Προς το περιεχόμενο

Παρέλαβα άδειο κουτί από πωλητή. Τι να κάνω?


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν, η τράπεζα προχώρησε στην εκκίνηση της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής πριν 7 μέρες. Το paypal όπως ορίζεται από τους κανονισμούς τους είναι συνήγορος του πωλητή και η visa μέσω τραπέζης π....ώς δική μου συνήγορος. Το θέμα είναι ότι το paypal έχει ήδη κάνει τις απαραίτητες κινήσεις και έχει ζητήσει στοιχεία από τον πωλητή ενώ η τράπεζα αδρανεί μέχρι στιγμής παρά τα 4 αιτήματα για επικοινωνία που έχω καταθέσει. Ο πωλητής/paypal υποστηρίζει ότι η αγορά έγινε και ότι το δέμα παραδόθηκε ενυπόγραφα και προς υποστήριξη τους έχουν το tracking number. Η τράπεζα δεν πρέπει να με πάρει τηλέφωνο? Δεν μπορώ να καταλάβω μόνο όταν τους χρωστώ μισό ευρώ από λάθος στην αφαίρεση της δόση του δανείου με θυμούνται μεσημέρι Κυριακής? Δεν πιστεύω ότι θα πάρω τα χρήματα μου πίσω. Όχι λόγω έλλειψης στοιχείων. Τα tablet ενεργοποιημένα είναι και στη Γερμανία. Αλλά λόγω αδράνειας της ελληνικής τράπεζας. Το paypal μου έστειλε ένα μήνυμα που λέει ότι αν δεν παρουσιάσω σαφή στοιχεία για να στοιχειοθετήσω την απάτη εις βάρος μου, θα θεωρηθώ απατεώνας και ότι θα υπάρξουν νομικές κυρώσεις. Μου ζήτησε με 2 email να ακυρώσω το αίτημα αμφισβήτησης. Κάνει δλδ ότι κάθε καλός δικηγόρος, βοηθάει τον πελάτη του. Η κωλοτράπεζα μου τι κάνει? Μόνο να τα ζητάει ξέρει? Που να είχα στείλει και έμβασμα δηλαδή. Εκεί θα μου έλεγαν ότι έχουν πει σε φίλο μου: κρίμα αλλά δεν το προλάβαμε. Τώρα που έγινε το αίτημα για αμφισβήτηση την ίδια εργάσιμη ημέρα με την παραλαβή του δέματος, και που έχω το δικαίωμα να κάνω την αμφισβήτηση νομικά τι θα μου πουν, κρίμα αλλά ξυνόμασταν και δεν μας νοιάζουν τα 500 ψωροευρώ σου εκτός αν μας τα χρωστάς. Τότε θα σε παίρνουμε τηλέφωνο πρωι μεσημέρι βράδυ και θα παίρνουμε και τους συγγενείς σου και τα παιδιά σου να τους λέμε ότι χρωστάς και να επικοινωνήσεις μαζί μας, ακόμα και για ένα ευρώ. Έλεος πια.

 

Θέλουν και όλες οι μεγάλες συναλλαγές να γίνονται με κάρτες πια, το έκαναν και νόμο. Σκατά στα μούτρα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όταν είχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής επειδή μου είχαν βουτήξει 80 ευρώ από τη χρεωστική μου της τράπεζας Πειραιώς, το θέμα πέρασε στη Visa και μου επέστρεψαν τα λεφτά στο ακέραιο, αλλά μετά από δυο μήνες. Δεν οφείλει να σε πάρει η τράπεζα τηλέφωνο (έχει φύγει από τα χέρια τους το θέμα) από τη στιγμή που ασχολείται η Visa.

 

Οπότε αναμένεις. Θα το δεις στο λογαριασμό σου όταν επιστραφούν τα λεφτά και θα σε ενημερώσει και η τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι να έχει πάει το θέμα στα χέρια της visa, η ουσία είναι, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν με το παιδί κ να του ζητήσουν αποδεικτικά? Ήταν ακριβώς ίδια η περίπτωση σου? Εσένα δεν σου ζήτησαν τίποτα ενώ η άλλη πλευρά είχε το αποδεικτικό του tracking? Η visa δηλαδή με τι επιχείρημα θα κάνει παιχνίδι έναντι του paypal και θα του γίνει ξαφνικά επιστροφή μετά από 2 μηνες?

 

- γεια σας, visa εκ μέρους fylatos. Τα λεφτά του πίσω παρακαλώ.

- Α κοιτάξτε, εκ μέρους πωλητή έχουμε tracking, λέτε/λέει ψέματα

- *κενο*

>>> 2 μήνες μετά τα λεφτά πίσω στον fylatos...Να κάνουμε όλοι αίτηση επιστροφής αν αυτό είναι όλο δηλαδή... :blink:

 

 

 

Fylatos, αφού το paypal σου έστειλε απευθείας μήνυμα κ σου ζητάει αποδεικτικά, γιατί δεν τους τα στέλνεις κι εσύ απευθείας τα σχετικά της ενεργοποίησης?

Δεν έχω κάνει ποτέ την διαδικασία αλλά μου φαίνεται ότι η τράπεζα και η visa κινεί απλά τα τυπικά του θέματος. Το ότι το paypal ζήτησε από εσένα αποδεικτικά και δεν το έστειλε το μήνυμα στη visa, μου λέει ότι από εσένα τα περιμένουν κι όχι από τον "εκπρόσωπο* σου που απλά τους χτύπησε την καμπάνα εκ μέρους σου. Αλλιώς δεν το καταλαβαίνω αν δεν επικοινωνήσουν σύντομα μαζί σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Kαι να έχει παει το θεμα στα χερια της visa, η ουσια ειναι δεν χρειαζεται να επικοινωνησουν με το παιδί κ να του ζητησουν αποδεικτικά? Εσενα δεν σου ζητησαν τίποτα ενω η άλλη πλευρά είχε το αποδεικτικό του tracking? Η visa δηλαδη με τι επιχειρημα θα κανει παιχνίδι εναντι του paypal και θα του γινει ξαφνικα επιστροφή μετα από 2 μηνες?

 

- γεια σας, visa εκ μερους fylatos. Τα λεφτά του πίσω παρακαλώ.

- Α κοιτάξτε, εκ μερους πωλητη έχουμε tracking, λετε ψεματα

- *κενο*

>>> 2 μηνες μετα τα λεφτα πισω στον fylatos. :blink:

 

 

 

Fylatos, αφού το paypal σου εστειλε απευθειας μηνυμα κ σου ζητάει αποδεικτικά, γιατί δεν τους τα στέλνεις κι εσύ απευθείας τα σχετικά της ενεργοποίησης?

Δεν εχω κανει ποτε την διαδικασια αλλά μου φαίνεται ότι η τραπεζα και η visa κινεί απλά τα τυπικά του θέματος. Το ότι το paypal ζήτησε από εσένα αποδεικτικά και δεν το έστειλε στην visa, μου λέει ότι από εσένα τα περιμένουν.

 

 

Οπ σόρυ, κατάλαβα λάθος. Νόμιζα πως είχε προσκομίσει τα στοιχεία του (το registration του serial της HP).

 

Εμένα είχε γίνει υποκλοπή των στοιχείων, έστειλα fax ότι αμφισβητώ την ΤΑΔΕ συναλλαγή και μετά από δύο μήνες μου έβαλαν τα λεφτά. Φαντάζομαι τσέκαραν την ip από την οποία έγινε η συναλλαγή, θα είδαν Νέα Γουϊνέα ξέρω γω, και θα έκαναν τις κινήσεις τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι να έχει παει το θεμα στα χερια της visa, η ουσια ειναι δεν χρειαζεται να επικοινωνησουν με το παιδί κ να του ζητησουν αποδεικτικά? Εσενα δεν σου ζητησαν τίποτα ενω η άλλη πλευρά είχε το αποδεικτικό του tracking? Η visa δηλαδη με τι επιχειρημα θα κανει παιχνίδι εναντι του paypal και θα του γινει ξαφνικα επιστροφή μετα από 2 μηνες?

 

- γεια σας, visa εκ μερους fylatos. Τα λεφτά του πίσω παρακαλώ.

- Α κοιτάξτε, εκ μερους πωλητη έχουμε tracking, λετε ψεματα

- *κενο*

>>> 2 μηνες μετα τα λεφτα πισω στον fylatos. :blink:

 

 

 

Fylatos, αφού το paypal σου εστειλε απευθειας μηνυμα κ σου ζητάει αποδεικτικά, γιατί δεν τους τα στέλνεις κι εσύ απευθείας τα σχετικά της ενεργοποίησης?

Δεν εχω κανει ποτε την διαδικασια αλλά μου φαίνεται ότι η τραπεζα και η visa κινεί απλά τα τυπικά του θέματος. Το ότι το paypal ζήτησε από εσένα αποδεικτικά και δεν το έστειλε το μηνυμα στη visa, μου λέει ότι από εσένα τα περιμένουν κι όχι από τον "εκπρόσωπο* σου που απλά τους χτύπησε την καμπάνα εκ μερους σου.

 

1) το θέμα το χειρίζεται η τράπεζα που έκδοσε την κάρτα και όχι η visa αυτό μου το επιβεβαίωσαν,

 

2) δεν έχω δικαίωμα να αποστείλω τίποτα στο paypal. Εγώ μιλάω με την Πειραιώς, η Πειραιώς με το paypal, έτσι πάει.

 

Το θέμα είναι ότι το paypal μου ζητάει ακύρωση, ανέφερε επίσης ότι μπορεί να μου κλείσουν το λογαριασμό στο paypal.

 

Οπ σόρυ, κατάλαβα λάθος. Νόμιζα πως είχε προσκομίσει τα στοιχεία του (το registration του serial της HP).

 

Εμένα είχε γίνει υποκλοπή των στοιχείων, έστειλα fax ότι αμφισβητώ την ΤΑΔΕ συναλλαγή και μετά από δύο μήνες μου έβαλαν τα λεφτά. Φαντάζομαι τσέκαραν την ip από την οποία έγινε η συναλλαγή, θα είδαν Νέα Γουϊνέα ξέρω γω, και θα έκαναν τις κινήσεις τους.

 

 

Το serial το είχα στείλει στο paypal όταν ήμασταν ακόμα στο claim, τότε το paypal είχε ουδέτερη στάση διαιτητή ανάμεσα σε μένα και στον πωλητή. Τώρα είναι συνήγορος του πωλητή και η Πειραιώς δική μου συνήγορος. Το τμήμα αμφισβήτησης παρά το ότι έχουν γίνει επανειλημμένα αιτήματα για επικοινωνία (5 φορές έχω δώσει όλα τα στοιχεία) δεν με έχει παει τηλέφωνο για να τους δώσω τα στοιχεία (tracking number, serial number, αν ζητηθεί μήνυση και έγγραφη μαρτυρία από τα δύο άτομα). Αυτό θέλω, τουλάχιστον να ενδιαφερθούν τυπικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, άσε τα τηλέφωνα κ τα μέιλ στην μπάντα τότε αφού δεν απαντούν και μην περιμένεις πότε θα κουνηθούν αυτοί, πήγαινε από 'κει και μην το κουνάς ρούπι αν δεν συνεννοηθείς με τους ωραίους της Π, γιατί αλλιώς "σώθηκες" όπως φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, άσε τα τηλέφωνα κ τα μέιλ στην μπάντα τότε αφού δεν απαντούν και μην περιμένεις πότε θα κουνηθούν αυτοί, πήγαινε από 'κει και μην το κουνάς ρούπι αν δεν συνεννοηθείς με τους ωραίους της Π, γιατί αλλιώς "σώθηκες" όπως φαίνεται.

 

Τηλέφωνο παίρνω στην εξυπηρέτηση πελατών (έστειλα και 2 φαξ) το θέμα είναι ότι μου ζητάνε

 

1)όνομα, ταυτότητα κλπ

2)ημερομηνία συναλλαγής

3)ποσό

4)εταιρεία ή άτομο

5)τράπεζα και ημερομηνία κατάθεσης και μου λένε αύριο θα σας πάρουνε τηλέφωνο από το κέντρο αμ. συναλλαγών. Μου το λένε εδώ και μια βδομάδα πάνω κάτω. Σήμερα (στις 10) ζήτησα να μου δώσουν ένα τηλέφωνο να απευθυνθώ άμεσα στον υπεύθυνο για το ζήτημα μου. Δεν μου το έδωσαν με την πρόφαση ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο (Δλδ αυτοί πως μιλάνε με σήματα καπνού??Να μην τους τα πρήζουμε θέλουν). Μετά από πίεση και αφού είπα στην κοπέλα ότι περιμένω εδώ και μέρες μου είπε ότι μπορεί να με πάρουν μέσα στην επόμενη βδομάδα. Της λέω τι εννοεί και μου λέει πριν από τις 15. Μέχρι τότε το paypal θεωρεί ότι αδρανώ και κωλυσιεργώ σκοπίμως βέβαια.

 

Το paypal μου έκανε σαφές ότι ανεξάρτητα με την απόφαση της τράπεζας μου, αν κρίνουν οτι είμαι απατεώνας θα κάνουν flag το όνομα μου και δεν θα μπορώ πια να κάνω συναλλαγές.

 

Τέλος, ο διευθυντής του υποκαταστήματος μου είπε ότι μόνο σε περίπτωση κλοπής ηλεκτρονικά ή κλοπής κάρτας πιστεύει ότι θα είχε νόημα η διαδικασία και ότι πρέπει να κινηθώ νομικά για να τα πάρω πίσω. Επίσης μου είπε ότι αν καταθέσω αίτημα και το χάσω, ακόμα και αν αυτό γίνει λόγω λήξης προθεσμίας της διαδικασίας (τουτέστιν δεν με πήραν τηλέφωνο) δεν έχω πλέον δικαίωμα ούτε για μήνυση, αφού αυτή θα είναι και ενάντια τους και κάτι τέτοιο δεν το θέλω (έτσι είπε, βέβαια ο δικηγόρος είπε άλλα). Μετά από 150 κ αγορές δεν περίμενα ότι θα την πάθω έτσι. Αν φτάσει 14 θα πάω στην Π. να τους εξηγήσω τον έρωτα.

 

Υ.Γ.Εν τω μεταξύ τι γίνεται ρε παιδιά. 3 thread σε αυτό το forum το ένα χάθηκε το δέμα, το άλλο ήρθε άδειο και το άλλο με τον γνωστό απατεώνα από την Αργυρούπολη. Πήραν φόρα όλοι οι απατεώνες μαζί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα. Κάτι που το πέρασα στο ντούκου πριν αλλά το 'χω απορία:

 

2) δεν έχω δικαίωμα να αποστείλω τίποτα στο paypal. Εγώ μιλάω με την Πειραιώς, η Πειραιώς με το paypal, έτσι πάει.

 

Χμμ, για ποιο λόγο? Το αναγράφει ποιος κ σε ποιους κανόνες? Και τότε γιατί η paypal σου απευθύνεται ζητώντας σου αποδείξεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα. Κάτι που το πέρασα στο ντούκου πριν αλλά το 'χω απορία:

 

2) δεν έχω δικαίωμα να αποστείλω τίποτα στο paypal. Εγώ μιλάω με την Πειραιώς, η Πειραιώς με το paypal, έτσι πάει.

 

Χμμ, για ποιο λόγο? Το αναγράφει ποιος κ σε ποιους κανόνες? Και τότε γιατί η paypal σου απευθύνεται ζητώντας σου αποδείξεις?

 

Δεν το γράφει κάπου. Όταν έκανα το claim μου ζητούσε πληροφορίες, όταν ήταν διαιτητής. Τώρα δεν μου ζητά και, μου λέει ότι πρέπει να καταθέσω άμεσα πληροφορίες μέσω της τράπεζας μου και απλά διευκρινίζει ότι αν πάρω τα χρήματα μέσω τράπεζας και αυτοί κρίνουν ότι κάτι τέτοιο είναι άδικο θα μου κάνουν flag και ότι για να το αποφύγω πρέπει να ξανασκεφτώ αν ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να στείλω τίποτα γιατί δεν έχω την αντίστοιχη φόρμα στο resolution center. Την έχει μόνο o seller, εγώ μπορώ να στείλω στο contact mail όπου και έστειλα χωρίς απάντηση (δεν θα απαντήσουν γιατί εκπροσωπούν τον πωλητή και τον εαυτό τους). Το πρόβλημα μου είναι ότι πρέπει να κάνω σύντομα την κατάθεση στοιχείων στην Π. ώστε να μην γίνει flag και ότι πρέπει να το γίνει επίσης γρήγορα για να μην χάσω το περιθώριο του chargeback. Σύμφωνα με το paypal στις 10 πρώτες μέρες πρέπει και οι δύο πλευρές να έχουν τα στοιχεία τους ώστε να διαπραγματευτεί paypal-P. bank

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

***έχω πραγματοποιήσει αγορές x.000€ χωρίς ποτέ να έχω δημιουργήσει πρόβλημα***

***ένα tracking number μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε στέλνει ένα δέμα, γεμάτο ή άδειο, οπότε η ύπαρξή του από μόνη της δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα***

***από την άλλη εγώ σας αποδεικνύω βάση των συνομιλιών μας, των σειριακών των συσκευών και της επίσημης απάντησης της hp ότι τα προιόντα που υποτίθεται ότι μου απεστάλησαν έχουν πωληθεί και ενεργοποιηθεί σε άλλη χώρα προ πολλού*** (για να ισχυριστείς βέβαια κάτι τέτοιο πρέπει να επικοινωνήσεις με την hp και να ζητήσεις αυτά που λέγαμε προχθές)

***η συμπεριφορά σας αυτή τη στιγμή είναι ακατανόητη, προσβλητική για εμένα και δυσφημιστική για την ίδια την εταιρία σας εφόσον καλύπτετε κάποιον που σας αποδεικνύω πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ηθελημένα με εξαπάτησε***

***θεωρώ δεδομένο ότι έστω και καθυστερημένα θα αντιληφθείτε το σοβαρότατο λάθος σας και θα πράξετε όπως οφείλετε για την προστασία μου και την τιμωρία του κ@ρι0λη***

 

 

Δεν ξέρω, αυτές είναι σκόρπιες σκέψεις που έχω στο μυαλό μου.

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν αντιδρούμε όλοι το ίδιο αλλά εμένα μου αφήνεις την εντύπωση ότι υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις και δεν τα κάνεις. Όπως σου ξαναείπα, άμεσα πρέπει να στείλεις μια επιστολή στην hp εξηγώντας την κατάσταση και ζητώντας οπωσδήποτε τα στοιχεία ενεργοποίησης.

Την απάντηση της hp πρέπει εσύ ο ίδιος να την στείλεις στο paypal μαζί με τις συνομιλίες σου με τον τύπο και φωτογραφίες από τις συσκευασίες που παρέλαβες. Αυτά έπρεπε να έχουν γίνει ήδη.

Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να το παλέψει κάποιος για εσένα περισσότερο από εσένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ντινγκ ντινγκ ντιγκ προφανώς, 8 του μηνός έχουμε, ότι κάνεις με πειραιώς μην το αφηνεις τελευταία στιγμή για τις 14 όπως είπες, να σου πούνε κανένα "ελάτε αύριο, δεν μπορούμε να το κάνουμε σήμερα γιατί μπλα μπλα...", να πέσει κ καμιά απεργία τους πάλι, να το φυσάς και να μην κρυώνει. Αύριο κιόλας να πας. Μεσολαβεί και ΣΒΚ μέχρι τις 15 ε, στην ουσία έχεις μόλις 5-6 εργάσιμες με τα καμάρια μας εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

***έχω πραγματοποιήσει αγορές x.000€ χωρίς ποτέ να έχω δημιουργήσει πρόβλημα***

***ένα tracking number μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε στέλνει ένα δέμα, γεμάτο ή άδειο, οπότε η ύπαρξή του από μόνη της δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα***

***από την άλλη εγώ σας αποδεικνύω βάση των συνομιλιών μας, των σειριακών των συσκευών και της επίσημης απάντησης της hp ότι τα προιόντα που υποτίθεται ότι μου απεστάλησαν έχουν πωληθεί και ενεργοποιηθεί σε άλλη χώρα προ πολλού*** (για να ισχυριστείς βέβαια κάτι τέτοιο πρέπει να επικοινωνήσεις με την hp και να ζητήσεις αυτά που λέγαμε προχθές)

***η συμπεριφορά σας αυτή τη στιγμή είναι ακατανόητη, προσβλητική για εμένα και δυσφημιστική για την ίδια την εταιρία σας εφόσον καλύπτετε κάποιον που σας αποδεικνύω πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ηθελημένα με εξαπάτησε***

***θεωρώ δεδομένο ότι έστω και καθυστερημένα θα αντιληφθείτε το σοβαρότατο λάθος σας και θα πράξετε όπως οφείλετε για την προστασία μου και την τιμωρία του κ@ρι0λη***

 

 

Δεν ξέρω, αυτές είναι σκόρπιες σκέψεις που έχω στο μυαλό μου.

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν αντιδρούμε όλοι το ίδιο αλλά εμένα μου αφήνεις την εντύπωση ότι υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις και δεν τα κάνεις. Όπως σου ξαναείπα, άμεσα πρέπει να στείλεις μια επιστολή στην hp εξηγώντας την κατάσταση και ζητώντας οπωσδήποτε τα στοιχεία ενεργοποίησης.

Την απάντηση της hp πρέπει εσύ ο ίδιος να την στείλεις στο paypal μαζί με τις συνομιλίες σου με τον τύπο και φωτογραφίες από τις συσκευασίες που παρέλαβες. Αυτά έπρεπε να έχουν γίνει ήδη.

Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να το παλέψει κάποιος για εσένα περισσότερο από εσένα?

 

Όλα τα παραπάνω τα έστειλα με φαξ στην τράπεζα. Τους έκανα σαφές ότι πρέπει να το χειριστούν άμεσα. Επίσης πριν γίνει το chargeback έστειλα στην paypal, τις πληροφορίες για το προιόν και φωτογραφίες. Ακόμα μίλησα με την hp, έστειλα φαξ, μου έστειλαν πίσω ότι δεν ευθύνονται για τυχόν συναλλαγές μεταξύ τρίτων προσώπων και ότι δεν μπορούν να μου δώσουν άλλες πληροφορίες εκτός από το ότι η εγγύηση ισχύει μέχρι τον Οκτώβριο του 2012 με ότι συμπεράσματα μπορεί αυτό να φέρει. Τώρα θέλω να μου πει η τράπεζα ένα φαξ για να τους στείλω

 

1)τα mail μας με τον κύριο

2)τα mail του paypal

3)φωτογραφίες και την απάντηση της hp

4)το αντίγραφο της μηνυτήριας αναφοράς αν αυτό ζητηθεί

5)της ενυπόγραφες μαρτυρίες

6)ακόμα και τα κουτιά αν τα θέλουν

 

Με την paypal έχω προσπαθήσει να μιλήσω και πήρα την εξής απάντηση

 

According to PayPal User Agreement

 

10.3 Actions by PayPal - Restricted Activities. If PayPal, in its sole discretion, believes that you may have engaged in any Restricted Activities, we may take various actions to protect PayPal, eBay, other Users, other third parties, or you from Reversals, Chargebacks, Claims, fees, fines, penalties and any other liability. The actions we may take include but are not limited to the following:

 

We may close, suspend, or limit your access to your Account or the PayPal Services (such as limiting access to any of your Payment Methods, and/or your ability to send money, make withdrawals, or remove financial Information). Use the Report Form link to request information in connection with an account limitation, hold or reserve – to access the Report Form:

If you are currently Logged into your PayPal account, go to:

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_contact&dwf=neg_infolimit

If you are currently NOT Logged in to your PayPal account, go to:

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_login-submit&login_cmd=_contact&continue=Continue&dwf=neg_infolimit

We may contact Users who have purchased goods or services from you, contact your bank or credit card issuer, and/or warn other Users, law enforcement, or impacted third parties of your actions;

We may update inaccurate Information you provided us;

We may refuse to provide the PayPal Services to you in the future;

We may hold your funds for up to 180 Days if reasonably needed to protect against the risk of liability or if you have violated our Acceptable Use Policy;

We may take legal action against you; and

If you violate the PayPal Acceptable Use Policy, then in addition to the above actions you will be liable to PayPal for the amount of PayPal's damages caused by your violation of the Acceptable Use Policy. You acknowledge and agree that $2,500.00 USD per violation of the Acceptable Use Policy is presently a reasonable minimum estimate of PayPal's actual damages considering all currently existing circumstances, including the relationship of the sum to the range of harm to PayPal that reasonably could be anticipated because due to the nature of the violations of the Acceptable Use Policy, actual damages would be impractical or extremely difficult to calculate. PayPal may deduct such damages directly from any existing Balance in the offending Account, or any other Account you control.

PayPal, in its sole discretion, reserves the right to terminate this Agreement, access to its website, or access to the PayPal Services for any reason and at any time upon notice to you and payment to you of any unrestricted funds held in custody for you.

 

Also

 

13.7 Relationship between PayPal’s protection programs and Chargebacks. Credit card Chargeback rights, if they apply, are broader than PayPal’s protection programs. Chargebacks may be filed more than 45 Days after the payment, may cover unsatisfactory items even if they do not qualify as SNAD, and may cover intangible items. You may pursue a Dispute/Claim with PayPal, or you may contact your credit card company and pursue your Chargeback rights. You may not pursue both at the same time or seek a double recovery. If you have an open Dispute or Claim with PayPal, and also file a Chargeback with your credit card company, PayPal will close your Dispute or Claim, and you will have to rely solely on your Chargeback rights.

 

If PayPal does not make a final decision on your Claim until after your credit card issuer's deadline for filing a Chargeback, and because of our delay you recover less than the full amount you would have been entitled to recover from the credit card issuer, we will reimburse you for the remainder of your loss (minus any amount you have already recovered from the Seller).

 

Please from now for further action contact your credit card issuer.

 

Regards,

 

....

 

Και ντινγκ ντινγκ ντιγκ προφανώς, 8 του μηνός έχουμε, ότι κάνεις με πειραιώς μην το αφηνεις τελευταία στιγμή για τις 14 όπως είπες, να σου πούνε κανένα "ελάτε αύριο, δεν μπορούμε να το κάνουμε σήμερα γιατί μπλα μπλα...", να πέσει κ καμιά απεργία τους πάλι, να το φυσάς και να μην κρυώνει. Αύριο κιόλας να πας. Μεσολαβεί και ΣΒΚ μέχρι τις 15 ε, στην ουσία έχεις μόλις 5-6 εργάσιμες με τα καμάρια μας εδώ.

 

Μα ρώτησα την υπάλληλο και μου είπε ότι και να πάω από την τράπεζα δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι αλλά το τμήμα που χειρίζεται αυτές τις υποθεσεις και ότι πρέπει να περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο αυτοί. Αν πάω απλά θα καταθέσουν ξανά αίτημα για επικοινωνία. Είπα στις 14 γιατί είναι του Αγίου Βαλεντίνου και θα τους "εξηγήσω τον έρωτα" (κακό, πολύ κακό χίουμορ, ξέρω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:lol: όχι μια χαρά σούπερ καλό ήταν, εγώ δεν το 'πιασα γιατί δεν έκανα την σύνδεση (καλά-καλά δεν έχω εμπεδώσει ακόμη ότι έχουμε ήδη φεβρουάριο) =P
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...