Bourdoulas Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Ευχαριστώ για την επεξήγηση παιδιά. Και από το νήμα του NeoGAF λίγο περισσότερα για όποιον ενδιαφέρεται. Basically they create a large circular silicon wafer and put the conducting pathways for the (processor or memory) chip on it. (http://www.geek.com/chips/from-sand-...s-made-832492/ if you want to know how it works)On one of these wafers they can fit many chips which they then cut out (like baking a pizza and cutting it into identical slices)There will however be defects on the wafer, the chips that occupy the areas that have the defects on them are either useless or can be used as lower end parts by disabling part of the chip(like if a gpu has 18 compute units you could only use 16 if the defect is on one of the others, ps4 already does this by only using 18 out of 20 cus so they can have two for redundancy to improve yields)Not all of them come out as well as the others and some can handle more voltage than others, so they can be higher clocked.Now the problem is that when you have really large chips.The larger the chip the bigger the chance that each chip will have a defect. (exponentially much so)If you have 10 defects on your wafer but you fit 100 small dies on the wafer then only at most 10 , so ten percent, will be throwaway or salvaged as low end part, but if you only fit 10 on there then it's likely that many of them may have one of those defects.You could easily have to throw away 30-50 percent or even all of them.Xbox one uses APU which is a really big die that needs to house the cpu, gpu AND in xbox one's case also the ESRAM which takes up a huge amount of transistors and therefor physical space on the chip.They end up with little hardware power yet a huge (5 billion transistor) die, so they have low yields.Normally low end hardware only takes a tiny little die so yields are good, but for some reason that either MS engineers or suits/beancounters can only know they decided to go for this huge ass APU with esram.From my limited knowledge Sony ended up with a lot more bang for their buck... they put their die space into a bit more gpu power and didn't design their apu around needing esram (since they didn't cheap out on the vram, which is a collection of seperate chips that are embedded on a PCB and connected to the APU through a memory bus)Meanwhile MS seems to have thrown the baby out with the bathwater. Οπότε στην ουσία το πρόβλημα είναι το μεγάλο μέγεθος του APU παρά αυτή καθ' αυτή η eSRAM.
Udontneed2know Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Οπότε στην ουσία το πρόβλημα είναι το μεγάλο μέγεθος του APU παρά αυτή καθ' αυτή η eSRAM. Οχι , εαν διαβασεις ποιο προσεκτικα θα δεις οτι η Esram ανεβαζει κατα πολυ τον αριθμο των τρανσιστορς , και απο αυτο κυριως εχουν μικρα yields. 1
Bourdoulas Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Μάλιστα, ενδιαφέρον. Είναι αξιοπερίεργο που οι μηχανικοί της MS δεν σκέφτηκαν ότι μπορεί να προκύψουν τέτοιου είδους προβλήματα.
Udontneed2know Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Μάλιστα, ενδιαφέρον. Είναι αξιοπερίεργο που οι μηχανικοί της MS δεν σκέφτηκαν ότι μπορεί να προκύψουν τέτοιου είδους προβλήματα. Χωρις να θελω να τους υπερασπιστω, ειναι αλλο πραγμα το χαρτι, και αλλο η πραξη. Το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι ειχαν υποψιν τους τι προβληματα μπορει να δημιουργηθουν, αλλα ελπιζαν οτι εαν πηγαιναν σε μικροτερο fabrication δεν θα τους εβγαιναν. Αλλωστε οι πρωτες αναφορες μιλαγαν για 28nm οπως και του PS4, και οχι τα 40nm Που τελικα ανακοινωσαν.
theo58 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Χωρις να θελω να τους υπερασπιστω, ειναι αλλο πραγμα το χαρτι, και αλλο η πραξη. Το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι ειχαν υποψιν τους τι προβληματα μπορει να δημιουργηθουν, αλλα ελπιζαν οτι εαν πηγαιναν σε μικροτερο fabrication δεν θα τους εβγαιναν. Αλλωστε οι πρωτες αναφορες μιλαγαν για 28nm οπως και του PS4, και οχι τα 40nm Που τελικα ανακοινωσαν. Σιγουρα θα βελτιωθουν τα πραγματα οταν πεσουν κι αυτοι στα 28nm αλλα μεχρι τοτε θα χουν θεμα απ οτι φαινεται. Αναρωτιεμαι κατα ποσο θα μπορουσαν να πανε κι αυτοι σε unified μονο DDR3 μνημη αλλα με μεγαλυτερο controller απ τον τωρινο, αντι αυτου του πιο περιπλοκο συνδυασμου με την ESRAM. Φευγοντας απ το θεμα. Πηγή: http://www.computerandvideogames.com/411067/forza-5-to-run-at-60fps-in-1080p-resolution/">Forza 5 to run at 60FPS in 1080p resolution Πολυ ενδιαφερον και ακρως ενθαρυντικο. Αν το πιο ''αδυναμο'' Χ1 τρεχει το νεο Forza 1080p/60, σημαινει οτι πρεπει να περιμενουμε αναλογα ή και καλυτερα πραγματα απ το PS4.
Udontneed2know Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Σιγουρα θα βελτιωθουν τα πραγματα οταν πεσουν κι αυτοι στα 28nm αλλα μεχρι τοτε θα χουν θεμα απ οτι φαινεται. Αναρωτιεμαι κατα ποσο θα μπορουσαν να πανε κι αυτοι σε unified μονο DDR3 μνημη αλλα με μεγαλυτερο controller απ τον τωρινο, αντι αυτου του πιο περιπλοκο συνδυασμου με την ESRAM. Το προβλημα το προκαλει η esram , γιαυτο και δεν μπορουν να κατεβουν στο fabrication, το ps4 με ιδια αρχιτεκτονικη αλλα χωρις την esram θα ειναι στα 28nm, το ποτε θα ειναι δυνατη η κατασκευη esram σε μικροτερα nm ειναι αγνωστο προς το παρον. Οι επιλογες λοιπον τωρα ειναι δυο, ειτε μενουν με τον χρονισμο που εχουν , ανεβαζοντας κατα πολυ το κοστος παραγωγης, μειωνοντας ταυτοχρονα και το διαθεσιμο στοκ για την αγορα , και κινδυνευοντας για αλλη μια φορα να βρεθουν αντιμετωποι με φαινομενα τυπου RROD.... Ειτε κατεβαζουν την συχνοτητα, ανεβαινουν τα yields, το κοστος πεφτει, το στοκ αυξανει, η σταθεροτητα του συστηματος αυξανει, αλλα καταληγουν με μηχανημα ακομα ποιο κατωτερο του PS4. Oι insiders του neogaf παντως στην συντριπτικη πλειοψηφια τους, λενε οτι εχει παρθει ηδη η αποφαση για downclocking, οποτε μαλλον τα πραγματα ειναι αρκετα σοβαρα, μενει βεβαια αυτο να επιβαιβεωθει και επισημα. Οσο για την unified αρχιτεκτονικη μνημης που πιστευεις οτι ΔΕΝ εχει το one, κανεις λαθος, η αρχιτεκτονικη ειναι σχεδον ιδια με του 360, η μονη διαφορα ειναι οτι πλεον η επιπλεον μικρη μνημη δεν χρησιμοποιειται σαν framebuffer οπως ηταν στο 360, αλλα κυριως σαν μια μεγαλη L2 cache για την GPU.
skanjos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 πραγματικά πιστέυετε οτι θα βγουν και θα πουν κοιτάξτε να δείτε κάναμε downcloak την cpu? η Ms θα έχει καλή e3 και λέω καλή γιατί με το τόσο αρνητικό Hype για την κονσόλα πιο κάτω δεν πάει, ακύρωσε και της q/a sessions για να μην απαντήσει σε τπτ, γιατι δεν την συμφέρει, τι θα κάνει λοιπόν, θα δώσει μια ε3 με games ,με αρκετά games και κάποια exclusives και δεν θα δώσει καθόλου info για το hardware πλέον, ούτε θα απαντήσει σε τέτοιες ερωτήσεις , απλά θα πεί δείτε τώρα τα games. και αρκετός κόσμος θα τσιμπήσει, θα αγοράσει την κονσόλα,και τότε είναι που θα αρχίσουν τα πανηγύρια όταν πάει δλδ η κονσόλα στα ράφια, άποψη μου η ms πλέον δεν θα μιλήσει σχεδόν καθόλου για πολλά θέματα και θα βγάλει έξω ένα μηχάνημα που στην τελική το 99% δεν θα γνωρίζει τι κάνει ακριβώς. γιατί έτσι τους συμφέρει πλέον. 1
theo58 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Οσο για την unified αρχιτεκτονικη μνημης που πιστευεις οτι ΔΕΝ εχει το one, κανεις λαθος, η αρχιτεκτονικη ειναι σχεδον ιδια με του 360, η μονη διαφορα ειναι οτι πλεον η επιπλεον μικρη μνημη δεν χρησιμοποιειται σαν framebuffer οπως ηταν στο 360, αλλα κυριως σαν μια μεγαλη L2 cache για την GPU. Δεν ειπα αυτο. Το ξερω οτι εχει unified μνημη μαζι με την ESRAM που χρησιμοποειται σαν cache. Απλα αναρωτιεμαι αμα θα ταν καλυτερη η λυση που εγραψα.
