Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ευχαριστω

 

πρεπει καθε φορα να ανοιγω τον υποτιτλο ξεχωριστα;δεν μπορει να τον διαβαζει αυτοματα με το που ξεκιναει η αναπαραγωγη;

 
Δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά, αλλά σε άλλο forum κάποιος πρότεινε για ταινίες τον AX-LITE PLAYER που παίζει ελληνικούς υπότιτλους επίσης από τις ρυθμίσεις του.. δεν πιστεύω οτι είναι καλύτερος από τον VLC αλλά δε χάνεις τίποτα να τον δοκιμάσεις.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να σας ρωτήσω, ξέρει κανείς γιατί κάποιες φορές το λαμπάκι στο xbox χαμηλώνει φωτεινότητα ?

Γίνεται σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού ώστε να μην σε στραβώνει όταν ανάβει μόνο αυτό σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Είναι απόλυτα φυσιολογικό, έχει αισθητήρα που κάνει τη συγκεκριμένη δουλειά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει τυχει σε κανεναν στο xbox one s κυριως οταν παιζει digital παιχνιδια και εχει και δισκακι μεσα στη κονσολα ασχετου παιχνιδιου μετα απο αρκετες ωρες να ακουει ενα μπιμ απο τη κονσολα σαν να σταματαει να δουλευει το bluray rom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει τυχει σε κανεναν στο xbox one s κυριως οταν παιζει digital παιχνιδια και εχει και δισκακι μεσα στη κονσολα ασχετου παιχνιδιου μετα απο αρκετες ωρες να ακουει ενα μπιμ απο τη κονσολα σαν να σταματαει να δουλευει το bluray rom.

 

Έχω πάντα δισκάκι μέσα στην κονσόλα αλλά τις περισσότερες φορές παίζω digital δεν το έχω συναντήσει μέχρι τώρα από τον Οκτώβρη που έχω το s. Μερικές φορές στο πρώτο xbox one που είχα έκανε μόνο το μπιπ σε άσχετες ώρες αλλά χωρίς να σταματάει το blu-ray rom ή οτιδήποτε άλλο. Οπότε δεν νομίζω να είναι θέμα λογισμικού άμα στο κάνει και συχνά καλύτερα να επικοινωνήσεις με την ms μιας και είναι εντός εγγύησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το θεμα ειναι οτι το κανει μεν αλλα κατα τ' αλλα δουλευει μια χαρα η κονσολα.

Αν παρω λοιπον την ms και της πω το κανει μεν αλλα η κονσολα δουλευει μια χαρα λογικα θα μου πουν δεν ειναι τιποτα.

 

Παιζει να μην το ακους καν το μπιμ γιατι λογικα θα ακους τον ηχο του παιχνιδιου που θα καλυπτει αυτο το μπιπ που το κανει μια φορα και δεν ακουγετε και τοσο εντονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει τυχει σε κανεναν στο xbox one s κυριως οταν παιζει digital παιχνιδια και εχει και δισκακι μεσα στη κονσολα ασχετου παιχνιδιου μετα απο αρκετες ωρες να ακουει ενα μπιμ απο τη κονσολα σαν να σταματαει να δουλευει το bluray rom.

 

Στο σκέτο Xbox One προσωπικά δεν το έχω ακούσει ποτέ όσες ώρες και να παίξω, παρότι έχω μόνο digital και μέσα στο BD ROM βρίσκεται μόνιμα ξεχασμένο το δισκάκι του RDR εδώ και μισό χρόνο. Πιθανώς να είναι του S ή γενικά κατασκευαστικό και μεμονωμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά το cross play στο gears of war 4 ( pc-xbox) ,σε σχετικές ερωτήσεις στον phil spencer για το αν θα υπάρξει υποστήριξη keyborad και mouse στο xbox ,απάντησε.

"It won't be there at launch but this is support we'd like to add as it comes to the Xbox platform."

Από ότι μπορώ να καταλάβω με τα λίγα που ξέρω είναι τα εξής.

1) Το scorpio δεν θα είναι μια αναβάθμιση του χ1 ,αλλά μια εντελώς νέα κονσόλα. Αυτό το φωνάζει η τελείως διαφορετική αρχιτεκτονικη μεταξύ των 2 κονσολών. Esram ,ddr3 ,παλιά gpu vs ddr5 και gpu τελευταίας γενιάς,θα είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα .Εξάλλου το τρανο παράδειγμα είναι το ps pro ,το οποιο για να αποδωσει θελει τα αναλογα patch,δεν μπορεί από μόνο του να τρέξει καλύτερα τα παιχνίδια.

Γνώμη μου, η gpu του scorpio ,δεν θα είναι polaris αφού η δυνατότερή κάρτα polaris στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι η rx480 με fp 5,5 tf ,χρονισμενη αρκετά ψηλά και με υψηλές θερμοκρασίες....Για να πάρει 6tf με χαμηλούς χρονισμους και θερμοκρασίες σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί κάτι άλλο....η τουλάχιστον μια παραλλαγή αυτής.

2)Με τις αναβαθμίσεις στα Windows 10 ,game mode ,dx12 ,cross play,κτλπ ,όπως και στο ui του χ1 αλλά και σε συνάρτηση με την αλλαγή αρχιτεκτονικης στο hardware της κονσολας φανερώνουν ότι η βάση κωδικοποιησης τίτλου θα είναι το pc και όχι το χ1.Γιαυτό δώσανε και όλα τα exclusives στο pc ώστε να ωριμάσει μέσα σε αυτό το διάστημα το api ώστε η μετάβαση να είναι εύκολη και ουσιαστικά να έχεις έτοιμους τίτλους να τρέξουν στο scorpio.

Το μεγαλύτερο στοίχημα είναι να μπορέσουν να αναβαθμίσουν και να υποστηρίξουν όλες τις πλατφόρμες τους με όσο το δυνατόν λιγότερους πόρους, είτε εργατοωρες είτε χρήμα και ο μόνος τρόπος ήταν να γίνουν όσο πιο pc γίνεται.

1)cross play

2)play anywhere

3)Dx12 ,windows 10,κοινή ανάπτυξη τίτλων κτλπ.

4)Υποστήριξη mouse , keyboard

5)Pc like hardware

Το emulation του χ1 θα γίνει όπως αντίστοιχα γίνεται μεταξύ χ1/360,βάζεις cd ,κάνεις download.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά το cross play στο gears of war 4 ( pc-xbox) ,σε σχετικές ερωτήσεις στον phil spencer για το αν θα υπάρξει υποστήριξη keyborad και mouse στο xbox ,απάντησε.

"It won't be there at launch but this is support we'd like to add as it comes to the Xbox platform."

Από ότι μπορώ να καταλάβω με τα λίγα που ξέρω είναι τα εξής.

1) Το scorpio δεν θα είναι μια αναβάθμιση του χ1 ,αλλά μια εντελώς νέα κονσόλα. Αυτό το φωνάζει η τελείως διαφορετική αρχιτεκτονικη μεταξύ των 2 κονσολών. Esram ,ddr3 ,παλιά gpu vs ddr5 και gpu τελευταίας γενιάς,θα είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα .Εξάλλου το τρανο παράδειγμα είναι το ps pro ,το οποιο για να αποδωσει θελει τα αναλογα patch,δεν μπορεί από μόνο του να τρέξει καλύτερα τα παιχνίδια.

Γνώμη μου, η gpu του scorpio ,δεν θα είναι polaris αφού η δυνατότερή κάρτα polaris στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι η rx480 με fp 5,5 tf ,χρονισμενη αρκετά ψηλά και με υψηλές θερμοκρασίες....Για να πάρει 6tf με χαμηλούς χρονισμους και θερμοκρασίες σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί κάτι άλλο....η τουλάχιστον μια παραλλαγή αυτής.

2)Με τις αναβαθμίσεις στα Windows 10 ,game mode ,dx12 ,cross play,κτλπ ,όπως και στο ui του χ1 αλλά και σε συνάρτηση με την αλλαγή αρχιτεκτονικης στο hardware της κονσολας φανερώνουν ότι η βάση κωδικοποιησης τίτλου θα είναι το pc και όχι το χ1.Γιαυτό δώσανε και όλα τα exclusives στο pc ώστε να ωριμάσει μέσα σε αυτό το διάστημα το api ώστε η μετάβαση να είναι εύκολη και ουσιαστικά να έχεις έτοιμους τίτλους να τρέξουν στο scorpio.

Το μεγαλύτερο στοίχημα είναι να μπορέσουν να αναβαθμίσουν και να υποστηρίξουν όλες τις πλατφόρμες τους με όσο το δυνατόν λιγότερους πόρους, είτε εργατοωρες είτε χρήμα και ο μόνος τρόπος ήταν να γίνουν όσο πιο pc γίνεται.

1)cross play

2)play anywhere

3)Dx12 ,windows 10,κοινή ανάπτυξη τίτλων κτλπ.

4)Υποστήριξη mouse , keyboard

5)Pc like hardware

Το emulation του χ1 θα γίνει όπως αντίστοιχα γίνεται μεταξύ χ1/360,βάζεις cd ,κάνεις download.

 

 

Αυτό με το emulation του X1 ισχύει; Δηλαδή θα χρειάζεται το παιχνίδι να γίνει download αφού θα έχουν πρώτα γίνουν οι απαραίτητες παραμετροποιήσεις για να τρέχει στο scorpio; Και θα φροντίσουν να γίνει για όλους τους τίτλους του x1 δηλαδή θα βάλουν τους developers να βγάλουν update και για παλιά παιχνίδια; 

 

Επίσης, το παράδειγμα σου με το Pro είναι λάθος εκτός εάν αναφερόσουν γενικά στο optimization. To Pro με το OG έχουν ίδια αρχιτεκτονική και φυσικά θα μπορούσε να τρέξει καλύτερα τους τίτλους χωρίς παραμετροποίηση. Ο λόγος που δεν γίνεται είναι καθαρά επιλογή της sony διότι φοβόντουσαν ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν προβλήματα εάν ένα παιχνίδι έτρεχε δυνατότερο επεξεργαστή από αυτόν στον οποίο είχε σχεδιαστεί να τρέξει (πολύ χοντρικά). Μπορείς να το ελέγξεις και στο google. Aυτό το γνωρίζαμε από πριν κυκλοφορήσει το Pro και είχε αναφερθεί και από τον Cerny απλά όλοι ήλπιζαν να αφήσουν τουλάχιστον τον επεξεργαστή λίγα MHz παραπάνω να δούμε μικρή διαφορά όπως το Χ1 S με το X1. Σε ένα από τα remastered του Batman δεν είχαν βάλει αυτόν τον περιορισμό (μισή gpu και υποχρονισμένος επεξεργαστής), μάλλον κατά λάθος σύμφωνα με DF, και έτρεχε το αρχικό παιχνίδι με unlocked framerate χωρίς προβλήματα. Όταν αυτό έγινε γνωστό το παιχνίδι πήρε patch και έτρεχε πάλι όπως θα έτρεχε στο κανονικό PS4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη μιλαμε για κονσολα-δεν εχεις επιλογες αλλαγης γραφικων ,οποτε οτιδηποτε αλλαγη στο hardware μονο με patch.-Μιλαμε για καρακλειστο οσο δεν παει κωδικα.

Στην περιπτωση του pro εμειναν στην ιδια αρχιτεκρονικη αλλα με μεγαλυτερη gpu για λογους συμβατοτητας και μονο.

Και εξηγει ο Mark Cerny

First, we doubled the GPU size by essentially placing it next to a mirrored version of itself, sort of like the wings of a butterfly. That gives us an extremely clean way to support the existing 700 titles," Cerny explains, detailing how the Pro switches into its 'base' compatibility mode. "We just turn off half the GPU and run it at something quite close to the original GPU."

Cerny explains. "The origin of these problems is that code running on the new CPU runs code at very different timing from the old one, and that can expose bugs in the game that were never encountered before."

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-inside-playstation-4-pro-how-sony-made-a-4k-games-machine

Το προβλημα τους ειναι η συμβατοτητα,η ms καθυστερησε 1,5 χρονο για την κυκλοφορια του scorpio και ο λογος πιστευω ειναι αυτος.Μπορουσε ευκολα να βαλει 4tf gpu πανω στο χ1 και ξεμπερδευε συμφωνα με τη λογικη σου,αλλα δεν λειτουργει ετσι.

 

 

Δεν θελω να το παμε παλι σε vs ,στο προηγουμενο ποστ απλως εξεφρασα καποιες προσωπικες αποψεις οσο αναφορα το scorpio .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη μιλαμε για κονσολα-δεν εχεις επιλογες αλλαγης γραφικων ,οποτε οτιδηποτε αλλαγη στο hardware μονο με patch.-Μιλαμε για καρακλειστο οσο δεν παει κωδικα.

Στην περιπτωση του pro εμειναν στην ιδια αρχιτεκρονικη αλλα με μεγαλυτερη gpu για λογους συμβατοτητας και μονο.

Και εξηγει ο Mark Cerny

First, we doubled the GPU size by essentially placing it next to a mirrored version of itself, sort of like the wings of a butterfly. That gives us an extremely clean way to support the existing 700 titles," Cerny explains, detailing how the Pro switches into its 'base' compatibility mode. "We just turn off half the GPU and run it at something quite close to the original GPU."

Cerny explains. "The origin of these problems is that code running on the new CPU runs code at very different timing from the old one, and that can expose bugs in the game that were never encountered before."

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-inside-playstation-4-pro-how-sony-made-a-4k-games-machine

Το προβλημα τους ειναι η συμβατοτητα,η ms καθυστερησε 1,5 χρονο για την κυκλοφορια του scorpio και ο λογος πιστευω ειναι αυτος.Μπορουσε ευκολα να βαλει 4tf gpu πανω στο χ1 και ξεμπερδευε συμφωνα με τη λογικη σου,αλλα δεν λειτουργει ετσι.

 

 

Δεν θελω να το παμε παλι σε vs ,στο προηγουμενο ποστ απλως εξεφρασα καποιες προσωπικες αποψεις οσο αναφορα το scorpio .

 

 

Μπράβο αυτό που παρέθεσες έλεγα! Απλά ανέφερα ότι το Pro είναι ίδια αρχιτεκτονική με το απλό όχι κάτι διαφορετικό όπως πιθανόν να είναι το scorpio με το x1. Όσον αφορά το ότι μία μικρή αλλαγή στο hardware συνεπάγεται και υποχρεωτικό patch δες το xbox one s που βγάζει λίγο παραπάνω frames στα games λόγω του ελάχιστα πιο ισχυρού cpu δίχως να έχουν patch τα games και δεν δημιουργούνται και προβλήματα. Δυστυχώς (για μένα) η sony δεν θέλησε να αφήσει το Pro να τρέχει τα unpatched games με λίγο πιο δυνατό επεξεργαστή και να δούμε κανένα frame παραπάνω για να έχουμε να λέμε αλλά το καταλαβαίνω.

 

Ούτε εγώ θέλω να γίνει vs! Γι'αυτό και δεν είπα εάν κάνει κάτι καλά ή κακά η microsoft και η sony με τις επιλογές τους και ούτε έκρινα την άποψη σου. Επίσης, μάλλον κατάλαβες λάθος..δεν υπονόησα ότι η microsoft θα μπορούσε απλά να βάλει μία κάρτα 4tf πάνω στο x1 και να ξεμπερδέψει..βασικά δεν αναφέρθηκα καθόλου στην αρχιτεκτονική του scorpio. Απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω αυτό με το Pro που έγραψες και να σε ρωτήσω μήπως ήξερες κάτι παραπάνω για το compatibility μεταξύ scoprio και x1 που ανέφερες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως με το UWP αυτό το πράγμα ακριβώς να έχει λύσει ή να θέλει να λύσει η MS? 

 

Θα φτιάχνεται ένα παιχνίδι δηλαδή και θα κάνει scaling από τοστιέρα(αρκεί να τρέχει win10) μέχρι super-duper hardcore gaming PC.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως με το UWP αυτό το πράγμα ακριβώς να έχει λύσει ή να θέλει να λύσει η MS? 

 

Θα φτιάχνεται ένα παιχνίδι δηλαδή και θα κάνει scaling από τοστιέρα(αρκεί να τρέχει win10) μέχρι super-duper hardcore gaming PC.

Αυτό αν δεν κάνω λάθος έχουν πει εξ'αρχής ότι θέλουν να κάνουν, να βάλουν ένα τέλος στα console gens έτσι ώστε να έχεις όλους σου τους τίτλους διαθέσιμους ανεξαρτήτως hardware.

Τώρα αυτό από την μια είναι ωραίο αλλά από την άλλη λες παίρνω κονσόλα για τα ατού που έχει, με αυτόν τον τρόπο σε βγάζει off.

Υπομονή μέχρι να βγει το scorpio, ίσως τότε να δώσω το x1 μου και να το πάρω xD 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...