Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κι εγώ το ίδιο. Απλώς όταν έχουν κοινό που συναγωνίζεται το CoD δεν παίζει να μη βγάλουν τέτοια παιχνίδια, ειδικά όταν έχουν και το Kinect. Εγώ απλώς ελπίζω τα νέα exclusive IPs να μην είναι μουσικά/χορευτικά/γυμναστικά για το Kinect όλα, γιατί τα μισά σίγουρα θα είναι.

Δημοσ.

Μεταξύ μας, τώρα, υπάρχει κανείς που να πιστεύει ακόμα ότι σε τέτοιες παρουσιάσεις τρέχει τίποτα σε πραγματικό χρόνο εκείνη τη στιγμή, ειδικά όταν απέχουν μισό χρόνο από την κυκλοφορία;

Δημοσ.

Ισως (απλώς; ) τελικά να ισχύουν εκείνες οι φήμες που είχαν βγει πριν από λίγο καιρό ότι η MS είναι 6 μήνες πίσω όσον αφορά το Χ1. Βάλε λίγο την απόλυτη σιγή τόσους μήνες μετά την παρουσίαση της Σώνει, βάλε την αναβολή της παρουσίασης του Χ1, βάλε τώρα και το πώς τρέχει το λογισμικό του και η φήμη αρχίζει να φαίνεται κάπως πειστική. Οπως και να έχει, το θέμα είναι να λειτουργεί καλά όταν θα κυκλοφορήσει. Τώρα είτε είναι smooth είτε όχι, εμάς δε μας επηρεάζει σε τίποτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μετά τις άποιρες μπλέ οθόνες σε παρουσιάσεις της ms δεν μου φαίνεται τραγικό που δεν ήταν Live αλλα μου φαίνεται τραγικό το πόσο κολάει,στο gif βλέπουμε καθαρά αρκετό delay λες και φορτώνεις σελίδα σου βγάζει πρώτα το layout και μετά το παραθυράκι μετά απο 1 δέυτερο περίπου.. 

 

και τα ωραία νέα συνεχίζονται 

http://www.stfuandplay.com/story/content/microsoft-under-clocking-xbox-one-by-100-200mhz#.Ua7EjNIyYs9

 

Στο neogaf διάφοροι Leakers λένε οτι έχουν πρόβλημα με την esram,dunnot αυτά τα δούμε όταν βγουν οι κονσόλες ακόμα και στην ε3 δεν θα γνωρίζουμε τι ισχύει.

και μια αστεία pic

395213_340028022792093_1649516134_n.jpg

Επεξ/σία από skanjos
Δημοσ.
εγω κραταω μικρο καλαθι για την συγκεκριμενη ειδηση, οχι τοσο γιατι δεν εχω ικανη την Ms να κανει τετοιο λαθος, ουτως η αλλως εταιρια software ειναι, αλλα επειδη το αρθο εχει ουσιαστικα μηδενικες τεχνικες πληροφοριες σχετικα με το προβλημα, και αναλωνεται στο μεγαλυτερο μερος του σε εικασιες για το πως θα παιζουν τα multiplatform σε σχεση με το ps4.

 

edit

Τελικα μαλλον υπαρχει οντως θεμα, στο θεμα του neogaf αρκετοι Ιnsiders ισχυριζονται το ιδιο.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869

Δημοσ.

Μεταξύ μας, τώρα, υπάρχει κανείς που να πιστεύει ακόμα ότι σε τέτοιες παρουσιάσεις τρέχει τίποτα σε πραγματικό χρόνο εκείνη τη στιγμή, ειδικά όταν απέχουν μισό χρόνο από την κυκλοφορία;

 

 

Όταν η Sony & nintendo παρουσιάζουν τις motion control βλακείες τους σε πραγματικό χρόνο, τι δικαιολογία έχει η MS ?

 

Δημοσ.

Εχω μερικα νεοτερα στο θεμα με την APU του One, αν και με μια πρωτη αναγνωση δειχνει εντελως παραλογο να χαμηλωσουν την συχνοτητα λειτουργιας για να βελτιωσουν τα yields στο beyond3d εχουν μια εξηγηση για το πως μπορει να συμβαινει αυτο.

 

 

the SRAM array may literally be too large for signals to travel the physical distance in time to be considered valid in a single clock cycle. No one has ever made a pool of SRAM this large before. IBM uses EDRAM for their large CPU caches. Maybe that's in part because they were not sure SRAM could scale effectively do to such issues. If correct, that means the normal measures you'd take to improve yields (additional cooling, deactivating defective regions, even increasing production runs) would not be effective. But lowering the clock would give a signal more time to travel through a wire.

 

Βεβαια ολο το παραπανω ειναι στο επιπεδο της φημολογιας ακομα, αλλα με το ιστορικο της MS σε αυτη την γενια, οπου ολες οι κακες φημες επιβεβαιωνονται , δεν θα εκπλαγω εαν και αυτη βγει αληθινη.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...