empire_1924 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Αν ισχύουν όλα αυτά που γράφονται για τα θέματα του x1 στο hardware "κομμάτι" δεν παίζει να βγει φέτος.....με τίποτα όμως.Αρχές '14 και βλέπουμε....είναι πολύ σοβαρό το θέμα αν όντως υφίσταται στο συγκεκριμένο "timing"(4 μόλις μέρες πριν την Ε3). Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να μην μπορεί μια MS "ν'αντιμετωπίσει" τους δημοσιογράφους ή να μην είναι ακόμα έτοιμη να το κάνει.Αν θα μπορούσα να δικαιολογήσω αυτή την απόφαση θα ήταν στην μοναδική περίπτωση να θέλει αυτή την φορά ν'αφήσει/αναγκάσει την Sony να ξεκαθαρίσει απο την πλευρά της το θέμα των επι πληρωμή μεταχειρισμένων κ.λ.π. ώστε να μην "τρώει όλο το ΄ξυλο" η ίδια. Όσοι πάντως θεωρείτε βέβαιη την αγορά του x1 απο τους Αμερικάνους να μην είστε τόσο σίγουροι γιατί σε ξένα αμερικάνικα forums "πέφτει" τρελό "μπινελίκι" βάσει των τελευταίων εξελίξεων....δεν ξέρω αλλά η MS πρέπει ν'αποδείξει πάρα πολλά πλέον για να πείσει....ακόμα και το ίδιο της το φανατικό "κοινό"!!!! Τέλος, το να μείνει ουσιαστικά μόνο το play4 την επόμενη γενιά και να "παίζει μπάλα" μόνο του μόνο καλό δεν είναι για τον gamer,όσο και αν τελικά "αναστηθεί" το wiiu σε περίπτωση που το x1 πατώσει.
Millennium Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Πηγή: http://www.computerandvideogames.com/411067/forza-5-to-run-at-60fps-in-1080p-resolution/">Forza 5 to run at 60FPS in 1080p resolution Καλά είναι. Να δω τι είναι και αυτό το Titanfall.
neokosmitis13 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 το θεμα ειναι οχι μονο η forzara να τρεχει στα 60 fps/1080p αλλα ολα τα games και προ παντων οι αποκλειστικοτητες! 1
Votritis Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) Exclusive Φαντάζομαι την φάτσα του ΑngryJoe οταν κανει review το Fantasia, θα ειναι ιδια με αυτη που ειχε οταν εβαλε το DmC στο παρακάτω βίντεο Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2013 από Votritis 1
Udontneed2know Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 παρωδια του xbox one, αλλα πραγματικα παρα πολυ καλοφτιαγμενο. 1
Udontneed2know Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 H microsoft εδωσε λεπτομερεις για τα καυτα θεματα, και τα νεα δεν ειναι καλα, το PR κειμενο θα το βρειτε εδω http://news.xbox.com/2013/06/main Ενω το ζουμι της υποθεσης ειναι αυτο 1. Xbone requires a internet connection. If you don't check in within 24 hours, your system is essentially locked.2. You can not borrow or rent games.3. You CAN trade your games to friends but they must be on your friends list and once you trade it, it gets tied to their account. You can only trade the game ONE time.4. Publishers will have the ability to block you from selling/trading the game.
Προτεινόμενες αναρτήσεις