paploa Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Καλησπέρα. Για να μην σπαμάρω κι εδώ. Έχω θέσει αυτό το ερώτημα. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; http://www.insomnia.gr/topic/482979-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%83%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%89-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-gaming/page-23?hl=%2Bps4&do=findComment&comment=54093445Ευχαριστώ.
cortaN@ Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Καλησπέρα. Για να μην σπαμάρω κι εδώ. Έχω θέσει αυτό το ερώτημα. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; http://www.insomnia.gr/topic/482979-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%83%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%89-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-gaming/page-23?hl=%2Bps4&do=findComment&comment=54093445 Ευχαριστώ. Σε γενικες γραμμες και στις 2 κονσολες, η εμπειρια χρησης ειναι πολυ καλη πλεον και εχουν γινει αλματα και απο τις 2 στο user interface και στις υπηρεσιες που προσφερουν. Εξαρχης το X1 ειχε μια media oriented προσεγγιση σε αντιθεση με το ps4 που ειχε μια πιο gaming centric approach, ενω και οι δυο ειχαν δωσει εμφαση στα social media. Η προσωπικη μου αποψη, ομως, ειναι πως το Xbox One λογω αρχιτεκτονικης (Kinect 2.0, 3 ΟSes, VM's with HyperVisor, Suspend on RAM via eMMCe, triple rendering planes κτλ κτλ), λογω του ταλεντου των software engineers της MS (προσφατο παραδειγμα η ενσωματωση του Xbox360 Backwards compatibility) και εξαιτιας του οτι αποτελει ενα gaming υποσυστημα στο γενικοτερο περιβαλλον προιοντων και υπηρεσιων της Microsft (PC, Xbox One, Occulus Rift, Microsoft Hololens, Microsoft Surface, Microsoft Lumia, Cortana AI, κτλ κτλ.) με τα οποια ομως στο εγγυς μελλον θα βρισκεται σε αλληλοεξαρτηση και αλληλοσυνδεση οσο ποτε λογω του επερχομενου software (Windows 10/DX12/WDDM 3.0, Xbox to Win10 streaming and vice versa) συνιστα συνολικα μια ανωτερη και πιο ολοκληρωμενη εμπειρια χρησης που θα την συνιστουσα σε ολους οσοι ενθουσιαζονται απο τις νεες ιδεες, το deep integration και το connected future. Συμπτωματικα μαζι με την ελευση των Win10 στο Xbox One και του DX12, ανακοινωθηκε ενα νεο ανασχεδιασμενο Dashboard UI που ερχεται το φθινοπωρο, ανανεωμενο με πολλες νεες λειτουργιες και χαρακτηριστικα, πολυ πιο γρηγορο στη χρηση και πολυ πιο intuitive απο το UI με το οποιο εγινε launched το One το 2013. Μπορειτε να το δειτε και στο παρακατω video: Site: 1
paploa Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Κι εγώ αυτό βλέπω και σκέφτομαι την αλλαγή. Εκτός από τα παιχνίδια, γενικότερα σαν εταιρεία η Microsoft "επενδύει" περισσότερο στην κονσόλα, άρα μελλοντικά κερδισμένοι θα βγουν οι καταναλωτές. Βασικά αυτό που με κέρδισε είναι το EA Access. Για κάποιον που δεν έχει πολλά λεφτά (60+€) για παιχνίδια, το να δίνεις 5€ το μήνα και να έχεις πρόσβαση σε 12 τίτλους είναι σημαντικό. Λέω να κάνω το βήμα λοιπόν και να βάλω αγγελία εδώ. Σε ευρώ ή δραχμές δεν ξέρω ακόμα μόνο ΥΓ: Επίσης όχι άλλα remasters. Έλεος δηλαδή. 1
bedazzled Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Suspend on RAM via eMMCe Η eMMC (όχι eMMCe) είναι flash μνήμη, όχι (D)RAM. Αν και έχω την εντύπωση ότι κάνει suspend στην DDR3 και όχι στην flash (δεν συμφέρει να κάνει writes συνέχεια)...
