Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε σεις.. Συνειδητοποειτε για ποιο game καθεστε και συγκρινετε τις δυο κονσολες?

 

Καθομαι και τα διαβαζω και εγω ο μαζοχας ολα αυτα τα κειμενα, που καλως κανουν απο την μια και αναλυουν τι και πως για την ενημερωση μας ΑΛΛΑ απο την αλλη ειναι αυτο το game κριτηριο να μας δειξει τι? Οτι το ps4 δεν την παλευει σε αυτο το ψευτο αρχαιο - remastered engine και το xbone τα παει καλα λογω της πιο γρηγορης cpu?

Seriously?

  • Like 1
Δημοσ.

Τσαμπα να μιλαμε για αρχιτεκτονικες και να κανουμε υπεραναλυσεις...Λιγοι θα τα εκτιμησουν...το κολπο το εχει  βρει ο Sony παντως...

http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-26-top-factor-driving-ps4-purchases-is-better-resolution-survey

 

Όχι δε το θεωρώ τζάμπα, εξάλλου ο καθένας έχει κρίση και κρίνει.

 

Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι με την προσκόλληση της Sony στο 1080p και την άμεση σύνδεσή του με το marketing πίσω από το ps4 η ίδια σκάβει το λάκκο της και δε θα αργήσει η στιγμή που σχεδόν όλοι - εκτός από τους πολύ κολλημένους σονάκιδες - θα διαπιστώσει την αλήθεια.

 

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό σίγουρα θα αναρωτηθεί:

 

Πώς ένα μηχάνημα με πολύ μικρότερες διαστάσεις chassis, πολύ μικρότερο σύστημα ψύξης και πολύ λιγότερες απαιτήσεις εξωτερικής τροφοδοσίας και ενώ η αρχιτεκτονική των parts του ακολουθεί την ίδια λιθογραφία με το άλλο θεωρείται ισχυρότερο από το άλλο?

  • Like 1
Δημοσ.

Ενταξει το μεγεθος της κονσολας δεν ειναι κριτήριο, μπορει απλα οι engineers της sony να εκαναν καλυτερη δουλεια και η ms λογο του RROD να εβαλε μεγαλυτερη ψυκτρα για σιγουρια. Στα υπολοιπα δεν μπορω να πω οτι διαφωνω αλλα μικρο ρολο παιζουν οι δυνατοτητες των 2 συστηματων ειναι παρομοιες.

Δημοσ.

Καλα και το Wii U εχει βγαλει παιχνιδια σε 1080p,μπορει οχι με τα γραφικα του The order πχ αλλα και παλι δεν εχει να λεει κατι αυτο. Ο κοσμος προτιμησε το Ps4 αρχικα λογω της γιγαντιας γκαφας που εκανε η MS στις αρχες με την ανακοινωση για Used παιχνιδια,Kinect και λοιπες αηδιες,που ακομα και σημερα αυτο της ποναει,και που ακομα και μετα την στροφη που εκανε εχει ενα τεραστιο μειονεκτημα σε σχεση με το 360. ΤΟ ps3 στον κυκλο ζωης του εβγαλε παρα πολλα exclusive αρκετα απο τα οποια ηταν πολυ ποιοτικα.Το 360 παλι μονο για τα Halo,Gears και Forza το θυμουνται οι περισσοτεροι. 

Γιαυτο και εγω επιμενω τοσο στο να δω νεα Ip απο μεριας MS. 

Βεβαια οι Developers το πιασανε το νοημα γιαυτο και επιλεγανε AMD cpu και Gpu και στις δυο κονσολες γιατι ξερανε οτι το παιχνιδι θα παιχτει στα Multiplattform που αυτα παιζει περισσοτερο ο κοσμος και εκει δινει και τα περισσοτερα χρηματα(βλεπε CoD,BF,Destiny,Fifa,Pro κλπ κλπ)

 

Δειτε μια τα πιο καλοπουλημενα παιχνιδια για το 2014 που μας περασε και δειτε τα παιχνιδια αυτα σε ποιες κονσολες βγαινουν

http://www.gamespot.com/articles/most-sold-games-of-2014-include-gta-v-call-of-duty/1100-6424680/ 

ε τι να λεμε τωρα.

Και βεβαια δεν προκειται να αλλαξει και κατι και στο 2015 οπου παλι τα Multiplattform θα ειναι στο επικεντρο,βλεπε Witcher 3,Batman AK,MGS 5 κλπ.

 

Και οσο για την Sony επειδη πλεον μονο απο το PS4 βλεπει κερδη, δεν υπαρχει περιπτωση να το παρατησει ετσι και ολο το βαρος σε αυτο θα πεσει θελει δεν θελει.

Δημοσ.

 

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό σίγουρα θα αναρωτηθεί:

 

Πώς ένα μηχάνημα με πολύ μικρότερες διαστάσεις chassis, πολύ μικρότερο σύστημα ψύξης και πολύ λιγότερες απαιτήσεις εξωτερικής τροφοδοσίας και ενώ η αρχιτεκτονική των parts του ακολουθεί την ίδια λιθογραφία με το άλλο θεωρείται ισχυρότερο από το άλλο?

Η Sony ήταν πάντα hardware εταιρεία. Ολες τις οι κονσόλες ήταν μικρές και "στριμωγμένες", με την έννοια ότι δεν άφηνε χώρο αχρησιμοποίητο μέσα στο σασί. Τα Xbox ήταν πάντα γιγάντια με πάρα πολύ άδειο χώρο μέσα. Από προγραμματιστικά και τέτοια δε γνωρίζω, οπότε I take your word for it όταν τα εξηγείς, αλλά όσον αφορά την ψύξη, ας πούμε, παίζει πολύ παραπάνω ρόλο το να έχεις πετύχει μια σωστή ροή μέσα στο σασί, παρά να έχεις το διπλάσιο κενό χώρο. Αστοχο σχόλιο αυτό εκ μέρους, θα έλεγα, εκτός κι αν παρανόησα :)

Δημοσ.

....συμπερασμα από την θεωρια στην πραξη:

 

1. “On the DX12 question, I was asked early on by people if DX12 is gonna dramatically change the graphics capabilities of Xbox One and I said it wouldn’t. I’m not trying to rain on anybody’s parade, but the CPU, GPU and memory that are on Xbox One don’t change when you go to DX12. DX12 makes it easier to do some of the things that Xbox One’s good at, which will be nice and you’ll see improvement in games that use DX12, but people ask me if it’s gonna be dramatic and I think I answered no at the time and I’ll say the same thing.”

http://wccftech.com/phil-spencer-directx-1-xbox-one-hardware-graphics/

 

2.  "In the duel console PlayStation 4, meanwhile, has clearly ahead of the graph. Although the textures are a bit more blurred than "high" PC details that falls within the normal TV-distance but hardly noticeable. In addition, the witcher adventure runs on the PS4 in 1080p - but only at 30 frames per second, which did not bother us.

On the Xbox One Geralt goes also with 30 fps on monster hunt, but only in 900p, the textures also seen slightly more washed out than on the PS4. However, polishes CD Projekt own words yet on the Xbox version, maybe you can still screw up to 1080p, but you would not promise anything. Stand now is the PS4 image the sharper and stronger color."

The Witcher 3 Running 900p, 30fps On Xbox One, 1080p At 30fps On PS4

 

3. "Beep beep beep!! Resolutiongate alert!! Incoming later today!! Beep beep beep!! #PS4 #XboxOne

So The Division will run on a higher resolution on #PS4 then the #XboxOne 1080p vs 900p"

Tom Clancy's: The Division Will Run At 1080p on PS4, 900p On Xbox One, Resolutiongate Saga Continues

 

...... και όλα αυτά για.....900p!!!!!!!!!!!!

4324b3a013fb42415c64f4486dcae03db8a50fbd

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Ε dramatic δεν θα μπορουσαν να ειναι ετσι και αλλιως, αλλα και το παραμικρο advantage οι εκπαιδευμενοι απο Digital foundry console fans το πιανουν για πλακα.. :P

Δημοσ.

...

Με μια μικρη διαφορα που περναει απαρατηρητη οταν μιλανε καποιοι οτι το dx12 δεν εχει κανενα κοινο σημειο με το dx11 εχουν τελειως διαφορετικο κωδικα και ειναι 2 τελειως διαφορετικα api απο την αρχη μεχρι το τελος.... Ο dev και ο καθε dev μιλαει βασιζομενος οτι θα δει κατι ιδιο πραγμα που δεν ισχυει..... Επισης εναν βασικο παραγοντα ειναι οτι ο dev θα δουλεψει πανω σε μια μηχανη γραφικων που θα ειναι σχεδιασμενη να παταει στο dx12 οποτε θα δει και τις τρελες διαφορες.... Απλα καποιοι κανουν την απλη συσχετιση dx9 = dx11..

Τωρα αν το xbox θα τρεχει 900p και το ps4 1080p αλλα στο xbox θα βλεπεις να ρολλαρει και το αλλο να αγκομαχαει να δουμε τοτε τι ειναι προτιμοτερο.

Δημοσ.

Η Sony ήταν πάντα hardware εταιρεία. Ολες τις οι κονσόλες ήταν μικρές και "στριμωγμένες", με την έννοια ότι δεν άφηνε χώρο αχρησιμοποίητο μέσα στο σασί. Τα Xbox ήταν πάντα γιγάντια με πάρα πολύ άδειο χώρο μέσα. Από προγραμματιστικά και τέτοια δε γνωρίζω, οπότε I take your word for it όταν τα εξηγείς, αλλά όσον αφορά την ψύξη, ας πούμε, παίζει πολύ παραπάνω ρόλο το να έχεις πετύχει μια σωστή ροή μέσα στο σασί, παρά να έχεις το διπλάσιο κενό χώρο. Αστοχο σχόλιο αυτό εκ μέρους, θα έλεγα, εκτός κι αν παρανόησα :)

 

Πολύ σωστά.  :)

 

Η σωστή όμως ροή της ψύξης δεν εξασφαλίζεται μόνο από το design του σασί και την κατανομή των parts μέσα σε αυτό, αλλά και από την ποσότητα του θερμού αέρα σε κυβικά εκατοστά που απάγεται από το SoC ως προς τη μονάδα του χρόνου.

Για την άυξηση της ποσότητας αυτής, ο γρηγορότερος, πιο εύκολος τρόπος είναι με τη χρησιμοποίηση μεγαλύτερης επιφάνειας ψύκτρας σε συνδυασμό με μεγαλύτερο ανεμιστήρα.

Η χρήση μεγαλύτερου ανεμιστήρα επιτυγχάνει επίσης την απαγωγή μεγάλης ποσότητας θερμού αέρα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τις στροφές του ανεμιστήρα σε χαμηλό επίπεδο - επιτυγχάνοντας έτσι χαμηλά επίπεδα θορύβου.

 

Παρακάτω βλέπεις την ψύκτρα του X1:

 

post-135780-0-33700300-1425399261_thumb.jpg

 

post-135780-0-36961900-1425399276_thumb.jpg

 

 

Σε αντίθεση δες την ψύκτρα του ps4:

 

post-135780-0-83010600-1425399308_thumb.jpg

 

post-135780-0-00422300-1425399323_thumb.jpg

 

 

Νομίζω είναι εύλογο το ερώτημα:

 

Για ποιο λόγο αυτή η διαφορά στο μέγεθος και δη στην απόδοση των ψυκτρών, όταν υποτίθεται το SoC του X1 είναι πιο αργό από το SoC του ps4?  - επαναλαμβάνω έχοντας την ίδια λιθογραφία, άρα και τις ίδιες απαιτήσεις απαγωγής θερμότητας και τις ίδιες πάνω-κάτω τάσεις λειτουργίας.

 

Πρόσεξε, μη δίνεις μόνο σημασία στον ανεμιστήρα, αλλά και στο μέγεθος της ψύκτρας (σαφώς μεγαλύτερη επιφάνεια ψύξης στην περίπτωση του X1 που μάλιστα καλύπτει και τα voltage regulators).

 

Το sum up, στο X1 βρίσκουμε και μεγαλύτερο κενό χώρο (αν και όχι σημαντικά μεγαλύτερο) και το κυριότερο μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό σύστημα ψύκτρας και ανεμιστήρα.

 

Άρα το ερώτημα παραμένει. Και εδώ πρόσθεσε επιπλέον και το άλλο στοιχείο.

Γιατί το Χ1 φέρει σημαντικά μεγαλύτερο τροφοδοτικό όσον αφορά την ισχύ.

 

p.s.: Το ps1, ps2 και ps3 στα fat μοντέλα, δε μπορείς να τα πεις μαζεμένα και "στενά".

Ιδίως τα ps2 και ps3 fat έχουν περισσότερα κοινά με το σασί του X1 παρά του ps4.

Δημοσ.

Εμενα το Χ1 μου φαινεται σαν να κολλησαν απλα ατσουμπαλα μερικα παλιά pc parts και ετοιμο, ενω το ps4 μοιαζει πιο σοφιστικέ και εξελιγμένο.. :P

 

Περα απο την πλακα αυτη ισως η ms να ηθελε να ειναι σιγουρη λογο RROD στο 360 οποτε και επελεξε μεγαλυτερη ψυκτρα ασχετα αν δεν θα χρειαζοταν οπως λες.

  • Like 3
Δημοσ.

Συγκρίνοντας πάντα εντός κάθε γενιάς, ακόμα και το Fat PS2 ήταν πολύ μαζεμένο σε σχέση με το Xbox. Το Fat PS3 δεν το θυμάμαι καλά, να σου πω την αλήθεια, το Slim είχα κατά νου σε αυτό που έγραψα.

 

Εγώ αυτό που βλέπω στις τωρινές κονσόλες είναι ένα overkill εκ μέρους της MS, που βρίσκω λογικό κι αναμενόμενο μετά το φιάσκο του 360. Οσο για το τροδοφοτικό, που λες, το Kinect έχει δική του τροφοδοσία, για αρχή; Αν ναι, από κει και πέρα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι μακροπρόθεσμο σχέδιο έχει η κάθε εταιρεία όσον αφορά πιθανά περιφερειακά και την τροφοδοσία τους (ή και όσον αφορά οτιδήποτε άλλο). 

 

Και ναι, το fan του PS4 είναι μικρότερο, αλλά κάνει και σημαντικά περισσότερο θόρυβο (απ' ό,τι λένε κι απ' ό,τι έχω ακούσει σε βίντεο, δεν έχω Χ1). Δεν είμαι σίγουρος ότι ακολουθώ το συλλογισμό σου όμως. Υπονοείς ότι η απάντηση είναι πως το PS4 είναι πιο αδύναμο επειδή είναι μικρότερο;

 

 

PS: Κι αυτό που είπε ο ADHD, τα Χμποχ έμοιαζαν πάντα σαν ένα πρόχειρο παζλ από PC parts :P

  • Like 1
Δημοσ.

Εμενα το Χ1 μου φαινεται σαν να κολλησαν απλα ατσουμπαλα μερικα παλιά pc parts και ετοιμο, ενω το ps4 μοιαζει πιο σοφιστικέ και εξελιγμένο.. :P

 

Περα απο την πλακα αυτη ισως η ms να ηθελε να ειναι σιγουρη λογο RROD στο 360 οποτε και επελεξε μεγαλυτερη ψυκτρα ασχετα αν δεν θα χρειαζοταν οπως λες.

 

Και πάλι ?

Μεγαλύτερη τροφοδοσία ? Για ποιο λόγο?

Το τροφοδοτικό του έχει ονομαστική αξία περισσότερων Watt ακόμα και από τα πρώτα 360 Zephyr.

 

Πάντως, η αύξηση του χρονισμού της CPU στα 1.75Ghz από τα 1.6Ghz στο X1, οφείλεται πρώτιστα στην αποδοτικότερη ψύξη του X1 και το μεγαλύτερο σασί.

Δημοσ.

Για την τροφοδοσια δεν ξερω να σου απαντησω, μηπως απλα δεν αποδιδει σε % οσο του ps4?? Δεν ξερω μπορει να λεω και χαζομαρα αλλα το σκεφτομαι οπως στα pc με τα 80+ πχ που αποδιδουν 80% της ονομαστικης αξιας και υπαρχουν και 80+ platinum που αποδιδουν 95%..

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ αγαπητέ κολλημένε xbox fan δεν σύγκρινα το UI του X1 με του PS4 το σύγκρινα με τον προκάτοχο του και το έκρινα βάση αυτού 

 

           Παιδιά κακά τα ψέμματα το Xbox one είναι κατώτερη κονσόλα και όχι μόνο στα των γραφικών/επιδόσεων στα παιχνίδια. Εγω για ps4 πήγαινα αλλά με αυτή την προσφορά του γερμανού το πήρα κοψοχρονιά το xbox one εν γνώση όλων αυτών. Το θέμα είναι οτι εντάξει και εγω έχω τσακωθεί (οχι εδώ) με άτομα για το ps4 vs xbox one πριν πάρω την κονσόλα.

           Τώρα που την πήρα βλέπω οτι είναι χειρότερη και σε αυτά και στα υπόλοιπα, δηλαδή και στις επιδόσεις στο dashboard και στην ποιότητα του party και δεν τα βλέπω μόνο εγώ τα βλέπουν και άλλοι. 

 

ναι ναι φίλε μου,ΟΤΙ ΠΕΙΣ...με το 360 το σύγκρινες μόνο ενώ μας λες μέχρι και για την ποιότητα του party του PS4 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ

 

πάρε και τις 2 κονσόλες, δούλεψε τες και ξαναέλα διαβασμένος

 

με λες κολλημένο ενώ έχω και τις 2 κονσόλες και έχω δει ο ίδιος τα συν και τα πλην της κάθε μίας...μην πω πως μπορώ να χαρακτηρίσω εσένα που κάθεσε και λες πράγματα που σου έχουν πει "οι άλλοι" ΛΟΛ 

  • Like 1
Δημοσ.

Συγκρίνοντας πάντα εντός κάθε γενιάς, ακόμα και το Fat PS2 ήταν πολύ μαζεμένο σε σχέση με το Xbox. Το Fat PS3 δεν το θυμάμαι καλά, να σου πω την αλήθεια, το Slim είχα κατά νου σε αυτό που έγραψα.

 

Εγώ αυτό που βλέπω στις τωρινές κονσόλες είναι ένα overkill εκ μέρους της MS, που βρίσκω λογικό κι αναμενόμενο μετά το φιάσκο του 360. Οσο για το τροδοφοτικό, που λες, το Kinect έχει δική του τροφοδοσία, για αρχή; Αν ναι, από κει και πέρα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι μακροπρόθεσμο σχέδιο έχει η κάθε εταιρεία όσον αφορά πιθανά περιφερειακά και την τροφοδοσία τους (ή και όσον αφορά οτιδήποτε άλλο). 

 

Και ναι, το fan του PS4 είναι μικρότερο, αλλά κάνει και σημαντικά περισσότερο θόρυβο (απ' ό,τι λένε κι απ' ό,τι έχω ακούσει σε βίντεο, δεν έχω Χ1). Δεν είμαι σίγουρος ότι ακολουθώ το συλλογισμό σου όμως. Υπονοείς ότι η απάντηση είναι πως το PS4 είναι πιο αδύναμο επειδή είναι μικρότερο;

 

 

PS: Κι αυτό που είπε ο ADHD, τα Χμποχ έμοιαζαν πάντα σαν ένα πρόχειρο παζλ από PC parts :P

 

To Kinect παίρνει τροφοδοσία απο το εξωτερικό τροφοδοτικό, όπως και όλο το υπόλοιπο σύστημα, αλλά οι ανάγκες του Kinect είναι πολύ περιορισμένες, γύρω στα 10-15 Watt.

 

Το θέμα είναι πως έχουν γίνει μετρήσεις, ενώ τρέχει ένα game μαζί με το Kinect τοποθετημένο και η κατανάλωση ισχύος είναι στα 120Watts, ενώ π.χ. όταν είσαι στο system menu η κατανάλωση είναι στα 70 Watt και όταν είσαι σε stand-by mode η κατανάλωση είναι στα 15Watt. Αντίστοιχα, η κατανάλωση στο ps4 στο menu είναι στα 80Watt και στο game είναι στα 135-140Watt.

 

Το ίδιο το τροφοδοτικό του X1 είναι 215W (12A * 17.9V), για μένα overkill όταν έχεις τόσα Watt παραμένουσας ισχύος (~100Watt).

Για την τροφοδοσια δεν ξερω να σου απαντησω, μηπως απλα δεν αποδιδει σε % οσο του ps4?? Δεν ξερω μπορει να λεω και χαζομαρα αλλα το σκεφτομαι οπως στα pc με τα 80+ πχ που αποδιδουν 80% της ονομαστικης αξιας και υπαρχουν και 80+ platinum που αποδιδουν 95%..

 

Σίγουρα το γεγονός ότι το τροφοδοτικό του ps4 είναι internal σημαίνει ότι είναι πιο αποδοτικό από ένα external τροφοδοτικό όπως του X1, αλλά και πάλι όταν το X1 μετρημένο δίνει στο full 120Watt, πιστεύω αυτή η διαφορά των 100Watts είναι μεγάλη ...ο αέρας δηλαδή των 100Watts που έχει το external power supply του X1 δε δικαιολογείται εύκολα ως σχεδιαστική επιλογή.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...