Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε συνέχεια του προηγούμενου post

http://www.insomnia.gr/topic/434922-the-official-xbox-one-topic/?p=55432532

ιδού οι νέες επιλογές.

Υπάρχει και η HRTF https://www.google.gr/search?q=HRTF&oq=HRTF&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

που ακόμη δεν μπορώ να πω τι είναι.

Θεωρώ περιττό να πω ότι έχω πλέον καταργήσει τα ηχεία της τηλεόρασης.

Ελπίζω να δώσουν σύντομα σε όλους το νέο update αν και βλέπω να παίρνει λίγο καιρό.

post-344562-0-77187600-1485459539_thumb.jpg

  • Like 1
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και 500 να βγει, θα βρει κόσμο να πουλήσει. Εκεί που η αγορά είναι μεγαλύτερη και τα 500 δεν είναι ένας μισθός και εκεί που θα πειστούν ότι με 500 ευρώ θα παίζεις παιχνίδια και ταινίες στα 4k, όταν με τα ίδια λεφτά σε PC αγοράζεις απλώς μια αρκετή καλή κάρτα γραφικών που του χρόνου δεν θα κάνει ούτε τα μισά.

 

Εγώ πάντως που έχω σκέτο X1 ψήνομαι περισσότερο να πάρω κι ένα PS4 παρά να αντικαταστήσω την κονσόλα με το Scorpio.

 

Ούτε τα 600 είναι τίποτα για αυτούς και είδαμε την πορεία του PS3 στην αρχή...

Σε συνέχεια του προηγούμενου post

http://www.insomnia.gr/topic/434922-the-official-xbox-one-topic/?p=55432532

ιδού οι νέες επιλογές.

Υπάρχει και η HRTF https://www.google.gr/search?q=HRTF&oq=HRTF&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

που ακόμη δεν μπορώ να πω τι είναι.

 

HRTF είναι μια μέθοδος για 3D audio simulation μέσω stereo ακουστικών. Πολύ καλό που το έβαλαν.

Δημοσ.

Λέτε γι' αυτό να κόψανε πόρους από το dashboard (Snap mode);

 

Πολύ ενδιαφέρον πάντως, γιατί το αντίστοιχο σε PS4 κοστίζει €180 (Platinum headset)...

 

Στην ουσία αν κατάλαβα καλά η MS δίνει την δυνατότητα για simulated 3D audio (HRTF) σε όλα τα stereo headsets, περίπου σαν αυτό που κάνει η Sony με το PSVR.

 

https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/40qhph/how_creative_nearly_brought_back_great_pc_audio/

Δημοσ.

Όχι ακριβώς. Από ότι κατάλαβα εγώ απλά αγόρασε τα νέα codecs από την Dolby. Πολλές μορφές μπορεί να πάρει το surround αλλά ο αλγόριθμος της dolby για το νέο dolby surround δύσκολα το φτάνει κάποιο. Μέχρι και η dts έχει όπως παλιά χωριστό decoder για downmixing σε στερεο. Αυτό που έκανε η Sony με τα καινούρια ακουστικά και 3d ήχο δεν είναι κάτι καινούριο και ποτέ δεν έγινε mainstream λόγω του ότι λίγοι developers έκαναν τον κόπο να τα ενσωματώσουν στα παιχνίδια τους...αυτό θα γίνει και με την sony..θα τα έχουν οι δικοί της τίτλοι και τα exclusives και μέχρι εκεί. Κάτι όμως που είναι ευρέως διαδεδομένο όπως τα dolby/dts...

Δεν είναι κάτι διαφορετικό από ένα dac με τα surround φορματ. 

Δημοσ.

Όχι ακριβώς. Από ότι κατάλαβα εγώ απλά αγόρασε τα νέα codecs από την Dolby. Πολλές μορφές μπορεί να πάρει το surround αλλά ο αλγόριθμος της dolby για το νέο dolby surround δύσκολα το φτάνει κάποιο. Μέχρι και η dts έχει όπως παλιά χωριστό decoder για downmixing σε στερεο. Αυτό που έκανε η Sony με τα καινούρια ακουστικά και 3d ήχο δεν είναι κάτι καινούριο και ποτέ δεν έγινε mainstream λόγω του ότι λίγοι developers έκαναν τον κόπο να τα ενσωματώσουν στα παιχνίδια τους...αυτό θα γίνει και με την sony..θα τα έχουν οι δικοί της τίτλοι και τα exclusives και μέχρι εκεί. Κάτι όμως που είναι ευρέως διαδεδομένο όπως τα dolby/dts...

Δεν είναι κάτι διαφορετικό από ένα dac με τα surround φορματ. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Atmos

https://en.wikipedia.org/wiki/3D_audio_effect

 

Η περιγραφή μοιάζει πολύ με το 3D audio...

Δημοσ.

