Προς το περιεχόμενο

DmC: Devil May Cry [2013]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν βλεπω κατι ενδιαφερον στο βιντεο. Βλεπω ενα παιχνιδι το οποιο κανει βηματα πισω. Η δραση φενεται η κλασσικη western type μαχη που εχει καποιο God of War ή αλλο αντιστοιχο. Κανει μπαμ απο μακρια οτι δεν προκειται για skill based combat παιχνιδι οπως τα παλια. Σιγουρα πολυ μακρια απο το 3 αλλα ουτε καν το πρωτο δεν θα πιανει στην μαχη το συγκεκριμενο. Στα παλια το καθε οπλο ειχε ολοκληρο σετ κινησεων και μπορουσες να εχεις 2 σετ τη φορα για να δημιουργεις συνδιασμους οπως εσυ θελεις. Εδω βλεπω οτι το καθε οπλο εχει ενα πολυ μικρο σετ κινησεων και απλα μπορεις να χρησιμοποιεις on the fly ολα τα οπλα για να δημιουργησεις ενα μεγαλο σετ.

 

Το χειροτερο ομως δεν ειναι αυτο, ειναι οι εχθροι. Οσους εχθρους εχω δει μεχρι τωρα ειναι κυριολεκτικα τιποτα. Ειναι εκει απλα για να τους σφαξεις. Δεν παρατηρησα κανεναν εχθρο (κανονικο ή boss) να προσφερει τον αναλογο σχεδιασμο για τακτικο, γρηγορο και skill based gameplay.

 

Ποιος ξεχναει αυτο?

 

http://www.youtube.com/watch?v=rdIO4la8HNg

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προφανως και δεν καταλαβες τι λεω. Το προβλημα μας δεν ειναι το οτι αλλαζει οπλα on the fly. Το προβλημα ειναι οτι φενεται οτι το καθε οπλο εχει ολο και ολο 3-4 κινησεις τη στιγμη που παλια το καθε οπλο ειχε με ανεση 20-30 κινησεις. Ετσι λοιπον το νεο DMC σου εχει 4-5 οπλα με 3-4 κινησεις το καθε ενα αρα λοιπον ενα συνολο 20-25 κινησεων. Τι να συγκρινω τωρα με τα παλια και τις εκατονταδες κινησεις που μπορουσες να κανεις και ολα αυτα με εχθρους που ηταν ΕΧΘΡΟΙ και οχι αυτο που βλεπω στα σημερινα βιντεακια.

 

Επισης ο νεος Dante δεν εχει καθολου style, κινειται σαν αρτσουμπαλος. Φενεται να τον "βαραινει" το οπλο του και οι κινησεις του δεν δειχνουν καθολου ψαγμενες. Κοιταξτε μονο πως κανει swing το σπαθι του. Κοιταξτε πως κανει dodge. Γενικα προσεξτε τον τροπο κινησης του, φενεται σαν να μην ξερει που παταει και που βρισκεται. Δεν ξερω πως να το εξηγησω διαφορετικα.

  • Like 2
Δημοσ.

Προφανως και δεν καταλαβες τι λεω. Το προβλημα μας δεν ειναι το οτι αλλαζει οπλα on the fly. Το προβλημα ειναι οτι φενεται οτι το καθε οπλο εχει ολο και ολο 3-4 κινησεις τη στιγμη που παλια το καθε οπλο ειχε με ανεση 20-30 κινησεις. Ετσι λοιπον το νεο DMC σου εχει 4-5 οπλα με 3-4 κινησεις το καθε ενα αρα λοιπον ενα συνολο 20-25 κινησεων. Τι να συγκρινω τωρα με τα παλια και τις εκατονταδες κινησεις που μπορουσες να κανεις και ολα αυτα με εχθρους που ηταν ΕΧΘΡΟΙ και οχι αυτο που βλεπω στα σημερινα βιντεακια.

 

Επισης ο νεος Dante δεν εχει καθολου style, κινειται σαν αρτσουμπαλος. Φενεται να τον "βαραινει" το οπλο του και οι κινησεις του δεν δειχνουν καθολου ψαγμενες. Κοιταξτε μονο πως κανει swing το σπαθι του. Κοιταξτε πως κανει dodge. Γενικα προσεξτε τον τροπο κινησης του, φενεται σαν να μην ξερει που παταει και που βρισκεται. Δεν ξερω πως να το εξηγησω διαφορετικα.

Δεν διαφωνώ σε τίποτα.

Δημοσ.

Συγνωμη μιλαμε για DLC για ενα παιχνιδι που δεν κυκλοφορησε ακομα και που αργει ακομα για να εμφανιστει? Και μαλιστα για τον VERGIL? Κλεισε το μαγαζακι ρε Capcom, κλειστο επιτελους.

Δημοσ.

