Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνω. Βασικα δεν θεωρω οτι υπαρχει καποιος ο οποιος να μην επικροτει το BC. Αλλος περισσοτερο και αλλος λιγοτερο κ το εκτιμα κ θα το χρησιμοποιησει. Δεν παυει να ειναι ενα εξαιρετικα σημαντικο, συμπληρωματικο ωστοσο χαρακτηριστικο. Το δε θεμα με τις γενιες δεν νομιζω οτι ειναι ετοιμο να καταρριφθει ακομα, σιγουρα η Σονυ το βλεπει διαφορετικα σε σχεση με την MS, πιστευει στη λογικη των τεχνολογικων αλματων μεταξυ γενεων, το εχει δηλωσει πολυ προσφατα ο Cerny και δεν εχω καμια αμφιβολια οτι θα το στηριξουν το συγκεκριμενο οικονομικο μοντελο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι και που φταίνε τα bundles και η έλλειψη παιχνιδιών στο Xbox για τη καμπή στις πωλήσεις. Υποθέτω η εταιρεία που συνεργάζεται με την MS για την παραγωγή Blue - Ray κάτι ξέρει παραπάνω.

 

http://wccftech.com/technicolor-ascribes-xbox-blu-ray-discs-shipping-decline-anticipation-xbox-one-x-launch/

 

Επίσης μια πολύ καλή σελίδα για τα X1X enhanced games και είναι πολύ αναλυτική.

 

https://xenhancedgaming.wordpress.com/2017/07/16/xbox-one-x-enhanced-games-full-list/

 

Τέλος να προσθέσω ότι το αναμενόμενο F1 2017 ήδη τρέχει 4K/60 (native) στο 1Χ ακόμα και στην πρώιμη έκδοση που έδειξαν λόγω της αδυναμίας που έχω στους Codemasters.

 

http://gamingbolt.com/f1-2017-already-running-at-4k60fps-with-hdr-on-xbox-one-x-features-numerous-graphical-enhancements

 

Φυσικά πιο πολύ εντυπωσιάζει η ταχύτητα που το έφεραν εκεί παρά το γεγονός ότι τρέχει ήδη 4Κ/60+HDR. 

 

Είμαι πολύ περίεργος να μάθω περισσότερα για το πως το κατόρθωσε αυτό η MS με το καινούργιο SDK της σε συνδιασμό με το hardware του X. Κάτι μαγικό θα έχει κάνει πάλι όπως με το BC.

 

Από ότι διαβάζω τα παιχνίδια μεταφέρονται "νερό" στο 1Χ σε πολύ καλό επίπεδο και απλώς οι devs κάνουν optimize για το καλύτερο. Είναι και ο λόγος υποθέτω (direct X) που έρχεται πολύ σύντομα το Path of Exile και το Player Unknown Battlegrounds  ή τουλάχιστον έτσι γράφεται στα forum τους σε απαντήσεις για port σε άλλα συστήματα. Καλό αυτό. Το τελευταίο μάλιστα σπάει ρεκόρ πωλήσεων για indie early access game. Με 6 εκ. πωλήσεις και 500Κ χρήστες online ταυτόχρονα επισκιάζει ήδη πολλά exclusive. Συγχαρητήρια στους δημιουργούς του.

Επεξ/σία από Steve_Sheep
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αγόρασα μια δωροκαρτα για το xbox αξίας 10 ευρώ και θέλω να ρωτησω αν γίνεται να βάλω live gold για multiplayer

http://support.xbox.com/en-US/billing/prepaid-codes/types-of-prepaid-codes

Αυτό εδώ λες η κατάλαβα λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις που εντοπίζω όμως το πρόβλημα τώρα με την MS?. Στο ότι με αυτά και με εκείνα μπορεί να μην έχασε απλώς μια μάχη αλλά τον πόλεμο γενικώς. Με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν τώρα οι κονσόλες δεν υπάρχουν πια γενεές για να ξαναρίξεις την τράπουλα. Για αυτό με βλέπεις και δίνω τόση βάση στο F/B compatibility. Για παράδειγμα ποιός θα έχει χτίσει μια μεγάλη βιβλιοθήκη στο ps4 και δεν θα πάει στο ps5 αν είναι προς τα πίσω συμβατό με το 4. Για αυτό είδες ότι και πολύ πήδηξαν από το ένα καράβι στο άλλο. Το BC της MS ήρθε αργά δυστυχώς γιατί ήταν μια συνθήκη η οποία θα μπορούσε να κρατήσει τον κόσμο της. Το μόνο που μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος είναι ότι με την ms θα υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα. Με την διαφορά όμως σε εγκατεστημένη βάση η sony έχει πραγματικά το πάνω χέρι ανάλογα πως θα χειριστεί την επόμενη γενιά με την συμβατότητα.

 

Για τα άλλα που γράφεις συμφωνώ 100%.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα του xbox "two" με το xbox one και να μην συμβαίνει το ίδιο με ps5 και ps4.... Μη συγκρινεις ανόμοιες καταστάσεις...(cell και x86). O δρόμος που διάλεξαν και οι δυο εταιρίες οδηγεί στο bc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει προς τα πίσω συμβατότητα του xbox "two" με το xbox one και να μην συμβαίνει το ίδιο με ps5 και ps4.... Μη συγκρινεις ανόμοιες καταστάσεις...(cell και x86). O δρόμος που διάλεξαν και οι δυο εταιρίες οδηγεί στο bc.

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .

 

 

To συζητήσαμε 2-3 σελίδες αλλά μάλλον δεν διάβασες τα μηνύματα. Ναι ο PowerPC δεν έχει ίδια αρχιτεκτονική αλλά δεν συγκρίνεται με το χάος του Cell.

 

 

Leadbetter (DF): Link.png Site: http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-19-dont-hold-your-breath-for-ps4-backwards-compatibility

PS3 was the last in a long line of games consoles to feature bespoke, 'exotic' hardware - in this case, the Cell processor with its ultra-fast satellite co-processors - the SPUs. The general direction of hardware design in the industry has moved away from those ideas - the SPU set-up is almost completely alien to the way CPUs are made these days - so while the PS4's processing cores are relatively capable, emulating the SPUs in real-time would be a colossal undertaking from an engineering perspective.In part, this explains why Sony undertook cloud streaming with PlayStation Now - getting that to work was challenging enough, but I suspect it's a more straightforward task than running six 3.2GHz SPUs on a low-power 1.6GHz x86 cluster.

 

Link.png Site: https://www.polygon.com/2014/5/16/5723830/last-of-us-ps4-port-hell

Neil Druckmann, creative director at Naughty Dog για τη μεταφορά του last of us: "I wish we’d had a button [labeled] ‘Turn On PS4 Mode’,But no ... we expected it to be Hell, and it was Hell."

 

Μπορώ να βρω ακόμα αρκετά άρθρα που να λένε πόσο δύσκολος ήταν ο προγραμματισμός στον Cell και την "εξωτική" του αρχιτεκτονική. Μπορείς να μου βρεις ένα για PowerPC και πόσο δυσκόλεψε τους developers η διαφορετική αρχιτεκτονική του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Grim και οι δύο επεξεργαστές των xbox 360 και ps3 POWER PC based είναι και μάλιστα φτιάχθηκαν από την ίδια εταιρεία (περίπου). Η διαφορά τους είναι ότι  το PPE του X είναι 3 core στα 3.2Ghz ενώ του PS single core + τα 8 SPE τα οποία δεν ήταν ακριβώς cores με την συμβατική έννοια αλλά πολύ εξειδικευμένα όντως... Όπως και να έχει ναι το ps3 είναι μανίκι να εξομοιωθεί αλλά υπάρχουν πλέον emulators και από την άλλη και το X360 θα ήταν μανίκι για emulation αναφορικά πάντα με τους αναιμικούς jaguar που έχουν και τα δύο συστήματα. Βασικά μου έχει κινήσει την περιέργεια το όλο θέμα και το ψάχνω τώρα τελευταία (πάντα με ενθουσίαζε η εξωτική τεχνολογία :) ) και αν βρω κάτι ζουμερό θα το postaρω.

 

Πάντως για το ps2 και το x original δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία. Εκεί είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων κτλ κτλ.


Α και κάτι τελευταίο - η αναφορά σου στο last of us είναι εντελώς λάθος - άκυρη. Σε αυτό πήραν οι ίδιοι οι δημιουργοί του τον κώδικα που είχαν γράψει οι ίδιοι και τον προσάρμοσαν - τροποποίησαν για να τρέξει στο ps4. 

Τους έφυγε η πίστη ? Σίγουρα αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα.

 

Αντίθετα στο xbox bc δεν κάνει τίποτα κανένας dev. Όλα η MS τα κάνει μόνη της - χωρίς καμία πρόσβαση σε κώδικα (λογικό δεν είναι?) μόνο την άδεια τους ζητάει και υποθέτω με το αζημείωτο..

 

Κάθε παιχνίδι "νομίζει" ότι τρέχει σε x360 και το xbox one νομίζει ότι τρέχει game. Για αυτό και η πρόσβαση στην εγγραφή, screenshots και windows live και τα λοιπά.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .

Τουλαχιστον δεν είναι αυτή η πατάτα της sony που μόνο την ζωή δύσκολη έκανε στους άλλους και τιμή στο Θεό. Το 360 ήταν χρυσή κονσόλα,κρίνα που δεν είχε 2-3 ακόμα exclusive(να βλέπαμε τώρα συνέχειες)να της έπαιρνε τα σωβρακα της sony σε αυτή την γενιά.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενώ η αρχιτεκτονική του χ360 με power pc είναι ίδια με του Χ1....ότι να ναι .

 

Εδώ όντως κολλάει το ότι να 'ναι....

 

Επειδή έχεις μικρή μνήμη να σου θυμίσω ότι ήταν "μανίκι" το port από 360 (xenon cpu) σε ps3 (cell cpu) !!! (βλεπε bayonetta και γενικότερα όλα τα multi...).

 

Και αυτό παρόλο που και οι δυο cpu's ήταν power pc καθώς και ότι ο cell, αν και δύστροπος, ήταν δυνατότερος.

 

Τώρα αν εσύ περίμενες να κάτσει η sony να σπαταλήσει πόρους για να κάνει όλη τη "βρωμοδουλειά" είναι άλλο πράγμα...

 

Από την άλλη πλευρά για την MS, που προσπαθεί να κάνει damage control, το bc ήταν μια εξαιρετική ιδέα. Ούτως ή άλλως είναι software εταιρία οπότε αν δεν το κάνουν αυτοί, ποίος θα το κάνει.

 

Επίσης το xbox one σχεδιάστηκε από την αρχή για bc. Καπου είχα διαβάσει ότι το one τρέχει 3 λειτουργικα... (φαινεται και από την ονομασία που το πήγαιναν... :) )

 

Σε κάθε περίπτωση από ps4 σε ps5 δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός περιορισμός λόγω hardware, οπότε με βάση τη λογική τα games του ps4 θα παίζουν στο ps5. Αλλιώς αυτοί θα βγούν χαμένοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια δε τα λετε με pm.

Από την στιγμή που είναι on topic πράγματα (για την εταιρεία κυρίως αλλά εν μέρη και για την κονσόλα )και μέχρι τον Σεπτεμβριο δεν βγαίνει τίποτα το μεγάλο/αξιόλογο σε τίτλους πιο είναι το πρόβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

 

Σε προηγούμενο μήνυμα σου είχες γράψει "Ξέρεις που εντοπίζω όμως το πρόβλημα τώρα με την MS?. Στο ότι με αυτά και με εκείνα μπορεί να μην έχασε απλώς μια μάχη αλλά τον πόλεμο γενικώς ¨  οπότε δεν καταλαβαίνω την οργή σου για τον φίλο που μίλησε για damage control. Επίσης, παρακολουθώντας το φόρουμ δεν βλέπω fanboys ή μη να έχουν λαχτάρα για τίτλους προηγούμενης γενιάς ή remaster...το μεγαλύτερο ποσοστό παίζει νέα παιχνίδια και αναμένει με ανυπομονησία καινούργια. Δεν έχω δει κανένα μήνυμα να λέει ρε παιδιά πότε θα υποστηριχθεί ο τάδε τίτλος για BC ή πότε επιτέλους θα βγει αυτό το remaster. Εξαίρεση αποτελούν 1-2 τίτλοι όπως το final fantasy 7 όπου εκεί το hype λόγω νοσταλγίας βαράει κόκκινο και περιμένουν το remake.

 

Για τον cell και τα άχρηστα SPEs τι να πω...πως και δεν κατάφερε να βγει ένα παιχνίδι τουλάχιστον αντάξιο του Uncharted 2 άμα το xbox είχε όχι μόνο καλύτερη κάρτα γραφικών (fact) αλλά και επεξεργαστή. Τόσο άχρηστοι ήταν οι developers; 

Τα SPEs ήταν καλά μόνο για streaming ταινίων; Μπορείς να μου παραθέσεις ένα άρθρο από σοβαρή πηγή όπως το DF για να στηρίξεις αυτά που λες ή ένα άρθρο να συγκρίνει τους δύο επεξεργαστές και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά και να καταλήγει στα συμπεράσματα σου; Επαναλαμβάνω ένα άρθρο από σοβαρή πηγή και όχι αναμάσημα αυτών που γράφει ο κάθε gRim και Steve στο neogaf ή στα comments του DF. Σύμφωνα πάντως με κάτι άρθρα όπως για παράδειγμα αυτό [link='http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-among-friends-how-naughty-dog-built-uncharted-2]http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-among-friends-how-naughty-dog-built-uncharted-2']http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-among-friends-how-naughty-dog-built-uncharted-2 μια χαρά παπάδες έκανε η naughty dog με την χρήση των SPUs αλλά και όσοι άλλοι developers αποφάσισαν να ασχοληθούν. Αυτά και συγγνώμη σε όσους παρακολουθούν το τόπικ για το άσχετο του θέματος.

 

ΥΓ. Δεν σχολιάζω τα υπόλοιπα γιατί έχουν σκοπό το VS. Απλά να υπενθυμίσω ότι η σόνυ δεν τα πήγε και πολύ καλά με το PS3 στην αρχή λόγω πιο ακριβού μηχανήματος και έλλειψης παιχνιδιών και ας υποστήριζε blu-ray  :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ grim - δεν ξέρω αν διέκρινες ότι ο τρόπος γραφής μου ήταν λίγο sarcastic που λέμε και δεν είχα σκοπό το versus αλλά αντίθετα να πέσουν λίγο οι τόνοι.

 

Για τον Cell είπαμε - και δυνατότερος να ήταν (που ήταν) ήταν δύσκολο ειδικά εκείνη την εποχή να βγάλει γρήγορα τα αποτελέσματα του x360 το οποίο όντως είχε καλύτερη gpu. Κοίτα για τα spe εντάξει ήταν υπερβολικός ο τρόπος γραφής μου απλά ήθελα να τονίσω το ένα βήμα παραπάνω που έπρεπε να πάει όπως διαβάζω κάποιος για να εξάγει όλη την δύναμη του ps3. Κοινώς έκαναν και βοηθητικές δουλειές υποστήριξης στην gpu της nvidia και χωρίς αυτά το 360 έβγαζε καλύτερα αποτελέσματα καθότι είχε μια πιο σωστά δομημένη και καινούργια αρχιτεκτονική (gpu με unified shaders π.χ.).

 

Η ουσία είναι ότι η sony προόριζε τον cell να είναι η μοναδική cpu και gpu του Ps3 (γιατί αυτό είναι - μια apu) άλλα όταν κατάλαβε που πήγαινε η δουλειά με τον προγραμματισμό των παιχνιδιών (γιατί κακά τα ψέματα ήταν ένα σχέδιο τύπου Ps2- πολύ εξωτικό) την τελευταία στιγμή ζήτησε από την nvidia gpu και φυσικά κατέληξε με ένα σχέδιο το οποίο 1 μηνά ήταν πεπαλαιωμένο (vertex + pixel shaders vs unified) και κατέληξε να χρησιμοποιεί τα spe με βοηθητικό ρόλο σε αυτήν. (άλλη ενδιαφέρουσα ιστορία ειδικά όταν ένα μήνα παρουσίασε την επόμενη γενιά η 8800 ήταν?)

 

 

 

 

 

Αυτό για τα βίντεο μου το έγραψα γιατί μου έχει κολλήσει μια εικόνα στο μυαλό μου από άρθρο που έδειχνε πολλές πηγές βίντεο σε κάτι σαν videowall και δεν το βρίσκω να θυμηθώ σε τι αναφερόταν - πάντως σίγουρα θυμάμαι ps3 και broadband engine..)

 

Επεξ/σία από Steve_Sheep
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδιά για αναέωση της gold membership

http://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships/xbox-live-12-month-gold-membership-plus-1-bonus-month-battlefield-4-design-xbox-360

αυτή βλέπω είναι η πιο συμφέρουσα,

τυχαίνει να δίνει και bf4,

 

ξέρετε μήπως άλλη καλή ευκαιριούλα να προτιμήσω??

 

 

 

 

 

 

edit: α ναι μου ήρθε το BlazBlue: Chrono Phantasma EXTEND

πολύ αστείο και καλό αλλά θέλει χρόνο για να μάθεις τα κόμπο, οπότε δεν κάνει για κάποιον που θέλει απλά να

κατβάσει και δείρει φίλους άμεσα χαχα

Επεξ/σία από mertaghon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...