Όλα έχουν να κάνουν με την πηγή και πως αυτή "μεταφράζεται". Ο στόχος φυσικά είναι ίδιος. Άρα λογικό είναι ΟΛΑ να μοιάζουν μεταξύ τους. Ένα παιχνίδι μπορεί να έχει και εκατοντάδες πηγές/αντικείμενα ήχου ανά στιγμή. Ο τρόπος όμως που όλα αυτά θα μετατραπούν σε 11/9/7/5/2 κανάλια ήχου που έχουμε σπίτι μας διατηρώντας το immersion υλοποιείται από τα codes αυτά. 

  • Like 1
Δημοσ.

https://en.wikipedia.org/wiki/3D_audio_effect
 
Η περιγραφή μοιάζει πολύ με το 3D audio...
https://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Atmos
Ε και?
 
Δεν είναι ότι δα συνεργάζεται μόνο με το Ps4 headset.


 
Στην ουσία αν κατάλαβα καλά η MS δίνει την δυνατότητα για simulated 3D audio (HRTF) σε όλα τα stereo headsets, περίπου σαν αυτό που κάνει η Sony με το PSVR.
 
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/40qhph/how_creative_nearly_brought_back_great_pc_audio/

 
Απάντησες μόνος σου στην ερώτησή σου.
 
Τι θα πει κόψανε πόρους από το dashboard.? Για τον ήχο εννοείς? Έχεις δει πολλά pc να κόβουν τίποτα 2gb ram για simulated audio? Ή μήπως 20% cpu? αν εννοείς αυτό.
 
 

Όχι ακριβώς. Από ότι κατάλαβα εγώ απλά αγόρασε τα νέα codecs από την Dolby. Πολλές μορφές μπορεί να πάρει το surround αλλά ο αλγόριθμος της dolby για το νέο dolby surround δύσκολα το φτάνει κάποιο. Μέχρι και η dts έχει όπως παλιά χωριστό decoder για downmixing σε στερεο. Αυτό που έκανε η Sony με τα καινούρια ακουστικά και 3d ήχο δεν είναι κάτι καινούριο και ποτέ δεν έγινε mainstream λόγω του ότι λίγοι developers έκαναν τον κόπο να τα ενσωματώσουν στα παιχνίδια τους...αυτό θα γίνει και με την sony..θα τα έχουν οι δικοί της τίτλοι και τα exclusives και μέχρι εκεί. Κάτι όμως που είναι ευρέως διαδεδομένο όπως τα dolby/dts...
Δεν είναι κάτι διαφορετικό από ένα dac με τα surround φορματ.

 
 
To xbox one δεν έχει και ένα σκασμό dsp ήδη ? Αν μη τι άλλο ως παρακαταθήκη από το kinnect?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και δεν αναφέρθηκε (ή το κατάλαβε κάποιος) να το πω ...

HRTF = HoloLens ...

https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us

 

 

Τι εννοείς HRTF=HoloLens; Στο link απλά παρουσιάζεται το HoloLens δεν πρόσεξα να λέει κάτι για HRTF ή xbox. Θα υπάρχει υποστήριξη του Hololens στο xbox;

Επεξ/σία από gRim
Δημοσ.

 

Αυτος είναι ο επεξεργαστής, το ήξερα. Νόμιζα ότι έλεγε για κάποια είδη processing. Είναι ανούσιο να μιλάμε εμείς για τους διάφορους επεξεργαστές που έχει το καθένα και τα API που χρησιμοποιούνται. Οι developers ζητάνε ευκολία και ευελιξία σε αυτά τα θέματα. Από αυτούς εξαρτάται...Οι διαφορές που μπορεί να έχουν οι επεξεργαστές μεταξύ τους φαίνονται μόνο όταν στριμάρουν ασυμπίεστα και έχει γίνει καλή δουλεία πάνω στο παιχνίδι. Και πάλι είναι υποκειμενικό απέναντι σε μορφές συμπίεσης καλοδουλεμένες όπως έιναι το dolby digital και το dts. Επίσης μην βάζετε ταμπέλες HRTF ή BRTF σε codecs, επεξεργαστές, API, headset και ξέρω γω τι άλλο...πολλά codecs έχουν χτιστεί πάνω σε αυτά τα πρότυπα (αν όχι όλα μέχρι ένα σημείο). Αυτά είναι απλά μια μεθοδολογία και τίποτα άλλο. 

Δημοσ.

Ρώτησες τι είδους DSP έχει και σου απάντησα (το ίδιο που υπάρχει σε PS4 APU, AMD APUs, AMD GPUs). IP της Tensilica είναι βασικά, το οποίο κάνει licence η AMD.

 

Αν ήξερες τι DSP έχει, τότε γιατί ρώτησες;

 

Όποιος κάτσει να το ψάξει, θα δει ότι δεν είναι τελείως αυτόνομο και ότι θέλει πόρους από CPU/GPU & RAM.

 

ΥΓ: Τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...