JohnVani18 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Και θα πέσει και πολύ κράξιμο/butthurt απο PS users. Φαντάζομαι όλοι θυμάστε τα σχόλια για το "μούφα" Tomb Raider. 1
lepaterious Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Και θα πέσει και πολύ κράξιμο/butthurt απο PS users. Φαντάζομαι όλοι θυμάστε τα σχόλια για το "μούφα" Tomb Raider. Καλα θα γινει πανηγυρι πλακα θα εχει.... Αντι να τα ριχνουν στις αφραγκειες της sony που δεν μπορει να βγαλει εναν τιτλο exclusive θα τα ριχνουν στην ms γιατι πολυ απλα μπορει να αγοραζει και να βγαζει οτι θελει... Ναι, το όνομα του πρότζεκτ ήταν Silent Hills, αυτό είναι σωστό. Αλλά τα δισεκατομμύρια είναι λίιιιιγο υπερβολή Μπορει τα δις να ειναι για ολη την Konami να την αγορασει η εστω να αγορασει τα μεγαλα ονοματα της,, PES 2016 exclusive to xbox one.
JohnVani18 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Καλα θα γινει πανηγυρι πλακα θα εχει.... Αντι να τα ριχνουν στις αφραγκειες της sony που δεν μπορει να βγαλει εναν τιτλο exclusive θα τα ριχνουν στην ms γιατι πολυ απλα μπορει να αγοραζει και να βγαζει οτι θελει...Δεν ήθελα να το πάω εκεί το θέμα, και ούτε το εννούσα έτσι. Απλά μου αρέσουν τα σχόλια του τύπου "πάει κι αυτό το παιχνίδι, το κατέστρεψαν, κωλοMS χαλάει τους τίτλους" κλπ. Μένω καθαρά στο "fan"base της κονσόλας και δεν πάω στην κατάσταση της κάθε εταιρίας. Και προσωπικά συνεχίζω (για την ώρα) να προτιμώ την Sony απο την MS. υγ : αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν θα πάρω Xbox One, για την ώρα μάλιστα το Quantum Break με κάνει να πάρω πρώτα One
lepaterious Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Απλά μου αρέσουν τα σχόλια του τύπου "πάει κι αυτό το παιχνίδι, το κατέστρεψαν, κωλοMS χαλάει τους τίτλους" κλπ. Και προσωπικά συνεχίζω (για την ώρα) να προτιμώ την Sony απο την MS. Ναι βεβαία άλλα όταν η sony παίρνει έναν τίτλο exclusive "praise the lord" άλλα όταν το κάνει η ms και με ποιο πολλά λεφτά και σίγουρη επιτυχία στο να βγει τελικά ο τίτλος εκεί είναι καταστροφή του gaming και λοιπές μπούρδες..... Βεβαία όταν έφαγε άκυρο τελικά δεν είδα να κράζουν οι γνωστοί, ξέρουν μόνο να κράζουν όταν τελικά κάτι θα βγει έξω άλλα όχι στην κονσόλα τους. Για το δεύτερο άπλα απαξιώ :P 1
spartan29gr Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Εμενα παντως δεν μου φαινεται τοσο περιεργη η συγκεκριμενη φημη παντως.Αυτην την στγμη η microsoft ειναι η μονη εταιρια που εχει λεφτα για σκοτωμα απο τις υπολοιπες του χωρου(sony nintendo)και επιπλεον για να αλλαξει την κατασταση υπερ της,θα πρεπει να επενδυει σε αποκλειστικες συμφωνιες ωστε να τραβηξει ξανα πισω το hardcore κοινο της(οι μαλακιες που ειχε κανει δυσκολα ξεχνιουνται) 1
gkalas Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Και αυτός ο βλακας δε κρατάει τη φήμη λίγο ζωντανή μέχρι την Ε3 να γίνει ντόρος. Τα ξερναει ολα με τη μια
lepaterious Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Και αυτός ο βλακας δε κρατάει τη φήμη λίγο ζωντανή μέχρι την Ε3 να γίνει ντόρος. Τα ξερναει ολα με τη μια Μπορει να μην θελει να υπαρχουν φημες γιατι με τις φημες πριζονται και τα λενε και μηπως θελει να κανει surprise....
spartan29gr Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 http://twitter.com/XboxP3/status/604697441447731201 Ανθρακας ο θυσαυρος
gkalas Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Και μόνο που έγραφε billion ηταν τελειωμένη η φήμη πριν καν αρχίσει. 2
cortaN@ Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Έχουμε νέο performance test στο DF για το Witcher 3, με βάση το patch 1.03 εκατέρωθεν των 2 κονσολών (X1 και ps4). Στο νέο patch, οι αρχικές αναλύσεις παραμένουν, δηλαδή στο X1 έχουμε dynamic resolution που παίζει ανάμεσα στα 900p και 1080p, ανάλογα με το φόρτο της εκάστοτε scene (κάτι αντίστοιχο είχε γίνει στο CoD: Advanced Warfare και στο Wolfenstein: New Order διατηρώντας το framerate στα 60fps), προσπαθώντας εδώ για τη διατήρηση του frame rate κολλημένο στα 30 fps, ενώ στο ps4 έχουμε ανάλυση 1080p θυσιάζοντας το performance του παιχνιδιού. Πριν την εφαρμογή του νέου patch, το X1 έχαιρε υψηλότερων frames (30 με 40 fps average γύρω στα 35 fps), αλλά δεδομένου πως δεν υπήρχε frame cap στα 30 fps, αυτό οδηγούσε σε stuttering και αυξομειώσεις του frame rate. Με το νέο patch, το X1 αποκτάει καθαρό πλεονέκτημα στα frames διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτα τα 30fps σε οποιεσδήποτε συνθήκες, σε αντίθεση με το ps4 που σε stress moments φτάνει κοντά στα 20 fps και διατηρεί εκεί το frame rate οδηγώντας σαφώς σε μειωμένη απόδοση τουλάχιστον 20%. Δείτε τα 2 συγκριτικά βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=nev-qxmHR7c (δείτε από το 1:08 και μετά) https://www.youtube.com/watch?t=64&v=ezYecVMGwIA (δείτε από το 1:03 και μετά) Ειδικά στο 1ο video οι διαφορές είναι μεγάλες με το ps4 να φτάνει οριακά στα 20fps και το X1 να παίζει ανάμεσα στα 28-30, ουσιαστικά διατηρώντας το frame cap στα 30fps και εξαλείφοντας το stuttering καθόλι τη διάρκεια του παιχνιδιού. Διάφορα comments από το άρθρο του DF: "CD Projekt Red's latest patch 1.03 is a must if you haven't already downloaded it, with The Witcher 3's frame-rates tweaked for the better on both PlayStation 4 and Xbox One over its day one state. Counting in at 500MB, a 30fps cap is crucially also added to Xbox One with this update, at last evening out its frame-pacing to give smoother results." "Resolutions are unchanged too; PS4 makes the most of a native 1920x1080 frame-buffer, while Xbox One upscales from 1600x900 in most areas." "Performance is another matter though. On Xbox One especially, we see the addition of a proper 30fps cap giving us a far more consistent rate of motion in play. Where before it ran unlocked between 30-40fps, causing stutters as frame-rates lurched up and down the graph, patch 1.03 forces all motion to a single rate of refresh. The end result is exactly as you'd expect; battles and fast gallops across The White Orchard benefit hugely by running at a straight 30fps - a smoother ride, only dropping frames as heavy transparencies enter the picture." "In terms of direct platform-to-platform comparisons on patch 1.03, PS4 and Xbox One are both capped to 30fps now, but Microsoft's console does hold a steadier line on balance. In almost every segment of gameplay tested, the performance overhead on Xbox One prior to the patch now translates to a confident 30fps cap - and with far fewer stutters below." "It's an advantage also seen in The Witcher 3's in-engine cut-scenes. As before, PS4 automatically locks to the 20fps line at any sign of dropping below 30fps. By comparison Xbox One lurks at the 25fps mid-point, freely updating with frames as and when they become available. The net result is that PS4 typically runs at a slower, more sluggish rate in every scene tested." "On balance, it's an improvement on both sides but Xbox One owners have a bigger reason to celebrate this update. Though it struggles to match the clarity of PS4's native 1920x1080 output, the 30fps cap is better adjusted for Microsoft's platform in practice, with fewer stutters during play giving it a tangible performance advantage." - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Άλλη μία περίπτωση στην οποία οι δύο εκδόσεις έχουν διαφορετικό προσανατολισμό, στην πρώτη περίπτωση έχουμε προσπάθεια για balance χρησιμοποιώντας dynamic resolution (900p ~ 1080p) με κύριο στόχο το consistent performance και στη δεύτερη προσπάθεια για διατήρηση της ανάλυσης 1080p, προφανώς για λόγους marketing (γιατί δε νομίζω να προτιμάει πολύς κόσμος να παίζει στα 1080p με μειώσεις του frame rate στα 20fps) εις βάρος του frame rate... Τα συμπεράσματα δικά σας... 2
metallica 13 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 μονο που στα cutscenes δεν παιζεις...οπως θες τα παρουσιαζεις cortana... 1
Anastazio Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Έχουμε νέο performance test στο DF για το Witcher 3, με βάση το patch 1.03 εκατέρωθεν των 2 κονσολών (X1 και ps4). Στο νέο patch, οι αρχικές αναλύσεις παραμένουν, δηλαδή στο X1 έχουμε dynamic resolution που παίζει ανάμεσα στα 900p και 1080p, ανάλογα με το φόρτο της εκάστοτε scene (κάτι αντίστοιχο είχε γίνει στο CoD: Advanced Warfare και στο Wolfenstein: New Order διατηρώντας το framerate στα 60fps), προσπαθώντας εδώ για τη διατήρηση του frame rate κολλημένο στα 30 fps, ενώ στο ps4 έχουμε ανάλυση 1080p θυσιάζοντας το performance του παιχνιδιού. Πριν την εφαρμογή του νέου patch, το X1 έχαιρε υψηλότερων frames (30 με 40 fps average γύρω στα 35 fps), αλλά δεδομένου πως δεν υπήρχε frame cap στα 30 fps, αυτό οδηγούσε σε stuttering και αυξομειώσεις του frame rate. Με το νέο patch, το X1 αποκτάει καθαρό πλεονέκτημα στα frames διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτα τα 30fps σε οποιεσδήποτε συνθήκες, σε αντίθεση με το ps4 που σε stress moments φτάνει κοντά στα 20 fps και διατηρεί εκεί το frame rate οδηγώντας σαφώς σε μειωμένη απόδοση τουλάχιστον 20%. Δείτε τα 2 συγκριτικά βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=nev-qxmHR7c (δείτε από το 1:08 και μετά) https://www.youtube.com/watch?t=64&v=ezYecVMGwIA (δείτε από το 1:03 και μετά) Ειδικά στο 1ο video οι διαφορές είναι μεγάλες με το ps4 να φτάνει οριακά στα 20fps και το X1 να παίζει ανάμεσα στα 28-30, ουσιαστικά διατηρώντας το frame cap στα 30fps και εξαλείφοντας το stuttering καθόλι τη διάρκεια του παιχνιδιού. Διάφορα comments από το άρθρο του DF: "CD Projekt Red's latest patch 1.03 is a must if you haven't already downloaded it, with The Witcher 3's frame-rates tweaked for the better on both PlayStation 4 and Xbox One over its day one state. Counting in at 500MB, a 30fps cap is crucially also added to Xbox One with this update, at last evening out its frame-pacing to give smoother results." "Resolutions are unchanged too; PS4 makes the most of a native 1920x1080 frame-buffer, while Xbox One upscales from 1600x900 in most areas." "Performance is another matter though. On Xbox One especially, we see the addition of a proper 30fps cap giving us a far more consistent rate of motion in play. Where before it ran unlocked between 30-40fps, causing stutters as frame-rates lurched up and down the graph, patch 1.03 forces all motion to a single rate of refresh. The end result is exactly as you'd expect; battles and fast gallops across The White Orchard benefit hugely by running at a straight 30fps - a smoother ride, only dropping frames as heavy transparencies enter the picture." "In terms of direct platform-to-platform comparisons on patch 1.03, PS4 and Xbox One are both capped to 30fps now, but Microsoft's console does hold a steadier line on balance. In almost every segment of gameplay tested, the performance overhead on Xbox One prior to the patch now translates to a confident 30fps cap - and with far fewer stutters below." "It's an advantage also seen in The Witcher 3's in-engine cut-scenes. As before, PS4 automatically locks to the 20fps line at any sign of dropping below 30fps. By comparison Xbox One lurks at the 25fps mid-point, freely updating with frames as and when they become available. The net result is that PS4 typically runs at a slower, more sluggish rate in every scene tested." "On balance, it's an improvement on both sides but Xbox One owners have a bigger reason to celebrate this update. Though it struggles to match the clarity of PS4's native 1920x1080 output, the 30fps cap is better adjusted for Microsoft's platform in practice, with fewer stutters during play giving it a tangible performance advantage." - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Άλλη μία περίπτωση στην οποία οι δύο εκδόσεις έχουν διαφορετικό προσανατολισμό, στην πρώτη περίπτωση έχουμε προσπάθεια για balance χρησιμοποιώντας dynamic resolution (900p ~ 1080p) με κύριο στόχο το consistent performance και στη δεύτερη προσπάθεια για διατήρηση της ανάλυσης 1080p, προφανώς για λόγους marketing (γιατί δε νομίζω να προτιμάει πολύς κόσμος να παίζει στα 1080p με μειώσεις του frame rate στα 20fps) εις βάρος του frame rate... Τα συμπεράσματα δικά σας...
cortaN@ Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2015 μονο που στα cutscenes δεν παιζεις...οπως θες τα παρουσιαζεις cortana... Εγώ δεν παρουσιάζω παρά τη σύγκριση του DF, η οποία καταλήγει σε κάποια συμπεράσματα. Τα cutscenes συμφωνώ είναι το λιγότερο, το πρόβλημα σαφώς και έγκειται στο playthrough, στο gameplay. Ειδικά στα swarms το ps4 πέφτει σταθερά στα 20 fps, όπως φαίνεται από το 1ο video. Προσωπικά προτιμώ dynamic res (900p ~ 1080p) με 30fps cap, παρά 1080p με αυτές τις πτώσεις, αλλά περί ορέξεως... 2
metallica 13 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 παντως βγαινει και αλλο patch οποτε μην το δενεις και κομπο οτι ετσι θα ειναι τα πραγματα!εχει τα θεματακια του το παιχνιδι γενικα!θελει βελτιωση παντου!
Προτεινόμενες αναρτήσεις