά άλλα είδη όπως ανταλλακτικά υπολογιστών, κινητών κλπ.
paris.gr Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Γενικα απο την μικρη μου εμπειρια να πω πως μακραν το καλυτερο online καταστημα σε θεματα εξυπηρετησης πελατων ειναι το Amazon. Προσωπικα παντα ξεκινω απο αυτο και μονο αν δεν βρω οτι ψαχνω πηγαινω στο Ebay και φυσικα μονο σε top rated πωλητες με πολλες συναλλαγες. Τα παραπανω τα γραφω οχι φυσικα για τον φιλο που εχει προφανως μεγαλη εμπειρια αλλα για τους νεους φιλους που θελουν να κανουν online αγορες.
MoviemakerGr Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 Δημοσ. 21 Απριλίου 2012 @@ρια Μαντολες λένε στο χωριό μου.. ποτέ ξανά.. > Hello from Amazon.com. > > We are writing to follow up regarding order 102-1923302-4272216. This > order was shipped to a country that is not currently supported by Amazon's > A-to-z Guarantee. > > Since the destination country is unsupported, we cannot pursue an A-to-z > Guarantee claim for this order. > > For future reference, only buyers who live in the following countries are > covered under the Amazon A-to-z Guarantee for qualified purchases: > Australia, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, > Great Britain, Hong Kong, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Republic of > Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Northern Ireland, Norway, > Portugal, Scotland, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, the United > Kingdom, and the United States. (including U.S. protectorates, e.g. Puerto > Rico, U.S. Virgin Islands, Guam, American Samoa, APO/FPO, etc.). > > For more information on ordering from outside the United States, please > see: > > http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/?nodeId=200783670 > > Thank you for your understanding in this matter and for shopping with > Amazon.com. > > --- > Christin > Account Specialist > A-to-z Guarantee Program > > Αυτή ήταν η απάντηση τους όταν δεν παρελεβα τίποτα και τίποτα άλλο. ευτυχώς ήταν μικρής αξίας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα