Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε κάποιο σχετικά πρόσφατο βίντεο ο NXGamer έλεγε πως κάποια ανάλογη ενημέρωση (update) θα πρέπει να περιμένουμε και όσον αφορά το PS4. Το είχα ποστάρει στο Off Topic νήμα, νομίζω, αν θέλετε να το τσεκάρετε. *

 

Και πάλι, βέβαια, ακόμα κι αν όντως η πρόβλεψη/εκτίμησή του επιβεβαιωθεί, το κατά πόσο θα το εκμεταλλευτούν άλλοι devs πέρα από αυτούς που φτιάχνουν exclusive games είναι ένα ζήτημα. Το πιο πιθανό και ρεαλιστικό είναι οι περισσότεροι να μείνουν στα εύκολα που ξέρουν και δουλεύουν ήδη, εκτός αν αρχίσουν να μένουν πολύ πίσω (πράγμα αρκετά απίθανο, αν σκεφτεί κανείς πόσα λίγα exclusives βγαίνουν πια).

 

 

*Conspiracy theorist hat on: Μπορεί και το Uncharted γι' αυτό να πήρε παράταση.

  • Like 1
Δημοσ.

να πάρει κεφάλι μάλλον όχι, αλλά κάποια exclusives θα είναι χάρμα οφθαλμών. 

 

Οκ λαθος φραση. Θελω να πω πως ουτε την ψαλιδα θα κλεισει. 

Δημοσ.

To θεμα ειναι μην παρουν παραταση ολοι οι ΑΑΑ τιτλοι μ αυτην τη δικαιολογια. Απ την αλλη κριμα δεν θα ναι το HALO 5 ή το FORZA 6 να μην εκμεταλευτουν αυτη την αναβαθμιση λογω DX12;  

 

Μακαρι να πιεσει η MS την Sony για να εχουμε αρκετο ανταγωνισμο και καλυτερα παιχνιδια και να ακολουθησουν και οι τριτες εταιριες παραγωγης παιχνιδιων,

 

Στο PS4 επισης εχουμε δει οτι δεν εχει γινει και η καλυτερη χρηση του hardware στα third party games ουτε βεβαια και στις 2 κονσολες κατι πραγματικα next-gen για να τρελαινομαστε και η συχνοτητα εμφανισης αξιολογων τιτλων δεν ειναι η επιθυμητη.

 

Ας ειναι καλα το PC gaming που ειναι ακριβο αθλημα και τα παιχνιδια ειναι ιδιαιτερα απαιτητικα (η μαλλον κακα ports) και εχουν τρελαθει στις πωλησεις hardware η MS και η Sony συγκριτικα με προηγουμενες γενιες χωρις να δικαιολογειται απ την ποιοτητα των παιχνιδιων.

  • Like 1
Δημοσ.

To θεμα ειναι μην παρουν παραταση ολοι οι ΑΑΑ τιτλοι μ αυτην τη δικαιολογια. Απ την αλλη κριμα δεν θα ναι το HALO 5 ή το FORZA 6 να μην εκμεταλευτουν αυτη την αναβαθμιση λογω DX12;  

 

Από την άλλη άλλη όμως, ενδέχεται να δούμε στην αργότερη ζωή των κονσολών βελτιώσεις μεγαλύτερες απ' ό,τι είδαμε στην προηγούμενη γενιά, αν τα πρώτα κύματα παιχνιδιών είναι pre-DX12. Δεν είναι κι άσχημα τα αποκλειστικά ώς τώρα σε καμία από τις δύο κονσόλες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν νομίζω οι devs να ασχοληθούν ξεχωριστά με το xbone και dx12(αν και έτσι πρέπει)και να αφήσουν το ps4 να εκτεθεί.

Εχεις την εντυπωση οτι οι devs δουλευουν πανω στο ps4 σε επιπεδο api? Και τι θα πει να εκτεθει? Αν η κονσολα ειναι ανικανη να τρεξει ενα καινουργιο σχεδιασμενο api ειναι ηδη εκτεθημενη. Κοιτα μπορει πετυχημενη κονσολα να ειναι το ps4 αλλα στην ουσια ολα τα παιχνιδια γραφονται σε direct x και τα μετατρεπουν σε opengl που τρεχει το ps4. Δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις dev που να εκατσε να γραψει σε opengl γιατι δεν εχει τα καταλληλα εργαλεια που του προσφερει το direct x. Τωρα το xbox απο οτι φαινεται σχεδιαστηκε εξαρχης το hardware με βαση το dx12 οποτε εγω πιστευω θα δουμε τρελες διαφορες.

Το προβλημα ερχεται ομως τωρα οτι αν το Ps4 δεν τρεχει το αντιστοιχο api του opengl αλλα σιγουρα παλιοτερο και δεν θα γινεται ευκολα η μετατροπη.

Παντως για να κρατησουν τα multiplatform σε ενα σταθερο επιπεδο και για τις 2 κονσολες θα πρεπει να κανουν καποιες υποχωρησεις.

Δημοσ.

Τωρα το xbox απο οτι φαινεται σχεδιαστηκε εξαρχης το hardware με βαση το dx12 οποτε εγω πιστευω θα δουμε τρελες διαφορες.

 

Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές. Είχα διαβάσει κάπου ενα άρθρο με κάποιον από τη CD Projekt που έλεγε ότι dx12 στο Xbox δεν σημαίνει πχ μεγαλύτερη ανάλυση ή καλύτερα γραφικά.

 

Η ισχύς της gpu είναι συγκεκριμένη. Το κυριότερο που θα κάνει το dx12 (τουλάχιστον στην κονσόλα) είναι να απελευθερώσει πόρους από την αδύναμη CPU (κυρίως physics) και να τους μεταφέρει στη gpu.

Λίγο καλύτερο frame rate θα δούμε σίγουρα αλλά εαν τώρα κάποιοι πιστεύετε ότι θα βλέπουμε 1080p παντού, 120fps, MSAA, μονόκερους και της Παναγιάς τα μάτια... δεν ξέρω ρε παιδιά... μήπως να κρατούσατε και λίγο μικρότερο καλάθι? :-D

 

Η Sony αυτή τη στιγμή στην ουσία χρησιμοποιεί την ανάλυση ως φθηνό marketing trick. Η MS που είναι και αυτή μανούλα σε αυτά τι νομίζετε ότι θα κάνει? 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές. Είχα διαβάσει κάπου ενα άρθρο με κάποιον από τη CD Projekt που έλεγε ότι dx12 στο Xbox δεν σημαίνει πχ μεγαλύτερη ανάλυση ή καλύτερα γραφικά.

 

Η ισχύς της gpu είναι συγκεκριμένη. Το κυριότερο που θα κάνει το dx12 (τουλάχιστον στην κονσόλα) είναι να απελευθερώσει πόρους από την αδύναμη CPU (κυρίως physics) και να τους μεταφέρει στη gpu.

Λίγο καλύτερο frame rate θα δούμε σίγουρα αλλά εαν τώρα κάποιοι πιστεύετε ότι θα βλέπουμε 1080p παντού, 120fps, MSAA, μονόκερους και της Παναγιάς τα μάτια... δεν ξέρω ρε παιδιά... μήπως να κρατούσατε και λίγο μικρότερο καλάθι? :-D

 

Η Sony αυτή τη στιγμή στην ουσία χρησιμοποιεί την ανάλυση ως φθηνό marketing trick. Η MS που είναι και αυτή μανούλα σε αυτά τι νομίζετε ότι θα κάνει? 

 

Δεν κανει ακριβως αυτο. Στην ουσια αφηνει την GPU να συνεργαστει με ολους τους πηρηνες της CPU αντι μονο με εναν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν κανει ακριβως αυτο. Στην ουσια αφηνει την GPU να συνεργαστει με ολους τους πηρηνες της CPU αντι μονο με εναν. 

 

Κάποια απο αυτά τα features όμως δεν γίνονται ήδη στο Xbox? Ως κονσόλα οι devs δεν έχουν ήδη πρόσβαση σε low level features σε σχέση με ένα παραδοσιακό PC?  

 

 

 

Τα benchmarks προς το παρών αφορούν κυρίως το PC που έχει και το μεγαλύτερο θέμα με αυτά. Εκεί σίγουρα θα δούμε διαφορές. Τώρα στο Xbox... εγώ δεν περιμένω πολλά πράγματα γιατί:

 

“I think there is a lot of confusion around what and why DX12 will improve. Most games out there can’t go 1080p because the additional load on the shading units would be too much. For all these games DX12 is not going to change anything,” 

 

They might be able to push more triangles to the GPU but they are not going to be able to shade them, which defeats the purpose. To answer the first question, I think we will see a change in the way graphics programmers will think about their pipelines and this will result in much better systems hopefully.”

 

 

Πηγή:

http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-Unlikely-Hit-1080p-With-DX12-Says-Witcher-3-Dev-66567.html

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την άλλη άλλη όμως, ενδέχεται να δούμε στην αργότερη ζωή των κονσολών βελτιώσεις μεγαλύτερες απ' ό,τι είδαμε στην προηγούμενη γενιά, αν τα πρώτα κύματα παιχνιδιών είναι pre-DX12. Δεν είναι κι άσχημα τα αποκλειστικά ώς τώρα σε καμία από τις δύο κονσόλες.

 

 

Το hardware του ps4 δεν είναι φτιαγμένο για dx12, δεδομένου ότι η κάρτα γραφικών του ακολουθεί πιστά το GCN 1.0 με 1 command processor (και όχι 2 και 2 όπως του One) και χωρίς να έχει dedicated move engines, οπότε οποιαδήποτε αναβάθμιση των dev tools του ps4 θα αφορά βελτιστοποίηση του υπάρχοντος hardware και θα σκοπεύει κυρίως στο compute εκμεταλλευόμενο τα ACE's engines του ps4.

 

Αντίθετα, στο X1 έχουμε 2 Command Processors, 2 Compute Processors (με 64 qeue's ) και move engines για real-time compression/decompression. Αυτή η διάταξη είναι απολύτως συμβατή με τις τεχνολογικές καινοτομίες του DX12 και θα επιτρέψει γρηγορότερα flow streams και mixed graphics & compute streams με την έλευση του DX12.

 

Έχουμε δηλαδή δύο φιλοσοφίες σκέψης, από τη μία έχουμε το One που είναι σχεδιασμένο με βάση το next gen και στοχεύει στο μέλλον και από την άλλη το ps4 που είναι μία πολύ πολύ καλή υλοποίηση του υπάρχοντος software.

 

Το τι θα κάνουν οι developers θα φανεί στο μέλλον, πάντως η ταυτόχρονα παρουσία του DX12 σε Χ1 και υπολογιστές, καθώς και ο μικρότερος χρόνος που απαιτείται για να γίνει porting από τη μία έκδοση στην άλλη, με κάνει να πιστεύω ότι θα έχουμε πολλές περιπτώσεις που lead platform θα είναι είτε το X1 είτε η έκδοση του υπολογιστή και μετά θα γίνεται port στο ps4.

 

Αν γίνει το αντίθετο, δηλαδή να είναι lead το ps4 με τεχνολογία αντίστοιχη του dx11.x και μετά να γίνονται port οι εκδόσεις σε pc και X1, τότε ολόκληρη η τεχνολογία θα μείνει πίσω και επιπλέον θα έχουμε μεγάλο χάσιμο προγραμματιστικού χρόνου.

Επεξ/σία από cortaN@
  • Like 4
Δημοσ.

Το hardware του ps4 δεν είναι φτιαγμένο για dx12, δεδομένου ότι η κάρτα γραφικών του ακολουθεί πιστά το GCN 1.0 με 1 command processor (και όχι 2 και 2 όπως του One) και χωρίς να έχει dedicated move engines, οπότε οποιαδήποτε αναβάθμιση των dev tools του ps4 θα αφορά βελτιστοποίηση του υπάρχοντος hardware και θα σκοπεύει κυρίως στο compute εκμεταλλευόμενο τα ACE's engines του ps4.

 

Αντίθετα, στο X1 έχουμε 2 Command Processors, 2 Compute Processors (με 64 qeue's ) και move engines για real-time compression/decompression. Αυτή η διάταξη είναι απολύτως συμβατή με τις τεχνολογικές καινοτομίες του DX12 και θα επιτρέψει γρηγορότερα flow streams και mixed graphics & compute streams με την έλευση του DX12.

 

Έχουμε δηλαδή δύο φιλοσοφίες σκέψης, από τη μία έχουμε το One που είναι σχεδιασμένο με βάση το next gen και στοχεύει στο μέλλον και από την άλλη το ps4 που είναι μία πολύ πολύ καλή υλοποίηση του υπάρχοντος software.

 

Το τι θα κάνουν οι developers θα φανεί στο μέλλον, πάντως η ταυτόχρονα παρουσία του DX12 σε Χ1 και υπολογιστές, καθώς και ο μικρότερος χρόνος που απαιτείται για να γίνει porting από τη μία έκδοση στην άλλη, με κάνει να πιστεύω ότι θα έχουμε πολλές περιπτώσεις που lead platform θα είναι είτε το X1 είτε η έκδοση του υπολογιστή και μετά θα γίνεται port στο ps4.

 

Αν γίνει το αντίθετο, δηλαδή να είναι lead το ps4 με τεχνολογία dx11.x και μετά να γίνονται port οι εκδόσεις σε pc και X1, τότε ολόκληρη η τεχνολογία θα μείνει πίσω και επιπλέον θα έχουμε μεγάλο χάσιμο προγραμματιστικού χρόνου.

 

Διαβαζεις αυτον τον τρελο που λεει συνεχεια πως το One ειναι παντου καλυτερο και ενα σωρο συνωμοσιες περι υποβαθμισης του One? Μου διαφευγει το ονομα του...εχει κατι σαν blog.

Δημοσ.

Διαβαζεις αυτον τον τρελο που λεει συνεχεια πως το One ειναι παντου καλυτερο και ενα σωρο συνωμοσιες περι υποβαθμισης του One? Μου διαφευγει το ονομα του...εχει κατι σαν blog.

 

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς..

 

'Oλα όσα ανέφερα παραπάνω, όσον αφορά το hardware, έχουν παρουσιαστεί επισήμως από την MS στις παρουσιάσεις της στο Hotchip το Σεπτέμβριο του 2013, στο architect panel review που διοργάνωσε το Digital Foundry για τη Microsoft αλλά και στη Στoκχόλμη σε internal παρουσίαση της AMD και της MS τον Ιούνιο του 2014 (AMD and MS Developer Day, Inside Xbox One).

 

Όσον αφορά το software, κάποια από αυτά περιέχονται στο XDK leak του Οκτωβρίου του 2014 και κάποια άλλα στην παρουσίαση των Windows 10/Xbox One/DX12 (Mine goes to 12...slang) τον Ιανουάριο του 2015.

 

Επιπλέον, υπάρχουν τα προσωπικά tweets του Phil Spencer και του Aaron που επιβεβαιώνουν το σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής του One με βάση το DX12. 

 

Βεβαίως ορισμένοι εδώ θα έχουν ήδη παρατηρήσει ότι η on the spot ενημέρωσή σας από πλευράς μου σε διάφορα θέματα σχετικά με X1/MS/Win10/DX12 θα υπαινισσόταν είτε τεράστια εκδήλωση τυχαιότητας είτε internal πληροφόρηση. Αν ισχύει το δεύτερο, i stand by this, αλλά δε μπορώ να παραθέσω κάποια resources σχετικά με αυτό. :P

 

Παραθέτω όμως τα αντίστοιχα links της 1ης και 2ης παραγράφου του post μου:

 

http://www.hotchips.org/wp-content/uploads/hc_archives/hc25/HC25.10-SoC1-epub/HC25.26.121-fixed-%20XB1%2020130826gnn.pdf

 

http://wccftech.com/microsoft-xbox-one-architecture-detailed-hot-chip-2013-features-5-billion-transistors/

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-complete-xbox-one-interview

 

http://de.slideshare.net/DevCentralAMD/inside-x-box-one-by-martin-fuller

 

https://forum.beyond3d.com/threads/xbox-one-november-sdk-leaked.56362/

 

https://forum.beyond3d.com/threads/directx-12-the-future-of-it-within-the-console-gaming-space-specifically-the-xb1.55487/

 

https://www.youtube.com/watch?v=LP0FFKQkE7s

 

http://www.gamepur.com/news/18201-spencers-gdc-panel-dx12-xbox-one-and-win-10-dx12-improve-gpu-and-cpu.html

 

https://twitter.com/XboxP3/status/558768045246541824

 

https://twitter.com/xboxp3/status/446873135594225664

 

http://www.crytek.com/cryengine/presentations

 

 

Θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο, οι κύριες μηχανές γραφικών που έρχονται, όπως η Unreal 4, η Unity και άλλες, όλες βασίζονται στο DX12 σαν default set.

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές. Είχα διαβάσει κάπου ενα άρθρο με κάποιον από τη CD Projekt που έλεγε ότι dx12 στο Xbox δεν σημαίνει πχ μεγαλύτερη ανάλυση ή καλύτερα γραφικά.

 

Η ισχύς της gpu είναι συγκεκριμένη. Το κυριότερο που θα κάνει το dx12 (τουλάχιστον στην κονσόλα) είναι να απελευθερώσει πόρους από την αδύναμη CPU (κυρίως physics) και να τους μεταφέρει στη gpu.

Λίγο καλύτερο frame rate θα δούμε σίγουρα αλλά εαν τώρα κάποιοι πιστεύετε ότι θα βλέπουμε 1080p παντού, 120fps, MSAA, μονόκερους και της Παναγιάς τα μάτια... δεν ξέρω ρε παιδιά... μήπως να κρατούσατε και λίγο μικρότερο καλάθι? :-D

 

Η Sony αυτή τη στιγμή στην ουσία χρησιμοποιεί την ανάλυση ως φθηνό marketing trick. Η MS που είναι και αυτή μανούλα σε αυτά τι νομίζετε ότι θα κάνει? 

Κοιτα απο την μια εχουν το καταλληλο εργαλειο για να πετυχουν οτι αποτελεσμα θελουν, Οι διαφορες ισως ειναι τεραστιες γιατι ειδικα τα παιχνιδια που θα γραφτουν σε καινουργιες μηχανες γραφικες που θα εχουν full support dx12 και οχι σε καποια παλια μηχανη... Παραδειγμα η unreal engine ειναι dx12 full και αυτο σημαινει οτι σαν μηχανη θα ειναι κοντα στο μεταλλο και ο dev θα μπορει να κανει παπαδες.... Δεν ξερουμε τo api της sony ποσο κοντα ειναι και αν δεν ειναι κοντα οι μηχανες δεν μπορουν να κανουν τιποτα παραπανω...

Φυσικα η sony χρησιμοποιει φτηνο marketing και ελπιζω μελλοντικα καποιοι να δουν την φολα που λεγεται ps4....

 

Κάποια απο αυτά τα features όμως δεν γίνονται ήδη στο Xbox? Ως κονσόλα οι devs δεν έχουν ήδη πρόσβαση σε low level features σε σχέση με ένα παραδοσιακό PC?

Ουτε στο pc υπαρχει μεχρι στιγμης προσβαση και αυτο..... Μονο τωρα το dx12 θα επιτρεπει σε devs να δουλεψουν το παιχνιδι και να χρησιμοποιουν το 100% των καρτων... Στην ουσια απο οσο ξερω τα παιχνιδια την gddr την χρησιμοποιουν ελαχιστα και σε συγκεκριμενους σκοπους.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς..

 

'Oλα όσα ανέφερα παραπάνω, όσον αφορά το hardware, έχουν παρουσιαστεί επισήμως από την MS στις παρουσιάσεις της στο Hotchip το Σεπτέμβριο του 2013, στο architect panel review που διοργάνωσε το Digital Foundry για τη Microsoft αλλά και στη Στoκχόλμη σε internal παρουσίαση της AMD και της MS τον Ιούνιο του 2014 (AMD and MS Developer Day, Inside Xbox One).

 

Όσον αφορά το software, κάποια από αυτά περιέχονται στο XDK leak του Οκτωβρίου του 2014 και κάποια άλλα στην παρουσίαση των Windows 10/Xbox One/DX12 (Mine goes to 12...slang) τον Ιανουάριο του 2015.

 

Επιπλέον, υπάρχουν τα προσωπικά tweets του Phil Spencer και του Aaron που επιβεβαιώνουν το σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής του One με βάση το DX12. 

 

Βεβαίως ορισμένοι εδώ θα έχουν ήδη παρατηρήσει ότι η on the spot ενημέρωσή σας από πλευράς μου σε διάφορα θέματα σχετικά με X1/MS/Win10/DX12 θα υπαινισσόταν είτε τεράστια εκδήλωση τυχαιότητας είτε internal πληροφόρηση. Αν ισχύει το δεύτερο, i stand by this, αλλά δε μπορώ να παραθέσω κάποια resources σχετικά με αυτό. :P

 

Παραθέτω όμως τα αντίστοιχα links της 1ης και 2ης παραγράφου του post μου:

 

http://www.hotchips.org/wp-content/uploads/hc_archives/hc25/HC25.10-SoC1-epub/HC25.26.121-fixed-%20XB1%2020130826gnn.pdf

 

http://wccftech.com/microsoft-xbox-one-architecture-detailed-hot-chip-2013-features-5-billion-transistors/

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-complete-xbox-one-interview

 

http://de.slideshare.net/DevCentralAMD/inside-x-box-one-by-martin-fuller

 

https://forum.beyond3d.com/threads/xbox-one-november-sdk-leaked.56362/

 

https://forum.beyond3d.com/threads/directx-12-the-future-of-it-within-the-console-gaming-space-specifically-the-xb1.55487/

 

https://www.youtube.com/watch?v=LP0FFKQkE7s

 

http://www.gamepur.com/news/18201-spencers-gdc-panel-dx12-xbox-one-and-win-10-dx12-improve-gpu-and-cpu.html

 

https://twitter.com/XboxP3/status/558768045246541824

 

https://twitter.com/xboxp3/status/446873135594225664

 

http://www.crytek.com/cryengine/presentations

 

 

Θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο, οι κύριες μηχανές γραφικών που έρχονται, όπως η Unreal 4, η Unity και άλλες, όλες βασίζονται στο DX12 σαν default set.

 

Οχι απλα εισαι τοσο ενημερωμενος που υπεθεσα οτι τον ξερεις. Δεν τον θυμαμαι και θελω να τον βρω.

Δημοσ.

ρε παιδια να αλλαξω λιγο συζητηση και να ρωτησω εαν παιζει να δουλεψει το mad catz sfiv fightstick που ειχα στο 360 και ειχα φτιαξει με sanwa κουμπια και μοχλο και ειναι τουμπανο στο xbox one????

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...