Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν δεν έχεις Kinect δεν ανοίγει καν το fighter, το πήρα από crazy sundays του e-shop και σήμερα πήρα το Kinect. 

Καλούτσικο είναι. Βέβαια χάνει λίγο στις κινήσεις, δεν ξέρω αν είναι θέμα του παιχνιδιού ή του kinect.... Με το kinect ήρθε πακέτο ένα από τα just dance και σε αυτό είδα ότι δεν έχανε κινήσεις ... οπότε μάλλον το fighter within πρέπει να μην είναι τόσο καλό; 

Δημοσ.

Παιδιά εγώ το Kinect το έχω μόνο για γυμναστική και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά που κάνει με το XBOX Fitness.

Δημοσ.

εξακολουθώ να έχω προβλήματα με την κονσόλα....

1)No Sync με cloud...έχω χάσει saves αρκετές φορές

2)κολλήματα στα tiles...

και αυτό το   e305 έλεος πια!

Δημοσ.

εξακολουθώ να έχω προβλήματα με την κονσόλα....

1)No Sync με cloud...έχω χάσει saves αρκετές φορές

2)κολλήματα στα tiles...

και αυτό το   e305 έλεος πια!

δεν ειναι φυσιολογικα αυτα, κανε κανα factory reset αλλα πριν απο αυτο τσεκαρε το δικτυο σου

Δημοσ.

εξακολουθώ να έχω προβλήματα με την κονσόλα....

1)No Sync με cloud...έχω χάσει saves αρκετές φορές

2)κολλήματα στα tiles...

και αυτό το   e305 έλεος πια!

 

E305 σημαίνει "κακό" Update.Μήπως έχεις θέμα με το Internet??

 

Η δικιά μου, δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ θέμα...

 

Πως συνδέεσαι??

 

Ενσύρματα ή ασύρματα??

 

Δες και το παρακάτω μήπως σε βοηθήσει...

 

  • Like 2
Δημοσ.

εξακολουθώ να έχω προβλήματα με την κονσόλα....

1)No Sync με cloud...έχω χάσει saves αρκετές φορές

2)κολλήματα στα tiles...

και αυτό το   e305 έλεος πια!

Ίσως ένα factory reset να βοηθήσει.   Έκανα και εγώ, το youtube δεν άνοιγε για περίπου 4 μήνες, τώρα παίζει κανονικά.

Ποιά χώρα έχεις δηλώσει?  

Δημοσ.

Async Compute Support comes for Xbox One In Unreal 4 Engine:

 

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Rendering/ShaderDevelopment/AsyncCompute/index.html

 

 

 

Παραθέτω και απόσπασμα:

 

"The Rendering Hardware Interface (RHI) now supports asynchronous compute (AsyncCompute) for Xbox One. This is a good way to utilize unused GPU resources (Compute Units (CUs), registers and bandwidth), by running dispatch() calls asynchronously with the rendering. For example, if half the CUs are unused during a particular rendering pass, those CUs could potentially be utilized by an asynchronous compute job."

 

"This feature was implemented by Lionhead Studios. We integrated it and indend to make use of it as a tool to optimize the XboxOne rendering."

  • Like 3
Δημοσ.

Async Compute Support comes for Xbox One In Unreal 4 Engine:

 

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Rendering/ShaderDevelopment/AsyncCompute/index.html

 

 

 

Παραθέτω και απόσπασμα:

 

"The Rendering Hardware Interface (RHI) now supports asynchronous compute (AsyncCompute) for Xbox One. This is a good way to utilize unused GPU resources (Compute Units (CUs), registers and bandwidth), by running dispatch() calls asynchronously with the rendering. For example, if half the CUs are unused during a particular rendering pass, those CUs could potentially be utilized by an asynchronous compute job."

 

"This feature was implemented by Lionhead Studios. We integrated it and indend to make use of it as a tool to optimize the XboxOne rendering."

 

Δυστυχώς εγώ προσωπικά έχω σταματήσει να τα διαβάζω αυτά. Έχουν πει τοοοοοσα...Το είχα πει από τους πρώτους και με βάφτισαν PS fanboy και ξέρω γω τι άλλο...Την παρούσα στιγμή δεν χρειάζεται πιο δυνατό xbox η MS, περισσότερες πωλήσεις χρειάζεται. Μέχρι να γίνει αυτό, όλα τα multiplatform θα είναι port του ps4, με ένα υποτυπώδες optimization για το xbox. Τι να το κάνεις το asynccompute τότε? Ποιός developer θα κάτσει να ξοδέψει για ξεχωριστό build για το xbox για να αξιοποιήσει καλύτερα το hardware του με τόσους λιγότερους υποψήφιους αγοραστές σε σχέση με το ps4? 

 

Το πως θα φέρει περισσότερες πωλήσεις ας το σκεφτεί η ΄ίδια η MS...Ήδη το ps4 έχει την ίδια τιμή στην Αμερική με το xbox, σε λίγες μέρες μάλλον θα ανακοινωθεί το αυτό και για την Ευρώπη...Έπρεπε το xbox να έχει πάει στα 299€...χθές! 399€ με το elite controller, και να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη και να φέρει exclusive τίτλους. Αντί να κάνει αυτά κοπιάζει να προσφέρει τα ίδια με την sony και χάνει κι από πάνω τον μεγαλύτερο multiplatform τίτλο που είχε υπό την προστασία της, το COD. Αν μη τι άλλο το cod ήταν αυτό που την κράτησε στο παιχνίδι μέχρι να βγάλει 1-2 exclusive...Αυτήν τη στιγμή ο μόνος λόγος που με κρατά από το να παρατήσω την ιδέα να πάρω xbox είναι το forza. Κι από μόνο του δεν θα είναι αρκετό για πολύ ακόμα...

Δημοσ.

Το async compute (για όσους γνωρίζουν τι είναι ακριβώς) είναι κοινό σε PS4 & Xbone... το PS4 δεν τρέχει UE4; Ε θα έρθει και εκεί. Πολύ καλά νέα.

Δημοσ.

Θα το αναφερω και στο topic του Halo 5 αλλα εχει event by Microsoft και Πλαισιο στις 27 και 30 του μηνα σε Αθηνα και Σαλονικα παρακαλω(και πλακα πλακα μπραβο που γινεται το event και στις 2 μεγαλες πολεις να μην μεινει κανενας παραπονεμενος) με θεμα προφανως το αναμενομενο Halo 5 

 

http://gr.ign.com/halo-5/21135/news/halo-5-official-launch-event-se-athena-kai-thessal

 

Τριτη 27 στην Αθηνα και  Παρασκευη 30 στην Θεσσαλονικη(πλακα πλακα πιο πολυ θα βολεψει η Παρασκευη κυριως για οσους δουλευουν)


Οσο για την Microsoft αν θυμαμαι καλα σε πιο παλια συνεντευξη ειχε παραδεχτει οτι δεν βλεπει να φτανει ουτε για πλακα τις πωλησεις του PS4. Και σε αυτο δυστηχως φταιει αποκλειστικα εκεινη,αρχικα με την απιστευτη γκαφα που εκανε πριν βγει η κονσολα με τα περι Drm και επισης που δεν ενισχυσε την κονσολα με exclusive τιτλους στις αρχες που η κονσολα της ειχε το πλεονεκτημα της χαμηλοτερης τιμης(και για πολλους και του καλυτερου controller τουλαχιστον απο θεμα κατασκευης).

Δημοσ.

Το async compute (για όσους γνωρίζουν τι είναι ακριβώς) είναι κοινό σε PS4 & Xbone... το PS4 δεν τρέχει UE4; Ε θα έρθει και εκεί. Πολύ καλά νέα.

Κανονικοτατα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...