Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν ειναι αρθρο/αποψη/αναλυση του Arstechnica ομως , αλλα συνεντευξη με ανθρωπο της Microsoft.

Το μονο καλο αρθρο που ερευνα εαν κατι τετοιο ειναι εφικτο, η ειναι απλα μπαρουφα ειναι αυτο...

 

In Theory: Can the Xbox One cloud transform next-gen gaming?

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-in-theory-can-xbox-one-cloud-transform-gaming

 

το αρθρο καταληγει οτι η microsoft πρεπε να αποδειξει πολλα πραγματα ετσι ωστε να αρχισουμε να παιρνουμε στα σοβαρα τους ισχυρισμους της περι cloud.

 

 

Microsoft needs to prove its position with strong ideas and practical demonstrations. Until then, it's perhaps best not to get too carried away with the idea of a super-powered console, and there's very little evidence that Sony needs to be worried about its PS4 specs advantage being comprehensively wiped out by "the power of the cloud".

 

βεβαια καλο θα ηταν να το διαβασετε ολο το αρθρο που ειναι για αλλη μια φορα πολυ ενδιαφερον.

Δημοσ.

Και πρακτικές επιδείξεις να κάνει, το όλο πράγμα μοιάζει ακόμα πιο "εξωτικό" κι από τον Cell στην αρχή της γενιάς. Στην καλύτερη μόνο exclusives θα το αξιοποιήσουν κι αν. Περισσότερο στρατηγική θόλωσης των νερών μου κάνει όλο αυτό, επειδή είδαν ότι έχουν τεχνολογικά υποδεέστερη κονσόλα από τη Σόνι, παρά κάτι το ουσιαστικό. Μακάρι να διαψευστώ, φυσικά. 

Δημοσ.

καλά ρε παιδιά γιατί δεν περιμένετε και την Ε3 και να κράξετε με την ησυχία σας την Microsoft, αλλά θα μου πείτε ότι και να δείξει η Microsoft το trolling εναντίων της είναι η συνήθεια που έγινε λατρεία...

  • Like 1
Δημοσ.

Συνήθεια που έγινε λατρεία είναι η "αγάπη" και υποστήριξη προς μια εταιρία λόγω αγοράς ενός προϊόντος της.

 

Και με τις πολιτικές που ακούστηκαν, ειδικά στην αρχή, ηταν άκρως αναμενόμενο να φάει κράξιμο απο όλους.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναί, ξέρουν τόσο καλά που και η ίδια η Μ$ μασούσε τα λόγια της και άλλαζε τα λεγόμενά της..

Ο καθένας έλεγε και διαφορετικά πράγματα όσον αφορά τα μεταχειρησμένα παιχνίδια και το always on.

  • Like 3
Δημοσ.

Η microsoft και η Sony έχουν πολλά κεφάλια που δουλεύουν απο πίσω και ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν

Πρέπει να αποδειχθεί και στην πράξη.

Δημοσ.

To cloud computing παιδιά είναι όνειρο απατηλό.

 

Ο συμφορουμίτης μας πιό πάνω έχει παραθέσει link στο eurogamer, όπου εξηγείται σαφέστατα για ποιό λόγο αυτά που μας λένε για αύξηση της επεξεργαστικής ισχύος της κονσόλας μέσω cloud είναι τουλάχιστον παραπλανητικά, και κυρίως εσκεμένο Damage Control από την MS για την επεξεργαστική κατωτερότητα του συστήματός της σε σχέση με το PS4.

 

Αυτή τη στιγμή η MS βρίσκεται σε κατάσταση Full Damage Control για να αντιμετωπίσει το αρνητικότατο backlash που υφίσταται από την ανακοίνωση της κονσόλας μέχρι σήμερα.

  • Like 4
Δημοσ.

Εγω αυτα με τα cloud με τα λιγα που ξερω δεν τα καταλαβαινω. Πως γινεται το ιντερνετ (γιατι μιλαμε για ιντερνετ) να φορτωνει πιο γρηγορα δεδομενα απο τα chipακια που εχει μεσα η κονσολα; Υφισταται κατι τετοιο; Εδω απλο streaming ταινιας 1080p θελουμε να κανουμε και βλεπουμε κολληματα σε εσωτερικα οικιακα δικτυα ταχυτητας 50-100mbps. Αν εχουμε και κατι ανοιχτο απο πισω και κατεβαζει τοτε κλαφτα χαραλαμπε. Για wifi ουτε συζητηση με τα ρουτερ που μας δινουν. Η μηπως το παιχνιδι θα φορτωνει πιο γρηγορα και απο ταινιες;

Εκτος αν εχει εξελιχθει τοσο η τεχνολογια με τα ρουτερ που δε το εχουμε παρει χαμπαρι. Αλλα και παλι εκτος απο το ρουτερ ειναι θεμα συνδεσης, bandwith παροχου κ πολλα αλλα. Μιλαμε για ιδανικες καταστασεις. Εδω στην ελλαδα η μηπως στα High tech εργαστηρια της MS?

Ας σοβαρευτουμε λεω γω και ας αφησουμε τις π@π@ριες του καθενος για να κρυφτει απο την μπορα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...