Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Downclocking συνεχεια...

 

Στο θεμα απο το neogaf που εδωσα στο προηγουμενο μου post, εγραψε ενας χρηστης με το ευφανταστο nickname crazy buttocks on a train (τον οποιο ουτε λιγο ουτε πολυ τον παιρνουν πολυ στα σοβαρα εκει) το εξης κρυπτικο μηνυμα..

 

 

ucan remo.ve RUMUR frmo hte thread tittle TEAMMOD. esram yieldls. are "troubling"toput it lightly.

truthfact.


btw youiw lil not njhear abouthing about tech atMS E3 presentation. tech tarbaby (notracistst!) IS TSTICKIER THAN YOU WIL EVER KNOW. I LOOK FORWARF TO READING THE BOOK BY VENTUREBEAT.

theyMSrushed. --caughtoutbysonychangs. leadershitfailure.p.

 

 

η μεταφραση του παραπανω σε αγγλικα ειναι η εξης:

 

Mods, you can remove "rumor" from the title. ESRAM yields are "troubling", to put it lightly.

This is factual truth.

Btw, you won't hear tech talk at MS' conference. And the tech cannot change at this point. They're stuck with it.

MS rushed, they were caught off guard by Sony, due to a failure in leadership.

  • Like 1
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Eλπίζω να μην ισχύουν τα λεγόμενα των insiders στο Neogaf γιατί ο εξαερισμός του κουτιού που σχεδίασαν δεν θα είναι αρκετός για να ρίξει τις μεγάλες θερμοκρασίες. Για να χτυπήσουν την GDDR5 του Ps4 έβαλαν ταχύτατη μνήμη στο die της CPU και GPU  και τα έκαναν σαλάτα... οπότε τώρα ρίχνουν την ταχύτητα χρονισμού της GPU για να αποφύγουν τις υψηλές θερμοκρασίες και τα yields  της esram.

 

 

the SRAM array may literally be too large for signals to travel the physical distance in time to be considered valid in a single clock cycle. No one has ever made a pool of SRAM this large before. IBM uses EDRAM for their large CPU caches. Maybe that's in part because they were not sure SRAM could scale effectively do to such issues. If correct, that means the normal measures you'd take to improve yields (additional cooling, deactivating defective regions, even increasing production runs) would not be effective. But lowering the clock would give a signal more time to travel through a wire.
 


Sony's APU is 3 billion transistors. MS's is 5 billion. And more complex because of added parts.
 
Because they are all in one part, one part fucked up means the whole APU will be affected by it. And since 25% of APU's die is dedicated for ESRAM (in my opinion this is not smart at all. With this many transistors MS should have just outright put more GPU power), the heat issue can be quite real. 
 
and since ESRAM's bandwidth is directly correlated with GPU's speed (lower GPU speed and lower the ESRAM bandwidth therefore lower the thermal issue) seems plausible, but I still don't think MS can be THAT stupid to figure out this in the blueprint stage.
 
If they did then this is colossal FUCK UP.
 

 


 

For everyone asking- this information is all pretty recent. Around the PlayStation Meeting the Xbox One was way behind (OS + hardware). Engineers were scrambling to get things sorted out.

 

 

It turns out, they didn't sort it out. The OS you saw was a complete and total lie. The current plan is to get the yields up, lower the clock rate, and to have enough units out for a sell out in the Fall.
 
For those asking how this affects performance- to be perfectly frank; it is nothing turning down features won't solve. The mass market will never notice a difference between 1080p and 900p; neither will they care about dynamic shadows / global illumination / or tesselation. Go to your PC - and turn shadows from Ultra to medium, disable tesselation, and lower the resolution to 900p; and you'll find games run totally fine.
 
Microsoft is purely behind and it's now time to make drastic decisions. I don't think any one is happy about the lower clocks, but no one is depressed about it either. The Xbox One is an all-in-on device; and that's how it will be marketed.
 

 

  • Like 1
Δημοσ.

καλύτερα να πληρώσω 100ευρω παραπάνω πάρα να βλέπω αυτά τα ξεφτιλικια

και το ερώτημα μου είναι στη νέα γενιά θα δούμε παιχνίδι του χβοχ done εε one σε native 1080p ?

Δημοσ.

Εύχομαι να αναγκαστείς να πληρώσεις ένα 100αρικάκι καπέλο για το PS4.

αυτό που επειδή απότυχε η μία εταιρία στην νέα γενιά πρέπει να χαντακωθούν όλες δεν το καταλαβαίνω, μακάρι να βγει το Ps4 να είναι δυνατό και να είναι και φτηνό και να μην έχει drm's ,όχι για να κερδίσει η σόνυ ,απλά για να έχουμε έστω 1 σοβαρή επιλογή εκει έξω, αυτή τη γενιά είχαμε 2 ,αν πατώσει και η σόνυ δεν θα έχουμε καμία για next gen. συνεχίστε να παρακαλάτε να καταστραφούν οι κονσόλες γιατί η μαμά ms ακολούθησε λάθος πλάνο....

 

δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα,γενικά μιλάω γιατί πολλοί παρακαλάνε να κάνει fail η σόνυ με το Ps4...

  • Like 3
Δημοσ.

Εύχομαι να αναγκαστείς να πληρώσεις ένα 100αρικάκι καπέλο για το PS4.

Νομιζεις. Ορισμενοι πλανωνται πλανην οικτραν

Πιο φθηνη θαναι απο το Χ1 

 

αυτό που επειδή απότυχε η μία εταιρία στην νέα γενιά πρέπει να χαντακωθούν όλες δεν το καταλαβαίνω, μακάρι να βγει το Ps4 να είναι δυνατό και να είναι και φτηνό και να μην έχει drm's ,όχι για να κερδίσει η σόνυ ,απλά για να έχουμε έστω 1 σοβαρή επιλογή εκει έξω, αυτή τη γενιά είχαμε 2 ,αν πατώσει και η σόνυ δεν θα έχουμε καμία για next gen. συνεχίστε να παρακαλάτε να καταστραφούν οι κονσόλες γιατί η μαμά ms ακολούθησε λάθος πλάνο....

 

δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα,γενικά μιλάω γιατί πολλοί παρακαλάνε να κάνει fail η σόνυ με το Ps4...

+1000 αλλα δε μπορουν ορισμενοι να χωνεψουν τη γενικοτερη μουρμουρα απο παντου για το Χ1 οποτε εδω ισχυει η ιστορια με τη κατσικα του γειτονα

  • Like 1
Δημοσ.

Δε με απασχολεί η Microsoft ή η Sony, αλλά να μην υπάρχει μονοπωλιακή αγορά.

 

Αν πατώσει το Xbox π.χ., δεν είναι ψιλολογικό να πέσει πιο δύσκολα η τιμή του PS4;

 

Αν είναι εντελώς ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, ΟΚ, δε με απασχολεί τότε αν θα πατώσει το (κάθε) Xbox και θα ρίξω κι ένα +1 στο nikos5800 γιατί μου την έχει σπάσει η μικρομαλακή.

 

Που και πάλι, δεν έχει λογική το κράξιμο (εκτός απ' το να κατευνάσει κάποιος το θυμό του), αφού θα έχει λιγότερες επιλογές στο console gaming. Εσείς δεν είστε που θέλετε να έχετε επιλογές, έστω να υπάρχουν;

  • Like 1
Δημοσ.

Downclocking συνεχεια...

 

Στο θεμα απο το neogaf που εδωσα στο προηγουμενο μου post, εγραψε ενας χρηστης με το ευφανταστο nickname crazy buttocks on a train (τον οποιο ουτε λιγο ουτε πολυ τον παιρνουν πολυ στα σοβαρα εκει) το εξης κρυπτικο μηνυμα..

 

η μεταφραση του παραπανω σε αγγλικα ειναι η εξης:

 

 

 

Eλπίζω να μην ισχύουν τα λεγόμενα των insiders στο Neogaf γιατί ο εξαερισμός του κουτιού που σχεδίασαν δεν θα είναι αρκετός για να ρίξει τις μεγάλες θερμοκρασίες. Για να χτυπήσουν την GDDR5 του Ps4 έβαλαν ταχύτατη μνήμη στο die της CPU και GPU  και τα έκαναν σαλάτα... οπότε τώρα ρίχνουν την ταχύτητα χρονισμού της GPU για να αποφύγουν τις υψηλές θερμοκρασίες και τα yields  της esram.

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

Αρχικά πολύ καλή ενημέρωση και από τους δύο προλαλήσαντες!

 

Φαίνεται ότι φουσκώνοντας το die και ζητώντας την λύση που θα τους γλίτωνε από την DDR5 σακάτεψαν όλο το concept.

 

Φαντάζομαι ότι σε κάποια χρόνια θα το διορθώσουν αλλά τότε δεν θα μπορούν να δώσουν μεγαλύτερες επιδόσεις στα νέα μοντέλα, λόγω του χαμού που θα προκαλούσαν στους παλιούς χρήστες (π.χ. τα νέα κομμάτια να παίζουν 1080 και τα παλιά 900p)

 

H sony με την PC-like αρχιτεκτονική έχει πιο εύκολο δρόμο. 

 

Όσον αφορά τα multiplatform pολύ πιθανόν να δούμε τα ίδια γραφικά με one στο ps4 αλλά με 60 FPS.

 

Στα first party δεν βλέπω να υπάρχει συγκριση στο image quality.

 

Το κακό έιναι ότι το one θα κρατήσει τα γραφικά πίσω για μια ολόκληρη γενιά...

 

 

 

Συμπεράσματα:

 

1)Αν η Sony δεν κάνει καμιά από τις γνωστές της πατάτες (price) ή από τις νέες (drm) μάλλον επιστρέφουμε σε εποχές ps2.

 

2)η Ninty σώθηκε σίγουρα. Ένα αδύναμο one σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες και στα multiplatform για το wiiU. 

 

Προσωπικά ενώ είχα αποκλείσει το WiiU τώρα περιμένω να δω το ps4 για να αποφασίσω ανάμεσα στους δύο Γιαπωνέζους.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμπεράσματα:

 

1)Αν η Sony δεν κάνει καμιά από τις γνωστές της πατάτες (price) ή από τις νέες (drm) μάλλον επιστρέφουμε σε εποχές ps2.

 

2)η Ninty σώθηκε σίγουρα. Ένα αδύναμο one σημαίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες και στα multiplatform για το wiiU. 

 

1) ολα μεχρι στιγμης δειχνουν οτι ουτε το ενα θα ισχυσει ουτε το αλλο, θα ξερουμε βεβαια σε λιγες ημερες σιγουρα.

2) Το προβλημα του wii-u δεν ειναι οτι δεν εχει το καταληλο hardware και γιαυτο δεν το υποστηριζουν οι third party, αν μη τι αλλο ειναι ποιο ισχυρο τοσο απο το ps3 οσο και απο το 360, και οι ιδιοι devs θα συνεχισουν να βγαζουν παιχνιδια για αυτες τις κονσολες , ομως οχι για το U.

To προβλημα ειναι οτι οσοι παιρνουν κονσολες της nintendo τις παιρνουν για τα δικα της παιχνιδια και μονο, δεν θα παρει ο αλλος nintendo για να παιξει fifa και cod.

Δημοσ.

Δηλαδή μόνο εγώ δεν γνωρίζω τι στο @222@ είναι αυτό; :-D  (yeap didn't google it).

 

Ενα CPU, ή GPU ή ενα APU (οπως εδω) κτλ δεν κατασκευαζεται σε γραμμη παραγωγης ενα-ενα αλλα πολλα μαζι σε μια πλακα που λεγεται wafer. Ενα wafer πχ μπορει να εχει 300 τετοια πανω (τυχαιο νουμερο). Απ αυτα, οσα ειναι ''καλα'' και δουλευουν λεγονται yields.

 

Χοντρικα απ οτι καταλαβα, η ESRAM πιανει πολυ χωρο πανω στο APU, και ταυτοχρονα πιανει μεγαλες θερμοκρασιες που δεν αντεχει το ολο συστημα και γι αυτο μειωνουν τα clocks της GPU (για να ριξουν την θερμοκρασια). Αυτο σημαινει και μειωση του bandwidth της μνημης.

  • Like 2
Δημοσ.

 Ενα wafer πχ μπορει να εχει 300 τετοια πανω (τυχαιο νουμερο). Απ αυτα, οσα ειναι ''καλα'' και δουλευουν λεγονται yields.

για να ειμαστε ακριβεις το yield ειναι η αποδοση του wafer, ο λογος δηλαδη καλα προς κακα chip.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...