cortaN@ Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Η eMMC (όχι eMMCe) είναι flash μνήμη, όχι (D)RAM. Αν και έχω την εντύπωση ότι κάνει suspend στην DDR3 και όχι στην flash (δεν συμφέρει να κάνει writes συνέχεια)... H eMMC (μου ξεφυγε το e) δεν ειναι η ιδια η flash μνημη, ειναι το πρωτοκολλο επικοινωνιας του southbridge με την flash. Ποιος μιλησε οτι ειναι DRam ? Το suspend στην DDR3 γινεται εν ωρα λειτουργιας της κονσολας. Οταν ομως το Xbox One μπαινει σε Stand By mode, κανοντας ενα ας πουμε S4 shutdown, γινεται copy η DRam στην Flash, γι αυτο το λογο τα 8GB της Flash αντιστοιχουν στα 8GB της DDR3. Και γι αυτο το λογο ξεκινωντας και παλι την κονσολα, μπορεις να κανεις Resume το game, καθως γινεται η αναστροφη διεργασια. Τα 8GB flash ram δε βρισκονται εκει μονο γι αυτο το λογο, αλλα επειδη το suspend γινεται σε επιπεδο Virtual OS και ολο το περιβαλλον του One ειναι virtualized κατω απο hypervisor.
bedazzled Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Σου εξήγησα γιατί δεν συμφέρει να κάνεις κάθε τρεις και λίγο write στην flash... μην λέω πάλι τα ίδια. Έχει πει ποτέ η MS ότι κάνει suspend στην flash/NAND; Επιπλέον, ένα τσιπάκι 8GB flash μνήμης είναι πολύ αργό για να ρουφήξει τα δεδομένα από το DDR3 pool σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το suspend στο XB1 είναι ακαριαίο όπως φαντάζομαι θα γνωρίζεις κι εσύ. Το λογικό λοιπόν είναι να κρατάει ανοιχτή την DDR3 και να κάνει suspend εκεί, εκτός αν κάνει suspend στον σκληρό δίσκο όπως το PS4. ΥΓ1: Η DDR3 δεν καίει πολύ ρεύμα σε σχέση με την GDDR5. ΥΓ2: Η eMMC είναι flash + controller. Υπάρχει και στα κινητά και έχει τον ίδιο σκοπό: storage για OS/firmware.
cortaN@ Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Σου εξήγησα γιατί δεν συμφέρει να κάνεις κάθε τρεις και λίγο write στην flash... μην λέω πάλι τα ίδια. Έχει πει ποτέ η MS ότι κάνει suspend στην flash/NAND; Επιπλέον, ένα τσιπάκι 8GB flash μνήμης είναι πολύ αργό για να ρουφήξει τα δεδομένα από το DDR3 pool σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το suspend στο XB1 είναι ακαριαίο όπως φαντάζομαι θα γνωρίζεις κι εσύ. Το λογικό λοιπόν είναι να κρατάει ανοιχτή την DDR3 και να κάνει suspend εκεί, εκτός αν κάνει suspend στον σκληρό δίσκο όπως το PS4. ΥΓ1: Η DDR3 δεν καίει πολύ ρεύμα σε σχέση με την GDDR5. ΥΓ2: Η eMMC είναι flash + controller. Υπάρχει και στα κινητά και έχει τον ίδιο σκοπό: storage για OS/firmware. Μα το ιδιο πραγμα λεμε, δεν καταλαβαινω που ειναι η διαφωνια. Ποιος μιλησε οτι το suspend γινεται κατευθειαν στην flash ? Λειτουργει υποβοηθητικα. Aν ο λογος ηταν μονο η χρηση της ως firmware, δε θα χρειαζοταν να εχουν τοποθετησει 8GB nand, θα μπορουσαν να εχουν βαλει καποια MB...π.χ. αν η χρηση της εντοπιζοταν μονο ως μια nand αντιστοιχη της nand του Xbox 360. Ειναι υπερβολικη η ποσοτητα μνημης 8GB για να χρησιμοποιηθει για οτιδηποτε αλλο εκτος απο suspend/resume, ταυτοχρονα με την DDR3. Ακριβως πως γινεται δε γνωριζω, επαναλαμβανω ομως πως το γεγονος οτι τα 8GB της DDR3 του One αντιστοιχουν bit προς bit στα 8GB της Flash, απο την εμπειρια μου μονο κατι μπορει να σημαινει: Suspend. Και αν ενδιαφερεσαι να μαθεις πως μπορει να γινεται, θα σε παρακινουσα να δεις την τεχνολογια Rapid Start Technology της Intel στα x86/x64 PC. Όπου δεσμεύεται ένα ποσό από τον SSD δίσκο ενός συστήματος, ίδιας ποσότητας με την κύρια μνήμη και γινεται suspend εκει το λειτουργικο, ως ενα S4 shutdown περίπου, και επανερχομενο, μπαινεις άμεσα στο OS χωρίς boot. Κάτι αντίστοιχο, όχι φυσικά με τον ίδιο τρόπο και ίσως σε συνδυασμό με τον σκληρό δίσκο του One, συμβαίνει εκεί. Μία πιθανή εξήγηση, όχι όμως η μοναδική είναι πως η Flash στο One συνεπικουρεί στον HDD του One, όπως συμβαίνει σε έναν Hybrid SSD controller.
bedazzled Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 8GB flash μνήμης έχει και το Wii U... δεν έχει να λέει κάτι αυτό. Το κόστος 8GB flash είναι αστείο. Ούτε $5 δεν κάνει σε μαζικές παραγγελίες. Για ποιά υπερβολή μιλάς λοιπόν; Flash μνήμες σε megabyte δεν υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια. Μην συγχέεις την flash με τους SSD... οι δεύτεροι είναι ταχύτατοι και πολύ πιο ακριβοί. Όταν βρεις πηγή για το suspend to flash στο XB1, πες μου κι εμένα. Μέχρι τότε παραμένει pure speculation.
cortaN@ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 8GB flash μνήμης έχει και το Wii U... δεν έχει να λέει κάτι αυτό. Το κόστος 8GB flash είναι αστείο. Ούτε $5 δεν κάνει σε μαζικές παραγγελίες. Για ποιά υπερβολή μιλάς λοιπόν; Flash μνήμες σε megabyte δεν υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια. Μην συγχέεις την flash με τους SSD... οι δεύτεροι είναι ταχύτατοι και πολύ πιο ακριβοί. Όταν βρεις πηγή για το suspend to flash στο XB1, πες μου κι εμένα. Μέχρι τότε παραμένει pure speculation. Χαιρω πολυ, cortan@. Δε μιλησα για SSD, αλλα για hybrid. Υπαρχουν πολλοι τυποι flash, αργοι και γρηγοροι. To speculation αφορα την ακριβη χρηση της Flash στο One, δεν αναιρει ομως το γεγονος οτι υπαρχει και οτι το πιο πιθανο ενδεχομενο για να υπαρχει και να αντιστοιχει στην ποσοτητα της κυριας ram του One εγκειται σε καποια λειτουργια suspend/rapid start κατω απο τα virtualized OSes της MS.
nzeppos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Μιας και το έφερε η κουβέντα, έχετε ιδέα αν για το X1 υπάρχουν βιβλία σαν τα αντίστοιχα του Takahashi για Xbox original και 360;
cortaN@ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Μιας και το έφερε η κουβέντα, έχετε ιδέα αν για το X1 υπάρχουν βιβλία σαν τα αντίστοιχα του Takahashi για Xbox original και 360; Νομιζω ειναι πολυ νωρις για κατι αντιστοιχο nzeppos. Eδω στο επισημο microsoft.com να πας, detailed tech specs δε θα βρεις.
nzeppos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Τα δύο βιβλία που αναφέρω είχαν εκδοθεί 5-6 μήνες μετά την ημερομηνία κυκλοφορίας των κονσολών, αφού ο Takahashi είχε παρακολουθήσει την εξέλιξή τους από την αρχή. Εφόσον δεν έχει βγει κάτι αντίστοιχο ενάμιση χρόνο (και βάλε) μετά τη διάθεση του X1, δυστυχώς δεν βλέπω γιατί να γίνει τώρα. Τουλάχιστον όχι με τον ίδιο τρόπο. Τεσπά, θα δούμε, μακάρι να κάνω λάθος. Αν πάντως κάποιος δεν τα έχει διαβάσει, του τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Ειδικά αυτό για το 360 (που μπορεί να βρεθεί και σε pdf με λίγο ψάξιμο), είναι must. Όχι πως του Xbox Original πάει πίσω, αλλά μετά από 15 χρόνια έχει πλέον περισσότερο ιστορική σημασία παρά οτιδήποτε άλλο.. 1
cortaN@ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Τα δύο βιβλία που αναφέρω είχαν εκδοθεί κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας των κονσολών, αφού ο Takahashi είχε παρακολουθήσει την εξέλιξή τους από την αρχή. Εφόσον δεν έχει βγει κάτι αντίστοιχο ενάμιση χρόνο (και βάλε) μετά τη διάθεση του X1, δυστυχώς δεν βλέπω γιατί να γίνει τώρα. Τουλάχιστον όχι με τον ίδιο τρόπο. Τεσπά, θα δούμε, μακάρι να κάνω λάθος. Αν πάντως κάποιος δεν τα έχει διαβάσει, του τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Ειδικά αυτό για το 360 (που μπορεί να βρεθεί και σε pdf με λίγο ψάξιμο), είναι must. Όχι πως του Xbox Original πάει πίσω, αλλά μετά από 15 χρόνια έχει πλέον περισσότερο ιστορική σημασία παρά οτιδήποτε άλλο.. Πολυ καλες προτασεις και πολυ επικοδομητικο που τις αναφερεις. Προσωπικα, εχω εντρυφησει πολυ περισσοτερο στην τεχνολογια πισω απο το 360 και οχι πισω απο το Xbox Original. Ισως ειναι ευκαιρια να το δω. Η αναπτυξη του One διαφερει αρκετα απο τις 2 προηγουμενες κονσολες της MS και υπαρχουν...λογοι για τους οποιους ενα ολοκληρωμενο deep dive στην αναπτυξη και στα technical details του One δεν ειναι τοσο ευκολο η εφικτο αυτη τη στιγμη. Εχω την αισθηση πως μετα απο χρονια καποιοι θα γυρισουν πισω στη σχεδιαση τοu hardware/software του Οne και γενικοτερα στην αναπτυξη του ως project, θα κοιτανε πισω και θα ...αναρωτιουνται για πολλα
nzeppos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Θα συμφωνήσω πως για το Χ1 είναι καλύτερο να βγει ένα αντίστοιχο βιβλίο τώρα (ή ακόμα καλύτερα μετά την έλευση των Win10), που θα περιγράψει ολόκληρη την εξέλιξη της κονσόλας και του οικοσυστήματός της. Αν κυκλοφορούσε κάτι την άνοιξη του 2014, όσο ενδιαφέρον και να ήταν τότε, θα έχανε όλη την υπόλοιπη πορεία και χωρίς ανανεωμένες εκδόσεις θα ήταν εξαιρετικά ελλιπές. Για το 360 uncloaked, έχεις PM. 1
philos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Καλησπέρα παιδιά! Είναι εφικτό να συνδεθεί το XBOX με οπτική ίνα, με κάρτα ήχου υπολογιστή (σαν input) και η ίδια κάρτα ήχου να δίνει τον ήχο με τις κανονικές (3,5mm) εξόδους 5.1, στο Home Theater; Προφανώς σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει ο υπολογιστής να είναι ανοιχτός, αλλά αυτό δεν με πειράζει. Ο λόγος είναι ότι έχω ένα Home Theater το οποίο έχει μόνο αναλογικές εισόδους (RCA) και το XBOX δεν διαθέτει κάτι τέτοιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις