empire_1924 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Day1 .....btw απο τα 15 exclusives ορισμένα αναπόφευκτα θα είναι και kinect games......υπάρχουν και οι casual gamers,καλώς ή κακώς!!! 2
Vole Maulder Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Χαχ, γελάτε, αλλά ρίξτε μια ματιά στα top sellers των τελευταίων ετών συνολικά στα videogames. Δεν υπάρχουμε μόνο εμείς στον κόσμο.
Vole Maulder Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Κι εγώ το ίδιο. Απλώς όταν έχουν κοινό που συναγωνίζεται το CoD δεν παίζει να μη βγάλουν τέτοια παιχνίδια, ειδικά όταν έχουν και το Kinect. Εγώ απλώς ελπίζω τα νέα exclusive IPs να μην είναι μουσικά/χορευτικά/γυμναστικά για το Kinect όλα, γιατί τα μισά σίγουρα θα είναι.
Udontneed2know Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Άλλη μια ψευτιά της λατρευτής Microsoft: XBOX ONE Reveal: UI faked from the start. Very choppy, and CBoaT http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576505
Vole Maulder Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Μεταξύ μας, τώρα, υπάρχει κανείς που να πιστεύει ακόμα ότι σε τέτοιες παρουσιάσεις τρέχει τίποτα σε πραγματικό χρόνο εκείνη τη στιγμή, ειδικά όταν απέχουν μισό χρόνο από την κυκλοφορία;
Bourdoulas Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Με τόση μνήμη και δεν έχουν καταφέρει να το κάνουν smooth. Για τα της παρουσίασης τι να πούμε.... Τραγικοί αν ισχύει.
Vole Maulder Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Ισως (απλώς; ) τελικά να ισχύουν εκείνες οι φήμες που είχαν βγει πριν από λίγο καιρό ότι η MS είναι 6 μήνες πίσω όσον αφορά το Χ1. Βάλε λίγο την απόλυτη σιγή τόσους μήνες μετά την παρουσίαση της Σώνει, βάλε την αναβολή της παρουσίασης του Χ1, βάλε τώρα και το πώς τρέχει το λογισμικό του και η φήμη αρχίζει να φαίνεται κάπως πειστική. Οπως και να έχει, το θέμα είναι να λειτουργεί καλά όταν θα κυκλοφορήσει. Τώρα είτε είναι smooth είτε όχι, εμάς δε μας επηρεάζει σε τίποτα.
Udontneed2know Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 H φημη που λες εαν δεν κανω λαθος αφορουσε την αναπτυξη παιχνιδιων απο τα first party studios της, δεν μιλαγε για την ιδια την κονσολα.
skanjos Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) μετά τις άποιρες μπλέ οθόνες σε παρουσιάσεις της ms δεν μου φαίνεται τραγικό που δεν ήταν Live αλλα μου φαίνεται τραγικό το πόσο κολάει,στο gif βλέπουμε καθαρά αρκετό delay λες και φορτώνεις σελίδα σου βγάζει πρώτα το layout και μετά το παραθυράκι μετά απο 1 δέυτερο περίπου.. και τα ωραία νέα συνεχίζονται http://www.stfuandplay.com/story/content/microsoft-under-clocking-xbox-one-by-100-200mhz#.Ua7EjNIyYs9 Στο neogaf διάφοροι Leakers λένε οτι έχουν πρόβλημα με την esram,dunnot αυτά τα δούμε όταν βγουν οι κονσόλες ακόμα και στην ε3 δεν θα γνωρίζουμε τι ισχύει. και μια αστεία pic Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2013 από skanjos
Udontneed2know Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 και τα ωραία νέα συνεχίζονται http://www.stfuandplay.com/story/content/microsoft-under-clocking-xbox-one-by-100-200mhz#.Ua7EjNIyYs9 εγω κραταω μικρο καλαθι για την συγκεκριμενη ειδηση, οχι τοσο γιατι δεν εχω ικανη την Ms να κανει τετοιο λαθος, ουτως η αλλως εταιρια software ειναι, αλλα επειδη το αρθο εχει ουσιαστικα μηδενικες τεχνικες πληροφοριες σχετικα με το προβλημα, και αναλωνεται στο μεγαλυτερο μερος του σε εικασιες για το πως θα παιζουν τα multiplatform σε σχεση με το ps4. edit Τελικα μαλλον υπαρχει οντως θεμα, στο θεμα του neogaf αρκετοι Ιnsiders ισχυριζονται το ιδιο. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869
RobinBlack Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Μεταξύ μας, τώρα, υπάρχει κανείς που να πιστεύει ακόμα ότι σε τέτοιες παρουσιάσεις τρέχει τίποτα σε πραγματικό χρόνο εκείνη τη στιγμή, ειδικά όταν απέχουν μισό χρόνο από την κυκλοφορία; Όταν η Sony & nintendo παρουσιάζουν τις motion control βλακείες τους σε πραγματικό χρόνο, τι δικαιολογία έχει η MS ?
Udontneed2know Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Εχω μερικα νεοτερα στο θεμα με την APU του One, αν και με μια πρωτη αναγνωση δειχνει εντελως παραλογο να χαμηλωσουν την συχνοτητα λειτουργιας για να βελτιωσουν τα yields στο beyond3d εχουν μια εξηγηση για το πως μπορει να συμβαινει αυτο. the SRAM array may literally be too large for signals to travel the physical distance in time to be considered valid in a single clock cycle. No one has ever made a pool of SRAM this large before. IBM uses EDRAM for their large CPU caches. Maybe that's in part because they were not sure SRAM could scale effectively do to such issues. If correct, that means the normal measures you'd take to improve yields (additional cooling, deactivating defective regions, even increasing production runs) would not be effective. But lowering the clock would give a signal more time to travel through a wire. Βεβαια ολο το παραπανω ειναι στο επιπεδο της φημολογιας ακομα, αλλα με το ιστορικο της MS σε αυτη την γενια, οπου ολες οι κακες φημες επιβεβαιωνονται , δεν θα εκπλαγω εαν και αυτη βγει αληθινη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις