lak10 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 για να μπουμε εντος θεματος.... Το Recore ειναι σημεια εκνευριστικα και χωρις λογο δυσκολο...!!!!! Χθες θα εσπαγα μοχλο....τετοια τσατιλα μονο σε souls Παιχνιδια.... εγω το παρατησα στο τελευταιο boss διεγραψα το παιχνιδι και ηρεμησα απλα δεν παλευεται. πηρα μια τρομαρα πριν λιγο γιατι η κονσολα κολλουσε στο logo του xbox την αφησα κανα 3λεπτο δεν εγινε την κλεινω την ανοιγω και μετα απο 5 λεπτα ανοιξε φοβηθηκα για green screen of death Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JUST-GAMER Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Γιατι παρολο που εχω επιλεξει απο το μενου το "record now" μετα απο δυο φορες του πληκτρου x στο μοχλο να κανει εγραφη κλιπ 30 δευτερολεπτα ή παραπανω χρονου αυτο μου κανει μονο 5 δευτερολεπτα? Δεν μιλαω να ανοιξω με snap στα δεξια το start new clip now κ.τ.λ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cortaN@ Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) 1) Οι καιροί όντως αλλάζουν. Από το DX12, την hidden dGPU, την eSRAM και το power of the cloud που θα έκανε το ΧΒ1 δυνατότερο του PS4, ξαφνικά μας προέκυψε ο ... Σκορπιός με local processing power. Από εκεί που δεν μέτραγαν οι αναλύσεις και τα pixels, ξαφνικά ο Σκορπιός θα έχει "the highest quality pixels you've ever seen". Πράγματι, οι καιροί αλλάζουν. 2) Πολύ «υψηλή» ταχύτητα τα 5 Mbps download (αδιάφορο το upload), που τα πιάνει μέχρι και ADSL της πλάκας. Μάλιστα. Αμφιβαλλεις πως το DX12 εχςι προσδωσει στο One πλεονεκτημα σε σχεση με το DX11.X ? Αρκει να ριξεις μια ματια σε Forza Horizon 3, Gears of War 4 και Battlefield 1. Ακομα και η Frostbite engine εχει δει πολλες βελτιωσεις. Αν καποιοι εχουν denial περι αυτου η πιστευουν πως το Dx12 SDK στο One ειναι μυθος, οταν υπαρχει, δε φταιει μετα ο αλλος να γραφει για " hidden power". Το ιδιο το denial ορισμενων ordinary gamers, προσδιδει credibility σε συζητησεις περι hidden power, ενω πραγματικοτητα ειναι πιο απλη. Το One υποστηριζει DX12 σε hardware level και καμια αλλη GCN 1.0 του εμποριου η ως retail part η ως console part, δεν εχει hardware support σε DX12. Οσον αφορα την esRAM, οταν αξιοποιειται, σου προσφερει ενα pool ταχυτατου bandwidth και χαμηλοτατου latency, το οποιο σαφως εχει πλεονεκτηματα. Δες πχ. Forza Horizon 3 με 4xMSAA. Κατανοεις πως κατι αντιστοιχο δεν υπαρχει μεχρι στιγμης σε αυτη τη γενια, ετσι ? Και για τους ιδιους λογους, η MS θα χρησιμοποιησει esRAM και στο Scorpio. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2016 από cortaN@ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Αμφιβαλλεις πως το DX12 εχςι προσδωσει στο One πλεονεκτημα σε σχεση με το DX11.X ? Αρκει να ριξεις μια ματια σε Forza Horizon 3, Gears of War 4 και Battlefield 1. Ακομα και η Frostbite engine εχει δει πολλες βελτιωσεις. Αν καποιοι εχουν denial περι αυτου η πιστευουν πως το Dx12 SDK στο One ειναι μυθος, οταν υπαρχει, δε φταιει μετα ο αλλος να γραφει για " hidden power". Το ιδιο το denial ορισμενων ordinary gamers, προσδιδει credibility σε συζητησεις περι hidden power, ενω η.