Δεν ειναι η πρωτη φορα που ανακοινωνεται dlc για παιχνιδι που δεν εχει κυκλοφορησει. H EA ανακοινωνει dlc απο την πρωτη μερα κυκλοφοριας των παιχνιδιων της αν οχι πιο πριν και το ιδιο κανουν και πολλες αλλες εταιριες. Μεθαυριο θα βγει demo για xbox& psn οποτε θα μπορεσουμε να το δοκιμασουμε για να δουμε αν ειναι τοσο καλο οσο τα παλια dmc η αν ειναι αθλιο οπως ισχυριζονται πολλοι οπαδοι της σειρας. Σε ερωτηση στο forum της capcom γιατι δεν βγαινει demo και για pc o sven ειπτε οτι η εταιρια που εχει αναλαβει την pc εκδοση δηλαδη η qloc ειναι πολυ μικρη για να μπορεσει να φτιαξει demo και να προλαβει να ολοκληρωσει την pc εκδοση οσο το δυνατον πιο κοντα στις εκδοσεις των κονσολων

Δημοσ.

Σημερα βγηκε το demo σε xbox live& psn. Το παιχνιδι ειναι το ιδιο καλο με τα προγουμενα αν οχι καλυτερο συμφωνα με τα οσα διαβαζω μεχρι τωρα και ενω πολοι ηταν αυτοι που ανησυχουσαν οτι το παιχνιδι θα ηταν κακκο επειδη το εφτιαξε η ninja theory και οχι η capcom τωρα πια δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Οσοι το δοκιμασατε πειτε μας τη γνωμη σας

 

Σημερα βγηκε το demo σε xbox live& psn. Το παιχνιδι ειναι το ιδιο καλο με τα προγουμενα αν οχι καλυτερο συμφωνα με τα οσα διαβαζω μεχρι τωρα και ενω πολοι ηταν αυτοι που ανησυχουσαν οτι το παιχνιδι θα ηταν κακκο επειδη το εφτιαξε η ninja theory και οχι η capcom τωρα πια δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Οσοι το δοκιμασατε πειτε μας τη γνωμη σας

Δημοσ.

Με πολλή περιέργεια για αυτό το παιχνίδι κατέβασα το demo από το PSN

 

τα θετικά:

 

-οπτικά ευχάριστο και πλούσιο και χωρίς πολύ texture pop up που συνηθίζει η unreal engine 3, ένα βήμα πάνω από το enslaved

 

-δεν είδα frame drops μέσα στην μάχη, σχετικά smooth

 

-η κάμερες γυρίζουν συνέχεια !

 

τα ουδέτερα:

 

-ιστορία με anonymous που πολεμάν μια κακιά παγκόσμια κυβέρνηση (που πίσω της κρύβονται δαίμονες) που επιβουλεύεται τον κόσμο και πουλάει energy drinks που κάνουν κακό στην υγεία και έρχεται ο δεμονοάγγελος Δάντης να τους δείρει

 

-dante που μοιάζει ανάμεσα σε jacob & edward (τσεκαρισμένο από το τελευταίο twilight με τραβολόγησε η δικιά μου να δούμε το Σάββατο)

 

-ανώτερη hack n slash μάχη από το enslaved (με κάμερες που γυρίζουν μην ξεχνιόμαστε)

 

-fuck, shit, fuck, shit, fuck, shit, fuck, shit

 

τα αρνητικά:

 

-τα γραφικά δεν είναι σε καμία περίπτωση βελτίωση σε σχέση με το τριών χρόνων DMC 4

 

-ότι νάναι ιστορία που πάει να τραβήξει τα 16χρονα με τα ίδια τεχνάσματα που προσπαθούσαν να τραβήξουν οι korn & linkin park πριν λίγα χρόνια, "όλοι είναι εναντίων μου και κανείς δεν με καταλαβαίνει"

 

-μουσική γτπ

 

-γοτθική αισθητική αντικαταστάθηκε με συνθήματα στους τείχους που λεν "kill dante" κτλ και δρόμους που καταστρέφονται με το καλημέρα (μυρίζομαι κατασκευαστική με απευθείας ανάθεση από το δημόσιο )

 

-μάχη που δεν είναι σε καμία περίπτωση Devil May Cry, αλλά ένα τυπικό hack n slash, που προσπάθησαν να το κάνουν να μοιάζει με DMC, όπως το ninja gaiden 3 θέλει να μοιάζει με τα πρώτα δύο

 

-stylish meter χωρίς νόημα αφού δεν σε παροτρύνει να κάνεις εναλλαγές στις έστω φτωχές επιλογές που έχεις

 

-φτωχά έως ανύπαρκτα combos

 

-εννοείται καμία καινοτομία όπως το witch time του bayonetta και το devil arm του Nero

 

-πρόκληση στην μάχη χαμηλή

 

-εκτός από την μάχη το παιχνίδι δεν έχει καμία σχέση με το DMC που είχε αναζήτηση αντικειμένων, λύση γρίφων σε δωμάτια κτλ όπως ξέρουμε βασισμένο στα παλιά resident evil, αλλά ανταφτού έγινε μια τυπική πλατφόρμα σε πρότυπα enslaved: τρέχα, πήδα, κρεμάσου, δες το cinematic

 

-οι ατάκες του dante αντικαταστάθηκαν με fuck, shit, fuck, shit, shit, fuck, shit, fuck, shit

 

-η ψυχή μου δεν γέμισε φως

 

tl;dr version

 

Μία επανάληψη του εγχειρήματος του Ninja Gaiden 3, δηλαδή DMC μόνο στο όνομα οπτικά πιο επίκαιρο με μάχη που θέλει να τραβήξει casual κοινό επιφανειακό αντίγραφο των προηγούμενων χωρίς πρόκληση και ουσία, εντυπωσιακά cut scenes και γενικά παιχνίδι πλατφόρμα στα πρότυπα του enslaved . θα το παίξουν οι κάτω των 19 που δεν τους ενδιαφέρει το κλασσικό DMC και συνδυασμένο με το ότι είναι πάνω του μετρίου παραγωγή, θα μπορούσε να τραβήξει το δυτικό action κοινό κάτι που δεν κατάφερε το NG 3. Για τους υπόλοιπους από εμάς:

 

 

Rest in piece Devil May Cry, all heil Bayonetta 2

Δημοσ.

Μας επιβεβαιώνεις τις ανησυχίες που είχαμε.

Οσο να'ναι τα έβλεπε κανείς αυτά και από το βίντεο, αλλά αφού έπαιξες και είδες από πρώτο χέρι ότι ισχύουν όλα αυτά....

 

R.I.P κ από εμένα.

Δημοσ.

Καποια απο τα προβληματα που αναφερθηκαν οσον αφορα τις μαχες δεν θα υπαρχουν στην pc εκδοση γιατι θα τρεχει στα 60 fps

Δημοσ.

Λοιπον επιστρεφω και με τις δικες μου εντυπωσεις απο το demo στο PS3. O κοκκινοςπαντα το επιασε το νοημα και οι αποψεις μας κατα 99% συμπιπτουν. Το παιχνιδι εχει για αρχη ενδιαφερον setting αν και δεν μου αρεσει καθολου η υλοποιηση. Αυτα τα αποτομα reconstruct που συμβαινουν στο περιβαλλον ειναι ποιο πολυ αποπροσανατολιστικα παρα βοηθουν στην αισθηση οτι εισαι σε εναν σκοτεινο κοσμο. Επισης το παιχνιδι φενεται να ειναι καραφορμουλαϊκ του κερατα. Πατα ΤΩΡΑ για να συμβει αυτο, πατα εκεινο για κανεις το αλλο και παει λεγοντας. Καμια σχεση με τα παλια που εκανες οτι γουσταρες. Εχθροι της πλακας λεμε (απλα μην τους επιτιθεστε για λιγη ωρα και δειτε τους πως συμπεριφερονται και πως κινουνται, t-r-agic) και δυστυχως η πτωση απο τα 60 στα 30 frames κανει πολυ δυνατα αισθητη την παρουσια της. Παιζοντας στο δυσκολοτερο επιπεδο δυσκολιας δεν ειδα καμια διαφορα απο το ευκολοτερο. Το ιδιο button mashing κανεις στο ενα, το ιδιο και στο αλλο. Το dodge ειναι God mode, κανεις οσα μπορεις και δεν σε πιανει σχεδον τιποτα. 3 οπλα, το σπαθι για single targets, το δρεπανο για πολλους και το τσεκουρι για εχθρους με ασπιδες. Οπως ειπαμε 2-3 σετ κινησεων ανα οπλο και αλλαζουν on the fly κρατοντας πατημενο το αναλογο πληκτρο.

 

Απο αποψη γραφικων δεν ειναι ασχημο αλλα ειναι λιγοτερο ομορφο απο το DMC 4. Το animation των χαρακτηρων και των τερατων ειναι μια καλο και μια οτι να ΄ναι. Το boss fight που εχει ας πουμε απο αποψη οπτικων και animation ειναι καλο ενω οι απλοι εχθροι ειναι για τα μπαζα. Λες και κανουν πατιναζ ειναι ή εχουν προβλημα σπαστικων κινησεων. Πολυ μακρια σε καθε περιπτωση απο το προηγουμενο δυστυχως.

 

Ο ηχος δεν ειναι ασχημος αλλα η μουσικη ειναι εντελως χαλια μαυρα. Πραγματικα ποιος τη διαλεξε αυτη τη μουσικη? Απο τα τρειλερ τουλαχιστον περιμεναμε να δουμε μουσικη παρομοια με αυτη του DMC3 και τελικα μας εδωσαν...αυτο που μας εδωσαν. Ελεος.

 

Tωρα...ο Dante...ενταξει. Παιδακι, αντιπαθεστατος και καθολου "τυπας" οπως πριν. O Nero στο 4 μπορει να θεωρηθει ανετα uber macho μπροστα του. Fuck you, fuck YOU, FUCK YOUUUUUU. Σκυλα Succubus.

 

Με βαση το demo....DMC is dead.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...