πραγματικοτητα ειναι πιο απλη. Το One υποστηριζει DX12 σε hardware level και καμια αλλη GCN 1.0 του εμποριου η ως retail part η ως console part, δεν εχει hardware support σε DX12. Οσον αφορα την esRAM, οταν αξιοποιειται, σου προσφερει ενα pool ταχυτατου bandwidth και χαμηλοτατου latency, το οποιο σαφως εχει πλεονεκτηματα. Δες πχ. Forza Horizon 3 με 4xMSAA. Κατανοεις πως κατι αντιστοιχο δεν υπαρχει μεχρι στιγμης σε αυτη τη γενια, ετσι ? Και για τους ιδιους λογους, η MS θα χρησιμοποιησει esRAM και στο Scorpio. To project scorpio ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσει esRAM στο Scorpio Site: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-xbox-one-project-scorpio-spec-analysis "Firstly, it's almost certainly the case that the ESRAM experiment on Xbox One is now a thing of the past - Microsoft will be following the approach pioneered by Sony in using a single, unified pool of memory based on PC graphics RAM technology." Τώρα γιατί η esRAM "is now a thing of the past" δεν το γνωρίζω.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Αρχίσαμε πάλι; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) 1) Αμφιβαλλεις πως το DX12 εχςι προσδωσει στο One πλεονεκτημα σε σχεση με το DX11.X ? Αρκει να ριξεις μια ματια σε Forza Horizon 3, Gears of War 4 και Battlefield 1. Ακομα και η Frostbite engine εχει δει πολλες βελτιωσεις. 2) Αν καποιοι εχουν denial περι αυτου η πιστευουν πως το Dx12 SDK στο One ειναι μυθος, οταν υπαρχει, δε φταιει μετα ο αλλος να γραφει για " hidden power". Το ιδιο το denial ορισμενων ordinary gamers, προσδιδει credibility σε συζητησεις περι hidden power, ενω η.πραγματικοτητα ειναι πιο απλη. 3) Το One υποστηριζει DX12 σε hardware level και καμια αλλη GCN 1.0 του εμποριου η ως retail part η ως console part, δεν εχει hardware support σε DX12. 4) Οσον αφορα την esRAM, οταν αξιοποιειται, σου προσφερει ενα pool ταχυτατου bandwidth και χαμηλοτατου latency, το οποιο σαφως εχει πλεονεκτηματα. Δες πχ. Forza Horizon 3 με 4xMSAA. Κατανοεις πως κατι αντιστοιχο δεν υπαρχει μεχρι στιγμης σε αυτη τη γενια, ετσι ? Και για τους ιδιους λογους, η MS θα χρησιμοποιησει esRAM και στο Scorpio. Καλώστονα! Χρόνια και ζαμάνια. 1) Κοίτα, εγώ ανέκαθεν ήμουν υπέρ των low-level APIs, ειδικά στις κονσόλες... δεν με νοιάζει αν λέγεται DX12, Mantle, GCM, GNM, Metal, Vulkan. Η ουσία είναι μια: με Async & draw call bundles (τα 2 πιο βασικά features) θα βγάλεις το maximum μιας κονσόλας με octa-core Jaguar & GCN GPU. Εσύ μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι το DX12 είναι στην ουσία ένα rebranded Mantle (το οποίο είναι βασισμένο στο libGNM/libGCM της Sony). Δεν έκανε καμία παρθενογέννεση η MS. Το αρχικό low-level API (Mantle) το ανέπτυξαν AMD & DICE από κοινού. Επίσης διαφωνώ με δηλώσεις του τύπου "το DX12 θα επιτρέψει στο XB1 να περάσει το PS4 σε flops". Τα θυμάσαι αυτά πιστεύω... δεν στέκουν μαθηματικά. AMD flops είναι και τα 2 λόγω GCN. Δεν συγκρίνουμε AMD με nVidia flops. Συνεπώς δεν θα «γεννήσει» περισσότερα flops το DX12. Απλά θα αυξήσει μέσω του Async το ALU utilization (σε αυτό πάσχει η AMD σε high-level APIs). 2) Ερώτηση: εσύ προσωπικά συντάσσεσαι με τον misterXmedia και τις θεωρίες του περί hidden dGPU; Αν δεν γνωρίζεις ποιός είναι (πράγμα απίθανο), μια αναζήτηση στο Google αρκεί... 3) Αυτό είναι αναληθές. Το ΧΒ1 έχει GCN 1.0 GPU (2 ACEs, 8 queues), ενώ το PS4 GCN 1.1 GPU (8 ACEs, 64 queues). Εδώ μπορείς να δεις το feature level της κάθε μικροαρχιτεκτονικής: http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2015/06/DX12FeatureLEvels.png https://i.imgur.com/hiRNp7L.png Τα 8 ACEs ήταν πατέντα της Sony (Cerny), τα οποία ήρθαν αργότερα στο PC. Το ΧΒ1 έχει σχεδιασμό GCN 1.0, γι' αυτό και τα 2 ACEs. Developers έχουν πει ότι χρειάζονται 2 ξεχωριστά code paths (επιπλέον δουλειά) για GPGPU, ακριβώς για αυτόν τον λόγο... προφανώς η DICE είναι από τις λίγες εταιρίες που μπαίνουν στον κόπο. 4) H eSRAM είναι ταχύτατη μεν, μικρή δε. Επίσης, από όσο θυμάμαι η MS δεν δίνει low-level πρόσβαση σε αυτήν μέσω UWP (υποτίθεται με αυτό είναι φτιαγμένα τα FH3 & GoW4). Εν τέλει, η eSRAM αποτελεί παρελθόν με το Scorpio λόγω GDDR5 384-bit (320GB/s). Όπως έκαναν emulate το 360, έτσι θα κάνουν emulate την eSRAM μέσα σε ένα ενιαίο & πανγρήγορο pool. Σου φαίνεται τόσο δύσκολο πια; Πιο δύσκολο είναι το 360 BC. Θα ήταν χαζή τεχνικά επιλογή να σπαταλήσουν GPU transistors για embedded μνήμες, ειδικά όταν έχει θέσει στόχο στα 6 TF (πράγμα που θα απαιτήσει αρκετά Compute Units, όχι τσιγκουνιές). Με λίγα λόγια, το Scorpio αντιγράφει το επιτυχημένο memory setup του PS4 (GDDR5 256-bit), σε μια πιο "beefy" εκδοχή. Η eSRAM είναι παρελθόν για τα μελλοντικά designs και δεν έχει νόημα να την υπερασπίζεται κανείς. Τώρα αν εσύ διαφωνείς με τις σχεδιαστικές επιλογές του Scorpio, αυτό είναι άλλο θέμα... Και για τους ιδιους λογους, η MS θα χρησιμοποιησει esRAM και στο Scorpio. Είσαι τόσο σίγουρος; Αν ναι, μου επιτρέπεις να το κάνω bookmark και να τα πούμε σε 1 χρόνο από σήμερα; edit: τι σημαίνει "ordinary gamers" και ποιοί είναι αυτοί; το αντίστροφο ποιό είναι; Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2016 από bedazzled 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zarzonis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με ακουστικά. Έχω το καινούριο χειριστήριο με τη θύρα 3.5mm και θέλω να πάρω ένα ζευγάρι ακουστικά για να μιλάω όταν παίζω online. Παίζουν όλα; Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι στα Earpods της Apple δεν έπαιζε το μικρόφωνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kistos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Μόλις παράγγειλα το bundle με το FIFA 17 και το 2ο χειριστήριο. Θέλω να ρωτήσω κάτι για αγορά παιχνιδιών: Υπάρχει κάποιο σάιτ από εξωτερικό αξιόπιστο και με καλύτερες τιμές από Ελλάδα; Επίσης αν θέλω να παίξω multiplayer στο διαδίκτυο χρειάζομαι κάποια συνδρομή στη Microsoft; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2016 Χρειάζεσαι Xbox Gold συνδρομή 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mikele13- Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με ακουστικά. Έχω το καινούριο χειριστήριο με τη θύρα 3.5mm και θέλω να πάρω ένα ζευγάρι ακουστικά για να μιλάω όταν παίζω online. Παίζουν όλα; Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι στα Earpods της Apple δεν έπαιζε το μικρόφωνο. βαζω οποιοδηποτε ακουστικο απο android κινητο και παιζει κανονικα και μικροφωνο και τα παντα ολα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johngamer Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με ακουστικά. Έχω το καινούριο χειριστήριο με τη θύρα 3.5mm και θέλω να πάρω ένα ζευγάρι ακουστικά για να μιλάω όταν παίζω online. Παίζουν όλα; Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι στα Earpods της Apple δεν έπαιζε το μικρόφωνο. Βασικά όποιο και να βάλεις θα παίξει, εκτός φυσικά από το mute. Φταίει η κλάσικη Apple που ως συνήθως θα πάρει κάτι universal, θα αλλάξει ένα μικρό κομμάτι για να είναι ασύμβατο με τα υπόλοιπα, και θα στο πουλήσει σαν "κλειστό σύστημα" για καλύτερο...στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει αλλάξει την σειρά TRRS στους πόλους του καρφιού...ψάξε για τα earpods που έδινε η Sony παλιότερα για το Vita. Θα τα βρείς πολύ φθηνά και με mute κουμπί και από ήχο είναι αξιόλογα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Socratis_g Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 βαζω οποιοδηποτε ακουστικο απο android κινητο και παιζει κανονικα και μικροφωνο και τα παντα ολα... volume adjustemt δεν επαιζε σε ένα xiaomi handsfree που είχα δοκιμάσει. Μόλις παράγγειλα το bundle με το FIFA 17 και το 2ο χειριστήριο. Θέλω να ρωτήσω κάτι για αγορά παιχνιδιών: Υπάρχει κάποιο σάιτ από εξωτερικό αξιόπιστο και με καλύτερες τιμές από Ελλάδα; Επίσης αν θέλω να παίξω multiplayer στο διαδίκτυο χρειάζομαι κάποια συνδρομή στη Microsoft; http://www.thegamecollection.net/ απο τα καλύτερα. Σου δίνει και πόντους σε κάθε αγορά (το οποίο είναι περίπου 1-2 λίρες εκτπωση για την επόμενη αγορά). Αν κανεις προπαραγγελία και κατά την ημέρα της κυκλοφορίας πέσει η τιμή, σου κάνουν refund τη διαφορά. Εχει μεταφορικά 2 λίρες. Πάνω απο 1 εβδομάδα δεν μου έχει καθυστερίσει παραγγελία τους. Εχουν και κάτι ρεκορ σε 3 εργάσιμες να το έχω πάρει. γλυτώνεις γύρω στα 5-7 ευρώ στα καινούρια παιχνίδια, σε σχέση με τα σκρουτζομάγα στην ελλάδα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 @Zarzonis Εδώ είσαι: https://www.google.gr/search?q=omtp+vs+ctia&oq=OMTP&aqs=chrome.2.69i57j0l5.4247j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 https://en.wikipedia.org/wiki/Phone_connector_(audio)#TRRS_standards Αποφεύγεις ως διάολος το λιβάνι το «πρότυπο» της Apple. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giannisrethymno Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά,δωρεάν το handsome collection. Προλαβαίνετε νομίζω... http://www.eurogamer.net/articles/2016-10-27-borderlands-handsome-collection-currently-free-to-download-on-xbox-one 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zarzonis Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Βασικά όποιο και να βάλεις θα παίξει, εκτός φυσικά από το mute. Φταίει η κλάσικη Apple που ως συνήθως θα πάρει κάτι universal, θα αλλάξει ένα μικρό κομμάτι για να είναι ασύμβατο με τα υπόλοιπα, και θα στο πουλήσει σαν "κλειστό σύστημα" για καλύτερο...στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει αλλάξει την σειρά TRRS στους πόλους του καρφιού...ψάξε για τα earpods που έδινε η Sony παλιότερα για το Vita. Θα τα βρείς πολύ φθηνά και με mute κουμπί και από ήχο είναι αξιόλογα. @Zarzonis Εδώ είσαι: https://www.google.gr/search?q=omtp+vs+ctia&oq=OMTP&aqs=chrome.2.69i57j0l5.4247j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 https://en.wikipedia.org/wiki/Phone_connector_(audio)#TRRS_standards Αποφεύγεις ως διάολος το λιβάνι το «πρότυπο» της Apple. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Κατάλαβα τί παίζει με τα ακουστικά της Apple. @johngamer σε αυτά εδώ αναφέρεσαι; http://www.ebay.com/itm/Genuine-SONY-In-Ear-Earphones-with-Microhone-iPhone-PSP-Vita-Headphones-/191604020202?hash=item2c9c7d53ea:g:AjQAAOSw~OdVgKGr#rwid Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις